ingineru Postat Mai 30 Share Postat Mai 30 Astăzi am înmatriculat un scuter BMW C400 GT și am constatat în talon că au trecut la observații limită de înălțime 1487mm. Am măsurat de curiozitate pe verticală, la limita superioară a parbrizului stoc și cam pe acolo este înălțimea. Parbrizul stoc mi se pare destul de bun, nu am în intenție să-l schimb, dar mă gândesc că limita asta menționată în certificatul de înmatriculare ar putea crea ceva probleme celor care și-ar pune un parbriz ceva mai înalt, mai ales că și organu' poate verifica destul de ușor la orice control. Mi se pare destul de curioasă această mențiune, mai am un motor și am mai avut și altele dar nu am avut limită de înălțime menționată niciodată, doar chestii legate de cauciucuri. În altă ordine de idei pentru cei care vor să-și pună alt top case decât cel recomandat oficial de către dealeri împreună cu suportul 77448566817, se potrivește și top case-ul Vario din fotografie utilizat pe anumite modele de motociclete BMW. Postez această informație poate este utilă și altora, pentru că doi vânzători oficiali mi-au spus că nu este compatibilă cutia Vario cu suportul menționat și că aceasta nu poate fi montată pe GT. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Mai 31 Share Postat Mai 31 (editat) hai ca asta i buna rau deci merg toți CIRCARII cu mașinile încărcate peste tonaj, cu scări pe masina, cu fier beton ieșit din suprafață mașinii câțiva metri în exterior și ...uite cum vine GARCEA sa mi măsoare parbrizul after market la scuter astia de si au pus corturi pe mașină ce fac?????? cat despre mare" scuter BMW 400 cu motor de kimco..... păcat Editat Mai 31 de ianachim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ingineru Postat Mai 31 Autor Share Postat Mai 31 Acum 4 ore, ianachim a spus: astia de si au pus corturi pe mașină ce fac?????? Dacă nu au restricții de înălțime menționate în talon.....cât îi ține, la fel și cei care cară sus saltele, policarbonat și alte materiale "sigure" de cărat pe plafon legate cu o sfoară. M-am uitat tot de curiozitate peste accesorii afermarket și chiar Wunderlich (firma de accesorii a BMW) oferă un ditamai parbrizul care are aprobări pentru Germania, dar în RO nu se vor putea pune dacă ne luăm după talon - doar cu omologare. Acum 4 ore, ianachim a spus: cat despre mare" scuter BMW 400 cu motor de kimco..... păcat Să știi că este foarte fâșneț și confortabil, am făcut cu el inclusiv un drum de 500km și m-a suprins cât de bine stă pe șosea la drum întins și mai ales protecția la vânt/picioare (m-a prins și ploaia, plus vânt lateral puternic pe vreo 200km). Pentru un agregat de categoria lui, se descurcă super onorabil la depășiri de camioane și alte mașini care merg până în 90km/h. Frânele m-au impresionat de asemenea și aici aș menționa cu un mare plus eficiența neașteptat de bună a frânei spate în orice ipostază. Dacă ți-ai pune mintea cu el, ai putea merge chiar folosind doar frâna spate. Evident că nu recomand acest lucru, era doar o constatare personală. Nici consumul nu e rău. Deși nu m-a interesat niciodată consumul la moto decât pur statistic, la drumul ăla a consumat 3,2l/100, iar în București se învârte pe la 3,6-3,7l/100 (măsurate de computerul de bord). Ce este cam jenant, este spațiul de depozitare de sub șa, dar cu topcase am trecut peste, oricum și sub șa încape în staționare o cască integrală, iar în mers câteva sticle de vin și câteva beri . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ruginel Postat Mai 31 Share Postat Mai 31 Acum 6 ore, ianachim a spus: cat despre mare" scuter BMW 400 cu motor de kimco..... păcat Pai a fost nevoie de Kymco sa le arate celor de la BMW ce inseamna un motor fiabil. Acum 35 minute, ingineru a spus: Dacă nu au restricții de înălțime menționate în talon.....cât îi ține, la fel și cei care cară sus saltele, policarbonat și alte materiale "sigure" de cărat pe plafon legate cu o sfoară. M-am uitat tot de curiozitate peste accesorii afermarket și chiar Wunderlich (firma de accesorii a BMW) oferă un ditamai parbrizul care are aprobări pentru Germania, dar în RO nu se vor putea pune dacă ne luăm după talon - doar cu omologare. Să știi că este foarte fâșneț și confortabil, am făcut cu el inclusiv un drum de 500km și m-a suprins cât de bine stă pe șosea la drum întins și mai ales protecția la vânt/picioare (m-a prins și ploaia, plus vânt lateral puternic pe vreo 200km). Pentru un agregat de categoria lui, se descurcă super onorabil la depășiri de camioane și alte mașini care merg până în 90km/h. Frânele m-au impresionat de asemenea și aici aș menționa cu un mare plus eficiența neașteptat de bună a frânei spate în orice ipostază. Dacă ți-ai pune mintea cu el, ai putea merge chiar folosind doar frâna spate. Evident că nu recomand acest lucru, era doar o constatare personală. Nici consumul nu e rău. Deși nu m-a interesat niciodată consumul la moto decât pur statistic, la drumul ăla a consumat 3,2l/100, iar în București se învârte pe la 3,6-3,7l/100 (măsurate de computerul de bord). Ce este cam jenant, este spațiul de depozitare de sub șa, dar cu topcase am trecut peste, oricum și sub șa încape în staționare o cască integrală, iar în mers câteva sticle de vin și câteva beri . Salutare! Nu stiu cum scoateti in oras cu scuter de 400 consumurile astea. Al meu este de 155, consum in oras pe bord 3.2 - 3.3. Bine, nu merg cu 40-50. Acum 35 minute, ingineru a spus: Dacă nu au restricții de înălțime menționate în talon.....cât îi ține, la fel și cei care cară sus saltele, policarbonat și alte materiale "sigure" de cărat pe plafon legate cu o sfoară. M-am uitat tot de curiozitate peste accesorii afermarket și chiar Wunderlich (firma de accesorii a BMW) oferă un ditamai parbrizul care are aprobări pentru Germania, dar în RO nu se vor putea pune dacă ne luăm după talon - doar cu omologare. Să știi că este foarte fâșneț și confortabil, am făcut cu el inclusiv un drum de 500km și m-a suprins cât de bine stă pe șosea la drum întins și mai ales protecția la vânt/picioare (m-a prins și ploaia, plus vânt lateral puternic pe vreo 200km). Pentru un agregat de categoria lui, se descurcă super onorabil la depășiri de camioane și alte mașini care merg până în 90km/h. Frânele m-au impresionat de asemenea și aici aș menționa cu un mare plus eficiența neașteptat de bună a frânei spate în orice ipostază. Dacă ți-ai pune mintea cu el, ai putea merge chiar folosind doar frâna spate. Evident că nu recomand acest lucru, era doar o constatare personală. Nici consumul nu e rău. Deși nu m-a interesat niciodată consumul la moto decât pur statistic, la drumul ăla a consumat 3,2l/100, iar în București se învârte pe la 3,6-3,7l/100 (măsurate de computerul de bord). Ce este cam jenant, este spațiul de depozitare de sub șa, dar cu topcase am trecut peste, oricum și sub șa încape în staționare o cască integrală, iar în mers câteva sticle de vin și câteva beri . Salutare! Nu stiu cum scoateti in oras cu scuter de 400 consumurile astea. Al meu este de 155, consum in oras pe bord 3.2 - 3.3. Bine, nu merg cu 40-50. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Mai 31 Share Postat Mai 31 Ce probleme au unii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Iunie 1 Share Postat Iunie 1 talon scos in aceeasi perioada tot pentru un scuter nu apare nimic legat de inaltime talon scos in aceeasi perioada tot pentru un scuter nu apare nimic legat de inaltime Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pierrotlefou Postat Iunie 1 Share Postat Iunie 1 Acum 21 ore, Ruginel a spus: Salutare! Nu stiu cum scoateti in oras cu scuter de 400 consumurile astea. Al meu este de 155, consum in oras pe bord 3.2 - 3.3. Bine, nu merg cu 40-50. Am aceeasi nedumerire. Pentru un 300 cmc, in oras nu am coborat sub 4.6, in medie 4.8 - 5.0. Recent am facut un drum intins in afara orasului, abia atunci a coborat la 3.9. E drept ca il forjez la maxim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 1 Share Postat Iunie 1 Acum 2 ore, pierrotlefou a spus: Am aceeasi nedumerire. Pentru un 300 cmc, in oras nu am coborat sub 4.6, in medie 4.8 - 5.0. Recent am facut un drum intins in afara orasului, abia atunci a coborat la 3.9. E drept ca il forjez la maxim. al meu de 400 la 5% se invarte in Bucuresti dar e drept e un model mult mai vechi. la drum intins se inarte pe la 3.2-3.3... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ingineru Postat Iunie 1 Autor Share Postat Iunie 1 (editat) Acum 12 ore, ianachim a spus: talon scos in aceeasi perioada tot pentru un scuter nu apare nimic legat de inaltime De poți agăța/căra ce vrei deasupra parbrizului :)))) Sunt curios dacă și alții mai au la moto/scutere menționată limită de înălțime. Referitor la consum, cred că ține și de stilul fiecăruia. În oraș, de la semafor plec primul, dar cam atât, după aceea merg mai clasic. Editat Iunie 1 de ingineru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Contabil Postat Iunie 1 Share Postat Iunie 1 (editat) Primul plecam si eu cu un 125, bine .... dupa maxim 50 m , ma "calcau" si loganurile in picioare .... asa la propriu! Editat Iunie 1 de Contabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.