Sari la conținut

BMW C400 GT


Postări Recomandate

Astăzi am înmatriculat un scuter BMW C400 GT și am constatat în talon că au trecut la observații limită de înălțime 1487mm. Am măsurat de curiozitate pe verticală, la limita superioară a parbrizului stoc și cam pe acolo este înălțimea. Parbrizul stoc mi se pare destul de bun, nu am în intenție să-l schimb, dar mă gândesc că limita asta menționată în certificatul de înmatriculare ar putea crea ceva probleme celor care și-ar pune un parbriz ceva mai înalt, mai ales că și organu' poate verifica destul de ușor la orice control. Mi se pare destul de curioasă această mențiune, mai am un motor și am mai avut și altele dar nu am avut limită de înălțime menționată niciodată, doar chestii legate de cauciucuri. 

În altă ordine de idei pentru cei care vor să-și pună alt top case decât cel recomandat oficial de către dealeri împreună cu suportul 77448566817, se potrivește și top case-ul Vario din fotografie utilizat pe anumite modele de motociclete BMW. Postez această informație poate este utilă și altora, pentru că doi vânzători oficiali mi-au spus că nu este compatibilă cutia Vario cu suportul menționat și că aceasta nu poate fi montată pe GT. 

IMG_2375.jpg

IMG_2376.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Postat (editat)

hai ca asta i buna rau

deci merg toți CIRCARII cu mașinile încărcate peste tonaj, cu scări pe masina, cu fier beton ieșit din suprafață mașinii câțiva metri în exterior și ...uite cum vine GARCEA sa mi măsoare parbrizul after market la scuter

astia de si au pus corturi pe mașină ce fac??????

 

cat despre mare" scuter BMW 400 cu motor de kimco..... păcat 

Editat de ianachim
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, ianachim a spus:

astia de si au pus corturi pe mașină ce fac??????

Dacă nu au restricții de înălțime menționate în talon.....cât îi ține, la fel și cei care cară sus saltele, policarbonat și alte materiale "sigure" de cărat pe plafon legate cu o sfoară. :) M-am uitat tot de curiozitate peste accesorii afermarket și chiar Wunderlich (firma de accesorii a BMW) oferă un ditamai parbrizul care are aprobări pentru Germania, dar în RO nu se vor putea pune dacă ne luăm după talon - doar cu omologare.

 

Acum 4 ore, ianachim a spus:

 

cat despre mare" scuter BMW 400 cu motor de kimco..... păcat 

Să știi că este foarte fâșneț și confortabil, am făcut cu el inclusiv un drum de 500km și m-a suprins cât de bine stă pe șosea la drum întins și mai ales protecția la vânt/picioare (m-a prins și ploaia, plus vânt lateral puternic pe vreo 200km). Pentru un agregat de categoria lui, se descurcă super onorabil la depășiri de camioane și alte mașini care merg până în 90km/h. Frânele m-au impresionat de asemenea și aici aș menționa cu un mare plus eficiența neașteptat de bună a frânei spate în orice ipostază. Dacă ți-ai pune mintea cu el, ai putea merge chiar folosind doar frâna spate. Evident că nu recomand acest lucru, era doar o constatare personală. Nici consumul nu e rău. Deși nu m-a interesat niciodată consumul la moto decât pur statistic, la drumul ăla a consumat 3,2l/100, iar în București se învârte pe la 3,6-3,7l/100 (măsurate de computerul de bord). Ce este cam jenant, este spațiul de depozitare de sub șa, dar cu topcase am trecut peste, oricum și sub șa încape în staționare o cască integrală, iar în mers câteva sticle de vin și câteva beri :).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, ianachim a spus:

cat despre mare" scuter BMW 400 cu motor de kimco..... păcat 


Pai a fost nevoie de Kymco sa le arate celor de la BMW ce inseamna un motor fiabil.

Acum 35 minute, ingineru a spus:

Dacă nu au restricții de înălțime menționate în talon.....cât îi ține, la fel și cei care cară sus saltele, policarbonat și alte materiale "sigure" de cărat pe plafon legate cu o sfoară. :) M-am uitat tot de curiozitate peste accesorii afermarket și chiar Wunderlich (firma de accesorii a BMW) oferă un ditamai parbrizul care are aprobări pentru Germania, dar în RO nu se vor putea pune dacă ne luăm după talon - doar cu omologare.

 

Să știi că este foarte fâșneț și confortabil, am făcut cu el inclusiv un drum de 500km și m-a suprins cât de bine stă pe șosea la drum întins și mai ales protecția la vânt/picioare (m-a prins și ploaia, plus vânt lateral puternic pe vreo 200km). Pentru un agregat de categoria lui, se descurcă super onorabil la depășiri de camioane și alte mașini care merg până în 90km/h. Frânele m-au impresionat de asemenea și aici aș menționa cu un mare plus eficiența neașteptat de bună a frânei spate în orice ipostază. Dacă ți-ai pune mintea cu el, ai putea merge chiar folosind doar frâna spate. Evident că nu recomand acest lucru, era doar o constatare personală. Nici consumul nu e rău. Deși nu m-a interesat niciodată consumul la moto decât pur statistic, la drumul ăla a consumat 3,2l/100, iar în București se învârte pe la 3,6-3,7l/100 (măsurate de computerul de bord). Ce este cam jenant, este spațiul de depozitare de sub șa, dar cu topcase am trecut peste, oricum și sub șa încape în staționare o cască integrală, iar în mers câteva sticle de vin și câteva beri :).


Salutare! Nu stiu cum scoateti in oras cu scuter de 400 consumurile astea. Al meu este de 155, consum in oras pe bord 3.2 - 3.3. Bine, nu merg cu 40-50.

Acum 35 minute, ingineru a spus:

Dacă nu au restricții de înălțime menționate în talon.....cât îi ține, la fel și cei care cară sus saltele, policarbonat și alte materiale "sigure" de cărat pe plafon legate cu o sfoară. :) M-am uitat tot de curiozitate peste accesorii afermarket și chiar Wunderlich (firma de accesorii a BMW) oferă un ditamai parbrizul care are aprobări pentru Germania, dar în RO nu se vor putea pune dacă ne luăm după talon - doar cu omologare.

 

Să știi că este foarte fâșneț și confortabil, am făcut cu el inclusiv un drum de 500km și m-a suprins cât de bine stă pe șosea la drum întins și mai ales protecția la vânt/picioare (m-a prins și ploaia, plus vânt lateral puternic pe vreo 200km). Pentru un agregat de categoria lui, se descurcă super onorabil la depășiri de camioane și alte mașini care merg până în 90km/h. Frânele m-au impresionat de asemenea și aici aș menționa cu un mare plus eficiența neașteptat de bună a frânei spate în orice ipostază. Dacă ți-ai pune mintea cu el, ai putea merge chiar folosind doar frâna spate. Evident că nu recomand acest lucru, era doar o constatare personală. Nici consumul nu e rău. Deși nu m-a interesat niciodată consumul la moto decât pur statistic, la drumul ăla a consumat 3,2l/100, iar în București se învârte pe la 3,6-3,7l/100 (măsurate de computerul de bord). Ce este cam jenant, este spațiul de depozitare de sub șa, dar cu topcase am trecut peste, oricum și sub șa încape în staționare o cască integrală, iar în mers câteva sticle de vin și câteva beri :).


Salutare! Nu stiu cum scoateti in oras cu scuter de 400 consumurile astea. Al meu este de 155, consum in oras pe bord 3.2 - 3.3. Bine, nu merg cu 40-50.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

talon scos in aceeasi perioada tot pentru un scuter

nu apare nimic legat de inaltime

IMG_8425.jpeg

talon scos in aceeasi perioada tot pentru un scuter

nu apare nimic legat de inaltime

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 21 ore, Ruginel a spus:

Salutare! Nu stiu cum scoateti in oras cu scuter de 400 consumurile astea. Al meu este de 155, consum in oras pe bord 3.2 - 3.3. Bine, nu merg cu 40-50.

Am aceeasi nedumerire.
Pentru un 300 cmc, in oras nu am coborat sub 4.6, in medie 4.8 - 5.0. 
Recent am facut un drum intins in afara orasului, abia atunci a coborat la 3.9.
E drept ca il forjez la maxim.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, pierrotlefou a spus:

Am aceeasi nedumerire.
Pentru un 300 cmc, in oras nu am coborat sub 4.6, in medie 4.8 - 5.0. 
Recent am facut un drum intins in afara orasului, abia atunci a coborat la 3.9.
E drept ca il forjez la maxim.

 

al meu de 400 la 5% se invarte in Bucuresti dar e drept e un model mult mai vechi.

la drum intins se inarte pe la 3.2-3.3...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Postat (editat)
Acum 12 ore, ianachim a spus:

talon scos in aceeasi perioada tot pentru un scuter

nu apare nimic legat de inaltime

IMG_8425.jpeg

De poți agăța/căra ce vrei deasupra parbrizului :))))

Sunt curios dacă și alții mai au la moto/scutere menționată limită de înălțime.

 

Referitor la consum, cred că ține și de stilul fiecăruia. În oraș, de la semafor plec primul, dar cam atât, după aceea merg mai clasic. 

Editat de ingineru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Primul plecam si eu cu un 125, bine .... dupa maxim 50 m , ma "calcau" si loganurile in picioare .... asa la propriu! :crack:

Editat de Contabil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...