hora09 Postat Mai 31 Share Postat Mai 31 Ziua bună. Ieri m-am întors din o săptămâna de tet cu 790ul, azi venit cu 390ul la service pt lowering kit. Și cum potrivească de acasă și aia din târg.. aveau în reprezentanta acea la care ma gândesc de ceva vreme. Easy deal! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat Iunie 7 Autor Share Postat Iunie 7 Carbone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Iunie 7 Share Postat Iunie 7 Capacele alea nu mi se par chiar uau (pt cat costa mai ales), dar racku si stutzu de gaz sunt ce trebe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat Iunie 7 Autor Share Postat Iunie 7 Acum 12 minute, Cap0ne a spus: costa Cred ca sunt cele mai ieftine. Partea buna e ca sunt făcute local, le-am primit a doua zi. Momentan, tot de la ei, aștept sa facă peadala frana grasă și sa o trimita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cozmino Postat Iunie 7 Share Postat Iunie 7 (editat) Cele mai ieftine din carbon, poate ca da. Dar sunt capace mai ieftine. Eu le am si nu sunt impresionat. Au crapat urechile pe ambele parti desi nu le-am strans tare. Am impresia ca intra in rezonanta la o anumita turatie. Daca ai niste burete sau ceva similar, incearca sa pui pe interior. Editat Iunie 7 de cozmino Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat Iunie 7 Autor Share Postat Iunie 7 Bine de știu, habar nu aveam, îți dai seama. Burete.. ceva care tine la temperaturi înalte, tre sa ma documentez. Merci de info Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat Iunie 19 Autor Share Postat Iunie 19 Imi miroase a ferma austriaca Am mai strans si alte plastice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat Iulie 1 Autor Share Postat Iulie 1 O happy day! Am luat numere azi si m-am pus pe facut rodaj. Si pentru ca viata usoara e pentru fraieri: Dupa juam de ora mi-a aparut asta.. lol.. nu! Am cautat repede pe net ce dracu, nimic concret. Singurul lucru ce s-a intamplat: cand schimb viteza in special in sus se autotureaza ca si cand as folosi QS - dar am scimbat doar cu ambreaj. Am facut 200km cam asa, drumuri mici si o bucata autostrada, da fara sa ma lamuresc parca scrie 77 pe bord - eroarea sta tot impul cand e contactul pus, imi apare dupa cateva secunde de la pus contact deci nu am prea mult timp sa schimb printre setari Foarte impresionat de cat de bicicleta este, satisfacut de putere, pare ca are niste draci in cu r. Nu am mers peste 110 si turat normal. Frane slabe, sub asteptari. .de ce nu stiu inca, "se mai lasa" sau nu, vedem. Peste o saptamana am revizia de 1000km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzunoi Postat Iulie 1 Share Postat Iulie 1 Acum 14 minute, hora09 a spus: cand schimb viteza in special in sus se autotureaza ca si cand as folosi QS - dar am scimbat doar cu ambreaj. Mie imi face asa cand nu apas ambreiajul complet..sau mai exact cand nu il simte el apasat. Vezi ca un switch de la ambreiaj nu e reglat cum trebuie - ala de la inceput de cursa sau ala de la sfarsit de cursa. Incearca sa apesi ambreiajul fara degetele intre maneta si ghidon - poate ii trece. (am 1290 dar e aceasi ograda si banuiesc ca si comportament.) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat Iulie 1 Autor Share Postat Iulie 1 Ok, am sa incerc. Merci de info Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Iulie 2 Share Postat Iulie 2 Acum 22 ore, hora09 a spus: Dupa juam de ora mi-a aparut asta.. lol.. nu! Am cautat repede pe net ce dracu, nimic concret. Singurul lucru ce s-a intamplat: cand schimb viteza in special in sus se autotureaza ca si cand as folosi QS - dar am scimbat doar cu ambreaj. Am facut 200km cam asa, drumuri mici si o bucata autostrada, da fara sa ma lamuresc parca scrie 77 pe bord - eroarea sta tot impul cand e contactul pus, imi apare dupa cateva secunde de la pus contact deci nu am prea mult timp sa schimb printre setari Am avut eroarea asta la husky. La mine a fost din cauza unei prize usb care fura curent, coroborat cu opriri/porniri dese in off care au dus la un voltaj scazut, chestie care cica futizeaza quickshifterul si de aici eroarea plus comportamentul ala dubios cu turatiile. Pune bateria pe un redresor si daca ai ceva extra consumatori verifica-i. De eroare scapi daca nu gresesc punand si luand de 3 ori contactul (sau cu un obd2). PS -Mai citisem ca o posibila cauza poate fi microswitchul de la maneta de ambreiaj. De verificat eventual, la mine nu a fost cazul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat Iulie 2 Autor Share Postat Iulie 2 Am scos bateria timp de 15 min, am umblat la șurubul de la ambreiaje, am eroare în continuare, dar vad ca pot sa apăs pe butoane și sa folosesc meniul. Vad ce fac și la revizie legat de asta. Momentan zilnic după lucru încerc sa bag 200km măcar 150 ca să adun aia o mie Practic ca la Dakar, nici o diferenta Instalarea se face in 5 minute, fara doar si poate isi va face treaba, acuma sa ma orientez de ce dracu de tabelta sa imi iau, am ramas in teroie la Active Tab3 de la samsung si sa imi iau un controller pe ghidon. Priza bricehta sunt interesat sa imi pun ca sa imi pot folosi compresorul. Pana in ziua in care o sa imi iau un turn "serios" zic ca asta o sa isi faca treaba. Minus e ca vant, pe laterale, chiar la urechi , si la viteze medii. Fara pana la 100 era misto, aer curat fara trubulente, acuma cam tot timpul imi vajaie la urechi. Optiune este sa ajung sa fac un alt parbriz, alta forma, o sa vad ce si cum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat Iulie 8 Autor Share Postat Iulie 8 Am.avut bafta sa întâlnesc un francez care tocmai venise la service, inopinat. Tocmai venise din China, prin Stanuri, în drum spre casa. 4 luni ceva de genu aprox 30k, solo. De aia montat extra rezervoare. Suspensia zicea ca e vis, mergi tare peste orice cu alte cuvinte. Nu am avut mult timp de vorbit, s-a bucurat ca a dat de cineva sa îl întrebe de sănătate pe graiul lui, da omu vroia sa se întoarcă la hotel, presupun ca se bucura de un pat. Este destul de nou pe motor, zicea ca doar de câțiva ani. Dar de-a lungul vieții a făcu ture cu bicicleta cu nevasta SUA sumnord sud, Europa între tari, prin africa. Întotdeauna am admirat spiritul asta la mulți francezi, de aventurieri, în adevăratul sens al cuvântului. Noi de pe noi în pantaloni pe forul asta cu valoare minima spre zero la sfârșitul zilei și niște oameni aduna experiente de-o viata greu de egalat, fără Tam Tam, fără se fie copleșiți de ce li se pune în fața. Cu cortul cel mai mult, hotel doar dacă trebuie, mâncat pe cont propriu și asa cheltuit 1000euro luna în Asia, cel mai scump ii ieșea benzina cu 5 euro plinul.. Dacă l-ați fi văzut, nu dădeați doi lei jumate pe el, în pantaloni, o comas a-și o greaca de piele de strada și o casca ieftină ls2 adventure, la 50 plus ani. Ce om mișto, mergem și el la casa lui din pădure pe Valea Senei, ca să își mai aducă aminte nevastă-sa de el. Oprise ca nu mai avea pinion de prin nu stiu ce stan tot opreste prin parea aia a lumii pe la reprezentante ktm da nimeni nu are nimic acolo pe stoc, o luna jumate asteptare pentru un pinion.. ce povesti faine sa tot aibe omu asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat Iulie 11 Autor Share Postat Iulie 11 Bun Am rezolvat câteva Scărițe, ca alea originale sunt scandalos de scurte Amortizor ghidon Protecții ghidon alu Scut de doamne ajuta Protecții radiator Rack, da o sa iau și placa ca un pic pa.limta de mic Bușon benzina înălțat Protecțiile la capace Gume mai de tavaleala și cam asta acuma Tobă ce am luat a venit cu prindere greșită.. tre sa le zic la aia îmi trimită dracu ce trebuie. Am.luat și Amortizor de ghidon Scott da nu am găsit prindere potrivita.. aiurea Cel mai rău caz trebuie sa iau alt tripleclamp da sper sa nu ca o sa fie gălăgie de scump. Momentan telefonul o sa stea mai bine. Pana aleg ce tableta și telecomanda.. am timp pana la anu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Iulie 11 Share Postat Iulie 11 Acum 4 ore, hora09 a spus: Gume mai de tavaleala și cam asta acuma Nu-mi plac Trackerele... Abia aștept să scap de el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Iulie 11 Share Postat Iulie 11 cum de ti-ai pus si amortizoare phds la ghidon? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat Iulie 12 Autor Share Postat Iulie 12 Acum 8 ore, vis-a-vis a spus: Nu-mi plac Trackerele Pentru prima data când o sa folosesc, am fost deschis sa încerc altceva după mult mitas09 care din punctul meu de vedere a făcu o treaba perfect pentru o guma care mergea bine pe strada și nu ma lasă la greu pe.off. Cu tracker sa vad când dau de asfalt, un pic emoții în teorie. Acum 8 ore, pepsi a spus: phds În prima mie de km pe asfalt 99% am cam resimțit gâdilatul încheieturilor de la vibrații. Odată cu protectile de ghidon ma aștept sa mai preia din problema, împreună cu gumele astea sper sa nu maisimt prea multe. La 790 nu am simțit nevoia neam de asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Iulie 12 Share Postat Iulie 12 La 08.07.2024 la 14:18, hora09 a spus: francez CTM?!? Ce naiba scrie pe 🏍 lui? Drăcia asta ce e? La 08.07.2024 la 14:18, hora09 a spus: reprezentante ktm da nimeni nu are nimic acolo pe stoc, o luna jumate asteptare pentru un pinion Tipic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat Iulie 12 Autor Share Postat Iulie 12 Acum 12 minute, ENEOS a spus: asta ce e Amortizorul de ghidon de la WP Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Iulie 12 Share Postat Iulie 12 (editat) Acum 5 ore, hora09 a spus: Cu tracker sa vad când dau de asfalt, un pic emoții în teorie. Pe asfalt stau cel mai bine... Pe frunze, iarbă și pietriș fug mai tare... Cea mai bună combinație folosită de mine pe dual sport a fost Pirelli MT21 pe față și Dunlop D606 pe spate. Cam 10000 km m-a ținut și mai era puțin Editat Iulie 12 de vis-a-vis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cozmino Postat Iulie 12 Share Postat Iulie 12 Ce toba ai luat de a venit cu prinderea gresita? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat Iulie 12 Autor Share Postat Iulie 12 Acum 4 ore, cozmino a spus: toba Dominator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat Iulie 24 Autor Share Postat Iulie 24 Asa, deci Mai vreau sa vin si la anu, clar Roadbook Experience e baieteala faina. A fost misto, in fiecare zi traseul crestea usor in dificultate da mai mult in peisaje frumoase. Caldura mare mon cher, pe traseu terminam 3L, cand ajungeam beam aproape 1.5L bere pe loc fara sa simt ca imi trece de esofag; in timpul unei zile consumama 8-9L lejer predoemenat apa si nu ma pisam o data. Din pacate si noapte transpiram fara oprire de caldura. In prima zi la prolog, 60 ceva km, la 3 minute dupa plecare ceva de genu, in primele sleauri urate si acopierite de iarba, m-a aruncat mobra de mi-a trebuit un moment lung sa imi revin, cam 3-4m si aterizat direct pe coapsa si oprit cu spatele in gard cu sarmana ghimpata.. Am plecat in ziua aia cu suspensiile moi tot fata spate si a fost horror, la viteze mici era bine da atat, frustrare ca eu am dat sa merg ca pe 790 si mi-o luam constant. Pe parcurs in fiecare zi mesteream la suspensii pana cand in a ultima zi dupa plecare am oprit si am facut ultima butoneala si a fost super pe fata da tot aiurea pe spate. Pe romaneste dupa ce am facut suspensia fata ok am foat mai rapid ca primul pluton (ala mai rapid dintre toti) - am mers cu cum 790-ul (eu conducand) nu credeam ca pot merge in felul asta - eu pe cine nu outeam sa prind acuma nu ma putea prinde pe mine. Kg in minus sunt evidente, ca avantaj si dezavantaj ca nu e doar plus. La suspensii trebuie sa lucrez mult pana fac u nsetup corect - da ma gandesc sa merg la un ateleier WP si sa imi faca pe nevoie si greutatea mea. Fata trece peste orice fara stress acolo unde cu 790 staim ca tre sa o iau incet sau ma ia dracu si strang bine din buci. Spatele nu am reusit sa il fac sa coopereze deci a trebuit sa merg aproape compelt stand pe sa - da nu am simtit ca am avut un mare mare handicap facnand asta. Dar cand ma ridicam trebuia sa am grija ca fundu ma arunca si fata parea ca nu am nici un control. Musai trebuie sa imi montez amortizor de ghidon. Gumele astea adereneta maxima, nu vroiai sa aluence nici de-a dracu, atuncea cand rupeau aderenta era aproape instant si fara sa imi dau seama ca se va intampla. Pe strada pana la 100 nici o problema. Am pus in prima zi 1.6 bar si am lasat asa M-am dat cu Kowe 800x - am recunoscut motorul imediat de pe 790 - pe scurt motoreta aia la banii aia e un no braier daca vrei ceva de genul asta. Am mers si cu 450-ul da nu comentez ca am mers doar pe strada pe niste drumuri forte serpuite, si nu se pune, aia trebuie testata in padure - oamenii au oferit fara problema sa o iau sa ma duc in padure. da in fiecare zi eram doar mai obosit si sincer nu imi mai prea venea s aies din nou, ca era bien de mers de la bivuac la prima padure. Aicea m-am dus eu cu coelgu in ultima zi dupa ce am termina tura, eu am ramas pe rezerva si el a obosit la urcare asta care era asa mullt si cu curbe stranse si nu se mai oprea. Am coborat dupa el si evident in loc sa am grija am inceput sa fac misto si m-am dat pe joc de m-am rostogolit ca bolovanul de trei ori de nu mi-a mai trebuit nimic dupa. Am facut schimb cu T7 asta, care are bagat in suspensii cam cat costa motorul, fata e un vis frumos de vara da spatele nu ii face fata, si tipul e dezamagit de ce i-a iesit la spate. Sunt mega surprins cat de misto este motorul de la T7, doamne cat de fin si constant este, la fel si cutia, cu 1 mergeam mult si agresiv, impresionat - dar restul motorului nope. Cred ca daca pui pe un 790/890 motorul de t7 e combinatia perfecta. Poze adunate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Iulie 25 Share Postat Iulie 25 Acum 23 ore, hora09 a spus: La suspensii trebuie sa lucrez mult pana fac u nsetup corect - da ma gandesc sa merg la un ateleier WP si sa imi faca pe nevoie si greutatea mea. Cate kg ai ? Eu am simtit mult mai ok spatele dupa ce am ajustat ceva mai corect sag-ul (cel mai corect ar fi sa schimb arcul, dar...). In rest trebuie sa te joci cu setarile. Care si alea ideal ar fi sa le ajustezi in fct de teren apoi Citat Musai trebuie sa imi montez amortizor de ghidon. Nu e musai, te obisnuiesti Este foarte usoara fata si se simte ciudat uneori fata de alte mobre. Dar nu am avut niciodata probleme cu voblaj, sarit ghidonul din mana etc. Posibil sa ajute in unele situatii, in altele sa incurce. Just my 2c, mai mergi asa cu el o vreme. Vazusem mai sus, spuneai ca vrei sa iei pt rackul de bagaje si placa aia de extindere. Daca nu ai luat-o deja, vezi ca e cam greoaie (si cam scumpa). Eu nu as sta cu ea montata full time si, dupa ce o pui, nu e chgiar usor sa o dai jos. Mai bine improvizezi ceva. La husky rackul in partea din spate e simai ingust (asa e codita, mai ascutita) si mi se tot ducea geanta in parti. Asa ca am prins cu soricei o chestiuta mica de plastic, cat sa extinda acolo in spate susținerea cu vreo 2-3cm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat Iulie 25 Autor Share Postat Iulie 25 Acum 3 ore, Cap0ne a spus: Cate kg ai eu zic 100 cu echipament Acum 3 ore, Cap0ne a spus: Este foarte usoara fata si se simte ciudat exact, practic nu o simt Acum 3 ore, Cap0ne a spus: rackul am pus doar asta nu mai pun placa, am sa improvozez o prindere mai serioasa intre rack si geanta mea - practic caut sa tau un plastic mai gors peforma, pun pe interior si dau sis suruburi sa prind de rack pe langa prindierile originale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.