Scarto Postat Decembrie 19, 2013 Share Postat Decembrie 19, 2013 Eu am fost saptamana asta (marti parca) si am scos-o frumos din depozit, am pornit-o .. am lasat-o sa mearga pana pe la 50 grade dupa care am facut o tura mica de cartier .. mers lejer, a 2a la "relanti" .. dupa care am dus-o inapoi si am bagat-o la "garaj" ... cat despre mine.. am stat vreo 20 minute sa-mi revin .. eram amortit de frig Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Decembrie 20, 2013 Share Postat Decembrie 20, 2013 (editat) BAI TAMPITILOR , DACA BAGATI IN MOTOR ADITIVI L-ATI STRICAT. UNDE DRACU' VEDETI IN CARTILE TEHNICE ALE PRODUCATORILOR DE MOTOCICLETE CA SE BAGA ADITIV? Man, diseara vin prin Campina. Ai nevoie de ceva "de la oras"? Ceva calmante? O gonflabila? Editat Decembrie 20, 2013 de Kollar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Decembrie 20, 2013 Share Postat Decembrie 20, 2013 spritzu am folosit cuvinte care nu trebuiau pe forum , era insa o formulare metaforica IMI CER SCUZE! ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Decembrie 20, 2013 Share Postat Decembrie 20, 2013 spritzu am folosit cuvinte care nu trebuiau pe forum , era insa o formulare metaforica IMI CER SCUZE! ... Esti iertat, fiule! Mergi in pace! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TDMANDI Postat Decembrie 20, 2013 Share Postat Decembrie 20, 2013 Esti iertat, fiule! Mergi in pace! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Decembrie 20, 2013 Share Postat Decembrie 20, 2013 (editat) Editat Decembrie 20, 2013 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
3dWARd Postat Iulie 24, 2014 Share Postat Iulie 24, 2014 Pana la urma cum e bine ? am vazut tot felul de raspunsuri, pro si contra dar nici unul pus la punct. Daca este pe carburator care sunt pasii de pregatire pt iarna Daca este pe injectie care sunt pasii.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Effect20CM Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 Salut tuturor! deschid un topic despre care probabil s-a mai discutat insa sincer dupa cateva cautari pe forum nu prea am gasit nimic legat de asta...deci revin cu intrebarea Cum "Conservam" motocicleta pe timp de iarna? pentru mine fiind prima iarna prin care trec alaturi de motocicleta ...asa ca avand in vedere ca sezonul e pe terminate... eu stau la tara asa ca am un garaj special pentru moto abia facut Ce stiu eu : rezervorul se tine plin ca sa nu rugineasca , bateria se pune la caldura ( in casa ) , si eventual motocicleta se ridica astfel incat sa nu mai stea pe amortizoare si cauciucuri...( eu am cric central la a mea ceea ce e bine venit ) Intrebari : 1 cauciucurile vor ramane umflate sau se desumfla ? 2 se acopera cu ceva motociclta? gen prelata? ( nu stiu cat de bine ar fi asta , ma gandesc ca se face ceva condens acolo daca e acoperita , nu stiu de aceea intreb ) alte idei , sfaturi sunt bine venite ! multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dude123 Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 Posturile astea cu pregatiri de iernatma intristeaza cumplit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 Cum "Conservam" motocicleta pe timp de iarna? Vaselina, muuuulta vaselina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Effect20CM Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 Vaselina, muuuulta vaselina. bun , am vaselina vro 40 de kg ) ( a avut grija tata sa avem de cand lucra in domeniu..) deci ..pe unde ar trebuii pusa vaselina ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 Și unii recomanda stabilizator de benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 rezervorul se tine plin in principiu pentru ca face condens pe interior... fara garaj ca mine...Eu anul trecut am ambalat honda in ceolofan, apoi am pus 2 zdrente peste si apoi husa. - nu e bine: condensul acumulat sub plastic nu are pe unde iesi, ramane pe motoreta. Sau wd40 peste tot, inclusiv carene, rezervor, etc. - se poate da putin cu WD40 peste partile metalice, lant. poti da si peste motor daca ai posibilitatea sa o speli inainte de pornire, altfel o afumi putin. - bateria sa o iei in casa, sa stea la temperaturi mai normale, si la maxim 2-3 luni sa o pui la incarcat, si neaparat la incarcat inainte de pornire moto. - se poate acoperi cu o husa moto care permite curculatia aerului. - se poate ridica pe cricul central Va faceti atatea probleme cu iarna de zici ca o inmormantati. .asa ca avand in vedere ca sezonul e pe terminate... mai e mult de mers...v-ati speriat la prima ploaie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 Si eu sunt curios cum va ambalati mobrele pentru iarna.... Eu nu le-am facut nimic special pt. ca le-am mai folosit cand a fost soare si uscat pe jos, indiferent de temperatura. Si nici anul asta nu cred ca fac nimic. Scutericiul oricum o sa il frec dupa bunul plac ca am echipament de vreme rece, iar motorul, in afara de a da jos saua pt. a incarca bateria (ca vad ca a inceput sa tuseasca dupa ~1 luna in care nu am pornit-o) nu prea am ce sa ii fac. Vaselina de mai sus era o gluma la adresa inaintasilor, fara intentia de a jigni: probabil stiti ca inainte, tot ce era scula, metal, trebuia sa vada vaselina pt. a nu rugini. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 Și unii recomanda stabilizator de benzina. nu e cazul, daca o tii 2-3 ani are rost sa te gandesti la manevra asta. eu am pus in primul al de iernare, apoi am renuntat (sta sticla aia degeaba), nicio diferenta. ce-i drept am avut ierni cand am mers si de craciun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
derkleine Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 Eu pana anul asta am avut garaj, Bateria nu am dat-o jos, temperatura nu a scazut in garaj sub 10 12 grade. E recomandata o husa de interior sa nu se depuna praful. Altfel e jale . Anul asta o sa o tin afara dar cu o husa groasa. O sa ii dau jos bateria si de cauciucuri vedem ca oricum ar trebui sa le schimb la anul din pricina DOT-ului si nu a uzurii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Effect20CM Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 Sau wd40 peste tot, inclusiv carene, rezervor, etc. eu vorbeam serios ..zic..de ce de fiecare data trebuie sa existe unii care nu pot fi seriosi ?...in fine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishutz Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 Husa, garaj, rezervor plin, bateria incarcata si in casa, pornita din cand in cand sau chiar si plimbata, ca nu-ti cad outzele pentru 15 min de frig, saua in casa incat sa nu mucegaiasca prin garaj, curatat si uns lantul, ulei nou pentru la anu' ( unii pun toamna, unii primavara, pui cand vrea pana ta ), roti umflate pe la 2.5 sau macar sa le verifici din cand in cand, o mai muti de colo colo ca sa nu stea toata iarna pe aceeasi parte a cauciucului, bei o tuica fiarta langa ea in timp ce o incalzesti etc.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 In afara de scos bateria si rezervorul plin , ung lantul mai mult, pun carpe pe el si prin gaurile de prin carene, arunc o husa peste si ne vedem la primavara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
desmodue Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 bei o tuica fiarta langa ea in timp ce o incalzesti etc.. stie omu ce spune.. ascultati-l Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 -Standere la ambele roti -anvelopele umflate normal -rezervorul plin -bateria in casa -incarcarea bateriei cam o data, de doua ori pe luna timp de o ora -mobra spalata bec -lantul bine spalat si apoi uns cu spray mai mult ca de obicei, sters -pornita din cand in cand(~2 porniri pe luna in cazul meu, fara a tura motorul) -motorul sta intre 4 pereti, usile se inchid bine, nu intra praf,deci nu il acopar -temperatura de maxim5 grade c sper ca nu il afecteaza -pana el doarme cateva luni, eu am grija sa-i pregatesc cele necesare pt noul sezon Hai noroc , Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mikehit47 Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 Nimeni nu a mentionat ca poti folosi un dezumificator electric daca ai garaj in loc sa o ungi peste tot... Nu sunt foarte scumpe. Oricum cred ca si cel mai mic dezumificator de pe piata face fata intr-un garaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George M. Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 dupa cateva cautari pe forum nu prea am gasit nimic legat de asta... Chiar asa? 24 de pagini ie bune? /index.php?/topic/10772-pregatirea-motocicletei-pentru-iarna/ sau http://lmgtfy.com/?q=iernat+motocicleta » Post actualizat in 23 Sep 2014 11:32 Si nu mai porniti motoarele in timpul iernatului. Le porniti la primavara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 (editat) » Post actualizat in 23 Sep 2014 11:47 -Standere la ambele roti -anvelopele umflate normal -rezervorul plin -bateria in casa -incarcarea bateriei cam o data, de doua ori pe luna timp de o ora -mobra spalata bec -lantul bine spalat si apoi uns cu spray mai mult ca de obicei, sters -pornita din cand in cand(~2 porniri pe luna in cazul meu, fara a tura motorul) -motorul sta intre 4 pereti, usile se inchid bine, nu intra praf,deci nu il acopar -temperatura de maxim5 grade c sper ca nu il afecteaza -pana el doarme cateva luni, eu am grija sa-i pregatesc cele necesare pt noul sezon Hai noroc , Asta cu pornitul e și nu e ok. Părerile sunt împărțite. De asemenea mai mulți mecanici mi-au recomandat sa nu spăl moto chiar înainte de a o pune la iernat, după spălare sa mai fac o iesire scurta Editat Septembrie 23, 2014 de yoyo_man Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 Și unii recomanda stabilizator de benzina. detaliaza te rog. n-am mai auzit pana acum de stabilizator de benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.