Sari la conținut

Kilogramele conteaza


Postări Recomandate

Am vazut tot felul,de povesti ca kilogramele nu conteaza cand conduci motocicleta. Dupa ce am avut un EL250 am facut prostia sa iau un Piaggio MP3 500 eu avand cam 54 de kg, asa ca am cazut prima data ca o femeie a venit spre mine cu un Mini si nu a avut mila si eu a trebuit sa franez intr-o groapa (canal) si am scapat animalul pe jos. Dupa aia l-am mai scapat pe jos de doua ori pentru ca parcarile din Bulgaria desi par plane sunt uneori inclinate 7%. Ideea e ca rebuie sa ai un cal pe care poti sa-l tii de coarne. Acum am Kawasaki 500 (care e de fapt de 451), pe asta cred ca pot sa-l tin de coarne :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci dacă îți dau să împingi un FJR1300, cred că fugi înainte să-i vezi culoarea...

La 1,80 și cca 85 kg pot controla in foarte multe situații o motocicletă de cca 240 kg + pasager și cca 40-50 kg de bagaj. Toată schema e să nu se incline mobra peste punctul în care stă în echilibru.

Înseamnă că riderii care folosesc K1200LT sunt un fel de supermani? Discuția e lungă și nu-și are rostul, cel mai bine evită să închiriezi sau să împrumuți motocicletele altora.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca esti surprins in punctul gresit, nu conteaza inaltime/greutate ca tot o sa scapi motocicleta daca e ceva greu. Nu inteleg totusi cum ai cazut cu MP3 500. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 42 minute, tourist1 a spus:

Aia care se dau cu Goldwing de 450kg ar trebui sa se faca pulbere din 10 in 10 km pe logica ta.

:funny:  :crack:

Am avut 2 FJR, și 2 hernii de disc operate între timp, dar tot nu le-am dat pe jos.

mp3 le țin pe stick! 😝

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, tourist1 a spus:

Cred ca este vorba mai mult de skill decat de masa agregatului.

Aia care se dau cu Goldwing de 450kg ar trebui sa se faca pulbere din 10 in 10 km pe logica ta.


Daca esti in mers poate sa aiba si 2 tone. Ia stai pe loc si inclina o motocicleta grea peste punctul in care ea chiar vrea sa cada. Sunt curios cum o tii. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 45 minute, Ruginel a spus:


Daca esti in mers poate sa aiba si 2 tone. Ia stai pe loc si inclina o motocicleta grea peste punctul in care ea chiar vrea sa cada. Sunt curios cum o tii. 

Nu o tii. O lasi sa cada pe crash bars ca 99% doar le vei zgaria, iar restul ramane neatins. Daca incerci sa faci haiducii ai toate sansele sa rupti ceva prin tine. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 17 minute, tourist1 a spus:

Nu o tii. O lasi sa cada pe crash bars ca 99% doar le vei zgaria, iar restul ramane neatins. Daca incerci sa faci haiducii ai toate sansele sa rupti ceva prin tine. 


Clar, insa eu subliniam altceva, ca in mers nu are relevanta greutatea motocicletei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 ore, tourist1 a spus:

Cred ca este vorba mai mult de skill decat de masa agregatului.

Aia care se dau cu Goldwing de 450kg ar trebui sa se faca pulbere din 10 in 10 km pe logica ta.

@tourist1 ai zis asta. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...