Petru Moldovan Postat Decembrie 20 Share Postat Decembrie 20 Am vazut tot felul,de povesti ca kilogramele nu conteaza cand conduci motocicleta. Dupa ce am avut un EL250 am facut prostia sa iau un Piaggio MP3 500 eu avand cam 54 de kg, asa ca am cazut prima data ca o femeie a venit spre mine cu un Mini si nu a avut mila si eu a trebuit sa franez intr-o groapa (canal) si am scapat animalul pe jos. Dupa aia l-am mai scapat pe jos de doua ori pentru ca parcarile din Bulgaria desi par plane sunt uneori inclinate 7%. Ideea e ca rebuie sa ai un cal pe care poti sa-l tii de coarne. Acum am Kawasaki 500 (care e de fapt de 451), pe asta cred ca pot sa-l tin de coarne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Decembrie 20 Admin Share Postat Decembrie 20 A trebuit să tăvălești mobra de 3 ori ca să-ți dai seama de asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Decembrie 20 Share Postat Decembrie 20 Deci dacă îți dau să împingi un FJR1300, cred că fugi înainte să-i vezi culoarea... La 1,80 și cca 85 kg pot controla in foarte multe situații o motocicletă de cca 240 kg + pasager și cca 40-50 kg de bagaj. Toată schema e să nu se incline mobra peste punctul în care stă în echilibru. Înseamnă că riderii care folosesc K1200LT sunt un fel de supermani? Discuția e lungă și nu-și are rostul, cel mai bine evită să închiriezi sau să împrumuți motocicletele altora. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ruginel Postat Decembrie 21 Share Postat Decembrie 21 Daca esti surprins in punctul gresit, nu conteaza inaltime/greutate ca tot o sa scapi motocicleta daca e ceva greu. Nu inteleg totusi cum ai cazut cu MP3 500. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Decembrie 21 Share Postat Decembrie 21 MP3ul se inclina din articulatii, nu sta fix ca o tricicleta ______ Petrica: iti recomand cu caldura in meniu zilnic paine cu slanina si ceapa rosie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Decembrie 21 Share Postat Decembrie 21 Hai un pic pe la enduro. O sa vezi acolo cat conteaza. Plus ca o sa dai motorul pe jos fara sa te mai doara sufletul. https://www.facebook.com/reel/1482270589108404 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tourist1 Postat Decembrie 21 Share Postat Decembrie 21 Cred ca este vorba mai mult de skill decat de masa agregatului. Aia care se dau cu Goldwing de 450kg ar trebui sa se faca pulbere din 10 in 10 km pe logica ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Decembrie 21 Share Postat Decembrie 21 Acum 42 minute, tourist1 a spus: Aia care se dau cu Goldwing de 450kg ar trebui sa se faca pulbere din 10 in 10 km pe logica ta. Am avut 2 FJR, și 2 hernii de disc operate între timp, dar tot nu le-am dat pe jos. mp3 le țin pe stick! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shashka Postat Decembrie 21 Share Postat Decembrie 21 Cand mergi pe motor e bine sa fii mai greu. Cand cazi ,e bine sa fii cat mai usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ruginel Postat Decembrie 21 Share Postat Decembrie 21 Acum 8 ore, tourist1 a spus: Cred ca este vorba mai mult de skill decat de masa agregatului. Aia care se dau cu Goldwing de 450kg ar trebui sa se faca pulbere din 10 in 10 km pe logica ta. Daca esti in mers poate sa aiba si 2 tone. Ia stai pe loc si inclina o motocicleta grea peste punctul in care ea chiar vrea sa cada. Sunt curios cum o tii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tourist1 Postat Decembrie 21 Share Postat Decembrie 21 Acum 45 minute, Ruginel a spus: Daca esti in mers poate sa aiba si 2 tone. Ia stai pe loc si inclina o motocicleta grea peste punctul in care ea chiar vrea sa cada. Sunt curios cum o tii. Nu o tii. O lasi sa cada pe crash bars ca 99% doar le vei zgaria, iar restul ramane neatins. Daca incerci sa faci haiducii ai toate sansele sa rupti ceva prin tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ruginel Postat Decembrie 21 Share Postat Decembrie 21 Acum 17 minute, tourist1 a spus: Nu o tii. O lasi sa cada pe crash bars ca 99% doar le vei zgaria, iar restul ramane neatins. Daca incerci sa faci haiducii ai toate sansele sa rupti ceva prin tine. Clar, insa eu subliniam altceva, ca in mers nu are relevanta greutatea motocicletei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tourist1 Postat Decembrie 21 Share Postat Decembrie 21 Acum 3 minute, Ruginel a spus: Clar, insa eu subliniam altceva, ca in mers nu are relevanta greutatea motocicletei. Iar eu am zis altceva? Ca nu inteleg de ce vrei sa imi subliniezi mie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ruginel Postat Decembrie 21 Share Postat Decembrie 21 Acum 12 ore, tourist1 a spus: Cred ca este vorba mai mult de skill decat de masa agregatului. Aia care se dau cu Goldwing de 450kg ar trebui sa se faca pulbere din 10 in 10 km pe logica ta. @tourist1 ai zis asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Decembrie 22 Share Postat Decembrie 22 Soluția Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.