Sari la conținut

Motocicleta pentru un perfectionist cu probleme la cap (eu)


DanMohor
 Share

Postări Recomandate

A, si mai e ceva: du-te frate si da-te pe toate mobrele de test pe care le gasesti disponibile la dealer. Acu' 20 de ani, da, te suceai, te coiai, nu stiai cum stai pe aia, cum se simte ailalta, dar acum?! Ai zeci de modele disponibile pentru ride test, incearca cat de multe poti, s-ar putea sa ai surprize de la mobre pe care nu le iei in calcul acum. 
Eu am ajuns la adventure absolut intalmplator, inainte eram mort pe choppere, cruisere, pana cand m-a rugat un prieten incepator sa ii testez un KLE sh pe care pusese ochii. Nu ma mai suisem pe asa ceva niciodata si am avut o revelatie cand am vazut diferentele de pozitie, suspensii etc. si am schimbat categoria cat de repede am putut.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 57
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

15 hours ago, DanMohor said:

Am inteles, nu fac liniute pe bulevard dar m-am gandit pe viitor; mai schimbi banda, mai un plecat de la semafor, sa am puterea acolo si sa o limitez electronic pentru inceput. 

 

 

Da, si mai greu ca incepator ca incerci sa asimilezi experientele celorlalti dar eu n-am nicio parere sau niciun argument la aceasta discutie moto.

Pe langa faptul ca am cerinte de nebun cu pitici pe creier si imi doresc comfort si siguranta si nu irascibilitate si nevrozitati; de drag ca vreau sa ma urc pe orice nu cred ca voi mai tine cont de ce cumpar. 

Fiecare brand are cate ceva dar niciuna nu le are pe toate. 

Din ce m-am documentat pe net si pareri plus minus foarte multe.

 

Harley - customizabil pana la cer; modelele recente nu mai au probleme ca cele anterioare.Tehnologia moto s-a plafonat la o medie unde toate merg. Cfmoto: Ca mai iau foc,se mai strica piese importante, customer support cu anpc partea a doua dar ieftine si bune.

Honda - toti le lauda, dar lipseste ceva.

Yamaha - foarte proaste dar toti au.

Indian- scumpe dom'le. Nu prea bune. Dar s-au mai trezit dpdv calitativ si merita.

Triumph - bune rau, dar pe altceva n-au mers.

Suzuki/Kawasaki - daca vrei kawasaki mai bine cumpara suzuki si vice-versa.

 

Tot ce am gasit pe net si urmeaza sa vad daca este si adevarat la teste.

Sunt hotarat pe noua, caut si sh dar nu samsareala si preturi de aproape noi. Nu ma impiedica nimic sa o iau pe firma sau un tichet rabla. 

 

In radar ce bifeaza cam ce vreau sunt nc750x mt 2025. Pozitia inalta ofera o buna maturare a orizontului, torque mare la turatii mici dar fac rabat la caluti, opriri si plecari fiindca nu ating cu toata talpa (830mm seat height!?) 

Cb650r - mai joasa 790mm, pozitie aplecata, motor 4 cyl, turatii cam prea mari pentru gustul meu, respectiv si viteza dar condus liniar si fluid. 

Cb750hornet - mai agila decat cb650 si mai agresiva in acceleratii cu 2 cyl dar urata si viteza max mai mica. 

Triumph boneville t120 - suna bine, pozitie de cal, alta dihanie. (E un clip cu t120 si rebel 1100, cei doi soferi moto au declarat rebelu' invingator) dar la proba nu cere nimeni garantie daca nu cad.

Harley- Aparate auditive congenital sau dobandite? Serios vorbind, mentenanta periodica si nicio problema ulterior!?intreb ca mitul e treaba cu manjeala de ulei. 

 

Nu va suparati, sunt incepator, idiot, ce vreti voi dar nu imi mai sugerati scutere, eu nu "echitez" mobra corespunzator si voi vreti sa stau ca pe buda si cu 2 roti!? Nu ma simt sub nicio forma in control. M-am urcat pe scutere la viata mea, mojito 50cmc, d-alea chinezesti electrice, nu ms.. nu mai dadeam de A, luam un b125 si aia era.

 

 

 

 

 


salut, 

 

eu mi-am luat Harley fără să mai țin cont de părerile altora , ca pierd ulei, ca se strică, etc etc.

 

Sunt extrem de scumpe pentru ce oferă dar realitatea este ca nu mai au nici o legătură cu cruiserele vechi, nici ca ciclistica, nici ca performante. 
 

Acum cel mai bine ar fi sa te duci test drive ca sa vezi daca bifează ce vrei tu. 
 

eu as lua toți producătorii/dealerii la rând și as face teste cu cât mai multe. 
 

ca plan de rezervă ai putea sa îți iei un CF Moto 450 sa îți faci mâna pe el și după mai vezi. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@DanMohor - pana te horatasti, cred ca vor cam trece sezoanele.
Nu mai astepta sfaturi despre ce si cum stai pe ea, "inima cere ... nu si nu" etc.
Sunt importante intrebarile despre fiabilitate (probleme cunoscute), dealeri, echipamente.
In rest, tu trebuie sa-ti faci opinia.
Daca ai si buget, timp, capacitate de a testa pe banii tai, foarte bine! Nu mai pierde vremea.
Hai, asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4 hours ago, pierrotlefou said:

@DanMohor - pana te horatasti, cred ca vor cam trece sezoanele.
Nu mai astepta sfaturi despre ce si cum stai pe ea, "inima cere ... nu si nu" etc.
Sunt importante intrebarile despre fiabilitate (probleme cunoscute), dealeri, echipamente.
In rest, tu trebuie sa-ti faci opinia.
Daca ai si buget, timp, capacitate de a testa pe banii tai, foarte bine! Nu mai pierde vremea.
Hai, asfalt uscat.

De marti tine si vremea cu mine. Multumesc asemenea! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...