Speedy.K Postat ieri la 17:27 Share Postat ieri la 17:27 Acum 6 ore, pinnochio a spus: Benzina din carburatoare cum o improspatezi,le iei si pe alea in casa. Mai ceva,unde scrie,a se folosi motocicleta doar peste 5 grade,sa zicem.Um manual,carte de service ceva.Io nu am vazut.S-a impamantenit aberatia asta,sa nu pornesti motoreta iarna.Poi,monser drocoveniile alea de te dai pe zapada,cu ce motoare merg? D-ale lui Musk,atomo-reactive.... Eu n-am zis sa nu mergi sub 5 grade, a mea abia are o saptamana de pauza, de cand a nins. Ziceam ca n-are rost s-o pornesti aiurea si sa nu mergi cu ea. Benzina se futte abia de pe la 2 luni in sus. Si daca esti genul care o lasa in garaj 3-4 luni faci cum a zis colegu', o pregatesti de iernat, ii faci plinu, ii golesti carburile, ii ieibacteria in casa, ii suspenzi rotile daca poti etc etc etc. Am avut doi ani de mers doar 3 km dus, e intors de la munca, adica 5 minute pe vreme de iarna, si aveam mereu cafea cu lapte in baia de ulei, ca nu apuca sa se incalzeasca calumea. In anii in care am avut 12 km dus, 12 intors nu s-a intamplat, la aceleasi temperaturi si cu aceleasi uleiuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnochio Postat ieri la 18:57 Share Postat ieri la 18:57 De ce sa-i faci plinu,daca o pornesti dupa 4 luni,sau deloc? Si benzina se futte dupa 2 luni.Tre sa arunci benzina aia,nu? Din alt pdv,iarna mai sunt si zile faine,uscate cu soare.Vrei sa dai o tura...pui bateria,umpli carburile,dai o tura,iara golesti carburile,iara scoti bateria.Mno...fiecare face cum crede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat ieri la 20:19 Share Postat ieri la 20:19 Am tot citit treaba asta cu benzina, dar cu toate astea nu am patit pana acum. Eu unul o las cu benzina care are (chipurile) numai 5% etanol, si fac asta din 2008 incoace. Pana sezonul trecut nu am avut niciodata probleme. Vedem sezonul asta daca e vreo schimbare. On topic: mergi cu Hornet-ul si daca consuma ulei vezi atunci ce ar fi de facut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tomy_k Postat 17 ore în urmă Share Postat 17 ore în urmă La noi in familie avem 4 motorete care au rezervoare facute din 3 materiale total diferite ( 2 tabla, 1 plastic , 1 aluminium). Sunt sigur ca recomandarile pentru iernat devin la fel de imposibile precum didcutiile despre ulei, daca iei in consideratie toate combinatiile de materiale de rezervoare, luate cate temperaturi de garaje( parcari subterane, in aer liber cu husa, fara husa) sunt posibile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat 17 ore în urmă Share Postat 17 ore în urmă Acum 11 ore, pinnochio a spus: De ce sa-i faci plinu,daca o pornesti dupa 4 luni,sau deloc? Si benzina se futte dupa 2 luni.Tre sa arunci benzina aia,nu? Din alt pdv,iarna mai sunt si zile faine,uscate cu soare.Vrei sa dai o tura...pui bateria,umpli carburile,dai o tura,iara golesti carburile,iara scoti bateria.Mno...fiecare face cum crede. Scuze, ai dreptate, am uitat sa scriu de stabilizator in benzina. Si eu vorbeam despre genul care "baga motocicleta la iernat", adica sigur n-o scot din noiembrie pana-n aprilie. Am prieteni care fac asta, eu n-am facut-o niciodata, cum spuneam, cel mai mult mi-a stat mobra pe dreapta o luna intr-o iarna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tomy_k Postat 17 ore în urmă Share Postat 17 ore în urmă Mai adaugi in meniu perioda de stocare, carburatia vs injectia si distractia e mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat 17 ore în urmă Share Postat 17 ore în urmă Acum 22 minute, Tomy_k a spus: La noi in familie avem 4 motorete care au rezervoare facute din 3 materiale total diferite ( 2 tabla, 1 plastic , 1 aluminium). Sunt sigur ca recomandarile pentru iernat devin la fel de imposibile precum didcutiile despre ulei, daca iei in consideratie toate combinatiile de materiale de rezervoare, luate cate temperaturi de garaje( parcari subterane, in aer liber cu husa, fara husa) sunt posibile. Bineinteles ca trebuie adaptate "procedurile" in functie de utilaj, conditii de "depozitare" si altele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.