Coco99 Postat Martie 1 Share Postat Martie 1 Salutare grup am o problema la un suzuki gsxf 750 1992 problema e ca nu se tură la maxim și scoatea fum cu miros de combustibil iam făcut un test de compresie și pe fie care cilindru are 6 bari, sa fie strâmbe supapele pe evacuare sau sa fie segmenți duși? Având în vedere ca în motocicleta nu a fost umblat nici odată nu a sărit dela punct distribuția sau ceva de genul sa dau chiloasa jos sau ce sa fac sa pot vedea mai ecxact dacă supapa le sunt strâmbe sau nu??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Martie 1 Share Postat Martie 1 Da-i cu agheazma, are draci pe ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mobiletron Postat Martie 1 Share Postat Martie 1 1 hour ago, Coco99 said: Salutare grup am o problema la un suzuki gsxf 750 1992 problema e ca nu se tură la maxim și scoatea fum cu miros de combustibil iam făcut un test de compresie și pe fie care cilindru are 6 bari, sa fie strâmbe supapele pe evacuare sau sa fie segmenți duși? Daca erau supapele strambe aveai compresie zero, compresie de 6 bari e la limita de jos, adica motor uzat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coco99 Postat Martie 1 Autor Share Postat Martie 1 1 oră în urmă, mobiletron a spus: Daca erau supapele strambe aveai compresie zero, compresie de 6 bari e la limita de jos, adica motor uzat. Sa fie segmenții? Sau mi a mai spus cineva ca ar putea fi garnitura dela cilindri rupta și și scăpa presiune într-adevăr ca se prelingea câte un pic de ulei pe acolo da foarte puțin acum nustiu, ce sa ii fac dați mi un sfat Acum 2 ore, Speedy.K a spus: Da-i cu agheazma, are draci pe ea. Ce as putea sâ ii fac?! sa fie garnitura de chiloasa sa fie supapele, strambe pe evacuare, sa fie segmenți Dă-mi un sfat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Martie 2 Share Postat Martie 2 (editat) Acum 6 ore, Coco99 a spus: chiloasa Cu K, Kiloasă! Sau kelioasă... Repetă după mine: CHIU - LA - SĂ !!! Compresia aia e egală la toți cilindri? Ai măsurat cu accelerația deschisă la maxim și șubărele ridicate? Sau, și mai bine, cu carburatoarele date jos. Există așa numitul "leak down test" care ajută la localizarea pierderilor de presiune. Editat Martie 2 de ENEOS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moderatori Kristian Postat Martie 2 Moderatori Share Postat Martie 2 Acum 8 ore, Coco99 a spus: Sa fie segmenții? Sau mi a mai spus cineva ca ar putea fi garnitura dela cilindri rupta și și scăpa presiune într-adevăr ca se prelingea câte un pic de ulei pe acolo da foarte puțin acum nustiu, ce sa ii fac dați mi un sfat Ce as putea sâ ii fac?! sa fie garnitura de chiloasa sa fie supapele, strambe pe evacuare, sa fie segmenți Dă-mi un sfat Du-te la un mecanic pe persoana lui fizica,nu mecanic online,ca covidu s-a sfarsit demult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mobiletron Postat Martie 2 Share Postat Martie 2 4 hours ago, ENEOS said: Compresia aia e egală la toți cilindri? A scris baietul ca are sase bari pe fiecare cilindru. 10 hours ago, Coco99 said: Sa fie segmenții? Sau mi a mai spus cineva ca ar putea fi garnitura dela cilindri rupta și și scăpa presiune într-adevăr ca se prelingea câte un pic de ulei pe acolo da foarte puțin acum nustiu, ce sa ii fac dați mi un sfat Nu e de la garnitura, e o motocicleta veche, racita pe aer (se uzeaza mai repede) si cu kilometri multi. Pentru a vedea care este motivul pentru care nu mai ai compresie trebuie desfacut motorul, masurat cilindrii, pistoanele, uzura segmenti, daca mai inchid supapele, etc. Apoi in functie de acestea mecanicul decide ce se mai poate face iar costurile vor fi pe masura si cu rezultate discutabile. A venit vremea sa-i faci vant si sa cumperi o alta motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coco99 Postat Martie 2 Autor Share Postat Martie 2 Acum 17 ore, ENEOS a spus: Cu K, Kiloasă! Sau kelioasă... Repetă după mine: CHIU - LA - SĂ !!! Compresia aia e egală la toți cilindri? Ai măsurat cu accelerația deschisă la maxim și șubărele ridicate? Sau, și mai bine, cu carburatoarele date jos. Există așa numitul "leak down test" care ajută la localizarea pierderilor de presiune. Nu ți am cerut lecti de română am cerut un sfat dacă nu ești în stare sa îl dai sau nu cunoști stai jos ai 2! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Martie 2 Share Postat Martie 2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 2 Share Postat Martie 2 Acum 28 minute, Coco99 a spus: Nu ți am cerut lecti de română am cerut un sfat dacă nu ești în stare sa îl dai sau nu cunoști stai jos ai 2! Aici nu ai nimerit-o... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coco99 Postat Martie 3 Autor Share Postat Martie 3 Acum 2 ore, Lucian_M a spus: Aici nu ai nimerit-o... am mai postat un topic, cu o problemă și tot asa a răspuns eu am nevoie de un răspuns nu de lectii de română dacă ști tu mai bine sa scrii ok te feliciit, dar eu am nevoie de un sfat sa îmi repar mobra! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 3 Admin Share Postat Martie 3 Acum 20 ore, mobiletron a spus: A scris baietul ca are sase bari pe fiecare cilindru. Nu e de la garnitura, e o motocicleta veche, racita pe aer (se uzeaza mai repede) si cu kilometri multi. Pentru a vedea care este motivul pentru care nu mai ai compresie trebuie desfacut motorul, masurat cilindrii, pistoanele, uzura segmenti, daca mai inchid supapele, etc. Apoi in functie de acestea mecanicul decide ce se mai poate face iar costurile vor fi pe masura si cu rezultate discutabile. A venit vremea sa-i faci vant si sa cumperi o alta motocicleta. Acum 4 ore, Coco99 a spus: am mai postat un topic, cu o problemă și tot asa a răspuns eu am nevoie de un răspuns nu de lectii de română dacă ști tu mai bine sa scrii ok te feliciit, dar eu am nevoie de un sfat sa îmi repar mobra! Nu ai de făcut decât ce s-a scris mai sus. Nu are nimeni ce păreri să-ți dea în plus. Dar toate cele nu merită, costurile vor depăși cu mult valoarea motocicletei. În astfel de cazuri, cel mai bine e să cumperi un motor second hand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Microbec Postat Martie 3 Share Postat Martie 3 5 hours ago, Coco99 said: am nevoie de un sfat sa îmi repar mobra! Mergi la service! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Martie 3 Share Postat Martie 3 Acum 7 ore, Coco99 a spus: Nu ți am cerut lecti de română am cerut un sfat dacă nu ești în stare sa îl dai sau nu cunoști stai jos ai 2! Auzi, ma, da' tie ti-am cerut noi sa ne ceri vreun sfat?! Ia de-acum inainte, inainte sa deschizi gura, ridici doua degete si astepti sa ti se dea voie sa intrebi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pierrotlefou Postat Martie 3 Share Postat Martie 3 Acum 8 ore, Coco99 a spus: Nu ți am cerut lecti de română am cerut un sfat dacă nu ești în stare sa îl dai sau nu cunoști stai jos ai 2! Hopa, alt obraznic (si agramat) care si-a facut cont ca sa intrebe chestii (socoteli) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
819NZT Postat Martie 3 Share Postat Martie 3 La 01.03.2025 la 20:53, Coco99 a spus: Salutare grup am o problema la un suzuki gsxf 750 1992 Salut! Eu zic ca aici ar fi fost mai potrivit sa adresezi intrebarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.