Fiziflash Postat Marți la 08:02 Share Postat Marți la 08:02 Am un prieten care si-a luat recent un Sportster Forty-Eight din 2017, arata beton si suna si mai bine (zici ca motorul are o viata separata a lui :)) ), dar se plange ca dupa 40-50 km il ia durerea in zona lombara si posterioara. Zice ca trebuie sa opreasca la maxim 40km pentru pauza ca nu mai suporta. De drumuri mai lungi nici nu vrea sa auda. Stiu ca Sportster-ul nu e chiar touring, dar intreb si eu aici: voi ce solutii ati gasit pentru problema asta? El merge pe firul cu schimbat scaunul si suspensiile. Ce scaun aftermarket mai confortabil se poate cumpara? Ce suspensii ar putea instala care sa rezolve problema? Orice sfat e binevenit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Marți la 08:35 Share Postat Marți la 08:35 am avut si eu hernie lombara acum ceva timp. am facut 20-50m la cativa ani dupa pe o moto similara. numai zeii stiu cum am facut aia 50m ca deja simteam ca mor din nou. tin pumnii colegului, sper ca modificarile sa faca o diferenta dar ma tem pt ce e mai rau. oamenii sunt construiti diferit, poate la el o sa mearga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Marți la 09:41 Share Postat Marți la 09:41 1 oră în urmă, Fiziflash a spus: Am un prieten care si-a luat recent un Sportster Forty-Eight din 2017, arata beton si suna si mai bine (zici ca motorul are o viata separata a lui :)) ), dar se plange ca dupa 40-50 km il ia durerea in zona lombara si posterioara. Zice ca trebuie sa opreasca la maxim 40km pentru pauza ca nu mai suporta. De drumuri mai lungi nici nu vrea sa auda. Stiu ca Sportster-ul nu e chiar touring, dar intreb si eu aici: voi ce solutii ati gasit pentru problema asta? El merge pe firul cu schimbat scaunul si suspensiile. Ce scaun aftermarket mai confortabil se poate cumpara? Ce suspensii ar putea instala care sa rezolve problema? Orice sfat e binevenit. Nu scaunul este problema ci pozitia pe moto, respectiv cu picioarele avansate (ca sa nu spun cu picioarele inainte ). Aceeasi problema o am si eu la Shadow, poate nu asa de grava, dar asta este cand ai genul asta de motor. Si sa stii ca sunt moi si pufoase suspensiile de la Shadow. Legat de scaun: ceea ce am patit eu la Shadow, din cauza scaunului curbat, tot imi alunca fundul spre inainte si se curbeaza coloana fix in zona lombara. Ceea ce duce ca orice soc din asfalt sa se duca fix cum nu trebuie in coloana. La Suzuki Intruder 125, avand scaunul drept nu apare problema asta si fiind si mai mic stau o leaca mai drept. Adica nu am astfel de dureri in coloana. Saftul meu ar fi sa renunte la astfel de moto. Stiu ca este greu, dar daca nu vrea probleme mai nasoale trebuie sa o faca. Sa isi ia o moto pe care sta mai drept, cu talpile picioarelor mai spre spate si sezutul un pic mai sus. Nu o sa fie usor sa renunte la mobra pe care o are.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Marți la 09:53 Share Postat Marți la 09:53 Acum 12 minute, Silver Arrow a spus: Nu scaunul este problema ci pozitia pe moto, respectiv cu picioarele avansate +5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tourist1 Postat Marți la 12:04 Share Postat Marți la 12:04 Acum 2 ore, Silver Arrow a spus: Nu scaunul este problema ci pozitia pe moto, respectiv cu picioarele avansate (ca sa nu spun cu picioarele inainte ). Foarte buna observatia. Cand privesti lateral si trasezi o perpendiculara care trece prin genunchi si se opreste in astfalt, cu cat este mai departe glezna de aceasta, atat spre inainte, cat si spre inapoi, cu atat mai mari sunt sansele ca motocicleta sa ofere confort si ergonomie reduse. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Marți la 13:38 Share Postat Marți la 13:38 Acum 3 ore, Silver Arrow a spus: Nu scaunul este problema ci pozitia pe moto, respectiv cu picioarele avansate (ca sa nu spun cu picioarele inainte ). Aceeasi problema o am si eu la Shadow, poate nu asa de grava, dar asta este cand ai genul asta de motor. Si sa stii ca sunt moi si pufoase suspensiile de la Shadow. Legat de scaun: ceea ce am patit eu la Shadow, din cauza scaunului curbat, tot imi alunca fundul spre inainte si se curbeaza coloana fix in zona lombara. Ceea ce duce ca orice soc din asfalt sa se duca fix cum nu trebuie in coloana. La Suzuki Intruder 125, avand scaunul drept nu apare problema asta si fiind si mai mic stau o leaca mai drept. Adica nu am astfel de dureri in coloana. Saftul meu ar fi sa renunte la astfel de moto. Stiu ca este greu, dar daca nu vrea probleme mai nasoale trebuie sa o faca. Sa isi ia o moto pe care sta mai drept, cu talpile picioarelor mai spre spate si sezutul un pic mai sus. Nu o sa fie usor sa renunte la mobra pe care o are.... Pe sportster mai greu să facă ceva, pe modelele de touring/bagger pe lângă șa se mai poate pune alt ghidon care să aducă umerii mai sus și mai in spate. In privința șeii una confort+spătar. Dar asta e la modelele mari de touring, la sportster din ce îmi aduc aminte de pe site se pot pune comenzile mai inspre pilot la, sa fie mid in loc de forward. Oricum pozitia este una foarte incomoda pe sportstere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Marți la 16:28 Share Postat Marți la 16:28 Acum 8 ore, Fiziflash a spus: Am un prieten care si-a luat recent un Sportster Forty-Eight din 2017, arata beton si suna si mai bine (zici ca motorul are o viata separata a lui :)) ), dar se plange ca dupa 40-50 km il ia durerea in zona lombara si posterioara. Zice ca trebuie sa opreasca la maxim 40km pentru pauza ca nu mai suporta. De drumuri mai lungi nici nu vrea sa auda. Stiu ca Sportster-ul nu e chiar touring, dar intreb si eu aici: voi ce solutii ati gasit pentru problema asta? El merge pe firul cu schimbat scaunul si suspensiile. Ce scaun aftermarket mai confortabil se poate cumpara? Ce suspensii ar putea instala care sa rezolve problema? Orice sfat e binevenit. sfatul meu e sa faca ce am facut si eu cand a inceput sa imi amorteasca mana dreapta dupa nici 30km pe mult iubitul meu TDM. dupa vizite la doctor si mult timp pierdut, mi-am bagat pla in el de cotetz si am luat un maxiscooter cu care am venit de la Turda la Bucuresti 500km cu 2 opriri pentru alimetare. Nu mi-a mai amortit mana si nici nu am mai avut probleme de atunci. Sfatul meu sa schimbe cotetul cu altul cu alta pozitie. Sanatatea e mai importanta decat un (cuvant urat) de fier mai ales daca iti mai pune si viata in pericol cum era cazul meu si cum poate deveni si cazul lui pt ca durerile iti distrag atentia de la drum si trafic si poti face nefacute Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ingineru Postat Marți la 18:31 Share Postat Marți la 18:31 Subscriu la ce au spus ceilalti: nu merita. Problemele cu coloana (atat pe cervicala cat si pe lombara) pot deveni chiar urate daca nu sunt luate in serios. Eu am vandut un scuter dupa 2000km. Nu reuseam sa stau pe el mai mult de 30-40km ca eram rupt de spate pe zona lombara. Mi-a parut rau de el, chiar imi placea. Avand o hernie pe cervicala, iau pauza la fiecare 1h chiar daca nu am vreun discomfort, insa incerc sa nu-mi complic placerea de a merge pe motor atat cat se poate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.