sprike Postat 15 ore în urmă Autor Share Postat 15 ore în urmă Acum 17 ore, Lucian_M a spus: Vezi că la "scutece", pe lângă curea, mai are variator (fulii care se uzează, merg rectificate până la o limită, role). Pe lângă asta, dacă intră ulei la role (am mai văzut), adio tracțiune. Acest tip de tractiune are in continuare succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovidiu M Postat 12 ore în urmă Share Postat 12 ore în urmă La scutere principiul de funcționare este mult diferit față de transmisia pe curea gen BMW F650 Scarver. La scutere angrenarea se face prin presiunea laterală aplicată curelei și prin patinare, in timp ce la transmisiile pe curea angrenarea se face prin "dantura" curelei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat 4 ore în urmă Share Postat 4 ore în urmă Acum 11 ore, SONYC a spus: Zero intretinere? Detaliaza.. sau un link ceva.. Știam eu ceva, dar nu foarte exact: https://share.google/images/4UMnqHT850ZKmfr01 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.