sprike Postat Vineri la 07:49 Autor Share Postat Vineri la 07:49 Acum 17 ore, Lucian_M a spus: Vezi că la "scutece", pe lângă curea, mai are variator (fulii care se uzează, merg rectificate până la o limită, role). Pe lângă asta, dacă intră ulei la role (am mai văzut), adio tracțiune. Acest tip de tractiune are in continuare succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovidiu M Postat Vineri la 10:59 Share Postat Vineri la 10:59 La scutere principiul de funcționare este mult diferit față de transmisia pe curea gen BMW F650 Scarver. La scutere angrenarea se face prin presiunea laterală aplicată curelei și prin patinare, in timp ce la transmisiile pe curea angrenarea se face prin "dantura" curelei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Vineri la 18:38 Share Postat Vineri la 18:38 Acum 11 ore, SONYC a spus: Zero intretinere? Detaliaza.. sau un link ceva.. Știam eu ceva, dar nu foarte exact: https://share.google/images/4UMnqHT850ZKmfr01 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat 2 ore în urmă Share Postat 2 ore în urmă La 18.09.2025 la 15:18, DonFlamingo a spus: @Adrian M. Alta viata pe cardan nu? ehaaa La 18.09.2025 la 16:00, Keyser Söze a spus: Probabil ca am retinut eu gresit, dar deocamdata lantul ramane in top. Daca cureaua era asa de performanta gandeste-te ca fiind si mai usoara fata de un lant, era folosita in moto GP demult. La fel cum nu exista moto GP pe motorina, etc. Normal ca toate pierd, la fel cum majoritatea nu intelege care e diferenta intre puterea in cp la roata sau la vilbrochen/ambielaj. moto gp are nevoie de maxim ce se poate oferi. Normal ca lant. Noi vorbim de utilizare normala, mers stradal-ca in off iar nu merge. La 18.09.2025 la 18:25, Cavaleru a spus: acum multi ani Husaberg venise cu o chestie revolutionara in lumea enduro, Axul pinionului si al basculei erau acelasi. nu mai tin minte care erau avantajele acestei solutii dar cred ca era vorba de tensiunea constanta asupra lantului in timp ce roata spate lucreaza sus jos distanta se mentine aceeasi Foarte interesanta solutia asta! La 19.09.2025 la 0:04, sprike a spus: La modele in care cutie de viteze ....... Honda Goldwing Ce vb? actual Eu vb de nisa Nu am inteles nimic?! La 19.09.2025 la 10:24, SONYC a spus: Zero intretinere? Detaliaza.. sau un link ceva.. Povesti. Marketing. S-a demonstrat ca de fapt nu i asa , testat pe bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.