sprike Postat Vineri la 07:49 Autor Share Postat Vineri la 07:49 Acum 17 ore, Lucian_M a spus: Vezi că la "scutece", pe lângă curea, mai are variator (fulii care se uzează, merg rectificate până la o limită, role). Pe lângă asta, dacă intră ulei la role (am mai văzut), adio tracțiune. Acest tip de tractiune are in continuare succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovidiu M Postat Vineri la 10:59 Share Postat Vineri la 10:59 La scutere principiul de funcționare este mult diferit față de transmisia pe curea gen BMW F650 Scarver. La scutere angrenarea se face prin presiunea laterală aplicată curelei și prin patinare, in timp ce la transmisiile pe curea angrenarea se face prin "dantura" curelei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Vineri la 18:38 Share Postat Vineri la 18:38 Acum 11 ore, SONYC a spus: Zero intretinere? Detaliaza.. sau un link ceva.. Știam eu ceva, dar nu foarte exact: https://share.google/images/4UMnqHT850ZKmfr01 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat ieri la 10:54 Share Postat ieri la 10:54 La 18.09.2025 la 15:18, DonFlamingo a spus: @Adrian M. Alta viata pe cardan nu? ehaaa La 18.09.2025 la 16:00, Keyser Söze a spus: Probabil ca am retinut eu gresit, dar deocamdata lantul ramane in top. Daca cureaua era asa de performanta gandeste-te ca fiind si mai usoara fata de un lant, era folosita in moto GP demult. La fel cum nu exista moto GP pe motorina, etc. Normal ca toate pierd, la fel cum majoritatea nu intelege care e diferenta intre puterea in cp la roata sau la vilbrochen/ambielaj. moto gp are nevoie de maxim ce se poate oferi. Normal ca lant. Noi vorbim de utilizare normala, mers stradal-ca in off iar nu merge. La 18.09.2025 la 18:25, Cavaleru a spus: acum multi ani Husaberg venise cu o chestie revolutionara in lumea enduro, Axul pinionului si al basculei erau acelasi. nu mai tin minte care erau avantajele acestei solutii dar cred ca era vorba de tensiunea constanta asupra lantului in timp ce roata spate lucreaza sus jos distanta se mentine aceeasi Foarte interesanta solutia asta! La 19.09.2025 la 0:04, sprike a spus: La modele in care cutie de viteze ....... Honda Goldwing Ce vb? actual Eu vb de nisa Nu am inteles nimic?! La 19.09.2025 la 10:24, SONYC a spus: Zero intretinere? Detaliaza.. sau un link ceva.. Povesti. Marketing. S-a demonstrat ca de fapt nu i asa , testat pe bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ruginel Postat 22 ore în urmă Share Postat 22 ore în urmă La 18.09.2025 la 10:58, DonFlamingo a spus: Este mai scumpa dar o inlocuiesti o data la 100 de mii de km (bine depinde si cum mergi si pe unde) - la un cruiser mai rar, la un naked/sportiva de strada clar mai des, iar la scuter la 20 de mii pentru ca sunt niste mizerii de curele. Nu la toate motocicletele poti monta cureaua usor. La cele mai multe trebuie sa dai jos bascula si tot ce presupune aceasta operatiune. Nu are nici o treaba cureaua de la scuter cu cureaua folosita pe fulii precum la Harley Davidson sau la alte motociclete. La scuter ai transmisie CVT care uzeaza cureaua in mod activ din lateralele sale. La motocicleta nu se uzeaza in acest fel. Referitor la rezistenta curelei...Da, este rezistenta pana cand prinzi o pietricica intre curea si fulie si te trezesti ca se rupe. De asta motocicletele care vin din fabrica dotate cu curele au protectii atat in partea superioara cat si in partea inferioara. Deci pe langa kitul de fulii si curea, ar trebui gandite si protectiile superioare si inferioare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Keyser Söze Postat 8 ore în urmă Share Postat 8 ore în urmă Acum 13 ore, Ruginel a spus: ... Deci pe langa kitul de fulii si curea, ar trebui gandite si protectiile superioare si inferioare. Si cum ai scris mai sus cu demontatul basculei, de fabricat cu varianta de inlocuire fara demontarea ei. Poate dupa aceea, devine cureaua mai rentabila pentru posesor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat 8 ore în urmă Share Postat 8 ore în urmă Acum 18 minute, Keyser Söze a spus: Si cum ai scris mai sus cu demontatul basculei, de fabricat cu varianta de inlocuire fara demontarea ei. Poate dupa aceea, devine cureaua mai rentabila pentru posesor. asta presupune alta prindere a basculei, alt form factor la cadru... nici daca s-ar folosi bascula monobrat problema tot la partea din fata pinion ar fi probabil ca din cauza asta nici nu e implementata la scara larga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Keyser Söze Postat 5 ore în urmă Share Postat 5 ore în urmă In mod sigur si nici in viitorul apropiat nu se va renunta la lant in favoarea curelei, doar daca se va gasi o metoda de deschidere-inchidere a curelei, ceea ce ma indoiesc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.