Method Postat Marți la 07:02 Share Postat Marți la 07:02 Acum 15 ore, xt600 a spus: ..... Cand ignori rezultatele din clasamente pentru a-ti masca gaurile teoriilor tale,cand ignori ce spun special pentru ca nu ai cum sa o intorci...deja e childish. Repet - verifica clasamentele : Yamaha a "progresat" asa : 2019 - locul 2 (cu Honda lui Marcel pe locul 1) 2020 - locul 2 (deja Ducati urca pe 1 - vezi?ASTA E PROGRES !!! 2021 - locul 2 (the same - Ducati pe 1 2022 - locul 2 2023 - locul 4 2024- locul 4 2025 - locul 5 (ultimul) Cum poti tu sa sustii ca asta e progres?Haidi bai nene bai ca nu are rost sa vorbim asa. Stiu - o sa spui ca din cauza lui Q eu REGRESAT in halul asta,insa, aparte de lipsa de logica a faptului, pilotul nu e sef de proiect,care sef de proiect trebuie sa aiba o directie clara de dezvoltare iar inginerii trebuie sa confirme feedback;ul pilotului prin telemetrie samd.Daca Q ar fi de vina si i-ar duce in directia gresita (desi e aberant,repet - pai progresezi iei campionatul dupa aia nu mai stii sa mergi?desi se vede ca omul stie sa mearga,doar ca nu are cu ce) - deci chiar si daca Q le-ar da feedback gresit : 1.ar trebui ca inginerii sa vada prin telemetrie ca feedback'ul lui e gresit 2.ar fi trebuit demult sa isi gaseasca alt pilot. A cui e vina in ambele cazuri?Pai cine e manager?Q? Lasa-i sa se desparta si sa il vedem pe turcul in actiune prim solist. Si pe Q hopefully la Aprilia. Acum 12 ore, Kagemusha a spus: Puțin probabil. Încă de la jumătatea sezonului echipa lui Rossi a refuzat motociclete latest specs pentru sezonul viitor (probabil bazându-se pe feedback de la Diggia și Pecco, feedback confirmat și de rezultatele celor doi). Așadar, de ce s-ar simți marginalizați când chiar ei au refuzat? Dacă se va întâmpla așa, dedesubturile sunt cu siguranță altele... Numai să nu dea vrabia din mână pe cioara de pe gard... Nici eu nu cred ca Rossi va renunta la Ducati,vorba ta da vrabia din mana pe cioara de pe gard. Aprilia are Techouse cu moto factory cine stie daca se mai indura sa dea alte moto noi samd,complicat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Marți la 09:12 Share Postat Marți la 09:12 (editat) Acum 2 ore, Method a spus: Cand ignori rezultatele..... pentru a-ti masca gaurile teoriilor tale,cand ignori ce spun special pentru ca nu ai cum sa o intorci...deja e childish. Repet - verifica clasamentele : Yamaha a "progresat" asa : 2019 - locul 2 (cu Honda lui Marcel pe locul 1) 2020 - locul 2 (deja Ducati urca pe 1 - vezi?ASTA E PROGRES !!! 2021 - locul 2 (the same - Ducati pe 1 2022 - locul 2 2023 - locul 4 2024- locul 4 2025 - locul 5 (ultimul) Pai exact asta faci tu maestre. Iti masschezi teoriile in spatele unor clasamente. Dar stii si tu ca clasamentele atat cele din curse, cat si clasamentele generale sunt influentate de o serie de variabile, in care nu intra numai materialul tehnic, ci si cel uman. Sunt o multime de situatii care pot influenta prestatia unui pilot sau a echipei din spatele lui si care se poate reflecta direct in locul si punctele obtinute la finalul unei curse sau al unui campionat. Pilotul vine dupa o accidentare la antrenament, rezultatul lui in cursa va fi afectat. Face arm pump, rezultatul lui va fi afectat, da cufureala in el si abandoneaza sau pur si simplu a cazut psihic, cum a fost cazul lui Bagnaia, pe finalul asta de campionat. Echipa tehnica poate face greseli de set up, sau ii baga mai putin aer in roti si va fi penalizat.. greseste echipa sttrategia la boxe, intr-o cursa in care trebuie schimbata motoreta, etc, etc.. toate astea se vor regasi in in rezultatul final. Eu iti aduc in vedere performnta pura a motoretei, care se concretizeaza in timpii pe tur rapid si in consecinta in prestatiile din calificari. Cinci pole-uri si alte clasari in prima linie a grilei, arata ca motoreta aia are niste performante. Intrebarea fireasca este, de ce in curse aceeasi motoreta se claseaza atat de prost, de ce nu gaseste un ritm corespunzator, uneori in conditiile in care are in fata pista libera? De ce o motoreta care obtine pole-ul pe un anumit circuit (un circuit favorabil, asadar), ajunge sa termine cursa pe locuri gen 11,12, etc?? Singura mea explicatie este pilotul. Ma rog, pilotii, dar ma refer in special la pilotul de la care toata lumea asteapta rezultate. Stiu - o sa spui ca din cauza lui Q eu REGRESAT in halul asta............ deci chiar si daca Q le-ar da feedback gresit : 1.ar trebui ca inginerii sa vada prin telemetrie ca feedback'ul lui e gresit 2.ar fi trebuit demult sa isi gaseasca alt pilot. A cui e vina in ambele cazuri?Pai cine e manager?Q? Datele de telemetrie pot fi oke, dar pilotul sa se planga ca nu se simte bine pe mobra, nu simte fata, nu simte nici o diferenta indiferent de componenta testata. Degeaba ii arata data analistul ca performanta lui s-a imbunatatit, cu nush ce bascula sau cadru, daca primadonei nu ii place feelingul sau nu simte nimic. Nu am spus niciodata ca Yamaha a regresat numai datorita lui Q, are si echipa/uzina partea ei consistenta de vina, dar la acest regres a contribuit si miresuca cu margele. Chestie de nuanta. Lasa-i sa se desparta si sa il vedem pe turcul in actiune prim solist. Si pe Q hopefully la Aprilia. Abia astept. Desi as prefera sa nu ajunga la Aprilia, sa le strice si alora motoreta. La KTM/CFMoto ar fi cel mai potrivit. Sau la vreo echipa de client Ducati... Cat despre turc, nu sunt foarte sigur ca va avea performante notabile cu Yamaha, dar tare mi-ar place sa ii dea peste bot frantuzului. Dar ultimele rezultate din teste, ma fac sa sper. Pana la urma, speranta moare ultima. Editat Marți la 09:13 de xt600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat 2 ore în urmă Share Postat 2 ore în urmă Aparent, de cand au semnat cu Toprak, oficialii/fanii Yamaha au inceput să lovească in singurul pilot care le aduce puncte. Greșeală Campionatul de WSBK e la ani lumina de MotoGp. Spre deosebire de WSBK, minunea turceasca nu poate sa-i limiteze turatie, umple motorul lui Marquez/Fratsu' de plumb! Aștept jumătatea sezonului, atunci cand incep scuzele prostesti. Yamaha e im cacao și pentru ca au piloti care nu perforează. Rins e o umbră de la ultimul accident iar Miller e baiatul ala cu pasaport australian. Honda a inteles ca au cacao steagul si au angajat oameni ok. Marini e muncitor, talentat. Colegul lui e acolo sus la nivel dedicatie. La echipa satelit Zarco e stelar. De anul asta au inteles ca proiectul "asiatic" e momentan in impas si i-au facut un bypass. Toprak se va impiedica fix de mandrie. Si nu de a lui. De a lui Sofuoglu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat 1 oră în urmă Share Postat 1 oră în urmă (editat) Acum 51 minute, Gixu. a spus: Toprak se va impiedica fix de mandrie. Si nu de a lui. De a lui Sofuoglu. frate oamenii astia se dau tare cu moto - toti viseaza sa ajunga in GP, nu? e ca la masini cu F1. normal ca poa sa iasa prost da omu incearca. altfel ajungi la 70j de ani si te intrebi ce ar fi fost. daca si-ar cunoaste toti locul nu ar mai exista partide politice la noi. si Mir, Q + Peco ar avea cupe cu nr 2 pe ele. uiti ca in 27 au schimbari majore si se trece la cauciucuri pe care Top s-a dat, ceiallati nu, se renunta la ceva dispozitive. asa pesimist esti si cand e vb de alegeri facute de tine? Editat 1 oră în urmă de frigider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.