frigider Postat 16 ore în urmă Share Postat 16 ore în urmă sper sa nu ramana, ce naiba, 2 ani fara victorie = no bueno. daca schimba si Pedro producatorul nu il vad bine deloc pe dl Peco. mai ales la ce bine se misca aprilia, isi revine si JM.. nu il vad bine deloc pe dl "campion". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat 16 ore în urmă Share Postat 16 ore în urmă Acum 3 ore, xt600 a spus: Ti-am mai explicat, cu alta ocazie, ca un clasament este influentat de o multime de factori. Ai o gandire foarte simplista. Daca nu ne luam dupa clasament,nici nu are rost sa vorbim - rezultatele sunt cele care primeaza si care arata cine are directia corecta.Restul sunt povesti. Acum 3 ore, xt600 a spus: Progresul unui competitor se masoara in functie de doua sisteme de referinta...... vorbe si povesti - ma frend, situatia ramane aceeiasi oricum ai intoarce-o : pt a inregistra vreun progers NOTABIL,Yamaha trebuie sa progreseze peste ritmul de progres al celor din fata,doar asa poate recupera gap'ul.Altfel,daca merge in ritm cu ei va ramane fix acolo unde e - pe ultimul loc. Nu conteaza ca tu nu vrei sa intelegi asta sau ca te pierzi intr-o diaree verbala,situatia de facto tot aia ramane. Acum 3 ore, xt600 a spus: Pai cum sa te raportezi mai omule la rezultatele celorlalti? Ai datele celorlalti?? In primul rand trebuie sa te raportezi la datele tale Deja faci pe...?serios? Colegul a pus mai sus o statistica in care el cu guritza lui a zis "Yamaha a progresat 0.3s/tur,Ducati 0.6s - despre acea statistica vorbeam. Nu are rost sa ne contrazicem de dragul contrazicerii.Ai dreptate,eu nu stiu despre ce vorbesc cand spun ca Yamaha e pe ultimul loc aberez,ei de fapt merg foarte bine.Hai sa incheiem discutia aici ca nu ajungem niciunde.De atatea ori am spus ca nu are rost o discutie logica cu tine despre acest subiect,si de fiecare data ajung sa fiu atras in ele.No more. Acum 1 oră, apriliacluj a spus: https://www.motogpnews.com/2025/12/12/pedro-acosta-has-now-signed-his-2027-motogp-contract-hes-already-locked-in/ adica contract incepand cu 2027 Asa are logica. Acelasi jurnalist e amintit : Manuel Pecino claimed that Acosta has already signed his contract for 2027, but says he can’t confirm which team he will be riding for. Pecino did rule out Yamaha and Aprilia, leaving KTM, Honda and Ducati as the remaining options. Previous reports have suggested that Honda would triple Acosta’s salary, though the rider himself has said money will not be his motivation. Deja incep sa iasa zvonuri din mai multe parti : ‘Everyone’ at KTM is ‘resigned’ to losing Pedro Acosta next year amid Ducati links Am spus-o primul,a se consemna ! Doamne-ajuta sa il vedem in rosu umar la umar cu...Marcelino? Silly season a debutat in forta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat 16 ore în urmă Autor Share Postat 16 ore în urmă Acum 3 ore, xt600 a spus: Colegu', asta arata statistica postata mai sus. Nu este facuta de mine. Daca nu crezi ca nu este corecta, refa-o tu. Cand i-am spus colegului ca "specialistii' nu vor fi de acord cu ea, m-a luat la misto. Eram sigur de reactia ta. Realitatea este ca statistica aia iti cam buseste teoriile. Ti-am mai explicat, cu alta ocazie, ca un clasament este influentat de o multime de factori. Ai o gandire foarte simplista. Progresul unui competitor se masoara in functie de doua sisteme de referinta: fata de performantele proprii, anterioare (sa o numim performanta absoluta) si performanta fata de ceilalti competitori, pe care o invoci cu disperare (adica performanta relativa). Intre cele doua, nu exista neaparat o legatura, in sensul ca un competitor (in cazul de fata Yamaha) poate sa progresezze in termeni de performanta absoluta, dar acest progres sa nu se vada neaparat in termeni de performanta relativa, fata de ceilalti competitori, intrucat, asa cum spuneai si tu, nici concurenta nu sta pe loc. Desigur, performanta relativa este influentata puternic si de factorul uman -valoarea pilotilor, forma de moment si pregatirea psihologica, a acestora, etc. Cata vreme motocicleta va fi pilotata de un om, chiar daca ponderea pilotului a scazut, fata de deceniul anterior, factorul uman nu poate fi scos din ecuatia performantei relative. Sper ca acum am reusit sa te faca sa intelegi niste lucruri, altfel nu mai stiu cum sa iti explic. Esti pe bune?? Pai cum sa te raportezi mai omule la rezultatele celorlalti? Ai datele celorlalti?? In primul rand trebuie sa te raportezi la datele tale, sa observi cum ai evoluat fata de performantele anterioare (adica ceea ce numeam mai sus progres absolut). Pentru raportarea la ceilalti, nu ai decat niste timpi pe tur si pe sectoare. Atat! Nu ai datele de telemetrie a celorlalti, pentru comparatie. Aaa.. si eventual mai ai niste observatii subiective ale pilotilor tai. Din 2027, cand inteleg ca echipele vor avea acces reciproc la date, va putea fi evaluata mai obiectiv si performanta relativa. Progresul in clasament la puncte al pianelor e dat de faptul ca...... au echipa satelit, care si aia aduce puncte. Honda a progresat daca o luam dupa puncte si s-a vazut si in curse, n-au mai fost ciuca batailor si nici Mir nu s-a tavalit chiar cu fiecare ocazie. Au adunat curse finalizate si puncte la final. Clasamentul e influentat de: .... pozitia de la finalul curse. Pam pam... Degeaba progresezi fata de performantele de anul trecut cand altii progreseaza de 2 ori mai bine, in final tot la ultimul loc de lupti. Timpii pe sectoare sunt acolo ii pot analiza si vedea unde pierd timp si cat timp pierd. Cum am mai zis performata seaca e degeaba daca in cursa nu poate fii fructificata. Yamaha pe viraje are o viteza ridicata, astfel incat compenseaza viteaza lipsa pe liniile drepte, dar asta e valabil numai in calificari sau cand au pista goala in fata. In cursa se schimba smenu si pierd in fata tuturor aproape. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat 16 ore în urmă Share Postat 16 ore în urmă Acum 41 minute, danypop a spus: Articolul nu spune cu cine a semnat, deci e posibil sa fi semnat chiar cu ktm Da, asa este. Dar, nah,... stii cum este... logic ar fi sa plece. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat 14 ore în urmă Share Postat 14 ore în urmă articolele alea-s o l*ba. se citeaza ei pe ei. iisuse. Acum 2 ore, Method a spus: ‘Everyone’ at KTM is ‘resigned’ to losing Pedro Acosta next year amid Ducati links ^asta si altele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat 11 ore în urmă Share Postat 11 ore în urmă Ai dreptate fără doar și poate. Însă mă gândesc la o treaba (simplă) : deja sunt prea multe articole de pe prea multe site-uri pe aceeiasi temă. Acosta e în contract cu KTM - probabil nu prea are cum sa declare nimic. Dar...Nu iese fum fără foc. Iar nea ziaristul ala deja a declarat asta in 2 randuri. Sa vedem.Am zis și anterior - sunt la nivel de zvonuri,însă...au un sâmbure de adevăr. Plus ca are și mult sens : cu "un" KTM in faliment pus la vânzare de către Bajaj pe de o parte și cu Acosta frustrat masiv de 2 ani de faptul ca el poate dar motoreta not so much,o mutare în 2027 mi se pare no brainer pt el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.