Sari la conținut

Motogp - presezon 2026


Postări Recomandate

sper sa nu ramana, ce naiba, 2 ani fara victorie = no bueno.

daca schimba si Pedro producatorul nu il vad bine deloc pe dl Peco.

mai ales la ce bine se misca aprilia, isi revine si JM.. nu il vad bine deloc pe dl "campion".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 190
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 3 ore, xt600 a spus:

Ti-am mai explicat, cu alta ocazie, ca un clasament este influentat de o multime de factori. Ai o gandire foarte simplista. 

Daca nu ne luam dupa clasament,nici nu are rost sa vorbim - rezultatele sunt cele care primeaza si care arata cine are directia corecta.Restul sunt povesti.

Acum 3 ore, xt600 a spus:

Progresul unui competitor se masoara in functie de doua sisteme de referinta......

vorbe si povesti - ma frend, situatia ramane aceeiasi oricum ai intoarce-o : pt a inregistra vreun progers NOTABIL,Yamaha trebuie sa progreseze peste ritmul de progres al celor din fata,doar asa poate recupera gap'ul.Altfel,daca merge in ritm cu ei va ramane fix acolo unde e - pe ultimul loc.

Nu conteaza ca tu nu vrei sa intelegi asta sau ca te pierzi intr-o diaree verbala,situatia de facto tot aia ramane.

Acum 3 ore, xt600 a spus:

Pai cum sa te raportezi mai omule la rezultatele celorlalti? Ai datele celorlalti?? In primul rand trebuie sa te raportezi la datele tale

Deja faci pe...?serios?

Colegul a pus mai sus o statistica in care el cu guritza lui a zis "Yamaha a progresat 0.3s/tur,Ducati 0.6s - despre acea statistica vorbeam.

 

Nu are rost sa ne contrazicem de dragul contrazicerii.Ai dreptate,eu nu stiu despre ce vorbesc cand spun ca Yamaha e pe ultimul loc aberez,ei de fapt merg foarte bine.Hai sa incheiem discutia aici ca nu ajungem niciunde.De atatea ori am spus ca nu are rost o discutie logica cu tine despre acest subiect,si de fiecare data ajung sa fiu atras in ele.No more.

Acum 1 oră, apriliacluj a spus:

Asa are logica.

 

Acelasi jurnalist e amintit :

Manuel Pecino claimed that Acosta has already signed his contract for 2027, but says he can’t confirm which team he will be riding for.

Pecino did rule out Yamaha and Aprilia, leaving KTM, Honda and Ducati as the remaining options.

Previous reports have suggested that Honda would triple Acosta’s salary, though the rider himself has said money will not be his motivation.

 

Deja incep sa iasa zvonuri din mai multe parti :

‘Everyone’ at KTM is ‘resigned’ to losing Pedro Acosta next year amid Ducati links

 

Am spus-o primul,a se consemna ! :wink:

Doamne-ajuta sa il vedem in rosu umar la umar cu...Marcelino?

 

Silly season a debutat in forta :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, xt600 a spus:

Colegu', asta arata statistica postata mai sus. Nu este facuta de mine. Daca nu crezi ca nu este corecta, refa-o tu. Cand i-am spus colegului ca "specialistii' nu vor fi de acord cu ea, m-a luat la misto. Eram sigur de reactia ta. Realitatea este ca statistica aia iti cam buseste teoriile. 

 

Ti-am mai explicat, cu alta ocazie, ca un clasament este influentat de o multime de factori. Ai o gandire foarte simplista. 

 

Progresul unui competitor se masoara in functie de doua sisteme de referinta: fata de performantele proprii, anterioare (sa o numim performanta absoluta) si performanta fata de ceilalti competitori, pe care o invoci cu disperare (adica performanta relativa). Intre cele doua, nu exista neaparat o legatura, in sensul ca un competitor (in cazul de fata Yamaha) poate sa progresezze in termeni de performanta absoluta, dar acest progres sa nu se vada neaparat in termeni de performanta relativa, fata de ceilalti competitori, intrucat, asa cum spuneai si tu, nici concurenta nu sta pe loc. Desigur, performanta relativa este influentata puternic si de factorul uman -valoarea pilotilor, forma de moment si pregatirea psihologica, a acestora, etc. Cata vreme motocicleta va fi pilotata de un om, chiar daca ponderea pilotului a scazut, fata de deceniul anterior, factorul uman nu poate fi scos din ecuatia performantei relative. Sper ca acum am reusit sa te faca sa intelegi niste lucruri, altfel nu mai stiu cum sa iti explic. 

 

Esti pe bune?? Pai cum sa te raportezi mai omule la rezultatele celorlalti? Ai datele celorlalti?? In primul rand trebuie sa te raportezi la datele tale, sa observi cum ai evoluat fata de performantele anterioare (adica ceea ce numeam mai sus progres absolut). Pentru raportarea la ceilalti, nu ai decat niste timpi pe tur si pe sectoare. Atat! Nu ai datele de telemetrie a celorlalti, pentru comparatie. Aaa.. si eventual mai ai niste observatii subiective ale pilotilor tai. Din 2027, cand inteleg ca echipele vor avea acces reciproc la date, va putea fi evaluata mai obiectiv si performanta relativa. 

 

 

Progresul in clasament la puncte al pianelor e dat de faptul ca...... au echipa satelit, care si aia aduce puncte.

Honda a progresat daca o luam dupa puncte si s-a vazut si in curse, n-au mai fost ciuca batailor si nici Mir nu s-a tavalit chiar cu fiecare ocazie. Au adunat curse finalizate si puncte la final.

 

Clasamentul e influentat de: .... pozitia de la finalul curse. Pam pam...

 

Degeaba progresezi fata de performantele de anul trecut cand altii progreseaza de 2 ori mai bine, in final tot la ultimul loc de lupti. Timpii pe sectoare sunt acolo ii pot analiza si vedea unde pierd timp si cat timp pierd. Cum am mai zis performata seaca e degeaba daca in cursa nu poate fii fructificata. Yamaha pe viraje are o viteza ridicata, astfel incat compenseaza viteaza lipsa pe liniile drepte, dar asta e valabil numai in calificari sau cand au pista goala in fata. In cursa se schimba smenu si pierd in fata tuturor aproape.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai dreptate fără doar și poate.

Însă mă gândesc la o treaba (simplă) : deja sunt prea multe articole de pe prea multe site-uri pe aceeiasi temă.

 

Acosta e în contract cu KTM - probabil nu prea are cum sa declare nimic.

Dar...Nu iese fum fără foc.

Iar nea ziaristul ala deja a declarat asta in 2 randuri.

Sa vedem.Am zis și anterior - sunt la nivel de zvonuri,însă...au un sâmbure de adevăr.

 

Plus ca are și mult sens : cu "un" KTM in faliment pus la vânzare de către Bajaj pe de o parte și cu Acosta frustrat masiv de 2 ani de faptul ca el poate dar motoreta not so much,o mutare în 2027 mi se pare no brainer pt el.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

normal ar fi si binder sa plece, e si el satul, mai ales ca acosta cam mereu a fost peste el.

normal ar fi si acosta sa plece ca nu merge frate, sunt moto mai bune.

acosta si la satelit daca face o manevra a-la-MM o sa ia victorie garantat.

satelit aprilia / ducati

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De aici a iesit toata povestea - link  (min.11 - 17)

 

Manuel Pecino a declarat in acest podcast ca cineva (nu spui cine,persoana importanta,etc) i-a confirmat 100% ca Acosta a semnat deja pt 2027.A spus ca nu poate spune detalii dar ca poate garanta ca e 100% semnat.

A dat insa niste detalii destul de clare :

"Acosta nu a semnat cu Yamaha sau Aprilia" (dooh - nu vrea la Yamaha dupa tot acest reviriment? :bounce:

....si ca i s-a spus de acea persoana "Operatiunea Hamilton s-a terminat".

Apoi a zis ca sa le dea un hint destul de clar (ca aia erau prosti si nu prindeau duma) : "voi italienii sunteti cam inceti (la minte) - ce culoare are echipa pt care a semnat Hamilton? Dooooh !

Deocamdata o luam ca pe o barfa insa sa vedem daca se adevereste.Ar fi...wow!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, frigider a spus:

eu nu stiu de F1, e vb de ferrari/ducati?

deci Peco e pe faras? sau o fi acosta la satelit.

poate e MM pe faras :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, frigider a spus:

eu nu stiu de F1, e vb de ferrari/ducati?

Face referire la mutarea istorica a lui Hamilton la Ferrari....care (incidental) sunt tot in rosu.Cam acolo bate.

Acum 1 minut, apriliacluj a spus:

fix la asta m-am gandit si eu :)

ca doara MM merge inapoi la 'onda din 2027

Yeah,right :D

 

Daca are dreptate nea ziaristul ala,Pecco....ei nu ii zic ca nu semneaza cu el,dar au semnat deja cu altul :crack: ...au facut cu el cam cum au facut si cu JM....

Curioase decizii are si Gigi asta - adica mi se pare o chestie contraproductiva pt ei - nu daca defileaza dpdv tehnic ca acum,daca ceilalti nu se pot ridica deloc la nivelul lor ca si performante nu e nici o problema pt Ducati ca au 2 primadone capatzanoase,dar daca cumva,din intamplare (Doamne-ajuta) se intampla ca Aprilia sa se ridice cumva pe langa ei ca si performante...ar fi foarte contraproductiv sa fie 2 piloti alfa in echipa pt ca se vor bate ca chiorii astia 2.

In oricare din cazuri noi am fi avantajati,so..."aprob pozitiv" :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca intr-adevar, Acosta a semnat cu Ducati, o usa s-a inchis pentru primadona de la Yamaha. Bine, nici nu cred ca usa de la Ducati a fost deshisa vreodata pentru frantuz. Daca pleaca Pecco de la Ducati, va fi interesant de vazut unde va merge. 

Acum 3 ore, Method a spus:

True that.

Însă contractele pt 2027-2028 se vor semna in prima jumătate a lui 2026.

The silly season is here :) 

Daca ceea ce spune nenea ala in podcast, este adevarat (si nu vad de ce nu ar fi), contractele care conteaza sau semnat sau sunt pe cale sa se semneze. Nu stiu sezonul cat de interesant va fi, dar presezonul s-ar putea sa fie plin de surprize. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...