Method Postat 3 ore în urmă Share Postat 3 ore în urmă Acum 15 ore, xt600 a spus: ..... Cand ignori rezultatele din clasamente pentru a-ti masca gaurile teoriilor tale,cand ignori ce spun special pentru ca nu ai cum sa o intorci...deja e childish. Repet - verifica clasamentele : Yamaha a "progresat" asa : 2019 - locul 2 (cu Honda lui Marcel pe locul 1) 2020 - locul 2 (deja Ducati urca pe 1 - vezi?ASTA E PROGRES !!! 2021 - locul 2 (the same - Ducati pe 1 2022 - locul 2 2023 - locul 4 2024- locul 4 2025 - locul 5 (ultimul) Cum poti tu sa sustii ca asta e progres?Haidi bai nene bai ca nu are rost sa vorbim asa. Stiu - o sa spui ca din cauza lui Q eu REGRESAT in halul asta,insa, aparte de lipsa de logica a faptului, pilotul nu e sef de proiect,care sef de proiect trebuie sa aiba o directie clara de dezvoltare iar inginerii trebuie sa confirme feedback;ul pilotului prin telemetrie samd.Daca Q ar fi de vina si i-ar duce in directia gresita (desi e aberant,repet - pai progresezi iei campionatul dupa aia nu mai stii sa mergi?desi se vede ca omul stie sa mearga,doar ca nu are cu ce) - deci chiar si daca Q le-ar da feedback gresit : 1.ar trebui ca inginerii sa vada prin telemetrie ca feedback'ul lui e gresit 2.ar fi trebuit demult sa isi gaseasca alt pilot. A cui e vina in ambele cazuri?Pai cine e manager?Q? Lasa-i sa se desparta si sa il vedem pe turcul in actiune prim solist. Si pe Q hopefully la Aprilia. Acum 12 ore, Kagemusha a spus: Puțin probabil. Încă de la jumătatea sezonului echipa lui Rossi a refuzat motociclete latest specs pentru sezonul viitor (probabil bazându-se pe feedback de la Diggia și Pecco, feedback confirmat și de rezultatele celor doi). Așadar, de ce s-ar simți marginalizați când chiar ei au refuzat? Dacă se va întâmpla așa, dedesubturile sunt cu siguranță altele... Numai să nu dea vrabia din mână pe cioara de pe gard... Nici eu nu cred ca Rossi va renunta la Ducati,vorba ta da vrabia din mana pe cioara de pe gard. Aprilia are Techouse cu moto factory cine stie daca se mai indura sa dea alte moto noi samd,complicat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat 55 minute în urmă Share Postat 55 minute în urmă (editat) Acum 2 ore, Method a spus: Cand ignori rezultatele..... pentru a-ti masca gaurile teoriilor tale,cand ignori ce spun special pentru ca nu ai cum sa o intorci...deja e childish. Repet - verifica clasamentele : Yamaha a "progresat" asa : 2019 - locul 2 (cu Honda lui Marcel pe locul 1) 2020 - locul 2 (deja Ducati urca pe 1 - vezi?ASTA E PROGRES !!! 2021 - locul 2 (the same - Ducati pe 1 2022 - locul 2 2023 - locul 4 2024- locul 4 2025 - locul 5 (ultimul) Pai exact asta faci tu maestre. Iti masschezi teoriile in spatele unor clasamente. Dar stii si tu ca clasamentele atat cele din curse, cat si clasamentele generale sunt influentate de o serie de variabile, in care nu intra numai materialul tehnic, ci si cel uman. Sunt o multime de situatii care pot influenta prestatia unui pilot sau a echipei din spatele lui si care se poate reflecta direct in locul si punctele obtinute la finalul unei curse sau al unui campionat. Pilotul vine dupa o accidentare la antrenament, rezultatul lui in cursa va fi afectat. Face arm pump, rezultatul lui va fi afectat, da cufureala in el si abandoneaza sau pur si simplu a cazut psihic, cum a fost cazul lui Bagnaia, pe finalul asta de campionat. Echipa tehnica poate face greseli de set up, sau ii baga mai putin aer in roti si va fi penalizat.. greseste echipa sttrategia la boxe, intr-o cursa in care trebuie schimbata motoreta, etc, etc.. toate astea se vor regasi in in rezultatul final. Eu iti aduc in vedere performnta pura a motoretei, care se concretizeaza in timpii pe tur rapid si in consecinta in prestatiile din calificari. Cinci pole-uri si alte clasari in prima linie a grilei, arata ca motoreta aia are niste performante. Intrebarea fireasca este, de ce in curse aceeasi motoreta se claseaza atat de prost, de ce nu gaseste un ritm corespunzator, uneori in conditiile in care are in fata pista libera? De ce o motoreta care obtine pole-ul pe un anumit circuit (un circuit favorabil, asadar), ajunge sa termine cursa pe locuri gen 11,12, etc?? Singura mea explicatie este pilotul. Ma rog, pilotii, dar ma refer in special la pilotul de la care toata lumea asteapta rezultate. Stiu - o sa spui ca din cauza lui Q eu REGRESAT in halul asta............ deci chiar si daca Q le-ar da feedback gresit : 1.ar trebui ca inginerii sa vada prin telemetrie ca feedback'ul lui e gresit 2.ar fi trebuit demult sa isi gaseasca alt pilot. A cui e vina in ambele cazuri?Pai cine e manager?Q? Datele de telemetrie pot fi oke, dar pilotul sa se planga ca nu se simte bine pe mobra, nu simte fata, nu simte nici o diferenta indiferent de componenta testata. Degeaba ii arata data analistul ca performanta lui s-a imbunatatit, cu nush ce bascula sau cadru, daca primadonei nu ii place feelingul sau nu simte nimic. Nu am spus niciodata ca Yamaha a regresat numai datorita lui Q, are si echipa/uzina partea ei consistenta de vina, dar la acest regres a contribuit si miresuca cu margele. Chestie de nuanta. Lasa-i sa se desparta si sa il vedem pe turcul in actiune prim solist. Si pe Q hopefully la Aprilia. Abia astept. Desi as prefera sa nu ajunga la Aprilia, sa le strice si alora motoreta. La KTM/CFMoto ar fi cel mai potrivit. Sau la vreo echipa de client Ducati... Cat despre turc, nu sunt foarte sigur ca va avea performante notabile cu Yamaha, dar tare mi-ar place sa ii dea peste bot frantuzului. Dar ultimele rezultate din teste, ma fac sa sper. Pana la urma, speranta moare ultima. Editat 55 minute în urmă de xt600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.