marius317 Postat Noiembrie 8, 2012 Share Postat Noiembrie 8, 2012 (editat) ce jepati de oameni le piloteaza ....nu cred ca toti sunt la fel,nu!?... Sunt sigur nu sunt toti asa ! Corectez: ce jepati sunt unii care le piloteaza si care sunt formatori de opinie pe aici...e mai bine asa ? Editat Noiembrie 8, 2012 de marius317 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barna Postat Noiembrie 8, 2012 Share Postat Noiembrie 8, 2012 EU am facut. Si am si postat chestia, chiar fix pe topicul asta. Se vede ce atenti sunteti. Si, scuza ma, dar vorbesti prostii. Modificarea de la 883 la 1200 e mult mai ok, decat un Sportster 1200 stock, pentru ca pastrezi heads-urile originale si camera de ardere devine astfel mai mic - compresie mai mare, detonatie mai mare, muuult mai multe putere si cuplu decat la unul stock 1200. Tre' sa cumperi un kit de 1200, ce contine pistoane, segmenti si simeringuri. Dupa asta honezi cilindrile la marimea pistoanelor, rectifici chiuloasele si gata. Eu am un carburator S&S Super E si filtru de aer open, tot S&S. Poti sa reglezi, cum vrei. Plus tobe goale. Asta e un fel de Stage 1 tuning. Daca mai pui aprindere de tuning, axe de came Andrews, etc., poti sa sari usor peste 100 c.p., si esenta - cuplul enorm la turatie mica - ramane. Din cauza asta poti sa surprinzi multi pe supersport: pana ce ei cauta turatia optima, tu esti gone. Nici nu trebuie sa desfaci blocul pentru o operatie ca asta. A, si inca ceva: ati vorbit despre cat de bullshit sunt Sportsterele din mileniul asta. ORICE cunoscator de cauza stie, ca ultimele Sportstere, considerate „adevarate” au fost fabricati pana in 2004. De atunci nu mai este montat blocul rigid pe cadru. Acuma, nu stiu ce am? Porkster sau Sportser, pentru ca este din 2003... :-D Ai dreptate dar sa nu uitam ca din Sportster 1200 poti sa scoti o performanta mult mai mare deat dintr-un Sportster 883 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 8, 2012 Share Postat Noiembrie 8, 2012 (editat) EU am facut. Si am si postat chestia, chiar fix pe topicul asta. Se vede ce atenti sunteti. Si, scuza ma, dar vorbesti prostii. Modificarea de la 883 la 1200 e mult mai ok, decat un Sportster 1200 stock, pentru ca pastrezi heads-urile originale si camera de ardere devine astfel mai mic - compresie mai mare, detonatie mai mare, muuult mai multe putere si cuplu decat la unul stock 1200. Tre' sa cumperi un kit de 1200, ce contine pistoane, segmenti si simeringuri. Dupa asta honezi cilindrile la marimea pistoanelor, rectifici chiuloasele si gata. Eu am un carburator S&S Super E si filtru de aer open, tot S&S. Poti sa reglezi, cum vrei. Plus tobe goale. Asta e un fel de Stage 1 tuning. Daca mai pui aprindere de tuning, axe de came Andrews, etc., poti sa sari usor peste 100 c.p., si esenta - cuplul enorm la turatie mica - ramane. Din cauza asta poti sa surprinzi multi pe supersport: pana ce ei cauta turatia optima, tu esti gone. Nici nu trebuie sa desfaci blocul pentru o operatie ca asta. A, si inca ceva: ati vorbit despre cat de bullshit sunt Sportsterele din mileniul asta. ORICE cunoscator de cauza stie, ca ultimele Sportstere, considerate „adevarate” au fost fabricati pana in 2004. De atunci nu mai este montat blocul rigid pe cadru. Acuma, nu stiu ce am? Porkster sau Sportser, pentru ca este din 2003... :-D Ai facut modificarea la cel pe injectie (aka porkster) ? Mea culpa pentru lipsa de atentie in orice caz. Ai putea da un link si ceva detalii baiatului. Editat Noiembrie 8, 2012 de Budd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubamara Postat Noiembrie 8, 2012 Share Postat Noiembrie 8, 2012 Iti zic eu pentru ca m-a interesat in trecut subiectul. Insa e vorba tot de modelul pe injectie. Daca nu despre asta e vorba atunci nu mai citi in continuare. Am sa trec direct la concluzia mea dupa ce am citit pe HD forum : daca nu ai luat inca mobra atunci treci direct la 1200 skipping 883. Altfel, singura modalitate decenta este intr-adevar kitul de 1200 insa va trebui sa ai pe cineva priceput in machining sau sa cumperi direct cilindrii de 1200 (banuiesc ca varianta asta o preferi in locul drilling). Orice ai face nu pune PC pe el pentru ca dupa cate am vazut (si cercetat) injectia de pe HD este diferita de restul (ma refer la japoneze). Daca nu ma insel injectia este tunnable la toate capitolele (idle, timing, rev limiter etc) si este facuta de aceeasi tipi care fac Auto Tune, deci meserie la capitolul asta. Nu stiu daca se potriveste injectia cu caracterul V-Twin insa asta e o treaba de gust. Ar mai fi de facut ceva mod la heads ( sunt mai multe optiuni aici pe care le poti afla pe HD forum insa popular e modul de la Screaming Eagle - e dat pe site ca performance heads) , new cams etc . Eu am fost interesat mai mult de ciclistica insa nu am gasit ceva care sa-mi raspunda la intrebare. Nu cred ca a facut cineva modul 883 -> 1200 in Romania. Cel putin nu s-a postat pe forumul asta pana acum. Cum a zis Pannoniachopper stiam si eu; ca un 883 dus la 1200 e mult mai ok decat un 1200 stock. Kitul este vandut chiar de Harley si sunt destul de sigur ca mai sunt si altii care au facut modificarea. Din pacate pentru unele pareri, pe mine ma intereseaza un Iron 883 nou (pe injectie). Nu ma intereseaza neaparat performanta maxima pentru ca nu am de gand sa ma intrec cu nimeni insa stock e destul de clar ca nu se poate Subliniez ca ale mele cunostinte de mecanica sunt limitate la strict documentat pe net si schimbat bujiile...cunosc deja parerile legat de asta insa sunt pe drumul de a invata... Multumesc de raspunsuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pannoniachopper Postat Noiembrie 8, 2012 Share Postat Noiembrie 8, 2012 Aici este link-ul: /index.php?/topic/12857-choppercustomrat-si-bobber/page__st__1000 Motorul era pe carburatie (cum este si acuma, dar upgradat), este modelul Dirt Track replica, aka 883R. Adica a fost.. :-D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 8, 2012 Share Postat Noiembrie 8, 2012 Exact asta am intrebat si eu, daca a modificat mobra pe injectie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pannoniachopper Postat Noiembrie 8, 2012 Share Postat Noiembrie 8, 2012 Se poate modifica si o mobra pe injectie. De fapt e chiar foarte simplu: pui un carburator S&S si o injectie electronica noua, custom. Si gata: ai carburator, ai Hot Rod. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 8, 2012 Share Postat Noiembrie 8, 2012 Aici este link-ul: http://www.motocicli...__1000 Motorul era pe carburatie (cum este si acuma, dar upgradat), este modelul Dirt Track replica, aka 883R. Adica a fost.. :-D In viitor mai multa atentie nu ti-ar strica nici tie pentru ca eu am vorbit efectiv de cel pe injectie in postul meu, Am scris inclusiv in post. Iti zic eu pentru ca m-a interesat in trecut subiectul. Insa e vorba tot de modelul pe injectie. Daca nu despre asta e vorba atunci nu mai citi in continuare. Se poate modifica si o mobra pe injectie. De fapt e chiar foarte simplu: pui un carburator S&S si o injectie electronica noua, custom. Si gata: ai carburator, ai Hot Rod. Carb + injectie ? La ce-ti mai trebuie carbul daca ai injectie? Te rog dezvolta ca m-ai facut curios. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pannoniachopper Postat Noiembrie 8, 2012 Share Postat Noiembrie 8, 2012 Scuze, am vrut sa scriu aprindere electronica noua. De exemplu: Dynojet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Noiembrie 8, 2012 Share Postat Noiembrie 8, 2012 hmm personal cred ca la harley se preteaza mult mai bine si mai frumos ca si feeling tunnigul cu carburator si etc...am mers pe sposrster cei drept stock nu am fost impresionat si sunt sigur ca se poate mai bine insa am preten care are un ironhead din `71 si se coace ceva:)) abea astept sa vad adevaratul harley... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
--=HD=-- Postat Noiembrie 8, 2012 Share Postat Noiembrie 8, 2012 (editat) La care generatie/modele de Sportster cutia nu mai este separata fata de motor? Se pare ca tu chiar esti interesat si nu esti doar un mistocar. Din nefericire stiu ca informatia asta va trece neobservata si se va pierde printre alte zeci de pagini de aberatii pe marginea subiectului Sportster. Totusi, sunt dispus sa ti-o ofer, pentru ca pari un om care tinde catre Harley. Sportsterul, pana in 2003 a fost fabricat cu motorul prins rigid pe cadru si cutia separata de motor, chiar daca din exterior pare altfel. Cutia este un fel de sertar pe care-l scoti total independent de motor. Adica, daca vrei sa umbli la cutie si doar la cutie, o poti face linistit fara sa te atingi de motor. Exemplu (mergi la minutul 1:37): http://www.youtube.com/watch?v=Z2bnomlBT8s&feature=relmfu Din anul 2004, odata cu motorul prins pe cadru cu tampoane de cauciuc, s-a renuntat si la acest sertar. Adica el nu mai exista, acolo fiind un perete. La modelele din 2004 in sus, pentru a putea ajunge la cutie, trebuie sa desfaci motorul in doua. Asta inseamna: chiuloase jos, cilindri jos, etc. Editat Noiembrie 8, 2012 de --=HD=-- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat Noiembrie 8, 2012 Share Postat Noiembrie 8, 2012 (editat) basic stuff : http://www.lowbrowcu...t_detail&p=1547 http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Up7mLLpz1L0 cool --=HD=-- ! ceva carti...ele sunt multe http://www.ebay.com/itm/Harley-Davidson-Sportster-Buell-Engine-Hop-Up-Guide-/140731469357?pt=US_Nonfiction_Book&hash=item20c43fce2d http://www.ebay.com/itm/101-Harley-Davidson-Performance-Projects-For-Evolution-Big-Twins-and-Sportsters-/200842587769?pt=US_Nonfiction_Book&hash=item2ec326ae79 Editat Noiembrie 8, 2012 de ->Bullet<- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustMe_DF Postat Noiembrie 8, 2012 Share Postat Noiembrie 8, 2012 (editat) Nu sunt mistocar de felul meu. Multumesc mult pentru info. Sincer chiar ma gandesc la un Sportster modelul pe carburatie aparut inainte de 2003. Se poate modifica si o mobra pe injectie. De fapt e chiar foarte simplu: pui un carburator S&S si o injectie electronica noua, custom. Si gata: ai carburator, ai Hot Rod. Chiar asa ? Motoarele pe carburator pot merge la o anumita turatie iar ungerea se face in functie de acea turatie; la motoarele pe injectie ungerea se face la o turatie superioara si daca faci trecerea la carburator nu-ti afecteaza ungerea ? Deci, din cate am inteles, atunci cand vrei sa treci un motor pe injectie la carburatie trebuie sa schimbi mult mai multe asa incat sa nu-ti afecteze performanta si fiabilitatea motorului in timp. Editat Noiembrie 8, 2012 de JustMe_DF Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zacopilu Postat Noiembrie 9, 2012 Share Postat Noiembrie 9, 2012 In sfarsit discutiile devin constructive .Acelasi lucru ma framant si pe mine,daca la Iron 883, de dupa 2010,merge inlocuita injectia cu carburatorul,atata vreme cat transformarea ar fi de bun simt dpdv financiar.Iron-ul este superb,negru,mat,simplu,fara crom,fara briz-briz-uri,slim fit,ideal pt deplasari zilnice prin traficul aglomerat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Noiembrie 9, 2012 Share Postat Noiembrie 9, 2012 Chiar asa ? Motoarele pe carburator pot merge la o anumita turatie iar ungerea se face in functie de acea turatie; la motoarele pe injectie ungerea se face la o turatie superioara si daca faci trecerea la carburator nu-ti afecteaza ungerea ? Deci, din cate am inteles, atunci cand vrei sa treci un motor pe injectie la carburatie trebuie sa schimbi mult mai multe asa incat sa nu-ti afecteze performanta si fiabilitatea motorului in timp. Motoarele sunt identice, fie ca au admisia pe injectie sau carburatie. Ungerea suficienta a motorului se face la aprox 850rpm, turatie pe care cu siguranta o depasesti asa ca fiabilitatea nu e o chestiune de discutat. In ceea ce priveste performanta, cred ca e inutil sa discutam de vreme ce multi au facut conversia catre carb dar nu stiu pe nimeni sa fi trecut pe injectie un HD care din fabrica era cu carburator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pannoniachopper Postat Noiembrie 9, 2012 Share Postat Noiembrie 9, 2012 Asa este. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Rattus Postat Noiembrie 9, 2012 Share Postat Noiembrie 9, 2012 Din punctul meu de vedere nu merita schimbarea pe carburator din injectie! Asta zice cineva care s-a ambalat maxim sa-si ia ultimul model produs pe carburator, si e maaaaaaaare fan carbi! Exista throttle body -uri custom (scuze dar nu stiu traducerea) chiar si pentru motoarele super-extra modificate. Screamin Eagle de 50... asta daca ajungi la un Sportster de peste 2000cc si 160 de cai... In principal, carbiul e preferat deoarece poti adapta ieftin si cu acuratetze carburatia pt orice modificare faci la motor - came (zeci de feluri, de turatie, torque sau fuga), compresii marite, supape marite, arcuri lungite, stroker (lungirea bielei) sau numai tobe si filtru de aier. DAR si e un dar mare, avand in vedere ca senzorii de pe manifold si toba, trimit date exacte computadorului, care regleaza injectia, o mare marja din modificari necesita doar remaparea computadorului de bord (99,99% din cazuri). Iar in cazul exceptiilor ( masinarii de mare performanta, draguri si faze) exista, dupa cum am zis, throttle body-uri pe masura. Pot afirma ca, urmatorul meu Harlan, s-ar putea sa fie pe injectie... daca v-a fi cazul de un urmator motor- sper ca nu! HD... chiar nu stiam ca usa de la cutie a modelelor noi a disparul! Sux! Era super simplu sa scoti cutia - capac, dat jos ambreiaju instant, suruburi, pac, cutia at labam. Multam oricum pt informatiune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nocturnus85 Postat Noiembrie 9, 2012 Share Postat Noiembrie 9, 2012 In sfarsit discutiile devin constructive .Acelasi lucru ma framant si pe mine,daca la Iron 883, de dupa 2010,merge inlocuita injectia cu carburatorul,atata vreme cat transformarea ar fi de bun simt dpdv financiar.Iron-ul este superb,negru,mat,simplu,fara crom,fara briz-briz-uri,slim fit,ideal pt deplasari zilnice prin traficul aglomerat. parerea mea ste ca nu e o motocicleta de aglomeratie... E racita pe aer iar pe caldurile de 40 de grade, daca traversezi Bucurestiul la ora de varf, ai mari sanse sa faci ciorbita de perisoare )) De asemenea este destul de grea in ciuda aparentei Slim. parca are 250 KG(sa ma corecteze cineva daca gresesc). EU am dragstar care e tot racit pe aer, si saracul se incinge de il gaseste nebuneala la mersul amintit mai sus. In alta oride de idei, credeti ca am sanse sa gasesc un Sportster 883 pe carburatie in jurul sumei de 3500 de euro? Nu neaaparat in Romania. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zacopilu Postat Noiembrie 9, 2012 Share Postat Noiembrie 9, 2012 (editat) Dar in cazul injectiei,nu esti limitat la upgrade al performantei mobrei?Ma intereseaza in mod special la modelul Iron 883 ,dupa 2010. Editat Noiembrie 9, 2012 de Zacopilu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 9, 2012 Share Postat Noiembrie 9, 2012 (editat) Dar in cazul injectiei,nu esti limitat la upgrade al performantei mobrei?Ma intereseaza in mod special la modelul Iron 883 ,dupa 2010. OK, dar ce intelegi prin limitare? CP? Cuplu? Amestec? @Nocturnus: uite aici unul la 4000 asking price -> http://link.marktpla...33746 Probabil ca l-ai scoate la 3800 banul jos. Editat Noiembrie 9, 2012 de Budd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 9, 2012 Share Postat Noiembrie 9, 2012 Mie mi se pare mai usor de tunat injectia decat sa bibilesti prin carbelitoare cu alte jicloare, gaurele, ace de dozaj si alte alea. La injectie rescrii alta harta in ECU si gata. (bine, tre sa pui si ecu care permite asta, dar probabil se gasesc, sau poate si la ala stock merge asta, nu ma pricep la harli) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zacopilu Postat Noiembrie 9, 2012 Share Postat Noiembrie 9, 2012 Cand spun limitare,ma refer la "metode" de upgrade. Pe carb ai stage 1,2,3... Pe injectie cu ce poti "jongla" inafara de filtru si tobe? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 9, 2012 Share Postat Noiembrie 9, 2012 Cand spun limitare,ma refer la "metode" de upgrade. Pe carb ai stage 1,2,3... Pe injectie cu ce poti "jongla" inafara de filtru si tobe? Pe injectie poti jongla practic cu amestecul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Noiembrie 9, 2012 Share Postat Noiembrie 9, 2012 pe injectie poti jongla cu orice jonglezi si pe carburatie, doar ca-ti trebuie un laptop si alta scoala (in general sunt mai putini jongleori pentru injectie), dar rezultatele obtinute pot fi spectaculoase se poate schimba si aici pistonul, cilindrul, ambielajul, mari compresia, schimba axele, porta chiulasa, face supapele, mari admisia, pune turbo, si altele, doar ca toate trebuiesc apoi condimentate cu un soft pe masura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Noiembrie 9, 2012 Share Postat Noiembrie 9, 2012 (editat) pe injectie poti jongla cu orice jonglezi si pe carburatie, doar ca-ti trebuie un laptop si alta scoala (in general sunt mai putini jongleori pentru injectie), dar rezultatele obtinute pot fi spectaculoase se poate schimba si aici pistonul, cilindrul, ambielajul, mari compresia, schimba axele, porta chiulasa, face supapele, mari admisia, pune turbo, si altele, doar ca toate trebuiesc apoi condimentate cu un soft pe masura. Corect. Citisem "la" injectie. Evident ca nu te opreste nimeni sa schimbi pistons, heads, cams etc. Numai ca dupa asta iti trebe ceva software ca sa remap. @Nocturnus : sper ca nu te deranjeaza ca motorul ala e un 1200 Editat Noiembrie 9, 2012 de Budd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.