Sari la conținut

HD Sportster 883-1200


easybiker
 Share

Postări Recomandate

Mai Budd tu de unde sti ce etriere am eu pe motocicleta mea? Te bagi in seama pe forumul chopper-istilor.Habar n-ai despre Harley si habar n-ai despre modificari, tu ai un stock bike BMW, mai bine taci din gura! Treci pe forumul BMW

 

Io cred ca stiu mai multe despre HD decat tu despre BMW. De fapt sunt chiar sigur de asta. Mare grija daca te sui pe un R1200C (fara ABS, I give you that) sa nu o iei in cap de la piscat frana.

Da' auzi, tu nu cumva ai si tu un Porkster? Ca daca ai si nu te-ai dat cu altceva de la harli e logic sa nu vezi evidenta.

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Io cred ca stiu mai multe despre HD decat tu despre BMW. De fapt sunt chiar sigur de asta. Mare grija daca te sui pe un R1200C (fara ABS, I give you that) sa nu o iei in cap de la piscat frana.

Da' auzi, tu nu cumva ai si tu un Porkster? Ca daca ai si nu te-ai dat cu altceva de la harli e logic sa nu vezi evidenta.

BMW K40 ai tu ( dublu disc fata cu cate 2 pistonase 32/36mm ), cand ajungi in Romania sau Ungaria si ai nevoie de piese anuntama ! Daca tu asa simti ca sti mai multe despre motoare hai sa fie asa, dar nu judeca pana cand nu sti cu cine stai de vorba. Eu zic sa terminam discutia si in caz ca ai ceva de discutat cu mine hai pe PM.

Editat de Barna
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BMW K40 ai tu ( dublu disc fata cu cate 2 pistonase 32/36mm ), cand ajungi in Romania sau Ungaria si ai nevoie de piese anuntama ! Daca tu asa simti ca sti mai multe despre motoare hai sa fie asa, dar nu judeca pana cand nu sti cu cine stai de vorba. Eu zic sa terminam discutia si in caz ca ai ceva de discutat cu mine hai pe PM.

One word: servo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

catas_him: nici sa vorbesti doua cuvinte nu poti fara sa faci pe cineva mincinos. Acum i-ai facut si pe chopperistii japonezi ca fiind mincinosi. E drept mai putin ca noi dar mincinosi. Asa ca du-te tata cat vezi cu ochii si cand obosesti pune mana si citeste cate o carte. Nu-ti strica! Ca nu stii de tine!

Drum bun! Si sa te intorci cand te-om chema!

Ma Renegatu lu peste prajit, Lorențo, Lorica, sau cum sa-ti mai zic, pe nici un topic de cruisere sau choppere japoneze nu o sa citesti, atata labareala, scuze lauda de sine, cat e pe topicu asta de halîci.

Ai reactionat primul la replica mea cu mincinosii, inseamna ca ai un ca.ca.toi mare pe caciula, te-ai aprins ca te-am atins.Si eu mint, toata lumea minte referitor la performantele unui motor, e o tenta de modestie dusa-n lauda, dar sunt unii care chiar intrec masura.

Sporsterul la capitolu rupt capu e ca shadow japonez de 600, nimic mai mult, asta nu-i o problema, e doar o comparatie, atata poate.

Pe langa faptul ca esti idiot mai esti si fudul, ai replici de doi bani si mai cred ca manaci seminte in timp ce citesti topicu asta.

Esti suparat ca te ineaca astia cu japonezele cu fum, mergi tot timpul din urma lor?

 

 

Ma duc sa pun mana pe o carte, m-au chemat niste prieteni la un poker.

 

Dupa atitudine si felul de a scrie chiar ca esti doar detinator de harley, cunoscator nu.

 

P.S.Vezi ca deja mi-am luat un avertisment, ca te-am facut de cacao, asa ca ramane sa te faci singur de ras, eu nu o sa-ti mai pot scrie, sigur imi iau un ban, is simpatic lu "cavaleru intunecat".Pe tine sigur nu te avertizeaza ca ai harley si va laudati unu pe altu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand HD va avea un sfert din franele unui BMW voi schimba mobra. Nu te baga unde nu stii.

 

Degeaba discutam aici despre performante la Harley, ca apare cate unul care a mers cu un Sportster stock, gatuit si lenevit pentru a respecta normele de poluare chiar draconice din diferite State ale Americii, om care nu va spune niciodata altceva decat ca Harley este o masinarie depasita.

Un astfel de om nu va putea intelege niciodata cum unui Harley, pe langa faptul ca i se pot imbunatati foarte mult si chiar usor performantele motorului, tot la fel i se pot imbunatati si performantele in ceea ce priveste franarea. Si dau din nou exemplu franele "PM", pentru ca le-am dat si mai sus, dar unii nu citesc sau se fac ca nu vad sau... pur si simplu nu inteleg despre ce se vorbeste in propozitie. Dar, daca nu inteleg, macar sa nu mai spuna: "Cand HD va avea un sfert din franele unui BMW voi schimba mobra".

PM-urile sunt folosite de multi ca sa echipeze motociclete custom de 1700cc-2000cc. Sunt frane menite sa opreasca adevarate camioane pe doua roti, nu albine de 200kg.

Multi dintre noi, posesorii de Harley, folosim aceste frane.

Nu stii nimic, nu ai habar, dar te pricepi sa ne pui la punct: "Nu te baga unde nu stii".

 

Aproape ca-mi vine sa pun la punct o intrecere pe distanta de 400m, iar ca premiu sa fie motocicleta. Cine castiga cursa, primeste ca premiu motocicleta pierzatorului.

Eu vin cu un Sportster, iar voi cu... ceva vitezane, pentru ca n-am ce sa fac cu chopperele japoneze.

Numai ca noi, romanii, nu prea stim sa pierdem si mi-e ca va iesi un mare taraboi...

Stai domnule ca eu am venit obosit de pe drum si de-aia m-ai facut... Stai ca mie mi-a alunecat cauciucul la plecare... Stai ca tu ai cuplu mare si 400 de metri sunt prea putini... Stai ca tu ai pietre in buzunare si de-aia ai aderenta mai buna...

Trebuie sa ma gandesc bine la treaba asta.

 

Pana atunci... Fara frane, fara tehnologie, fara chestii asistate electronic, doar prin forte proprii:

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine se pricepe stie, ca in istoria de drag-racing profesionist Harley-urile Top Fuel au facut si fac legea. Punct. Iar despre tuning si alte chestii: Harley nu este high tech. Motoarele Harley cu racire de aer sunt de fapt chiar simple, dar FOARTE robuste si de foarte inalta calitate. Constructia lor permite un tuning performant cu costuri relativ low budget. Iar cu mai multi bani poti sa faci o capodopera enginereasca din ele, tocmai pentru ca permite asta constructia lor. N-am nimic cu japonezele, admir calitatea si logica lor, dar un motor japonez nu poate fi tunat asa de tare cum se poate Harley-ul. Nu pentru asta sunt facute. Si un Harley tunat la maxim iti da o alta senzatie, senzatie care nu poti sa traiesti riding o japoneza. Cuplul este esenta de HD. Iar cine zice ca nu fuge Porksterul: procentul victoriilor mele in liniutele cu japonezele supersport sunt cam 50%. Nu mint si inca nu am stage 3. :-)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa cum am spus si mai devreme: imi place harley, imi doresc harley :D

este evident ca stock nu-s nu stiu ce, si la fel de evident ca se pot tuna cu bani putini pana la un anumit nivel, si cu bani mai multi peste acel nivel (in general nivelul peste care cruiserele metrice nici nu prea pot trece, indiferent de bani).

Dar pana atunci, io am facut cateva incercari de drag cu al meu vulcan, la care am modificat doar greutatea, golit tobele si pus filtru sport (la acel moment)

Sportstrerul 883 cu care m-am dat (ca asa mi se pare normal sa fie, echivalent cel putin ca si cilindree), avea tot asa bobberit, avea evacuari si carburator screaming eagle.

L-am facut de fiecare data, si destul de tare.

Dezavantajul lui major era oricum cutia in 4 trepte, si tot cuplul ala de jos nu reusea sa se ridice peste handicapul asta.

Da omu' deja are planuri de big bore, si alte chestii, cu un buget probabil sub 1000 de euro, dupa care ma mai dau cu el doar de fun, ca sanse nus tiu daca o sa mai am; mai am si eu cateva planuri de upgrade la vulcan, da mai mult de 7-8 cai nu ma astept sa castig.

Filmuletele care le-ati postat consider ca in mare masura nu sunt relevante, in special ultimul, care a mai fost postat de n ori. Motorul ala este ceea ce in domeniul auto se numeste sleeper: il vezi, nu dai 2 bani pe el, dar au fost bagati bani cu nemiluita si are performane mult peste ceea ce-si permite media :)

Sunt exceptii de la regula, dar un speed de 1000, cu cateva modificari mecanice si electronice, pilotat de cineva care se pricepe, are sanse foarte mici sa piarda in fata unui chopper/cruiser modificat. Repet, exceptii sunt, dar rare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri am facut o plimbare cu sportsteru nevastei (inca nu m-am dat pe drum mai lung) si pot sa zic ca e motorul ce sta cel mai aproape de nevoile mele. Pot sa zic ca plimbare mai placuta nu am avut pana acum. Eu am un FXDX care e mult mai agresiv si mult mai ... altfel. Cu al meu trebuie sa mergi cum cere el. Cu Sporster am plimbat de nu-mi gasesc cuvinte. Asa ca o sa fac totul posibilul sa modific pana ajung la aceeasi senzatie. Asa am incercat sa fac si cu Vulcanu meu, dar intre timp a venit posibilitatea sa trec la HD. Restul nu ma intereseaza. Pana Sportsterul de 883 nu ma lasa fara putere in mijlocul depasirii, pana atunci imi e destul de puternic, si salut linistit restul motociclistilor si vitezanele, si-i doresc sanatate si sa ajunga acasa teferi.

 

PS. Nu pentru performanta, si nu pentru fite am luat HD. Am fost infectat si nici nu vreau sa ma vindec :)

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana Sportsterul de 883 nu ma lasa fara putere in mijlocul depasirii, pana atunci imi e destul de puternic, si salut linistit restul motociclistilor si vitezanele, si-i doresc sanatate si sa ajunga acasa teferi.

 

PS. Nu pentru performanta, si nu pentru fite am luat HD. Am fost infectat si nici nu vreau sa ma vindec

 

Bafta!

 

:10:

iata! sa-mi aduci aminte ca trebuie sa bem o bere pt asta :))).

 

 

in rest... sa-si vada fiecare de frustrarea lui :rusinica: ; sa-si salveze energiile, ca le irosesc inutil incercand a ne convinge cat de nasoli/ mincinosi etc suntem cu harleyurile noastre.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

catas_him: ma bucur ca cineva a reactionat la atitudinea ta de doi lei. Te-ai bagat in seama cand nimeni nu te observa. Ai primit ce meritai. In rest du-te frate si joaca carti ca alea-s singurele de care stii. Si sa stii ca strugurii intredevar sunt acrii!

 

Aici se vorbeste de Sportster. Este totusi cel mai mic din ce produce HD. E basic-ul. Nu este reprezentativ, sa fim seriosi. Are niste caracteristici proportionale pentru ceea ce este.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Ba, eu stiam si nu din auzite ca motociclistii is mari mincinosi, dar voi astia cu Harley ii intreceti pe toti, la doua statii de autobuz distanta, nu una.

Zicea unu ca l-a facut pe un guguvet cu GSXR de 750, pai ala sigur nu i-a dat a doua.Ca avea o statie de autobuz in fata, bai, mai minte omu, da nici chiar in halul asta, sa-mi fuck una..., ala facuse turu orasului, tu poate erai la o statie inainte dupa ce el le terminase pe toate, eu asta cred.

 

Nu neg, probabil ca era vreunul de nu prea avea habar cu motorul... Dar de ce l-a mancat in c.r sa se dea?!

Iti spun eu: Pentru ca, la fel ca si tine, avea si el impresia ca un Harley e o caruta pe doua roti si ca trece pe langa ea doar tragand putin de gaz, ca doar el calareste un maret GSXR750.

Pai, cand vezi un SPORTSTER 1200 SPORT langa tine, despre care nici macar nu stii ce modificari are facute, tu te apuci sa-l provoci la liniute?????????? O STATIE DE AUTOBUZ, ATAT A RAMAS IN URMA MEA!!! :)

Stiu, el s-a apucat sa se dea cu mine pentru ca era un necunoscator, la fel cum esti si tu...

 

...Sau altii, dupa cum se vede si aici (asta tot asa credea, ca o sa dea mucul Sportsterului cu mizeria aia...):

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iar japonezele cu care concurezi ce modificari au? Intreb deoarece am vazut VFR-uri RC46 (800 FI) cu tunning de ajungeau la 183 CP la roata, in testele Dyno. Ce zici tu de top-fuel e adevarat, dar nu mai au nici o legatura cu motorul stock. Acum depinde ce inseamna ieftin cand te referi la un tunning adecvat, fie el pentru 883/1200. Apropo, un tip cu un HD mi-a zis ca, kitul de conversie pentru 883 la 1200 este cam 400 de dolari, ceea ce mie mi se pare destul de ieftin pentru o asa schimbare, e adevarat?

 

Sal, pe linkul de jos poti sa vezi tuningul facut pe Porksterul meu. Toata operatiunea, inclusiv piesele si munca m-au costat cu putin peste 500 euro. Piesele de rezistenta sunt marca Keith Black, performante, dar relativ ieftine. Ce are acum Sporty: Big Bore kit, axe de came Andrews, carburator open S&S Super E, filtru de aer dragster, tot S&S. Cred ca am aproximativ 80-85 cp, dar puterea asta Harley iti da instant si brutal, de la 1000 RPM - nu trebuie sa cauti turatia, ca pe o japoneza. Cat despre chestiile stock vs custom, un Harley trebuie sa fie modificat. Asta e esenta lui. Un HD stock... pai este un HD stock. Sunt care fac customizare de design, dar sunt si care au avut, sau au o motocicleta supersport langa chopperul si cauta nu numai feelingul, dar si adrenalina pe HD. Cum sunt si eu. Un tuning adevarat, dupa parerea mea este tuningul cu piese mechanice, nu chiptuning si alte bullshituri electronice. Compararea unei japoneze stock (sau modificat) cu un HD, este ca si o comparatie intre un Trans Am V8 de 20 de ani si un Focus RS nou. Amandoi au in jur de 280-300 cp, dar totusi este o diferenta uriasa intre ele. Eu as lua Trans Am-ul, instant, oricand. Parerea mea.

 

/index.php?/topic/12857-choppercustomrat-si-bobber/page__st__1000

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iar japonezele cu care concurezi ce modificari au? Intreb deoarece am vazut VFR-uri RC46 (800 FI) cu tunning de ajungeau la 183 CP la roata, in testele Dyno. Ce zici tu de top-fuel e adevarat, dar nu mai au nici o legatura cu motorul stock.

 

Uite ceva ce are legatura cu stock-ul.

Sportster883. Nici macat 1200... 883, dupa cum scrie si pe rezervor. Si scoate omul din el vreo 162 CP la roata.

 

http://www.youtube.com/watch?v=2OcE6ftjR88

 

http://www.youtube.com/watch?v=GJok8CnKZag&feature=related

Editat de --=HD=--
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ HD, cum am mai spus, videoclipul pus de tine nu are nimic de-a face cu drag racing-ul. Distanta de acolo e de 100-150 de metri...pana la 400 de metri e cale lunga. Nici nustiu daca CBR-ul a trecut in treapta a doua.

 

Poate asta are legatura cu drag racing-ul?!

 

 

Hai ma sa va fac iubitorilor de japoneze pe plac... Uite, ia Sportsterul bataie (cu greu), de la Hayabusa.

 

Editat de --=HD=--
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

catas_him: ma bucur ca cineva a reactionat la atitudinea ta de doi lei. Te-ai bagat in seama cand nimeni nu te observa. Ai primit ce meritai. In rest du-te frate si joaca carti ca alea-s singurele de care stii. Si sa stii ca strugurii intredevar sunt acrii!

 

Aici se vorbeste de Sportster. Este totusi cel mai mic din ce produce HD. E basic-ul. Nu este reprezentativ, sa fim seriosi. Are niste caracteristici proportionale pentru ceea ce este.

Oare tu esti constient ca eu nu mi-am luat warn ca te-am injurat pe tine, ci pt ca am zis ca astia cu Harley is mincinosi?

Sunt unii bolnavi psihic, obsedati de o idee, fanatici, maniaci, indobitociti carora daca le zici ceva de scula pe care o admira, o detin si-o calaresc, capata reflexe neconditionate gen catelu lu Pavlov si reactioneaza precum moderatoru de pe topicul asta, fost posesor la randu lui de chopper japonez.

Daca mai prind o mana buna la carti, fac bani .......de o honda.

Daca eu mi-am meritat warnu ala, cu siguranta il meriti si tu, da poate nu o fi citit moderatoru replica ta „Mai catas_him nu vrei tu sa ne pupi in ...ce vrei tu ... pe noi astia cu Harley care TOTI MINTIM? Asa ca sa vezi daca intradevra toti mintim sau nu. Ce zici? Te bagi?”

Ai si tu scoala cam cat Vanghelie, dar ai Harley si se compenseaza., dupa principiul, nu tre sa stii, tre sa arati ca ai…atitudine,…… de parvenit.Te caracterizeaza imitatia burghezului neimplinit.

Hai pa.

P.S.Cat despre Harley, atat posesorii cei care-l merita, cat si producatorii, sa fie sanatosi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@PannoniaChopper, foarte frumos ce ai facut, imi place. Eu sunt tipul de om care de obicei are incredere in ce incearca el si nu in ce ii zic altii, asa ca o sa experimentez mai multe categorii de motoare si sper sa gasesc unul la un momentdat care sa ma faca sa il tin toata viata. Tu esti din Bucuresti? Daca da, as vrea sa vad si eu minunea din garajul tau. @HD nu pot vedea filmuletul, sunt intre munti acum, si scriu de pe telefon, cand vin in Bucuresti ma uit. Dar ca idee, mie nu imi place fanatismul, de orice fel ar fi, si de la oricine ar veni, imi plac japonezele, si italiencele si britanicele si HD-urile in egala masura, pacat ca nu imi permit, sa imi iau cate 1 din fiecare cel putin. Cand aud ''Ayabusa/ Harli/Ducati'' e cea mai tare mi se ridica parul in cap, in general argumentele astea sunt aduse de oameni care nu au o pasiune fata de motociclism, ci doar poseda o motocicleta.

 

:funny:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Catas... nu inteleg dece te turezi asa tare?!

Tu nu observi ca nu "astia cu harli" sunt devina ca te apuci sa arunci cu noroi aiurea fara sa cunosti nimic? Ca nu noi suntem de vina ca vorbesti aiurea fara macar sa fi atins vre-un "harli", ce sa mai vorbim de condus?

Ce vrei? Sa tacem cand tu arunci cu rahat in motoarele noastre?

Si dupa aia mai si ai tupeul sa zici ca noi "mintim" si ne laudam. Pai daca nu te lasam sa terfelesti aiurea inseamna ca ne laudam? Daca argumentam pozitia inseamna ca ne batem cu pumnii in piept?

Nu tu minti cand vorbesti labarii inventate?

 

Hai sa ti-o zic io pe cea dreapta: am avut VN1500 exact ca a tau si am avut si Sportster, deci as fi in masura sa vorbesc nu crezi? VN-u asta in cauza, vreau sa zic ca e mai putin impresionant decat unul de 800! Sa nu vorbim de un Sportster 1200 tunat cat de cat. Sportsterul pe care l-am avut, ar fi batul VN-ul in cel mai sinistru mod si ar fi maturat cu el pe jos ... pana in 130 km pe ora. De acolo vulcanul ar fi inceput sa castige, iar de la 160 in sus ar fi fost rege.

 

Probleme am avut mai multe cu Sportsterul pt ca era din 86 si era extracustomizat. Dar si cu vulcanul am avut gramezi, iar piesele mai scumpe si mai greu de gasit. De customizare nici nu e vorba pt ca in afara de filtru de aier si tobe , poola piese. (nu ma refer la oglinzi si sha, ci la customizarea motorului, came, arcuri de supape, pistoane de compresie mare ... etc...)

Ciclistica e de 10 ori mai buna la Sportster - capabil de wheely, stopy etc... pe cand Vulcanu'... nu. Franele mai bune la Vulcan decat la Sportsterul stoc cu un singur disc, dar mai bune la cel cu dublu disc (Sportster Sport).

 

Si nu, nu e nevoie de servo si ABS - chiart daca la generatiile noi sunt STOC SI LA HARLEY - asa cum evident nu stiu alti comentatori de aici!!!!

 

Ar trebui sa ma bag eu pe topicurile voastre de Vulcan sa va spun ce nasoale , urate, copiate, scumpe, greu (scump) de intretinul , putin viabile (pline de kacaturi la km de kacat) sunt japonezele voastre, iar daca comentati ceva sa urlu cat ma tine gura ca va laudati si sunteti spalati cu reclamele la creier. Ce prosti sunteti ca v-ati ales motoarele pe care le calariti! Ca in loc de "the real thing" a-ti dat banii ca fraierii pe niste facaturi asiatice care arata ca niste savoniere, suna ca niste masini de tuns si se tureaza ca niste aspiratoare infundate. Dar nu o fac... sti dece? Pt ca imi plac si respect si japonezele, si pe majoritatea posesorilor de japoneze. Pt ca motoarele sunt motoare indiferent de marca si bikerii bikeri indiferent de natie sau culoare. Pt ca am avut si o sa mai am japoneze, chiar daca in veci nu o sa renunt la Harley ca motor principal, si nu o sa-l schimb pe 20 de mii de japoneze!

 

Si nu posesorii de "harli" au probleme, pt ca nu ei au intrat la tine pe forum sa se "laude". Ci tu ai o problema pt ca ai facut efortul de a intra aici si de a arunca cu rahat. Tu dai dovada de lipsa de respect, deci nu meriti respect!

Si daca tot esti aici, ia de-aici: motorul tau e mai mare - 1500 fata de 1200, dar mai slab ca un Sportster, cu ciclistica mai slaba si piese mai scumpe... deci, pe toate fronturile (cu f mici exceptii) este mai de cacao. Sper ca asta ai intrat aici sa auzi!

Ciao bao!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Catas... nu inteleg dece te turezi asa tare?!

Tu nu observi ca nu "astia cu harli" sunt devina ca te apuci sa arunci cu noroi aiurea fara sa cunosti nimic? Ca nu noi suntem de vina ca vorbesti aiurea fara macar sa fi atins vre-un "harli", ce sa mai vorbim de condus?

Ce vrei? Sa tacem cand tu arunci cu rahat in motoarele noastre?

Si dupa aia mai si ai tupeul sa zici ca noi "mintim" si ne laudam. Pai daca nu te lasam sa terfelesti aiurea inseamna ca ne laudam? Daca argumentam pozitia inseamna ca ne batem cu pumnii in piept?

Nu tu minti cand vorbesti labarii inventate?

 

Hai sa ti-o zic io pe cea dreapta: am avut VN1500 exact ca a tau si am avut si Sportster, deci as fi in masura sa vorbesc nu crezi? VN-u asta in cauza, vreau sa zic ca e mai putin impresionant decat unul de 800! Sa nu vorbim de un Sportster 1200 tunat cat de cat. Sportsterul pe care l-am avut, ar fi batul VN-ul in cel mai sinistru mod si ar fi maturat cu el pe jos ... pana in 130 km pe ora. De acolo vulcanul ar fi inceput sa castige, iar de la 160 in sus ar fi fost rege.

 

Probleme am avut mai multe cu Sportsterul pt ca era din 86 si era extracustomizat. Dar si cu vulcanul am avut gramezi, iar piesele mai scumpe si mai greu de gasit. De customizare nici nu e vorba pt ca in afara de filtru de aier si tobe , poola piese. (nu ma refer la oglinzi si sha, ci la customizarea motorului, came, arcuri de supape, pistoane de compresie mare ... etc...)

Ciclistica e de 10 ori mai buna la Sportster - capabil de wheely, stopy etc... pe cand Vulcanu'... nu. Franele mai bune la Vulcan decat la Sportsterul stoc cu un singur disc, dar mai bune la cel cu dublu disc (Sportster Sport).

 

Si nu, nu e nevoie de servo si ABS - chiart daca la generatiile noi sunt STOC SI LA HARLEY - asa cum evident nu stiu alti comentatori de aici!!!!

 

Ar trebui sa ma bag eu pe topicurile voastre de Vulcan sa va spun ce nasoale , urate, copiate, scumpe, greu (scump) de intretinul , putin viabile (pline de kacaturi la km de kacat) sunt japonezele voastre, iar daca comentati ceva sa urlu cat ma tine gura ca va laudati si sunteti spalati cu reclamele la creier. Ce prosti sunteti ca v-ati ales motoarele pe care le calariti! Ca in loc de "the real thing" a-ti dat banii ca fraierii pe niste facaturi asiatice care arata ca niste savoniere, suna ca niste masini de tuns si se tureaza ca niste aspiratoare infundate. Dar nu o fac... sti dece? Pt ca imi plac si respect si japonezele, si pe majoritatea posesorilor de japoneze. Pt ca motoarele sunt motoare indiferent de marca si bikerii bikeri indiferent de natie sau culoare. Pt ca am avut si o sa mai am japoneze, chiar daca in veci nu o sa renunt la Harley ca motor principal, si nu o sa-l schimb pe 20 de mii de japoneze!

 

Si nu posesorii de "harli" au probleme, pt ca nu ei au intrat la tine pe forum sa se "laude". Ci tu ai o problema pt ca ai facut efortul de a intra aici si de a arunca cu rahat. Tu dai dovada de lipsa de respect, deci nu meriti respect!

Si daca tot esti aici, ia de-aici: motorul tau e mai mare - 1500 fata de 1200, dar mai slab ca un Sportster, cu ciclistica mai slaba si piese mai scumpe... deci, pe toate fronturile (cu f mici exceptii) este mai de cacao. Sper ca asta ai intrat aici sa auzi!

Ciao bao!

 

Da, uite-ma, citind si analizand cele spuse de tine.Ca Harleyu e de cacao, nu tin minte sa fi scris.Ca sunt posesori de Harley care au o atitudine de ca.ca, da, si asta pentru ca stiu ce spun.Comparatia care am facut-o a fost ca Harleyu sportster la rupt capul e ca shadow-ul japonez de 600 si mi-o mentin.Tu te-ai dat cu vulcanu, nu te contrazic, dar cu shadow-ul de 800 model american nu ai facut-o si daca zici ca da, minti.E, modelul asta fabricat 88 cu trei supape si doua bujii pe cilindru il face pe nenea sportsterul la o statie de autobuz, poate chiar doua.

Vulcanul meu stock, VN 15 SE, model 94, lasa in urma de departe si 883 si 1200, garantat 100%.

Iarasi nu stii ca modelul asta de shadow vt 800, intre 88 si 90, a intrecut vanzarile de harley, pe piata americana, posibil ca atunci poporu asta indobitocit si ajutat de personaje fantastice sa mai fi avut un pic de ratiune.

 

Ca va lalaiti si incercati sa convingeti pe multi ca ce motoare bengoase aveti, iarasi e adevarat.Vezi tu, majoritatea posesorilor de Harley, chiar si pe tine v-am gasit pe topicul de vulcan la inceputurile forumului asta, nu aveati pana atunci nimic cu japonezele, posibil ca nu aveati cu ce sa le comparati, dar cum ati atins "nirvana", tot ce e japonez, e net inferior americanilor.Pe topicul de cruisere si choppere japoneze, nu se lauda nimeni, nu ca nu au cu ce ci pt ca e un respect reciproc intre posesorii de aceiasi clasa.

Datorita imaginii Harley, astia pot scoate pe poarta fabricii si un c.a.c,at de motor, tot o sa se cumpere, e visul americanului idiot, indobitocit cu filme gen Batman, Spiderman, Superman, cum e la noi, Cuvioasa Parascheva, Moastele Sf. Mina,Rugaciunile Sf, Vasile, etc, pe cand japonezu a trebuit sa-si stoarca creierii sa aduca ceva in plus la motorul care tine sa-l arunce pe piata, fara personaje supranaturale care sa-l salveze.

 

Poti sa intri oricand si asta suna si a invitatie pe topicul de vulcan sa spui ca vulcanul e da cacao, ca pe mine nu ma afecteaza ce o sa scrii, mi-am retras actiunile de la Kawasaki, dar nici la harley nu le bag.

 

Pa si pusi.

 

Da, uite-ma, citind si analizand cele spuse de tine.Ca Harleyu e de cacao, nu tin minte sa fi scris.Ca sunt posesori de Harley care au o atitudine de ca.ca, da, si asta pentru ca stiu ce spun.Comparatia care am facut-o a fost ca Harleyu sportster la rupt capul e ca shadow-ul japonez de 600 si mi-o mentin.Tu te-ai dat cu vulcanu, nu te contrazic, dar cu shadow-ul de 800 model american nu ai facut-o si daca zici ca da, minti.E, modelul asta fabricat 88 cu trei supape si doua bujii pe cilindru il face pe nenea sportsterul la o statie de autobuz, poate chiar doua.

Vulcanul meu stock, VN 15 SE, model 94, lasa in urma de departe si 883 si 1200, garantat 100%.

Iarasi nu stii ca modelul asta de shadow vt 800, intre 88 si 90, a intrecut vanzarile de harley, pe piata americana, posibil ca atunci poporu asta indobitocit si ajutat de personaje fantastice sa mai fi avut un pic de ratiune.

 

Ca va lalaiti si incercati sa convingeti pe multi ca ce motoare bengoase aveti, iarasi e adevarat.Vezi tu, majoritatea posesorilor de Harley, chiar si pe tine v-am gasit pe topicul de vulcan la inceputurile forumului asta, nu aveati pana atunci nimic cu japonezele, posibil ca nu aveati cu ce sa le comparati, dar cum ati atins "nirvana", tot ce e japonez, e net inferior americanilor.Pe topicul de cruisere si choppere japoneze, nu se lauda nimeni, nu ca nu au cu ce ci pt ca e un respect reciproc intre posesorii de aceiasi clasa.

Datorita imaginii Harley, astia pot scoate pe poarta fabricii si un c.a.c,at de motor, tot o sa se cumpere, e visul americanului idiot, indobitocit cu filme gen Batman, Spiderman, Superman, cum e la noi, Cuvioasa Parascheva, Moastele Sf. Mina,Rugaciunile Sf, Vasile, etc, pe cand japonezu a trebuit sa-si stoarca creierii sa aduca ceva in plus la motorul care tine sa-l arunce pe piata, fara personaje supranaturale care sa-l salveze.

 

Poti sa intri oricand si asta suna si a invitatie pe topicul de vulcan sa spui ca vulcanul e da cacao, ca pe mine nu ma afecteaza ce o sa scrii, mi-am retras actiunile de la Kawasaki, dar nici la harley nu le bag.

Un film ca sa vezi cum arata, ca sigur nu o stii.

Pa si pusi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atata timp cat ne limitam la a discuta despre motoare nu are nimeni nimic impotriva. Dar cand ne/ma faci mincinos (voi astia cu Harley sunteti niste mincinosi) fara macar sa ne cunoastem sau fara macar sa fi spus vreun cuvant mi se pare in afara subeictului. Si atunci reactionam/reactionez. Asa ca limteaza-te la a discuta despre MOTOARE!

 

Si daca comparam un motor de 1500cmc cu unul de 800 sau de 1200 nu cred ca este corect. Ca daca pui un motor de Vulcan 1500 SE cu unul de 1200 de la BMW seria RT sigur nu mai discutam de aceleasi date.

 

Daca comparam motociclete stoc iar este alta treaba. Un Vulcan stoc de 1500 nu se compara cu un HD Sportster 883 stock. Sa fim seriosi! Alte categorii, alte cilindree, alte cupluri si alte puteri.

Dar daca pui pe un Vulcan de 1500 sau Intruder de 1400 un rider de 120-130 kg si pe un Sportser unul de 50-55kg iar discutam ...povesti.

 

Si eu am plecat de la Suzuki Intruder VS1400 acum mai bine de 10 ani. Alta treaba! Super motor si destul de capabil. Apoi a urmat un BMWR1100RT la 90CP. Alta treaba in alta traista. Iar acum am ajuns in sfarsit la visul meu, Un HD. Si iar spun :alta treaba. De ce Harley? Chestie visata de mic dar nu intotdeauna drumul catre realizarea visului trece direct la varianta finala. Mai ... ocoleste!

 

Intradevar si eu am avut gustul acru al strugurilor multa vreme dar am avut rabdare si am fost perseverent. Pana la urma fiecare ajunge acolo unde vrea. Totul e sa stii destinatia.

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Catas... nu inteleg dece te turezi asa tare?!

...

...

Si daca tot esti aici, ia de-aici: motorul tau e mai mare - 1500 fata de 1200, dar mai slab ca un Sportster, cu ciclistica mai slaba si piese mai scumpe... deci, pe toate fronturile (cu f mici exceptii) este mai de cacao. Sper ca asta ai intrat aici sa auzi!

Ciao bao!

 

* bey, cred ca mai merita sa intru pe formul asta, numa' pentru posturile asta ale tale si pentru intalnirile pe care le organizeaza chopperisti p-aici. you kick ass! as usual :D

 

acuma, va rog, astia de nu sunteti posesori de Sporty, care nu ati fost si care nu vreti sa deveniti vreodata, bashti de pe topicu' asta, ca va pierdeti vremea degeaba! nici unul dintre posesorii de Harley nu-si va vinde motorul sa-si ia o japoneza, din cauza comentariilor voastre. in schimb, stiu multi care si-au vandut japonezele si si-au luat Harley-uri, in urma discutiilor si parerilor impartasite. eu sunt un exemplu viu :P si nu am nimic de rau de zis de japo, caci eu am iubit toate motoarele pe care le-am calarit.

 

ride hard! and safe

:ChopperEmo:

Editat de cria_p
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aia cu comparatia intre Sportster si Shadow de 600 a fost gluma serii...

Nu, gluma, scuze minciuna a fost asta:"Ca o curiozitate: Eu unul m-am dat impotriva unui Suzuki GSXR750 cu un Sportster 1200 S si am avut, la final, aproape o statie de autobuz in fata lui."

Edit by HD.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...