Sari la conținut

HD Sportster 883-1200


easybiker
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

O sa-ti placa sportsteru la maxim. Sprinten, viu, o sa simti ca se zbate ceva sub tine :)

 

p.s. cu apehangeru ala seamana cu al meu :)

Ahoi!

M-am mai dat cu Sporster si inainte de a avea unul, m-am dat si cu Dyna, Electra Glyde, Fatbob si am gustat ceva din toate.

Eu mi-am luat sporster ca sa lucrez la el, cu timpul am sa-l cresc la 1200 sau 1250 sa vad ce imi permite bugetul, plus alte costumizari.

Apehangerul e ceva personal, imi place cum se conduce si nu transpir prea mult sub brat :crack:

» Post actualizat in 26 Jan 2015 21:09

Demult am zarit video-ul asta, e clara diferenta de performanta.

 

Sunt curios cum o sa simt eu Sporsterul meu dupa ce il cresc la 1200cc, o sa fie peste Dragstar-ul meu de 1100.

Din cate am mers la drum cu ceva prieteni care aveau Sporster de 1200cc ramaneam mult in urma mai ales pe curbe, am ramas si placut impresionat de ciclistica la Sporster.

Oricum asta pe care l-am luat e mult mult MULT mai puturos ca dragstarul de 1100 (asta a fost prima impresie).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut. Avem o promotie de "inceput de sezon" la bujiile NGK Iridium pentru Sportster 883 - 1200 (si pentru alte modele): http://www.darkmotors.ro/bujii/dpr7eix-9

Modele compatibile:

HARLEY DAVIDSON XLH Sportster Standard 883 1985-2004
HARLEY DAVIDSON XLH Sportster Hugger 883 1985-2004
HARLEY DAVIDSON XLH portster Deluxe 883 1985-2004
HARLEY DAVIDSON XL 53 Sportster Custom 883 1985-2004
HARLEY DAVIDSON XLH Sportster 883 1985-2004
HARLEY DAVIDSON XLH Sportster 1200 1988-2000
HARLEY DAVIDSON XL Sportster Sport 1200 1996-2003
HARLEY DAVIDSON XL Sportster Custom 1200 1996-2003

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

Te rog sa mă lămurești care e diferența dintre bujie normală și cea pe iridiu? Pentru că n-am idee care sunt avantajele!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

Te rog sa mă lămurești care e diferența dintre bujie normală și cea pe iridiu? Pentru că n-am idee care sunt avantajele!

In primul rand de pret, e diferenta.....

Apoi, daca iti mai consuma si ulei motorul te-ai fuck pe ele in 50 de km.

Si daca ai o carburatie reglata prost, tot fuck pe ele, dar dupa 100 de km.....

Am vazut ca o bujie normala e 17 lei, de 55 lei iti cumperi trei si o sa fii multumit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Diferenta ar fi asta:

Pai ar trebii mai multe argumente decat asta.

Durata de viata e mai mare?

Descarcare electrica e mult mai fixa?

Nu se corodeaza asa de repede si nu apar depuneri?

Pentru ce platesc in plus?

Un video nu-i suficent argument :)

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai ar trebii mai multe argumente decat asta.

Durata de viata e mai mare?

Descarcare electrica e mult mai fixa?

Nu se corodeaza asa de repede si nu apar depuneri?

Pentru ce platesc in plus?

Un video nu-i suficent argument :)

poti da un search, dar eu nu imi pun iridium decat pe injectie, altfel risc sa dau o groaza de bani si sa ma tina mai deloc. teoretic imbunatateste arderea, cica ar mari si puterea motorului cu 1-3 la suta si ar trebui sa dureze mult mai mult, dar asta depinde dereglaje, de motor, cum zice catas_him

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Ahoi!

Au apărut ceva probleme la Porku' meu, il pornesc cu chokeul tras îl încălzesc bine si când il las la relanti moare. Daca accelerez usor si dupa aceea las acceleratia ii face un sunet de buff in filtrul de aer si dupa aceea moare. Daca demontez filtrul de aer care e K&N si îl pornesc fără filtru îmi iasă un fum alb uneori. E amestecul prea mare de benzina? Bujiile pot să îmi facă figuri?

Care dintre voi a mai avut astfel de probleme?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

* o intrebare scurta si la obiect, va rog (de fapt doua):

 

ce baterie puneti la Sporty XL Custom (al meu din 2005, dar nu cred ca are mare relevanta)? si ce anvelope?

 

a venit timpul sa pregatim caii de drumuri :)

 

multumesc pentru raspunsuri cu anticipatiune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

Careva a avut de lucru cu robinetul de vacum de la rezervor, l-a schimbat?

A avut probleme din cauza lui? In sensul ca nu functiona motorul in parametrii normali!

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

* baterie - s-a bifat! (Yuasa Toplite YTX14L-BS) e deja pe motor, a pornit la prima cheie ;)

acum umblam dupa gume. ceva idei?

 

Pe acelasi motor 1200C din 2005 mi-am luat cauciucuri anul trecut in vara de la metricmotion.ro. Iti recomand sa dai o fuga pana la ei si sa vorbesti cu Razvan despre anvelope, optiunile sunt multiple. Daca vrei specific, ma uit la mine sa vad ce mi-am luat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

Vrea sa-i multumesc lui @Turanoid (Lehel) pentru faptul ca a venit si m-a ajutat la curatarea carburatorului. A fost o lectie interesanta pentru mine!

post-25613-0-74663400-1427404012_thumb.jpgpost-25613-0-20824600-1427404016_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

Careva a avut de lucru cu robinetul de vacum de la rezervor, l-a schimbat?

A avut probleme din cauza lui? In sensul ca nu functiona motorul in parametrii normali!

 

Sobolanu avea pobleme la Road King cu robinetul. Facea vid si dupa ce se consuma ceva benzina din rezervor ii se oprea motoru. Nu stiu daca mai e activ pe forum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum spunea si Twenty...Vezi sa nu fie membrana sau furtunul cu hibe,ambele fiind vacuumatice.Fumul alb inseamna,de obicei amestec sarac...mult aer,putina benzina.Cel mai bine e sa pui un robinet clasic si ai scapat de o bataie de cap.Dar unul Hi Flow de la Pigel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sobolanu avea pobleme la Road King cu robinetul. Facea vid si dupa ce se consuma ceva benzina din rezervor ii se oprea motoru. Nu stiu daca mai e activ pe forum.

Eventual vorbesc pe facebook cu el despre asta, ca il am la prieteni.

Multumesc frumos de info.

» Post actualizat in 27 Mar 2015 10:58

Cum spunea si Twenty...Vezi sa nu fie membrana sau furtunul cu hibe,ambele fiind vacuumatice.Fumul alb inseamna,de obicei amestec sarac...mult aer,putina benzina.Cel mai bine e sa pui un robinet clasic si ai scapat de o bataie de cap.Dar unul Hi Flow de la Pigel.

Ahoi!

Chiar asta e ideea, azi ma duc sa incerc pe direct intrare cu benzina in carburator, dau drumu si daca functioneaza bine atunci clar urmeaza un robinet fara vacum.

Sper ca astfel imi rezolv problema....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai uita-te si prin carb...La plutitor,cui pontou,membrana,etc.Si poate ca nu ar strica sa verifici,cu un drum,daca poti si jocul supapelor.Poate ca nu au fost verificate niciodata...cine stie!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...il pornesc cu chokeul tras îl încălzesc bine si când il las la relanti moare...

 

Nu-l mai incalzi bine. Tragi socul, pornesti si pleci. Socul il bagi pe drum, pe masura ce se incalzeste motorul.

Pe de alta parte, motoarele astea mai au si ele nevoie de cate o forja. Multi umbla cu ele de parca ar fi niste tractoare care se rup de la 100 la ora in sus. Si ele chiar ajung sa se comporte astfel. Scoate-o la un drum mai lung si tine-o in ture, sa vezi ce-si da drumul la mers.

Am avut eu una luata de la un proprietar care spunea ca mai mult de 120km/h nu poate si el nu merge mai mult de 100 niciodata, ca sa n-o omoare. Sa vezi cum a ajuns, dupa ce am luat-o eu, sa mearga 180 fara probleme.

» Post actualizat in 27 Mar 2015 18:13

Si poate ca nu ar strica sa verifici,cu un drum,daca poti si jocul supapelor.Poate ca nu au fost verificate niciodata...cine stie!

 

Are tacheti hidraulici...

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

Alaltăieri am desfăcut carbu', totul e ok, membrana era super, doar un O-ring era dus si l-am schimbat care e la relanti. Azi am aflat buba, e robinetul cu vacum de la rezervor 😐, deja e alt robinet pe drum, mulțumesc @C.N.L. Era ceva mizerie in carburator, a fost curățată, multumesc încă o dată prietenului meu din Ciuc @Turanoid (Lehel) pentru instructaj si îndrumare. Crede-mă HD ca i-am dat cu I-a si 40-50 km\h, cred că săptămâna viitoare o scot la o tură ca să o "uzez" un pic. Mulțumesc de suportul info!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...