Florinel1984 Postat Ianuarie 26, 2015 Share Postat Ianuarie 26, 2015 (editat) https://www.youtube.com/user/CruiserCustomizing?v=PQw_uNp2vHk F misto Yamaha aia, m-am urcat pe ea anul trecut la SMAEB. Editat Ianuarie 26, 2015 de Florinel1984 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Ianuarie 26, 2015 Share Postat Ianuarie 26, 2015 O sa-ti placa sportsteru la maxim. Sprinten, viu, o sa simti ca se zbate ceva sub tine p.s. cu apehangeru ala seamana cu al meu Ahoi! M-am mai dat cu Sporster si inainte de a avea unul, m-am dat si cu Dyna, Electra Glyde, Fatbob si am gustat ceva din toate. Eu mi-am luat sporster ca sa lucrez la el, cu timpul am sa-l cresc la 1200 sau 1250 sa vad ce imi permite bugetul, plus alte costumizari. Apehangerul e ceva personal, imi place cum se conduce si nu transpir prea mult sub brat » Post actualizat in 26 Jan 2015 21:09 https://www.youtube.com/user/CruiserCustomizing?v=PQw_uNp2vHk Demult am zarit video-ul asta, e clara diferenta de performanta. Sunt curios cum o sa simt eu Sporsterul meu dupa ce il cresc la 1200cc, o sa fie peste Dragstar-ul meu de 1100. Din cate am mers la drum cu ceva prieteni care aveau Sporster de 1200cc ramaneam mult in urma mai ales pe curbe, am ramas si placut impresionat de ciclistica la Sporster. Oricum asta pe care l-am luat e mult mult MULT mai puturos ca dragstarul de 1100 (asta a fost prima impresie). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Februarie 9, 2015 Share Postat Februarie 9, 2015 (editat) geanta din piele laterala pe stinga pentru HD Sporster cu si fara suport sticla, butelie, canistra rotunda. Editat Februarie 9, 2015 de mas oyama Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dark Motors Postat Februarie 13, 2015 Share Postat Februarie 13, 2015 Salut. Avem o promotie de "inceput de sezon" la bujiile NGK Iridium pentru Sportster 883 - 1200 (si pentru alte modele): http://www.darkmotors.ro/bujii/dpr7eix-9 Modele compatibile: HARLEY DAVIDSON XLH Sportster Standard 883 1985-2004HARLEY DAVIDSON XLH Sportster Hugger 883 1985-2004HARLEY DAVIDSON XLH portster Deluxe 883 1985-2004HARLEY DAVIDSON XL 53 Sportster Custom 883 1985-2004HARLEY DAVIDSON XLH Sportster 883 1985-2004HARLEY DAVIDSON XLH Sportster 1200 1988-2000HARLEY DAVIDSON XL Sportster Sport 1200 1996-2003HARLEY DAVIDSON XL Sportster Custom 1200 1996-2003 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Februarie 13, 2015 Share Postat Februarie 13, 2015 Ahoi! Te rog sa mă lămurești care e diferența dintre bujie normală și cea pe iridiu? Pentru că n-am idee care sunt avantajele! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Februarie 13, 2015 Share Postat Februarie 13, 2015 Ahoi! Te rog sa mă lămurești care e diferența dintre bujie normală și cea pe iridiu? Pentru că n-am idee care sunt avantajele! In primul rand de pret, e diferenta..... Apoi, daca iti mai consuma si ulei motorul te-ai fuck pe ele in 50 de km. Si daca ai o carburatie reglata prost, tot fuck pe ele, dar dupa 100 de km..... Am vazut ca o bujie normala e 17 lei, de 55 lei iti cumperi trei si o sa fii multumit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dark Motors Postat Februarie 13, 2015 Share Postat Februarie 13, 2015 Diferenta ar fi asta: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Februarie 13, 2015 Share Postat Februarie 13, 2015 (editat) Diferenta ar fi asta: Pai ar trebii mai multe argumente decat asta. Durata de viata e mai mare? Descarcare electrica e mult mai fixa? Nu se corodeaza asa de repede si nu apar depuneri? Pentru ce platesc in plus? Un video nu-i suficent argument Editat Februarie 13, 2015 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shrek1974 Postat Februarie 13, 2015 Share Postat Februarie 13, 2015 Pai ar trebii mai multe argumente decat asta. Durata de viata e mai mare? Descarcare electrica e mult mai fixa? Nu se corodeaza asa de repede si nu apar depuneri? Pentru ce platesc in plus? Un video nu-i suficent argument poti da un search, dar eu nu imi pun iridium decat pe injectie, altfel risc sa dau o groaza de bani si sa ma tina mai deloc. teoretic imbunatateste arderea, cica ar mari si puterea motorului cu 1-3 la suta si ar trebui sa dureze mult mai mult, dar asta depinde dereglaje, de motor, cum zice catas_him Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nixes76 Postat Februarie 28, 2015 Share Postat Februarie 28, 2015 As avea si eu o intrebare....unde gasesc suruburi cu filet american? Pentru frana de disc (fata) la un Sportster 1200 dar vreau mai lungi decat originalul.Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cercelush Postat Februarie 28, 2015 Share Postat Februarie 28, 2015 As avea si eu o intrebare....unde gasesc suruburi cu filet american? Pentru frana de disc (fata) la un Sportster 1200 dar vreau mai lungi decat originalul.Multumesc. Ai incercat aici? http://www.metricmotion.ro/contact.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Martie 24, 2015 Share Postat Martie 24, 2015 sisy si portbagaj pt. "Sportive" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Martie 25, 2015 Share Postat Martie 25, 2015 Ahoi! Au apărut ceva probleme la Porku' meu, il pornesc cu chokeul tras îl încălzesc bine si când il las la relanti moare. Daca accelerez usor si dupa aceea las acceleratia ii face un sunet de buff in filtrul de aer si dupa aceea moare. Daca demontez filtrul de aer care e K&N si îl pornesc fără filtru îmi iasă un fum alb uneori. E amestecul prea mare de benzina? Bujiile pot să îmi facă figuri? Care dintre voi a mai avut astfel de probleme? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cria_p Postat Martie 25, 2015 Share Postat Martie 25, 2015 * o intrebare scurta si la obiect, va rog (de fapt doua): ce baterie puneti la Sporty XL Custom (al meu din 2005, dar nu cred ca are mare relevanta)? si ce anvelope? a venit timpul sa pregatim caii de drumuri multumesc pentru raspunsuri cu anticipatiune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian74 Postat Martie 25, 2015 Share Postat Martie 25, 2015 buna, baterie yuasa YTX14L-BS, http://www.amazon.co.uk/Yuasa-YTX14L-BS-battery-Davidson-Sportster/dp/B002CM0BD0 (exemplu) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Martie 25, 2015 Share Postat Martie 25, 2015 (editat) Ahoi! Careva a avut de lucru cu robinetul de vacum de la rezervor, l-a schimbat? A avut probleme din cauza lui? In sensul ca nu functiona motorul in parametrii normali! Editat Martie 25, 2015 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cria_p Postat Martie 26, 2015 Share Postat Martie 26, 2015 * baterie - s-a bifat! (Yuasa Toplite YTX14L-BS) e deja pe motor, a pornit la prima cheie acum umblam dupa gume. ceva idei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florinel1984 Postat Martie 26, 2015 Share Postat Martie 26, 2015 * baterie - s-a bifat! (Yuasa Toplite YTX14L-BS) e deja pe motor, a pornit la prima cheie acum umblam dupa gume. ceva idei? Pe acelasi motor 1200C din 2005 mi-am luat cauciucuri anul trecut in vara de la metricmotion.ro. Iti recomand sa dai o fuga pana la ei si sa vorbesti cu Razvan despre anvelope, optiunile sunt multiple. Daca vrei specific, ma uit la mine sa vad ce mi-am luat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Martie 26, 2015 Share Postat Martie 26, 2015 Ahoi! Vrea sa-i multumesc lui @Turanoid (Lehel) pentru faptul ca a venit si m-a ajutat la curatarea carburatorului. A fost o lectie interesanta pentru mine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
twenty Postat Martie 27, 2015 Share Postat Martie 27, 2015 Ahoi! Careva a avut de lucru cu robinetul de vacum de la rezervor, l-a schimbat? A avut probleme din cauza lui? In sensul ca nu functiona motorul in parametrii normali! Sobolanu avea pobleme la Road King cu robinetul. Facea vid si dupa ce se consuma ceva benzina din rezervor ii se oprea motoru. Nu stiu daca mai e activ pe forum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Martie 27, 2015 Share Postat Martie 27, 2015 Cum spunea si Twenty...Vezi sa nu fie membrana sau furtunul cu hibe,ambele fiind vacuumatice.Fumul alb inseamna,de obicei amestec sarac...mult aer,putina benzina.Cel mai bine e sa pui un robinet clasic si ai scapat de o bataie de cap.Dar unul Hi Flow de la Pigel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Martie 27, 2015 Share Postat Martie 27, 2015 Sobolanu avea pobleme la Road King cu robinetul. Facea vid si dupa ce se consuma ceva benzina din rezervor ii se oprea motoru. Nu stiu daca mai e activ pe forum. Eventual vorbesc pe facebook cu el despre asta, ca il am la prieteni. Multumesc frumos de info. » Post actualizat in 27 Mar 2015 10:58 Cum spunea si Twenty...Vezi sa nu fie membrana sau furtunul cu hibe,ambele fiind vacuumatice.Fumul alb inseamna,de obicei amestec sarac...mult aer,putina benzina.Cel mai bine e sa pui un robinet clasic si ai scapat de o bataie de cap.Dar unul Hi Flow de la Pigel. Ahoi! Chiar asta e ideea, azi ma duc sa incerc pe direct intrare cu benzina in carburator, dau drumu si daca functioneaza bine atunci clar urmeaza un robinet fara vacum. Sper ca astfel imi rezolv problema.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Martie 27, 2015 Share Postat Martie 27, 2015 Mai uita-te si prin carb...La plutitor,cui pontou,membrana,etc.Si poate ca nu ar strica sa verifici,cu un drum,daca poti si jocul supapelor.Poate ca nu au fost verificate niciodata...cine stie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
--=HD=-- Postat Martie 27, 2015 Share Postat Martie 27, 2015 ...il pornesc cu chokeul tras îl încălzesc bine si când il las la relanti moare... Nu-l mai incalzi bine. Tragi socul, pornesti si pleci. Socul il bagi pe drum, pe masura ce se incalzeste motorul. Pe de alta parte, motoarele astea mai au si ele nevoie de cate o forja. Multi umbla cu ele de parca ar fi niste tractoare care se rup de la 100 la ora in sus. Si ele chiar ajung sa se comporte astfel. Scoate-o la un drum mai lung si tine-o in ture, sa vezi ce-si da drumul la mers. Am avut eu una luata de la un proprietar care spunea ca mai mult de 120km/h nu poate si el nu merge mai mult de 100 niciodata, ca sa n-o omoare. Sa vezi cum a ajuns, dupa ce am luat-o eu, sa mearga 180 fara probleme. » Post actualizat in 27 Mar 2015 18:13 Si poate ca nu ar strica sa verifici,cu un drum,daca poti si jocul supapelor.Poate ca nu au fost verificate niciodata...cine stie! Are tacheti hidraulici... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Martie 27, 2015 Share Postat Martie 27, 2015 Ahoi! Alaltăieri am desfăcut carbu', totul e ok, membrana era super, doar un O-ring era dus si l-am schimbat care e la relanti. Azi am aflat buba, e robinetul cu vacum de la rezervor , deja e alt robinet pe drum, mulțumesc @C.N.L. Era ceva mizerie in carburator, a fost curățată, multumesc încă o dată prietenului meu din Ciuc @Turanoid (Lehel) pentru instructaj si îndrumare. Crede-mă HD ca i-am dat cu I-a si 40-50 km\h, cred că săptămâna viitoare o scot la o tură ca să o "uzez" un pic. Mulțumesc de suportul info! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.