Sari la conținut

HD Sportster 883-1200


easybiker
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

de ce sa ne facem planuri degeaba ? maine 27.10.2015 le montez, mi-au venit si celalalte piese , kitul O2 de la metricmotion si suportul de prindere din Anglia de la Mageurope, furnizorul official V&H din Europa....transportul ma omoara din afara . Ex ; suportul de prindere 26 euro , transportul 40 euro.


» Post actualizat in 26 Oct 2015 08:51

post-91082-0-90450900-1445849452_thumb.jpg

kit dopuri O2

Editat de Edvin Iusuf
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Goodkat, ai dreptate cu solutiile oferite...In Constanta nu prea am gasit meseriasi care sa ma ajute , lipsa timpului sa ma ocup direct de aceasta problema....si sunt genul de persoana care nu a folosit niciodata improvizatii , am mers numai pe original . Tehnic sunt paralel cu aceste solutii ...inca invat , dar pana atunci sunt nevoit sa apelez la originale.

e bine ca mai aflu de la voi chestii noi si ma ajutati ... Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La a mea trebuie sa rezolv doua bube!..ghidon ape sau macar baby ape..si ori fac ceva la tobele mele sa raga ca fiarele fie le voi schimba cu cineva care doreste mai putin zgomot! am zis!. Cred ca voi scoate sitele la Vince & Hince urile mele! ps HD, nu ma certa iar, ca sunt de neinduplecat!:))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumos!

Multumesc!

Cheile Bicazului ieri post-25613-0-66186700-1445893358_thumb.jpg cam frig si deja ma gandesc ca e timpul sa bag motorul la hibernare.

» Post actualizat in 26 Oct 2015 21:04

Salutare.Sunt de 2 zile posesor al unui sportster 883 custom 2010.Ma intereseaza mai multe detalii de la cei care au acest model,,ce probleme au,sau ce probleme apar in timp.

Bun venit pintre noi cu Sportster, numai evenimente placute alaturi de el.

In principiu daca ii dai ce ii trebuie nu cred-ca ca trebuie sa-ti faci griji.

» Post actualizat in 26 Oct 2015 21:07

Ce schimba vitezele fara sa apase pe ambreaj :eek:

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jean, ai rabdare inca putin , sa vedem parerea "doamnelor trecute de 70 ani " din cartier si a politiei rutiere din Cta in legatura cu tobele mele si apoi gasim noi o solutie si la ale tale.

PS: Harley sau Triumph ? nu ma refer la un anumit model , asa ca renume , reputatie etc

am o oferta buna pentru un Triumph de la reprezentanta Triumph / Harley din Bremen , un T-bird Storm complete black

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

* jeane, ce inaltime are ghidonul asta pe care il vrei tu? si ce pret iti fac cei de la Evil Chop? (sunt din Cluj cumva?). si eu vreau unul de genul asta... da' inca oscilez ;)

 

Ok..ale mele sunt rezonabile ca zgomot..numa ca in mers la drum nu le aud aproape deloc..vreau unele agresive!. unde drac scrie ce fel de Vince Hines..pe ele scrie modelul?. sa vad de care sunt ale mele, unde scrie?!


» Post actualizat in 20 Oct 2015 16:46

modelul de ghidon care vreau sa l pun..facut de Evil Chop..este superb si vine manusa pe al meu.Ce ziceti?


» Post actualizat in 27 Oct 2015 13:43

* 150 - la 55 de kg ale mele (plus echipament) n-am ajuns peste mari si tari. e drept, un oarecare discomfort se simte, mai ales ca Sporty-ul meu are si ghidon ape, dar... inca nu ma gandesc sa dau senzatia aia de mers cu vantul in fata, pe confort :D de fapt, daca vroiam confort, ramaneam cu bemveul, ca ala la 150 ziceai ca doarme ;)

pe la 100 e cool (coafura rezista!), daca ai vizibilitate si nu esti pe sosele din localitati (unde chiar nu merita sa te grabesti).

parbrizul are alte probleme, daca ploua si se murdareste, nu mai vezi nimic. in mers, zic. daca e soare din fata, poate sa reflecte si sa te trezesti cu flashuri in ochi, sa nu stii de unde...

acuma, nah, fiecare cu ce stie el ca-i mai bine pentru el. eu cred ca intr-un fel, parbrizul poate sa-ti "obstructioneze" vizibilitatea (mai ales daca esti miop - ca mine - si porti lentile de contact si ai si astigamtism, eeehe...).

 

 

Nu vreau decat sa o duc dincolo de pragul psihologic de 100 de km/h. Vreau sa atingem 130 de km/h, sa vedem daca ne dezintegram sau doar ne va lua vantul pe sus si ne va purta peste mari si tari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cria, nu stiu dimensiunile dar l am vazut cu ochisorii mei montat pe un Sportster si arata foarte bine..e masiv si practic!. dar al tau ce are de nu ti mai place?..mie mi se pare f misto, in fine, daca il dai ieftin poate ti l iau eu.:)) ps cauta pe Face si ia legatura cu cei de la Evil Chop..te vor lamuri ei, ce si cum..


» Post actualizat in 27 Oct 2015 18:38

Vance&Hines, Jane. Vance&Hines!

Of..scuze!..blasfemie!..si daca scriu corect firma crezi ca vor suna cum mi ar place?!!:))


» Post actualizat in 27 Oct 2015 18:40

Imi place si ghidonul postat de CatasHim..de ala ce parere aveti, domnilor..ar fi mai nimerit pt a mea?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

parbrizul are alte probleme, daca ploua si se murdareste, nu mai vezi nimic. in mers, zic. daca e soare din fata, poate sa reflecte si sa te trezesti cu flashuri in ochi, sa nu stii de unde...

acuma, nah, fiecare cu ce stie el ca-i mai bine pentru el. eu cred ca intr-un fel, parbrizul poate sa-ti "obstructioneze" vizibilitatea (mai ales daca esti miop - ca mine - si porti lentile de contact si ai si astigamtism, eeehe...).

Aici te inseli parbrizul trebuie sa stii cum sa-l pui, daca e prea scund pentru zona capului mai rau face, daca e prea inalt e ce zici tu. Asezata pe motor in pozitia de mers duci o orizontala de la varful nasului pe parbriz, aia ar trebui sa fie inaltimea. Inclinatia cam 25grade fata de verticala. Eu merg in aceste conditii tot timpul cu viziera ridicata, privesc peste el, nu am treaba cu vant, praf, apa, muste, totul este aruncat peste capul meu. Iti garantez ca atunci cand o sa treci pe o motocicleta care are parbriz o sa ai senzatia ca esti impinsa de vant.

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am avut aseara o tentativa sa ies cu motorul si sa il tin peste noapte in fata blocului ca dimineata sa vin cu el la munca....dupa 5 km de mers m-am intors si l-am lasat la birou....la 5 grade afara , am simtit frigul pana in maduva oaselor , imbracat bine fiind.

ii sta mai bine si cred ca ii si place la adapost la 20 grade, urmeaza o sesiune de hibernat si modificari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

* de placut imi place, Jeane, da' nu fac casa buna cu el. cred ca pozitia mea in sa si brandul imi creeaza un oarecare discomfort cu ghidonul asta, d-aia vreau sa-l schimb. si cat l-am dorit...! uff!
ti-l dau bucuroasa, daca il vrei, da' mai lasa-ma vreo 2 saptamanai, ca inca nu bag motorul la iernat, iar fara ghidon nu pot sa merg... ne-ntelegem noi, daca il vrei anume p-asta. iau legatura cu Evilii, merci de pont!

da, caut acum sa vad ceva variante de ghidoane care sa fie comode la mers, nu "fitzoase", deci inca sunt in probe, ca sa zic asa (cu ghidonul)

 

Cria, nu stiu dimensiunile dar l am vazut cu ochisorii mei montat pe un Sportster si arata foarte bine..e masiv si practic!. dar al tau ce are de nu ti mai place?..mie mi se pare f misto, in fine, daca il dai ieftin poate ti l iau eu. :)) ps cauta pe Face si ia legatura cu cei de la Evil Chop..te vor lamuri ei, ce si cum..


» Post actualizat in 27 Oct 2015 18:38

Of..scuze!..blasfemie!..si daca scriu corect firma crezi ca vor suna cum mi ar place?!! :))


» Post actualizat in 27 Oct 2015 18:40

Imi place si ghidonul postat de CatasHim..de ala ce parere aveti, domnilor..ar fi mai nimerit pt a mea?!


» Post actualizat in 28 Oct 2015 07:21

[..] Iti garantez ca atunci cand o sa treci pe o motocicleta care are parbriz o sa ai senzatia ca esti impinsa de vant.

 

* Vlad, asta n-o sa se intample vreodata :)
mie imi place senzatia de vant din fata, iar cu parbrizul, desi nu stiu cum e (ca n-am avut pe nici un motor), imi imaginez. not for me!

Editat de cria_p
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

* Vlad, asta n-o sa se intample vreodata :)

mie imi place senzatia de vant din fata, iar cu parbrizul, desi nu stiu cum e (ca n-am avut pe nici un motor), imi imaginez. not for me!

Nu zice nu pana nu faci o proba, e foarte odihnitor sa nu mai simti presiunea vantului. Si acum un calcul de extrema, mobra mea are tractiune la roata in viteza a-V-a cam 56 kg, asta vara pe 200km am avut parte de un vant frontal foarte puternic de abia ajungeam la 130km/ora, de obicei la viteza asta am rezerva de putere destula. Sa zicem ca 1/3 din presiunea asta o preiau pe piept, cap, brate cam 18 kg, eu zic ca te solicita destul de mult ca sa te oboseasca. Repet esti aparat de tot felul de "proiectile", poate nu-ti vine sa crezi dar o data cand aveam ca tot omul Mobra 50, purtam casca desi nu era obligatorie, am "agatat " o albina care mi-a patruns intre cureaua ce prinde casca si gat, bineinteles ca m-a intepat (normal in mers), foarte neplacut, bine ca nu sunt alergic.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

Am parbriz de mult, nu îl folosesc.

E practic când vine vorba de a bloca diferite proiectile, când mergi pe frig si ploaie dar iti taie din avânt, uneori la vizibilitate te deranjează urât de tot mai ales când se murdărește așa că am renunțat la el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

Am parbriz de mult, nu îl folosesc.

E practic când vine vorba de a bloca diferite proiectile, când mergi pe frig si ploaie dar iti taie din avânt, uneori la vizibilitate te deranjează urât de tot mai ales când se murdărește așa că am renunțat la el.

Daca prin iti taie din avant te referi ca opune rezistenta mai mare decat fara nu prea sunt de accord. Eu cu aceeasi mobra am mers si cu si fara, inclin sa cred ca din acest punct de vedere e chiar mai bine, parbrizul, zic eu, are o forma mai aerodinamica decat suprafata oferita de corpul nostru datorita pozitiei pe chopper, cat despre vizibilitate am explicat cum sta treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...dar iti taie din avânt, uneori la vizibilitate te deranjează...

Cu parbriz dinamica este mai buna(demostrat stiintific in tunele de vant) exact invers la ce crezi tu, iar la capitol vizibilitate nu pot decat sa cred ca a fost prost reglat sau nu a fost deloc! Reglajul se face functie de inaltimea pilotului, viteza si lungimea bratelor si este diferit pentru fiecare individ. Pe mine m-au invatat altii mai batrani...

Dezavantaj? ...la chopper scade din aspectul de ansamblu. Eu initial l-am pus in gluma, apoi nu l-am mai dat jos niciodata. La peste 80 km se simte din plin utilitatea lui.

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dezavantaj? ...la chopper scade din aspectul de ansamblu. Eu initial l-am pus in gluma, apoi nu l-am mai dat jos niciodata. La peste 80 km se simte din plin utilitatea lui.

De gusturi nu se discuta, mie imi place mai mult cum arata cu parbriz.

» Post actualizat in 28 Oct 2015 15:11

PS

Asa cum l-am reglat si am dat explicatia mai sus vad in pozitie normala, peste el, ce e pe jos cam de la 10m in sus, daca ma lungesc se reduce la cam 4m.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

* de placut imi place, Jeane, da' nu fac casa buna cu el. cred ca pozitia mea in sa si brandul imi creeaza un oarecare discomfort cu ghidonul asta, d-aia vreau sa-l schimb. si cat l-am dorit...! uff!

ti-l dau bucuroasa, daca il vrei, da' mai lasa-ma vreo 2 saptamanai, ca inca nu bag motorul la iernat, iar fara ghidon nu pot sa merg... ne-ntelegem noi, daca il vrei anume p-asta. iau legatura cu Evilii, merci de pont!

da, caut acum sa vad ceva variante de ghidoane care sa fie comode la mers, nu "fitzoase", deci inca sunt in probe, ca sa zic asa (cu ghidonul)

 

» Post actualizat in 28 Oct 2015 07:21

 

* Vlad, asta n-o sa se intample vreodata :)

mie imi place senzatia de vant din fata, iar cu parbrizul, desi nu stiu cum e (ca n-am avut pe nici un motor), imi imaginez. not for me!

Ok, Cria..st linistita ca si eu mai mer pana in decembrie..maine bag vreo 300km, ca asa ii sta bine unui barbat!:)). Vezi ce hotarasti si da mi un semn sa l vad si eu mai indeaproape!: facusi chiar acum vreo 150km..n am frate treaba cu frigul..polar pe sub geaca..ismene de la Decatlon si o ard outlaw!:))

» Post actualizat in 30 Oct 2015 20:26

Tipul cu ghidonul de la Evil Chop este din Bucuresti..sta in cartierul Tei daca vrei sa te duci sa l probezi pe viu..eu asa am facut..si tot el imi spunea cat este de comod in traficul din oras..era ff incantat de el..daia cred ca este ceea ce ti s ar potrivi..iti dau pe Face nr lui de tel daca il doresti ca sa te convingi..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca prin iti taie din avant te referi ca opune rezistenta mai mare decat fara nu prea sunt de accord. Eu cu aceeasi mobra am mers si cu si fara, inclin sa cred ca din acest punct de vedere e chiar mai bine, parbrizul, zic eu, are o forma mai aerodinamica decat suprafata oferita de corpul nostru datorita pozitiei pe chopper, cat despre vizibilitate am explicat cum sta treaba.

Eu am mers multi km cu parbriz, undeva la 10.000km si crede-ma ca se simte diferenta si la accelerare si la viteze mai mari de 120km\h, mai exact taie din avant.

Pe viitor ma gandesc la un parbriz mai mic, sau un bat wing.

» Post actualizat in 31 Oct 2015 08:09

Cu parbriz dinamica este mai buna(demostrat stiintific in tunele de vant) exact invers la ce crezi tu, iar la capitol vizibilitate nu pot decat sa cred ca a fost prost reglat sau nu a fost deloc! Reglajul se face functie de inaltimea pilotului, viteza si lungimea bratelor si este diferit pentru fiecare individ. Pe mine m-au invatat altii mai batrani...

Dezavantaj? ...la chopper scade din aspectul de ansamblu. Eu initial l-am pus in gluma, apoi nu l-am mai dat jos niciodata. La peste 80 km se simte din plin utilitatea lui.

Nu te contrazic ca daca e pus exact cum trebuie, ca la carte are un aport la aerodinamica, dar depinde si de parbriz, depinde de cum il setezi, intra multe in calcule.

Eu am mers cu al meu si nu imi mai trebuie, sta in atelier de mult timp si aduna praf.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am mers multi km cu parbriz, undeva la 10.000km si crede-ma ca se simte diferenta si la accelerare si la viteze mai mari de 120km\h, mai exact taie din avant.

Pe viitor ma gandesc la un parbriz mai mic, sau un bat wing.

Cred ca esti subiectiv ca cei care-si schmba tobele stoc cu unele "sanatoase" si zic uaaa ce de prutere am castigat, asa si la tine nesimtind "vantul in pleata" ai impresia ca iti taie din avant. Daca-mi ziceai ca prindeai maxim 200km/h (ca exemplu) fara parbriz si cu nu reusesti mai mult de 180 sau mai putin cu, atunci iti dadeam dreptate. Eu experienta asta am facut-o pe motorul de 125cc, nimic mai simplu sa vad ca nu sunt diferente chiar un mic castig cu parbriz dar nu l-am luat in seama pentru ca ar fi fost real daca as fi fost sigur ca am conditii de "mediu" identice.

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...