DeChamp Postat Octombrie 30, 2012 Share Postat Octombrie 30, 2012 Mie imi place mult de tot cum arata 48-ul. Din pacate e un gunoi de mobra (cam ca toate porksterele). Budd ... uite cum stau lucrurile ... si eu pot sa cred ca BMW fabrica motociclete pentru corporatisti informaticieni frustrati cu salariul de la 5000 in sus , care nu-si vad pu_la de burta , pentru semiretarzi pentru care notiuni elementare de pilotaj sunt mari mistere , pentru frustrati de duminica care vor sa pozeze in adv-rideri , cheltuitori de sume cu 3 zerouri pe accesorii de la Touratech doar ca sa-si plimbe plasticurile ordinare cu ABS-nedecuplabil si manere incalzite pe distante de 10 Km ,doar cand este soare afara, pentru fraieri care cred ca suspensia a fost inventat de Earls si ca mai bine decat Telelever nu se poate. Pentru aia care, cand incepe sa picure, isi ridica din buton parbrizul reglabil ca sa nu se ude pe textilul albastra de la BMW si sa nu-si ude cacatul penal de Schubert de 1000 de euro din Louis si apasa butonul pe mod ploaie. Dar nu cred asta , desi majoritatea posesorilor imi dau aceasta impresie. BMW fabrica motociclete serioase in general , cine le cumpara tine de alta poveste. Daca tu ai frustrari fata de Harley Davidson inseamna un singur lucru. Ca esti un frustrat care-si face frustrarile publice. Sincer pe mine personal ma doare in pu_la de comparatiile tale intre Harley si alte branduri. Eu stiu ce este un Harley si ce este un BMW , tocmai de aia nu am nevoie de labarelile tale ca sa fac o diferenta. Faptul ca tu numesti o motocicleta cu adevarat legendara "porkster" nu te face decat sa pari din cale afara de penibil, de ras si ignorant tipic. Nu te mai da special ca nu esti. Esti doar penibil. Multi dintre cei care citesc topicul asta sunt motociclisti hardcore , care isi cunosc stilul de viata si stiu multe despre motociclete, nu e cazul sa faci tu recenzii , poate ai putea sa pui intrebari , sa mai inveti ceva. Poti sa incepi cu respectul pentru motocicleta altuia. In rest numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kryst666 Postat Octombrie 30, 2012 Share Postat Octombrie 30, 2012 @kryst666 eeeh hai ca aia cu service ai cam exagrat o sa fim seriosi ... Sa stii ca nu prea exagerez . Am 3 prieteni cu harley si vreo 4 cu bmw-uri , si vreau sa zic ca cei cu harley nu au avut nici cea mai mica problema si au baxat intre 10mii si 30mii anul asta , iar cei cu bmw-uri au stat cu motoarele in service de la 1 saptamana in sus , sarind peste faptul ca nu se dadeau decat in wikend , si atunci cand era soare . Chiar mecanicul , care nu e fan la nici una dintre marci , mi-a zis ca decat orice bmw care poate sa fie si moca , mai degraba un sportster 883 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kryst666 Postat Octombrie 30, 2012 Share Postat Octombrie 30, 2012 Nu are rost sa facem comparatii, chiar daca ar avea, fanii unei marci raman tot acolo, nu se demonstreaza nimic. Unii vad motocicleta ca pe o racheta sa te duca din A in B cu o viteza cat mai mare, frane cu ABS si alte sisteme electronice formate din 3 litere, manere incalzite, parbriz electric, sa incalzita etc, iar altii precum sunt si eu vad motocicleta ca un lucru mai simplu decat o masina, fara zeci de senzori si sisteme electronice, care sa te bucure cand pleci la drum si sa simti ca ai un aport in momentul in care o pilotezi. Cel putin momentan asta e parerea mea. Bafta! Exact de asta am optat pentru dominator in principiu : un piston , o bujie , un carburator , un lant de distributie . restul e can-can . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Octombrie 30, 2012 Share Postat Octombrie 30, 2012 Budd ... uite cum stau lucrurile ... si eu pot sa cred ca BMW fabrica motociclete pentru corporatisti informaticieni frustrati cu salariul de la 5000 in sus , care nu-si vad pu_la de burta , pentru semiretarzi pentru care notiuni elementare de pilotaj sunt mari mistere , pentru frustrati de duminica care vor sa pozeze in adv-rideri , cheltuitori de sume cu 3 zerouri pe accesorii de la Touratech doar ca sa-si plimbe plasticurile ordinare cu ABS-nedecuplabil si manere incalzite pe distante de 10 Km ,doar cand este soare afara, pentru fraieri care cred ca suspensia a fost inventat de Earls si ca mai bine decat Telelever nu se poate. Pentru aia care, cand incepe sa picure, isi ridica din buton parbrizul reglabil ca sa nu se ude pe textilul albastra de la BMW si sa nu-si ude cacatul penal de Schubert de 1000 de euro din Louis si apasa butonul pe mod ploaie. Dar nu cred asta , desi majoritatea posesorilor imi dau aceasta impresie. BMW fabrica motociclete serioase in general , cine le cumpara tine de alta poveste. Daca tu ai frustrari fata de Harley Davidson inseamna un singur lucru. Ca esti un frustrat care-si face frustrarile publice. Sincer pe mine personal ma doare in pu_la de comparatiile tale intre Harley si alte branduri. Eu stiu ce este un Harley si ce este un BMW , tocmai de aia nu am nevoie de labarelile tale ca sa fac o diferenta. Faptul ca tu numesti o motocicleta cu adevarat legendara "porkster" nu te face decat sa pari din cale afara de penibil, de ras si ignorant tipic. Nu te mai da special ca nu esti. Esti doar penibil. Multi dintre cei care citesc topicul asta sunt motociclisti hardcore , care isi cunosc stilul de viata si stiu multe despre motociclete, nu e cazul sa faci tu recenzii , poate ai putea sa pui intrebari , sa mai inveti ceva. Poti sa incepi cu respectul pentru motocicleta altuia. In rest numai bine. Observ un fenomen destul de pregnant in ultima vreme pe mobrizm.ro Cuvantul "frustrat" folosit ca un wildcard exact in momentele in care argumentele sunt epuizate iar cel care foloseste cuvantul ar trebui sa-si ia coada intre picioare si sa plimbe lantul. E drept de asemenea ca fanii unui anume brand se vor umple de ridicol pana la capat in incercarea de a mai lasa un pic de ruj pe fesele actionarilor. Ca sa te parafrazez, eu stiu ce este un harli, stiu ce este un bembe, stiu ce este o onda si ce este un kawasuki. Le-am avut pe toate. Si mi-am dat seama ca apartenenta la un brand e ca ortodoxismul taliban. Nu numai ca este ridicol insa este si pagubos. De ce pagubos? Pentru ca alte branduri au poate exact modelul care ti se potriveste la fix. Daca ramai inchistat in brand si vezi in fata doar stema respectiva ai sansa mare sa ratezi mobra ideala pentru tine. Nu comentez afirmatiile tale despre posesorii de bembe pentru ca ai descris perfect posesorii de harli cu ele. Bun, sa revenim la subiectul topicului pe care cu eleganta il evitati de cateva zeci de pagini incoace : XL1200 aka porkster pentru intreaga planeta. De ce si-ar lua cineva un porkster in locul unui VRod sau a unui FXR SH de exemplu? Pentru ca vrei un motor pe care sa scrie harli? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bass Postat Octombrie 30, 2012 Share Postat Octombrie 30, 2012 Gata!In sfarsit am inteles!Am cea mai nasoala motocicleta din lume!Slava tie ca mi-ai deschis ochii!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Octombrie 30, 2012 Share Postat Octombrie 30, 2012 Mai bine ai vorbi despre XL1200/883. Despre asta e topicul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nocturnus85 Postat Octombrie 30, 2012 Share Postat Octombrie 30, 2012 Mai Budd, ce ai tu cu oamenii? Si mai lasa-l naibii de bembe ca la prima picatura de apa la electrica, nu o mai misti nici cu camionul... Las-o ca macane. O fi frumos oare sa-ti pice mobrelul la 2000 de km de casa si nici tu nici mama mecanicului sa nu o poata reporni doar din cauza unui rahat de senzor pe care poti sa-l iei doar de la reprezentanta? Ce naiba, zici ca merg cu un LapTop pe roti... Si nu laud nicicum Harley...Si acolo sunt bube ca in orice brand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Octombrie 30, 2012 Share Postat Octombrie 30, 2012 Mi se rupe de bembe, aici vb de porkster care este un vehicul medieval in comparatie cu orice alt harli sau cu concurenta. De fapt concurenta asta nu exista pentru ca nu stiu daca la alte marci poti gasi o mobra atat de jalnica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
connex Postat Octombrie 30, 2012 Share Postat Octombrie 30, 2012 @Budd Lucrurile evolueaza. De ce si-ar lua cineva Sportster? In Romania? Simplu. Este mai ieftin si relativ usor de intretinut. Vorbesti de o diferenta de 2 - 3 mii de Euro de parca ar creste banii pe garduri si nu vrea lumea sa ii culeaga. Acum 8 ani erau grupuri de Nipru de MZ si alte comuniste. In alti 5 - 10 ani Sportster o sa isi cumpere incepatorii. Posesorii de astazi ai unui Sportster, 90% dintre ei vor trece la ceva mai mare, in urmatorii doi trei ani. VRod nu mi-as lua nici sa ma pici cu ceara. Este urata cu spume, daca ma intrebi pe mine. Evoluata tehnic? Poate, dar cati isi iau Harley pentru ultimul racnet din tehnologie? In Romania trebuie sa faci echilibristica dpdv piese de schimb si accesorii. Sansele sa gasesti piese pentru Sportster in ziua de azi sunt mult mai mari decat pentru un FXR. Am avut un mic incident in RO cand am fost in vacanta. Dura 2 saptamani la mareata reprezentanta sa aduca un rahat de piesa care in tarile cu apa calda, cum le numesti, o gasesti pe stoc. S-a rezolvat in sensul ca s-a carpit intr-o curte. Merge si acum dupa 3 ani. Sper ca ti-am raspuns la nedumerire. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Octombrie 30, 2012 Share Postat Octombrie 30, 2012 Practic spui exact ce am spus inainte : cumperi xl1200 pentru sigla, pentru ca vrei un harli. Nu te intereseaza ce e mobra aia atata timp cat este un harli. Thx for explaining. QED. Fanaticii marcilor sunt peste tot la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
connex Postat Octombrie 30, 2012 Share Postat Octombrie 30, 2012 Sunt si nu sunt de acord cu tine.Motorul il alegi cu inima. Nu este chestie de viata si de moarte, este un hobby, oricum ai da-o. Da, fanatici sunt peste tot. Nu inteleg de ce ti-au trebuit zeci de posturi sa realizezi asta. Mie imi place la nebunie Fordul Mustang al anilor 60 70. Crezi ca am nevoie sa vina cineva sa-mi explice ca Audi sau BMW sunt masini evoluate tehnologic in 2012 fata de acel Ford??? Este greu sa accepti ca cineva prefera o alta senzatie pe motor? Franele alea cu intarziere cum le spui tu si mestecatul in cutia de viteze mie imi spun ceva, la fel ca si o masina care nu are servodirectie de exemplu. Este alta senzatie. Faina pentru mine si nu as schimba-o cu nimic altceva. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Octombrie 30, 2012 Share Postat Octombrie 30, 2012 Ideea este ca dupa ce am descris exact experienta mea pe un porkster au sarit cu lanturile la bataie. Am povesti similare cu mobre de la alte marci. Tot ce am vrut a fost sa previn un eventual cumparator de harli sa se orienteze spre alt model. Sau spre un SH (mullt) mai vechi de XL1200. Chiar daca per ansamblu senzatia in curba e identica macar cu aftermarket pe el suna si arata mult mai decent. Imi mentin in continuare parerea ca intre R12C si XL12 nu exista competitie. Tehnic si exclusivist, R12C face deja parte din alta clasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
connex Postat Octombrie 30, 2012 Share Postat Octombrie 30, 2012 Pai este greu sa nu sari la bataie cand vine cineva si se ia de pasiunea ta, asta ca sa ma exprim finut. Daca tie si multor altora nu ti-a spus nimic, asta este, ai trecut mai departe. Ce nu inteleg este de ce ai da pe altii inapoi... Mai ales ca pina la urma vorbim de feeling pe acel motor. Iar ala nu il ai citind pe forum. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Octombrie 30, 2012 Share Postat Octombrie 30, 2012 Pasiunea noastra ar trebui sa fie mobrismul si datul pe mobra in general ma gandeam. N-am avut pasiune (si cred ca nimeni de aici) un model anume pentru ca sa fim seriosi, la prima oportunitate TOTI, dar absolut toti isi vor schimba mobra pe alta mai buna. Ori despre ce pasiune vorbim noi aici? Nu vreau sa ii dau inapoi deloc. La urma urmei nu sunt banii mei. Vreau sa-i fac sa incerce si alte modele care chiar pot fi achizitionate in pretul unui porkster nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
connex Postat Octombrie 30, 2012 Share Postat Octombrie 30, 2012 O mobra ''mai buna'' este o chestie relativa. Daca m-ar da banii afara din casa as cumpara un WLA sau un Ariel. Banuiesc ca nu la asta te gandeai cand spuneai mai buna. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Octombrie 30, 2012 Share Postat Octombrie 30, 2012 O mobra ''mai buna'' este o chestie relativa. Daca m-ar da banii afara din casa as cumpara un WLA sau un Ariel. Banuiesc ca nu la asta te gandeai cand spuneai mai buna. Bafta Exemplu fortat pentru ca nu vei iesi in fiecare zi pe strada cu un WLA sa un Ariel facand km la greu. La fel cum ai face cu un Vincent, BSA sau Zundapp. Banuiesc ca nu la asta te gandeai cand spuneai ca ai cumpara "o mobra". Flexx. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Octombrie 30, 2012 Share Postat Octombrie 30, 2012 (editat) Anomalia consta in faptul ca un motor in V are cilindrii dispusi sub forma literei V (de aici si numele), iar motorul boxer, face si el parte din categoria V twin (am auzit multa lume vorbind de asta) desi blocul motor nu are cilindrii dispusi sub forma literei V. Este cum ai zis tu, flat twin. Pai nu e chiar anomalie. V twin are in afara de pozitia cilindrilor o caracteristica importanta fata de flat twin : pistoanele sunt pe acelasi crankpin pe arbore pe cand la flat fiecare piston este opus celuilalt, fiecare pe crankpinul sau. E si vizibil de altfel cand te uiti de sus la un boxer, un cilindru este mai in fata. Editat Octombrie 30, 2012 de Budd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 30, 2012 Share Postat Octombrie 30, 2012 Am vazut si eu un porkster de-asta xl1200 in parcare la Tesco intr-o zi, si fumand in asteparea cuiva m-am uitat asa la el, la detalii, la suruburi, la chestii de finete... si mi-am adus aminte de dragostea mea din tinerete, motocicleta Minsk 125 2T. Ohooo ce vremuri, mi-am sters o lacrima, m-a cuprins nostalgia cateva minute. .. apoi cand a venit proprietarul impielat s-o incalece m-am trezit ca dintr-un vis urat si m-am bucurat ca nu mai sunt pe vremurile alea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
--=HD=-- Postat Octombrie 30, 2012 Share Postat Octombrie 30, 2012 ...De aia zic, fuck porkster, daca tot ai 15 mii de ce sa nu pui inca 2 mii si iei un VRod care este mult, dar mult peste orice porkster? Sau un Wide Glide? Sau un Super Glide Custom chiar? Sau ca sa fiu si consecvent ideii mele despre un vehicul, un clasic SH e mult sub 10k si ala este deja customizat de obicei. Si nu vorbesc de porkster aici, vorbesc de exemplu de un lowrider fx 1200 shovel 1975 (5.750 coco aici) sau un fxr evo cam la acelasi pret, toate full options si cu aftermarket pe ele carca. Si mai ales, cum zici tu, pe carburatie. Ba, frate, lasa-ne! Nu intelegi nimic. Noi am trecut, prietene, prin IJ-uri, M-uri, Dnepr-uri, cu atas si fara, am dat la pedala pe vremuri de ne-a iesit pe nas, am calarit si BMW-uri si japoneze garla, zeci de mii de kilometri, asa ca nu mai ai tu ce ne invata. Bag mana in foc ca n-ai avut in viata ta o motocicleta cu pornire la pedala, pentru ca tu te-ai facut motociclist nu din pasiune, ci din fitele pe care ti le ofera o motocicleta cu ABS si cu MUUULTA ELECTRONICA. Pentru noi, pasiunea a inceput foarte de timpuriu si apreciem altfel unele lucruri. Normal ca tu te infigi la V-Rod, o motocicleta facuta sa se bata cu japonezele. Este o motocicleta frumoasa si foarte buna, dar are axele cu came in chiuloase si lanturi de distributie si injectie si... Noi preferam tijele impingatoare, carburatia si... N-ai, frate, cum sa intelegi. Crede-ma ca te depaseste fenomenul!!! Ma uit la tine cum te dai cunoscator si ne inveti sa ne luam Shovel si FXR... Ai tu oare idee ce neajunsuri au motoarele astea?! ... O sa spui acum: A, uite, deci recunosti si tu ca Harley-ul este naspa! Nu, frate, la mine, ca si la altii de aici este vorba despre pasiune. Noi vedem lucrurile ca niste pasionati si le intelegem astfel. Tu nu intelegi nimic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Octombrie 30, 2012 Share Postat Octombrie 30, 2012 (editat) Logic. Evident. Cum dreq de nu m-am gandit? Argumentul suprem : nu intelegi. Altceva? Deci despre porkster, nimic? La urma urmei despre asta e topicul, nu despre harli. PS: tocmai am dat o mobra cu kickstart. PPS: nu am spus ca harliu' e naspa, te rog frumos. Am spus de porkster ca e naspa. E cu totul altceva. Editat Octombrie 30, 2012 de Budd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Octombrie 30, 2012 Share Postat Octombrie 30, 2012 Ba, frate, lasa-ne! Nu intelegi nimic. Noi am trecut, prietene, prin IJ-uri, M-uri, Dnepr-uri, cu atas si fara, am dat la pedala pe vremuri de ne-a iesit pe nas, am calarit si BMW-uri si japoneze garla, zeci de mii de kilometri, asa ca nu mai ai tu ce ne invata. Bag mana in foc ca n-ai avut in viata ta o motocicleta cu pornire la pedala, pentru ca tu te-ai facut motociclist nu din pasiune, ci din fitele pe care ti le ofera o motocicleta cu ABS si cu MUUULTA ELECTRONICA. Pentru noi, pasiunea a inceput foarte de timpuriu si apreciem altfel unele lucruri. Normal ca tu te infigi la V-Rod, o motocicleta facuta sa se bata cu japonezele. Este o motocicleta frumoasa si foarte buna, dar are axele cu came in chiuloase si lanturi de distributie si injectie si... Noi preferam tijele impingatoare, carburatia si... N-ai, frate, cum sa intelegi. Crede-ma ca te depaseste fenomenul!!! Ma uit la tine cum te dai cunoscator si ne inveti sa ne luam Shovel si FXR... Ai tu oare idee ce neajunsuri au motoarele astea?! ... O sa spui acum: A, uite, deci recunosti si tu ca Harley-ul este naspa! Nu, frate, la mine, ca si la altii de aici este vorba despre pasiune. Noi vedem lucrurile ca niste pasionati si le intelegem astfel. Tu nu intelegi nimic! Care voi ati trecut?Prin furtuni, uragane, cutremure si alunecari de teren, despre care pasiune de a calari un harley fie el si sporster vorbesti tu aici, ca in afara de a te da artist cu Harleyu tau ca intreci japonezele, nu am citit mai nimic despre pasiunea ta maniaca, obsesiva, de a avea un Harley, fie el si un sportster.Observ ca pasiunea ta e de fapt lauda ca ai intrecut GSX R de 750, atata tot. Budd iti / va vorbeste despre tehnologie, un pas urias, de la pamant la luna, intre doua tipuri de motoare, asta vrea sa-ti spuna, ramai in anii 70, dar nu lauda ca acea tehnologie e cea mai buna, adica nu mai prosti lumea, evoluam sa stii. Te faceai de cacao cand dadeai la pedala la dnepra?Iti stirbea imaginea?Eu cred ca ai sarit direct pe sportster si mergi tantos, admirandu-te prin vitrine ce bine iti sade, esti fals, asta nu e pasiune, e fala de fals pasionat. Cursa aia, pe cand?Te-ai basit cu sportsteru tau ca faci cursa si apoi ai fugit ca cateaua cu coada intre picioare. Scrie-mi despre orice, in afara de pasiunea si "filingurile"tale in ce priveste motoretele. P.S.Mai degraba respect pasiunea femeilor de a goblena, decat pasiunea ta pt motorete, pe bune. ATITUDINE SI MAI PUTIN RESPECT, ce zici,te caracterizeaza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Octombrie 30, 2012 Share Postat Octombrie 30, 2012 Pai nu e chiar anomalie. V twin are in afara de pozitia cilindrilor o caracteristica importanta fata de flat twin : pistoanele sunt pe acelasi crankpin pe arbore pe cand la flat fiecare piston este opus celuilalt, fiecare pe crankpinul sau. E si vizibil de altfel cand te uiti de sus la un boxer, un cilindru este mai in fata. Crankpin - fusul maneton, pentru o precizie mai romaneasca. E un sistem ciudat - daca stai sa te gandesti ca baietii de la Indian au pus bielele mai putin rural, cam tot in aceeiasi perioada. Unii ii spun originalitate, altii o considera o erezie a mecanicii; defineste insa HD. Iti place sau nu - desi probabil ca majoritatea celor care isi cumpara un HD poate nici nu stiu aceste aspecte. Cred ca doar non-americanii polemizeaza asa de tulburati despre diferentele dintre lumea HD si lumea altor motociclete, probabil e un efect secundar a marketingului HD orientat tocmai pe aceasta diferenta ( favorizat si de lipsa de inspiratie si de tact a celor care au incercat prima oara sa vanda motociclete japoneze in USA intr-un mod "politic corect" exact in perioada in care acest concept era cel mai detestat). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustMe_DF Postat Octombrie 30, 2012 Share Postat Octombrie 30, 2012 Esti confuz. Ultima intrebarea era asta. Ahahahaha ... si... de unde sa-mi dau seama ca-mi este adresata ? Cat despre starea mea de confuzie.... am depasit-o din momentul in care aveam 2 motociclete in acelasi timp ( BMW 1100RT ... si HD Sporster 1200 Custom ) Ia ghici? Am depasit starea ? Deci o comparatie intre porkster si un BMW, Kawa si de ce nu Yamaha sau Triumph. Modele similare, se intelege. Eh? Am avut...Kawa VN 800A... Yamaha dragstar 1100 clasic si BMW 1100 RT ... de ce as vrea sa comparam ceva ce singur am comparat ...si de putinii bani disponibili am ales HD ? Am in acest moment si Kawa vn 800 A... si m-am urcat dupa ce am mers cu HD -ul meu.... M-am dat jos de pe una si m-am urcat pe cealalta... si invers... Ai facut tu vreo comparatie similara ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Octombrie 30, 2012 Share Postat Octombrie 30, 2012 Aveam de gand sa-mi iau un custom, unicat etc. Sunt modele superbe in jurul la 5-6k sa ies si io la plimbare asa de dragul mobrei. Insa am vazut ca pot lua cu 4.5k altceva mai dragut (nu dau numele pentru ca iar se nasc polemici). Eu nu am facut comparatie intre R1100RT si porkster Ar fi un pic deplasat. RT-ul este motocicleta, porksterul e un morman de suruburi. Un VN Custom/Clasic se misca mai natural decat porksterul nou. La urma urmei e normal, e gandit cu injectia in cap. Ai cuplu imediat cum schimbi viteza, il simti nu il cauti ca la XL. Iar de bicicleta nu vorbesc. Pe ambele mobre m-am simtit la fel, tot descoperit depasit fiind de tiruri pe A13. Destul de nasol. Deci comparatie first hand, cutia, bicicleta net superioara la VN (vorbesc de asta de 900). Finisare clar mai buna la porkster. Dragstar de 1100 nu comentez, am sa cer un test la Midnightul nou de 1300 insa trebuie sa o fac dupa ce m-am dat jos de pe porkster. Vrei sa-ti zic de Speedmaster si America? Sunt paralel twins dar tot p-acolo se invart. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustMe_DF Postat Octombrie 30, 2012 Share Postat Octombrie 30, 2012 Aveam de gand sa-mi iau un custom, unicat etc. Sunt modele superbe in jurul la 5-6k sa ies si io la plimbare asa de dragul mobrei. Insa am vazut ca pot lua cu 4.5k altceva mai dragut (nu dau numele pentru ca iar se nasc polemici). Eu nu am facut comparatie intre R1100RT si porkster Ar fi un pic deplasat. RT-ul este motocicleta, porksterul e un morman de suruburi. Un VN Custom/Clasic se misca mai natural decat porksterul nou. La urma urmei e normal, e gandit cu injectia in cap. Ai cuplu imediat cum schimbi viteza, il simti nu il cauti ca la XL. Iar de bicicleta nu vorbesc. Pe ambele mobre m-am simtit la fel, tot descoperit depasit fiind de tiruri pe A13. Destul de nasol. Deci comparatie first hand, cutia, bicicleta net superioara la VN (vorbesc de asta de 900). Finisare clar mai buna la porkster. Dragstar de 1100 nu comentez, am sa cer un test la Midnightul nou de 1300 insa trebuie sa o fac dupa ce m-am dat jos de pe porkster. Vrei sa-ti zic de Speedmaster si America? Sunt paralel twins dar tot p-acolo se invart. Vezi, probabil de asta nu ne intelegem: pentru unii "mormanul de suruburi" inseamna mai mult decat o "motocicleta-BMW" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.