Sari la conținut

Cbr900 + Idiot Fara Carnet = Crash!


webber
 Share

Postări Recomandate

Mai ine dai anunt la mica publicitate,sau si mai tare la MAREA PUBLICITATE,si zici asa: Motociclist fara permis cu moto fara acte avut accident,pe aceasta cale anunt organele competente. Frate esti bolnav rau ce draq?

Nici o sansa! Orice "organ competent" (nu ma refer la cei mai virili dintre voi) care a citit "post-ul" poate sa-mi de PM sau sa-mi ceara public identitatea. Ii voi da cu placere Seria la buletin, data nasterii, numele parintilor si al tuturor rudelor... dar daca organul ar fi catusi de putin competent ar putea afla toate acestea si singur - Google rullz! Dar nu cred ca se vor obosi pt ca sunt constienti ca nu exista nici o davata sau vre-un martor...
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 107
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Propun acest post sa fie "sticky". Are destule componente care il califica. Oamenilor, stiu ca voi spuneti "nu traiesti de 2 ori", asa ca mai trag un pic de ea.... DAR sunt mari sanse sa nu mai traiti deloc, sau sa traiti cu o groaza de probleme de sanatate.

Oricum, voi faceti alegerea, mie doar mi-ar pare rau sa pierd o persoana pe care o cunosc, sau pur si simplu sa aud ca orice motociclitst a avut un incident.

Lasati Power Valve-ul sa isi faca treaba pe autostrada, unde oricum sunt riscuri mai putine ca in oras sau pe un drum neiluminat. Bafta multa, asfalt uscat. Sper sa retin si eu propriile sfaturi, mai ales ca se apropie sezonul (si eu am patit-o, insa a fost si din cauza vanzatorului "de buna credinta" care m-a asigurat ca placutele de frana sunt schimbate, iar eu l-am crezut pe cuvant. - cele pe fata erau tocite la metal :grinbandit: )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi se pare laudabil faptul ca a avut puterea sa scrie despre acest accident ,si in mod sigur ca este foarte util acest post celor care sunt incepatori sau urmeaza sa isi ia permis A si moto.

este adevarat ca a fost inconstient si ca putea sa se accidenteze f grav sau mai rau...sau putea provoca moartea altcuiva ,dar faptul ca a scris pe un forum atat de citit despre asta este foarte important. recunosc ca si eu inainte sa iau permisul (la 18 ani si o luna) am mers cu primul meu motor un IJ jupiter 4 prin spatele blocului dar si prin poligon (dusa fiind acolo de un prieten motociclist),doar ca am mers lejer mai mult pt a ma invata cu schimbatul vitezelor si cu franele

Editat de burton
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt incepator este cam mare motorul tau.Spun asta pt ca am unul asemanator.Orice motociclist cade mai ales la inceput.Este recomandat sa o faci cu un moto mai mic si la o viteza mai mica si sa te rogi sa nu te lovesti de nimic.Ai avut noroc.Ai SCAPAT!Data viitoare nu se stie.Daca te-a sfatuit cineva sa iei acest motor sa stii ca nu iti este prieten.Ma bucur ca ai realizat prostia .Motorul arata dezastruos.Noroc ca are un cadru rezistent.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare,

si eu sunt incepator si tot rr de 900 am, sc33;

cand am luat-o toaata lumea a zis ca-s nebun si sigur am o doza de nebunie, probabil este normal sa treci prin mai multe"etape" 400 - 600 si abia apoi 900, dar motorul arata mult prea frumos ca sa nu il iau; adevarat ca poate sa faca multe acel motor, ideea este cat de mult te poti abtine !!! daca este sa o patesti, se va intampla si pe scuter.... pana acum nu ma avant foarte tare, abia depasesc masinile si asta dupa ce m-am asigurat - mi-e frica de conservari ca de draq - am si carnet de B dar tot degeaba.

cand am iesit prima data cu el am transpirat de am innebunit :eek: am slabit 2 kg cred:)

in fine, ideea este ca daca poti sa stai potolit si sa mergi "frumos" fara sa te dai zmeu este ok si cu un motor mare - este adevarat ca si experienta este mai mare cand ai inceput cu un scuter si apoi ai trecut prin mai multe clase dar este mare placerea sa mergi cu un motor frumos si puternic chiar si la viteza mica;

de ex. eu am o teorie care am confirmat-o pe masini - cu cat este mai greu de condus autovehicolul indiferent de nr de roti, cu atat capeti experienta mai redede si mai buna; de ce? simplu - am inceput sa conduc pe masini vechi din anii 50 -60 ( imi plac old-iurile) prima masina a fost din 60, si asa am invatat mecanica dar si sa conduc foarte bine si cand ieseam pe strada eram foarte atent asa cum si acum incerc cu motorul; idioti pe sosele sunt multi si se stie ca o comiti si la 3 km/ora.... daca este sa se intample se va intampla... dar trebuie sa fi cumpatat indiferent ca ai 50 cp sau 200 cp; sunt manic dupa viteza... dar cu el pana acum nu am sarit de 150 km / ora in linie dreapta; cu masini am mers cu 300 dar cu mobra stau potolit; am castigat la amkart pe circuit - cu kartul ::D)) - cateva curse dar oricat de mult adrenalina invinge frica, stau si ma gandesc ca nu are rost sa fiu zmeu atat timp cat nu cunosc fierul de sub mine; da sigur mi-ar placea sa ma "joc" ca ghost rider.... dar imi cunosc limitele deocambata, numai bine si asfalt uscat :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un topic foarte interesant si plin de invataminte, bravo tie webber daca chiar asa s-a intamplat si ai avut puterea sa reusesti si mai ales sa te si auto ironizezi ,ceea ce inseamna ca si tu ti-ai dat seama de stupiditatea faptei tale.Inca odata felicitari.Despre nebunie temporara ai dreptate exista si mai ales cand ai o herghelie de cai sub tine e si mai acuta ca sa zic asa, eu desi am carnet de 4 luni :cheers: A ca B am de 9 ani am experimentat o cazatura la o viteza de 60km\h si nu a fost placut e drept am avut sansa si nu am avut decat genuchiul julit bine ce sa faci daca nu sti care sunt primele parti ale corpului care iau contact cu asfaltul asa e.

Si eu la inceput am zis ca i-mi iau un Ducati Monster de 600 dar dupa discutii cu cativa prieteni pe care atunci nu-i intelegeam ce ziceau iei desi acum inteleg prea bine am ales sa iau un choper Virago de 750 (tot mare dar un pic mai bland asa credeam eu) si cred ca bine am facut.

Acum cand merg prin oras fac abuz de claxon pe soselele patriei de cate ori vad vreun prostanac de vrea sa intoarca de vrea sa intre in intersectie il claxonez pana se prinde ca de multe ori se uita in spate sau in directia opusa mie desi zic eu sunt destul de vizibil cu trei faruri in fata aprinse pe faza lunga si zgomotul pe care il produc.

Ceea ce zi e ca paza buna trece primejdia rea si oricat m-ar manca acum sa-i dau blana pt ca recunosc la 2-3 zile de cand o luasem ii dadeam 130km\h(stiu si eu am fost la fel de prost) acum dupa numai 1500 de km cu ea imi dau seama ca va mai trece mult asfalt pana sa ajung sa o stapanesc bine si sa stiu sa ies cu bine dintro situatie dificila, si ca urmare conduc prudent si as putea spune chiar incet pt ca daca nu am invatat inca sa o stapanesc la o 100km\h cu siguranta am sanse mai mari sa o stapanesc la 50km\h asa ca incet dar sigur si intot deauna adaptarea vitezei la conditiile de trafic poti sa-i dai 100 dai nu merge mai mult de 30 nu incerca mai mult

 

Aste fiind zise asfalt uscat si zile multe tuturor si nu uitati ca viata e frumuoasa si la viteza legala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

în principiu cred că eÂşti acord cu fraza "amice, eÂşti idiot" :) :scratch:

 

dar eu te felicit pentru puterea de care faci dovadă spunând ce ai pățit, pentru ca alții să ia aminte de la un pățit; sunt alții care se dau tătici Âşi omit să spună tâmpeniile pe care le fac :)

îți doresc însănătoÂşire grabnică Âşi la cât mai puține incidente neplăcute cu bestia ta :blbl:

 

:cheers: fratica ai grija de acum incolo si nitel mai multa rabdare.......... însănătoÂşire grabnică

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inconstienta lui dar si eu cred ca am avut mai mult de un gram de nebunie direc din scoala fara sa ma sui pe vreun motor am plecat la botosani sa imi iau motorul primul drum si prima data cand ma urcam pe un motor mai mare si prima data pe drumurile publice pe o Aprilia enduro de 650 a fost saptamana de vis pe la sfarsitul lui octombrie dar cum sa nimerit ca tocmai atunci sa stricat vremea am plecat dupa-masa din botosani sa vin pe motor pana la buc nu am prins decat 2 ore de condus pe ceva lunina de inserat in rest tot drumul noapte frig si pustietate toata reteta unui cosmar nu am fost niciodata in moldova nu cunosteam drumurile m-am uitat numai dupa indicatoare

cand am oprit la un popas sa beau un ceai telefonul era plin de mesaje si apeluri pierdute sotia si prieteni nu stia nimeni nimic de mine de ore bune fratilor sa nu faceti asta ca e a dracu de nasol numaram km pana la buc

acum stau si ma gandesc cat de nebun am fost si am ajuns intreg si pana acum ii multumesc lui Dumnezeu nu am avut parte de nici un accident

asfaltt uscat si mult noroc ca ne trebuie la maxim

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... am plecat dupa-masa din botosani sa vin pe motor pana la buc nu am prins decat 2 ore de condus pe ceva lunina de inserat in rest tot drumul noapte frig si pustietate toata reteta unui cosmar nu am fost niciodata in moldova nu cunosteam drumurile m-am uitat numai dupa indicatoare

... fratilor sa nu faceti asta ca e a dracu de nasol numaram km pana la buc

acum stau si ma gandesc cat de nebun am fost si am ajuns intreg si pana acum ii multumesc lui Dumnezeu nu am avut parte de nici un accident

eu m-am lecuit...

acum sunt aproape gata reparatiile si trebuie sa aduc motorul de la piatra neamt (da... tot moldova) la bucuresti, dar sincer mi-e o frica de mor, desi cunosc destul de bine traseul... iar cand ma gandesc la un astfel de drum in conditii de noapte mi se face pielea de gaina :scratch:

am doua lternative: fie mai fac ceva "antrenament" cu ea, fie apelez la un prieten...

sper sa am parte de un happy ending

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vinde-o si ia-ti una mai mica pentru sezonul asta. la anul cand o sa-ti iei din nou una mare ai sa stii sa mergi pe motocicleta. skill-ul se face pe motoare mici si se aplica pe alea mari. parerea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine ca esti ok.Fierul se repara. Apreciez insa ca ti-ai recunoscut vina..fapta recunoscuta e pe jumatate iertata :scratch:

 

 

P.S.: nu mai merge noaptea :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tx de topic, bun pana la sfarsit.

Eu, cand am luat carnetul (septembrie 2006), intram doar pe topicuri de vanzari de mobre, acum mi-a mai venit mintea la cap, mi-am luat majoritatea protectiilor inainte de a avea motor. Si asta din cauza povestilor de aici, inclusiv a acelor poze tip ogrish postate pe acest site.

Asa ca puteti striga voi cat vreti ca astfel de intamplari nu se posteaza, eu unul ii multumesc lui webber, probabil fara el as fi ramas doar cu genuncherele. Acum or sa vina si pantalonii.

Asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun venit in randul motociclistilor, intr-un fel sau altul :cheers:

 

cat despre toata isprava ta.... vina iti apartine ca te-ai dat mai rotund decat esti... si vezi ce-ai facut.. te-ai rostogolit :blbl:

 

Ma bucur ca ai scapat si ca nu au avut stirile sa faca mare valva din treaba asta.

 

Hai bafta si recuperarea usoara, data viitoare echipeaza-te si mai usor cu gazul :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te-a mancat cam tare undeva.Si o sa te mai manance, sunt convinsa.Dar bine ca ai scapat usor.Mobra, ai coafat-o cam urat de data asta, dar se rezolva.

Si eu tot la metacarpiene m-am rezolvat.

Hai, asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te-a mancat cam tare undeva.Si o sa te mai manance, sunt convinsa.Dar bine ca ai scapat usor.Mobra, ai coafat-o cam urat de data asta, dar se rezolva.

Si eu tot la metacarpiene m-am rezolvat.

Hai, asfalt uscat!

Gata! :nono:

S-a indreptat fierul, s-au lipit metacarpienele, s-au limpezit gandurile.

Zilele astea incerc din nou :rose:

De data asta am limitare pe ea si cu siguranta nu voi porni noaptea la drum. Cu atat mai putin prin serpentine.

Ma duc in pligon si invat sa... o tin intre picioare :rose:

Azi-maine imi iau si genunghiere ca in caz de... doamne fereste, sa nu raman fara stratul de piele abia regenerat dupa ultima patzanie.

 

Asfalt uscat la toata lumea!

Eu unul sper din tot sufletul sa am

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asfalt uscat ....dar vezi ca se lasa ger.

mai ingheata chiar si asfaltul. nu se incalzesc cauciucurile ...

 

mergi incet si cu grija !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca de obicei, parerile sunt impartite in doua, mai mult sau mai putin impartiale. Condamnabil faptul de a merge fara carnet, pe drumurile publice, cu riscurile implicate, chiar daca norocul a fost cat carul ca s-a lasat numai cu mototoliri de fiare, un pic de oase si ceva lipsa de piele.

Destul de curajos faptul de a relata o patanie ca asta, in conditiile in care, autorul e constient de ceea ce a facut si mai mult decat atat, atunci cand, primeste diverse "complimente" din partea celorlalti, continua relatarea intr-un ton calm, fara a raspunde "provocarilor" . Ce bine ar fi daca toti am avea puterea si onestitatea de a zice lucrurilor pe nume, asumandu-ne oprobiul public, doar in intentia de a deschide ochii tuturor asupra posibilelor prostii ce suntem pe cale a le comite, din diferite motive sau ratiuni.

Mereu apare disputa capacitate motor versus ani de experientza. Inclin sa cred ca aceasta disputa apare mai mult datorita incapacitatii motociclistului de a se abtine in a ii da gaz, rezultand accidente de tot felul, decat orice alt motiv. Motorul merge asa cum vrei tu, nu se tureaza singur, nu goneste singur, nu se da pe o roata de capul lui si nici nu se aseaza singur la liniutze.

Daca esti in stare sa TE STRUNESTI , pe tine intai ca si conducator, el, motorul e cel care te asculta. Fa-l naravas si vei scrie in cel mai bun caz " ooo ce bine e sa porti echipament complet, chiar daca afara sunt 35 de grade"

Mereu vom dezbate aceasta tematica a accidentelor, a inconstientei, a lipsei echipamentului, a teribilismului samd... Stim cu toti, ca toate acestea nu vor dispare, fac parte din natura umana, din felul nostru de a fi. Ceea ce putem face este a trage un semnal de alarma, o atentionare asupra posibilelor greseli, in sperantza ca cineva va citi, ca va baga la cap, ca motociclismul e frumos, dar destul de periculos, mai ales in combinatie cu exces de teribilism si adrenalina, in dauna neuronilor.

Cat despre autorul "accidentului" un bravo pentru puterea de a relata si o mare dezaprobare pentru faptul ca circula pe drumuri publice fara carnet si se mai si aventureaza in "excursii " , care nu isi aveau locul si timpul.

Iar despre noi restul, sa avem puterea de a recunoaste, de a intelge, puterea de a ajuta si de a fi uniti, puterea de a fi onesti fata de noi si ceilalti.

Cat despre "zmei" , care sunt plin de "sfaturi" , i-as ruga sa considere de doua ori inainte de a ridica piatra de jos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca de obicei, parerile sunt impartite in doua, mai mult sau mai putin impartiale. Condamnabil faptul de a merge fara carnet, pe drumurile publice, cu riscurile implicate, chiar daca norocul a fost cat carul ca s-a lasat numai cu mototoliri de fiare, un pic de oase si ceva lipsa de piele.

Destul de curajos faptul de a relata o patanie ca asta, in conditiile in care, autorul e constient de ceea ce a facut si mai mult decat atat, atunci cand, primeste diverse "complimente" din partea celorlalti, continua relatarea intr-un ton calm, fara a raspunde "provocarilor" . Ce bine ar fi daca toti am avea puterea si onestitatea de a zice lucrurilor pe nume, asumandu-ne oprobiul public, doar in intentia de a deschide ochii tuturor asupra posibilelor prostii ce suntem pe cale a le comite, din diferite motive sau ratiuni.

Mereu apare disputa capacitate motor versus ani de experientza. Inclin sa cred ca aceasta disputa apare mai mult datorita incapacitatii motociclistului de a se abtine in a ii da gaz, rezultand accidente de tot felul, decat orice alt motiv. Motorul merge asa cum vrei tu, nu se tureaza singur, nu goneste singur, nu se da pe o roata de capul lui si nici nu se aseaza singur la liniutze.

Daca esti in stare sa TE STRUNESTI , pe tine intai ca si conducator, el, motorul e cel care te asculta. Fa-l naravas si vei scrie in cel mai bun caz " ooo ce bine e sa porti echipament complet, chiar daca afara sunt 35 de grade"

Mereu vom dezbate aceasta tematica a accidentelor, a inconstientei, a lipsei echipamentului, a teribilismului samd... Stim cu toti, ca toate acestea nu vor dispare, fac parte din natura umana, din felul nostru de a fi. Ceea ce putem face este a trage un semnal de alarma, o atentionare asupra posibilelor greseli, in sperantza ca cineva va citi, ca va baga la cap, ca motociclismul e frumos, dar destul de periculos, mai ales in combinatie cu exces de teribilism si adrenalina, in dauna neuronilor.

Cat despre autorul "accidentului" un bravo pentru puterea de a relata si o mare dezaprobare pentru faptul ca circula pe drumuri publice fara carnet si se mai si aventureaza in "excursii " , care nu isi aveau locul si timpul.

Iar despre noi restul, sa avem puterea de a recunoaste, de a intelge, puterea de a ajuta si de a fi uniti, puterea de a fi onesti fata de noi si ceilalti.

Cat despre "zmei" , care sunt plin de "sfaturi" , i-as ruga sa considere de doua ori inainte de a ridica piatra de jos.

:nono: :rose:
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu numa ca n-a gresit mare lucru, eu zic sa-i facem si o statuie pt curaj! :nono:

 

Tind sa cred ca mai degraba interpretezi, decat citesti. Am afirmat ca e condamnabil ce a facut, mergand pe drum public in ipostaza data, si l-am laudat pt puterea de se destainui.

Cand o sa o faci tu lata, ceea ce sper sa nu, sa te vedem pe tine, cand de deschis vei fi, in a iti povesti traznaile.

Spor la luarea masurilor pt bust... btw e din bronz ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

128 de cai putere este mult prea mult pentru inceput, carnet sau ba. Trebuie sa fii mama si tata cumpatarii ca sa nu te imbete viteza mai ales la drumuri lungi, bine ca nu te-a facut afis un camion ca te radeau politistii cu dalta de pe carosabil - not a nice picture, dar ciocnirile cu realitatea sunt urite de multe ori. Mai bine o motocicleta care sa nu duca foarte mult decit o torpila pe care poti sa te schilodesti sau mai rau. Beware.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

toata stima pentru curajul de a face publica patania ta si a nu te ascunde in anonimat. cu siguranta o parte din "pilotii experimentati" ce au citit ce ai patit isi vor pune mici intrebari cand se vor urca in sa in conditii similare(mult noroc celorlalti).

acceleratia si frana sunt la tine in mana deci ai grija.

multa bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...