Sari la conținut

Zona Pantelimon


ruud914
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Umfla vantul scaietii pe aici pe la rond! :bigstar: O sa ramai singura Roxynel, o sa venim cu o patura sa te acoperim sa nu se puna promoraca pe tine cand ne astepti pe acolo!

 

Eu am motorul in atelier pentru Serres, i se schimba uleiul, se pun gume noi, se scot oglinzi, semnale, se lipesc carene dupa inclinarea maxima avuta pe Amkart saptamana trecuta! :laugh:

 

Asa ca eu nu mai scot motorul anul asta, pana la Serres ramane la atelier, apoi cand ma intorc chiar daca o mai fi frumos imi expira asigurarea si banuiesc ca o las in continuare la vopsit. Asta daca nu o mai dau inca o data pe jos sa aiba iar nevoie de lipit! :rock:

 

Deci...esti singurica, bing...bang...

 

ce planuri misto. cand pleci la serres? mai ai loc de un pasager? :D

 

eu m tras-o pe dreapta cu asigurarea expirata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce planuri misto. cand pleci la serres? mai ai loc de un pasager? :D

 

eu m tras-o pe dreapta cu asigurarea expirata.

 

Am loc in masina, plec joi seara pe la 18-19 din cauza ca pretenii astia ai mei nu pot mai devreme. Se ajunge acolo noaptea tarziu pe la 3, ma cam enerveaza chestia asta dar nu am ce sa fac.

Intoarcere duminica noaptea undeva... daca iti convine programul da un semn.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu mai am copii acasa :) sunt in vacanta :)

mi-am bagat ceva in el de servici si nu mai stau peste program mai mult de o ora - o ora jumate deci e ok :)

itp-ul mai are o gramada pana sa expire .. iar rca-ul firar al naibii imi expira cand plec la serres :( damn it :((((((((

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai si eu duc copilul la tzara in weekend, si de saptamana viitoare nu cred ca mai am nimic extra de munca. Sper doar ca saptamana viitoare sa incasez bani si sa-mi platesc o parte din datorii. Cat despre rond, mai vedem noi.

 

Niko, zi cu Serresul, ce ai facut... de unde ti-ai gasit combinezon, cu cat si ce ti-ai facut la mobra? Cu ce o duci acolo?

Editat de Metal Heart
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai si eu duc copilul la tzara in weekend, si de saptamana viitoare nu cred ca mai am nimic extra de munca. Sper doar ca saptamana viitoare sa incasez bani si sa-mi platesc o parte din datorii. Cat despre rond, mai vedem noi.

 

Niko, zi cu Serresul, ce ai facut... de unde ti-ai gasit combinezon, cu cat si ce ti-ai facut la mobra? Cu ce o duci acolo?

 

Pai singurul combinezon sa ma incapa era la Elfworkshop, ei aduc Alpinestars, am gasit unu din 2 piese redus la 460Euro, negru. N-a fost timp sa-mi comand altfel.

Oricum daca imi gaseam pantaloni trebuia cusut acelasi fermoar ca la geaca, nu te lasa daca nu se conecteaza geaca de pantaloni, scrie si pe site-ul circuitului.

Am fost pe Amkart si am cazut intr-o curba, mi s-a prins piciorul sub scarita, de fapt intre scarita si vibrator, am luat curba prea la interior, prea inclinat, prinderea cizmei dedesubt mi-a impins curu' si am facut lowside.

 

Damage la motoreta foarte putin, carene laterale cu fisuri, carena de sus cu farurile neatinsa. In schimb capacul ala de la ulei mai fusese frezat asa ca s-a fisurat, mi-l sudeaza baietii.

Carenele sunt la lipit, nu va fi timp de vopsit pana la Serres, ma duc cu ea asa autentica! :laugh:

Imi scot semnalele si oglinzile.

 

Am mai dat 320E pe cauciucuri GPRacer.

Motorul vine cu un Mercedes Vito, doua motoare, al meu si al lui Cesar.

Eu plec cu masina mea, deocamdata doar cu inca un prieten, daca se mai inscrie careva mai vedem pana atunci.

 

Ma costa enorm toata smecheria dar am zis sa-mi fac o data o dambla, mi-am cam batut joc de concediu anul asta, mi-au intrat bani intre timp, asa ca am zis sa-mi fac de cap! ;)

 

La rond la anu' deacuma! :cheers:

Editat de Niko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

No tulai, Doamne! Un purcoi de bani! Combinezon, cauciucuri, drum... pff, nu vreau sa stiu ce a fost in portofelul tau! Plus distractia de la Serres. Vezi sa nu faci pe acolo vreo nefacuta, ca esti departe de casa!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

No tulai, Doamne! Un purcoi de bani! Combinezon, cauciucuri, drum... pff, nu vreau sa stiu ce a fost in portofelul tau! Plus distractia de la Serres. Vezi sa nu faci pe acolo vreo nefacuta, ca esti departe de casa!

Am o usoara emotie asa, mai ales dupa ce am cazut pe Amkart saptamana trecuta, dar nah, cred ca totul va fi ok! :bigstar:

 

nu-i problema niko ..te primim si cu conserva :)

Nu vezi ca nu vine nimeni la rond? Te reorientezi spre alt grup de plimbareti! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a lol .. stii ca n-am probleme d-astea :))) doar ca mi-era dor de mutrele voastre .. de fapt de a ta nu ca ti-am vazut-o sambata :))

baaaa tot n-am gasit cuiul :(((

Asta cu cuiul o sa fie laitmotivul anului pentru tine, eu zic cat esti inspirata de patanie sa scrii un text pentru un cantec ceva, sa ramana in folclor naibii ! :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Dearece m-au mai intrebat baietii o sa-ti dau direct copy-paste de prin alte parti.

 

"E o experienta care trebuie facuta macar o data, pentru un posesor de motocicleta sport. Din pacate e mult mai greu decat ma asteptam, dar iti da tot felul de satisfactii de la o zi la alta.

Organizarea a fost buna, multa lumea, vanzoleala pe acolo, nu ma asteptam sa fie atatia.

Pentru fiecare imbunatatire de timp trebuie sa-ti pui mintea la contributie, sa incerci altfel, altceva, sa mai asculti una alta de pe la baieti, apoi incep usor sa mai scada timpii.

Dupa care parca nu mai reusesti sa imbunatatesti, ii vezi pe aia cum trec ca trenul pe langa tine!

 

Asta la antrenamente, apoi in cursa mai sunt si emotii si adrenalina, 35 de motoare turate la start, am avut satisfactia de a nu fi ultimul! :biggrin:

 

Franarea dupa linia dreapta de un 230-240 la ora in 150m dupa care te apleci pe curba, iti da niste senzatii tari! Roll eyes

 

Deoarece se zicea ca ploua duminica s-a facut o cursa combinata B+C sambata, ma asteptam sa ma dau chiar numai cu aia incepatorii de la C, dar ne-au combinat. Asa ca cei care se dau mai bine la clasa B mi-au dat un tur in fata, cam frustrant.

 

Cel mai bun timp a fost 1,45 ,deci desi ma chinuiam pe acolo eu eram la plimbare fata de ceilalti!

 

Duminica au mai programat o cursa de C unde eram mai bine plasat pe la mijlocul plutonului dar nu am mai stat, trebuia sa ajungem si acasa, luni aveam treaba de dimineata, chiar plecati la 15 din Serres am ajuns acasa abea la 2,30- cu descarcat motorete si alte alea.

 

Oricum, o experienta pe care daca am ocazia o sa o repet. Asta nu inseamna ca nu am sa mai merg pe strada. Dar in limitele mersului pe strada, la plimbare.

 

Oricat te-ai da de tare pe strada nu poti merge atat de tare cum mergi la un circuit.

 

Iar partea cu "mersul pe strada e periculos, haideti pe circuit ca e safe" mi se pare un bullshit. Te duci acolo, chiar asa pasta cum eram eu, te prinde spiritul de competitie imediat, vrei sa imbunatatesti, risti tot mai mult incercand sa vezi cam care sunt limitele- ale tale, ale cauciucurilor, ale franarii, ale inclinarilor. Apoi mai obosesti, toate astea duc la greseli, greselile se lasa cu cel putin iesit in decor, daca nu culcat motoreta, spart tot pe la ea si zgarieturi si mici vanatai la purtator. Asta varianta light.

 

Dupa care la cei care chiar trag pentru timpi buni si sa castige curse se lasa cu fracturi, clavicule rupte, dat cu capul de asfalt si plecari la spital, glezne mucificate s.a.m.d.

Unul din baieti a facut un highside de a inlemnit acolo, nu mai misca. Se pare ca totusi nu a fost grav.

 

E foarte mult de vorbit ca o prima experienta, nu poti sa o traiesti decat mergand acolo! N-are legatura cu imaginea pe care mi -o facusem pana sa merg acolo.

 

Deci, am fost, ne-am dat, nu ne-am accidentat, nu am mucificat motoretele, atmosfera misto, adrenalina.

 

Mi-a facut placere sa intalnesc baietii care se dau pe circuit, multumesc tuturor pentru sfaturi si indicatii!

 

Sper sa pot sa mai ajung si la anul si sa-mi imbunatatesc prestatia!

 

"Eu voi scrie experienta celor care se duc strict prima data si au nevoie de minimul necesar.

 

Transport - nu recomand nimanui sa mearga pe motor pana acolo. Recunosc ca m-ar fi traznit gandul asta, dar eu mereu ma uit la meteo si cand vad ploaie si frig renunt la aventura moto. Daca as fi mers pe motor as fi avut bafta pana acolo, nu a ploua decat sambata noaptea. Dar duminica a fost frig, iar prin Bulgaria termomentrul masinii arata 5 grade, a si plouat, drumul de intoarcere ar fi fost HORROR pe motor. Sa nu mai vorbim de oboseala. Chiar si la mers cu masina noi inca ne revenim dupa aceasta experienta.

Nu e usor sa pleci si sa ajungi noaptea acolo, a doua zi sa incepi sa te dai, apoi curse, adrenalina, o iei inapoi te prinde noaptea de duminica, ajungi luni lesinat.

Ai nevoie macar de o canistra de benzina de cap de motocicleta, s-ar putea teoretic iesi un pic 2 kilometri pana la benzinarie dar nu e treaba buna, benzina o iei in canistre, deci in masina/duba. Se pare ca unii au avut probleme cu ceva benzina cu rugina, un filtru ar fi fost bun, sau sa nu fie canistrele ruginite. Noi n-am avut probleme.

 

Deci duba sau platforma le consider obligatorii- aici nu e loc de intors.

 

Echipament

Combinezon de piele cu slidere si protectii, cel mai bine si cu protectie de coloana inclusa.

Manusi lungi de piele cu protectii.

Casca cat mai buna, cu ceva solutii anti-aburire. Duminica m-am dat aproape degeaba dimineata, a trebuit sa merg cu ea intredeschisa pe viraje, se aburise goraznic. Casca de rezerva sau macar viziera de rezerva, m-am gandit ca poate cad si devine inutilizabila casca, asa ca am mai luat una la mine.

Cizme cat mai de curse- numarul potrivit. Cizmele mele pe langa ca sunt touring mai sunt si cu un numar mai mari, 46, ceea ce ma incurca pe acolo.

Tricouri speciale de moto, body-uri speciale sau tricouri de ski, care se usuca repede ar fi recomandate, esti mereu transpirat dupa 20 de minute de ture. Sosete absorbante mai multe perechi la tine.

Haine de schimb cu care sa te schimbi in pauzele mai lungi, sa nu stai cu combinezonul pe tine 3 zile ca nu e bine.

Bax-uri de apa plata si alte lichide in masina neaparat.

 

Motocicleta

Motorul sfatuiesc pe toata lumea sa si-l pregateasca cat mai mult inainte. Sa ramana doar operatiunile speciale de facut acolo.

 

Cauciucuri noi sau sh, dar sa aiba carne pe ele sau sa fiti pregatiti sa "faceti rost" :biggrin: de altele pe acolo. N-am vrut sa-mi iau nici un risc la acest capitol, am luat GPRacer noi, fata medie, spatele endourance, s-au comportat excelent, pentru timpii mei de plimbare au fost foarte bune, daca nu voi progresa la timpi pe viitor nu am de ce sa trec la slik-uri. Deci personal recomand noi.

 

Servisarea furcii si setarea suspensiei inainte de a ajunge acolo, iar acolo sigur veti simti nevoia sa mai intariti un pic fata, se franeaza mult mai violent decat orice fel de franare facuta de mine pe strada pana acum.

 

Placute de frana sanatoase, cu carne pe ele, cel mai bine sa fie cat mai performante. Am avut tot la recomandarea lui Cesar Carbon Lorraine SBK5, de ajuns pentru performantele mele, nu am simtit ca nu am frana niciodata.

Tot ce inseamna intins lant, curatat , gresat, s-au parcurs 400km, probabil s-ar fi putut face 450-500km daca intram la tot ce se putea, deci daca il setezi de acasa nu mai trebuie umblat la el.

 

Recomand tuturor sa-si puna scarite racing. Eu am scarite stock iar ZX9 are o geometrie lejera pentru mers pe strada,cu scarite joase cu cauciuc pe ele, ceea ce la curse il face cam mare -ca geometrie. Am luat o cazatura pe Amkart pentru ca mi-am prins cizma cumva sub scarita pe viraj, asa ca am fost ingrozitor de stresat sa nu repet experienta. Macar mental daca aveam scarite racing scapam de problema.

 

Scoaterea oglinzilor e aproape obligatorie, apoi trebuie dat cu power tape pe stop, semnalizatoare fata-spate, far. Scaritele pasager se asigura tot cu power tape. Semnalele fata le-am lasat acasa, la orice cazatura minimala se duc primele.

Soriceii trebuie sa fie prietenii vostri, a trebuit sa prindem cricul de motoreta, nu ne-au lasat in pista fara treaba asta, asa ca de fiecare data cand plecam in tura Cesar sau Bogdan imi legau cricul cu soricei.

Orice atarna pe acolo se mai poate rezolva pe loc cu power tape si soricei.

Cine are stander ok, cine nu are prinde cricul la fiecare intrare.

 

Din nou, cine isi permite un set de carene de pista e mult mai bine (dar pentru o prima experienta sa mirosi treaba pe acolo nu le vad ca pe un must have), plus un stander ca sa scape de treaba cu legatul cricului. Deja trecem la partea urmoatoare unde va explica Cesar cum e la cei care au fost deja de mai multe ori.

 

Cam atat, daca imi mai aduc aminte va mai scriu. "

 

Ia si niste poze!

post-7144-0-74631300-1318747342_thumb.jpg

post-7144-0-71086300-1318747367_thumb.jpg

post-7144-0-34821600-1318747382_thumb.jpg

post-7144-0-39601200-1318747404_thumb.jpg

post-7144-0-30481700-1318747431_thumb.jpg

post-7144-0-85936600-1318747445_thumb.jpg

post-7144-0-03773800-1318747459_thumb.jpg

post-7144-0-78117600-1318747481_thumb.jpg

post-7144-0-70563400-1318747505_thumb.jpg

post-7144-0-76580500-1318747521_thumb.jpg

post-7144-0-68410500-1318747531_thumb.jpg

post-7144-0-64821400-1318747546_thumb.jpg

post-7144-0-48722200-1318747560_thumb.jpg

post-7144-0-61233100-1318747578_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m-as baga si eu odata la asa ceva, oare tre sa imi dau jos crashbarul? cricul central clar tre sa-l dau jos ca ala imi atinge pe jos pe sosea la touring..

 

pana una alta o sa incerc pe AMKart la primavara, acum nu mai e de asa ceva...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-are ce cauta cricul central. Iti spun ca cei care nu au motoare sport sigur sunt frustrati cand ajung acolo. Colegu' cu supermoto pe care il vezi intr-o poza, desi mergea mai bine decat mine nu avea cu ce sa ma depaseasca, mai ales pe linia dreapta il depaseam- n-ai cum sa compensezi diferente asa de mari intre motoare.

 

Te dai o data, de doua ori, dupa care incepi sa te enervezi.

Uite parerile colegului Marque:

http://www.dirtbikezone.ro/dunlop-rosbk-serres-cazacu-castiga-cursa-clasei-supersport-mistode-cade-la-superbike.html

http://www.dirtbikezone.ro/uite-cum-ne-am-dat-cu-supermoto-la-serres-in-rosbk.html

 

Amkartul e bun pentru inceput, la anul o sa-mi fac si eu mai mult veacul pe acolo, am multe de invatat, pozitie pe motor in primul rand, inclinare pe viraj, etc.

Editat de Niko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreau doar sa ma dau, nu sa fac performanta, sa zic si eu ca o data in viata am intrat pe circuit si m-am dat in competitie.

 

Da, sigur, e o experienta in sine.

Cum se zice la fotbal, din echipa de la rond a efectuat deplasarea si Roxynel, asteptam si impresiile ei ca necombatant de data asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m-as baga si eu odata la asa ceva, oare tre sa imi dau jos crashbarul? cricul central clar tre sa-l dau jos ca ala imi atinge pe jos pe sosea la touring..

 

pana una alta o sa incerc pe AMKart la primavara, acum nu mai e de asa ceva...

 

 

Mai sunt care se dau si acum pe amckart.

 

Ai putea sa te duci, mai ales daca mergi doar sa vezi cum e, fara sa tragi tare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La anu' sper sa am si eu un sezon mai fructos decat acesta - doar acasa-servici si vreo doua iesiri. Am tot zis ca mai incerc si eu AMCKart-ul, iar daca pana acum am avut scuze de genul ca "nu am cizme", noile Sidi Vortice n-au decat doua purtari pe strada, asa ca abia astept si eu primavara.

 

Prima daca e o experienta placuta, indiferent de motocicleta cu care te dai, dar cand incepi sa prinzi gustul, iti dai seama cat de mult te limiteaza. Marc imi zicea ca pe curbe prindea riderii mai putin experimentati, se chinuia sa-i depaseasca ca pe linia dreapta sa fie depasit iarasi de aceiasi oameni. E frustrant sa stii ca ai motocicleta mai slaba cu 60-70 de cai fata de cei de langa tine. Si eu ma gandeam ca la anu' sa imbin cumva un concediu cu o iesire pe Serres, dar ma gandesc ca omor prea tare Fazerul, plus ca nu are suspensii sport, scaritele sunt joase, etc...

 

Ca idee, e misto de incercat, dar musai cu ceva corespunzator, cu o motocicleta inadecavata mai rau te chinui si-ti faci rau, sansele ca sa se intample ceva sunt destul de mari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai sunt care se dau si acum pe amckart.

 

Ai putea sa te duci, mai ales daca mergi doar sa vezi cum e, fara sa tragi tare.

 

cu anvelopele are le am acum nu are nici un sens. in primavara planuiesc sa iau ceva mai stradal

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...