Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 20,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gata, am rezolvat-o. A fost o siguranță arsă. Thanks God! ;)

Dimineață aveam morvocu-n .... cu tot cu iepuraÂş! :blink:

 

Sper ca nu te-ai atins de bietul iepuras ca ne suparam rau ! :)

 

Slava domnului ca ai scapat asa usor, cat de mine si participarea mea la plimbari .... as veni cu cea mai mare placere, dar exista momentan niste mici impedimente .... hope to see you all soon ! Pana atunci ... plimbari lungi si frumoase tuturor !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Neatza.

Problem: Am incercat ieri sa pornesc bestia si surpriza nu mai porneste, curent este ca se aprinde bordul, benzina este se aude cum se duce pe conducta...dau contact face un tac tac obosit si nimic.

Poate fi de la bujii?

 

Multam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Neatza.

Problem: Am incercat ieri sa pornesc bestia si surpriza nu mai porneste, curent este ca se aprinde bordul, benzina este se aude cum se duce pe conducta...dau contact face un tac tac obosit si nimic.

Poate fi de la bujii?

 

Multam.

 

 

"tac tac" obosit = bateria. pune-o la incarcat.

Editat de alx31
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu alta explicatie nu gasesc, pentru ca, din ce zici tu, nu ajunge curent la bujii. daca bujiile erau cu probleme trebuia sa incerce sa porneasca, dar sa nu fie scanteia buna pentru aprindere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca sa o impingi. Nu conteaza ca se aprinde bordul daca nu are suficienta zama sa invarta nu pleaca si nu conteaza cat de 9 e bateria, shit happens. Oricum chiar daca pleaca tre sa mergi cu ea destul sa incarci bateria sanatos si pe urma dute cu ea la masurat poa sa fie releul (desi la astea mai noi releul e mai rezistent) poate ai un consumator care ti-o mananca o alarma care a luato razna etc.

 

Succesuri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unii zic ca nu-i bine ... da' eu cand am avut probleme si nu pornea, am pornit-o impinsa :)

Chiar daca e inecata, bujii ude etc, impinsa pleaca ;) Si cu bacteria mai lesinata, impinsa

tot pleaca. Deci impinsu e sfant. :blink: (rad eu, da vb serios)

 

Tac tac zici da' nu auzi ca "invarte" catusi de putin, nu? Bacterry dead, am patit-o...

 

LE: lol angra.

 

PS: daca "tac tac" e repede de tot, cam cum face un aprinzator de aragaz, e 100% bacteria.

Ce am avut inainte, murea dupa o saptamana nefolosita. Acu' luat Varta pe gel si sa stii ca

lasata pe bara 2-3 saptamani, e un pic amortita. Deci moto mai tre' pornit si el. Practic, daca

o ia impinsa, da o tura mai lunga, lasa-o 2-3 ore, vezi daca o ia la cheie. Daca nu o ia, da un

semn pe aci si-ti fac rost de-un redresor.

Editat de shin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Neatza.

Problem: Am incercat ieri sa pornesc bestia si surpriza nu mai porneste,.......dau contact face un tac tac obosit si nimic.

Poate fi de la bujii?

Nu, e bateria descarcata.

 

Deci facea tac tac repede...atunci e bateria...offf, m-a omorat bateria asta pe mine...sa vad ce fac cu ea...

Da'mi'o mie sa ti'o incarc, treci diseara pe la mine si maine seara o iei incarcata full. :blink:

 

 

In alta ordine de idei, am 2 intrebari la specialistii in F4:

1. Rotile de la F4 si F4i (NU sport) sunt identice? Eu asa cred, dar ma intereseaza pentru rulmenti. (stiu ca F4i Sport are alte roti)

2. Are idee careva ce dimensiuni au rulmentii (2 pe fata identici - 6204, 2 pe spate identici -6204UU si unul diferit - 6322)pentru rotile de F4?

 

Merci!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci facea tac tac repede...atunci e bateria...offf, m-a omorat bateria asta pe mine...sa vad ce fac cu ea...

 

Eu am stat aproape un sezon cu discutii nesfarsite si cu diverse explicatii pentru faptul ca odata la 2 saptamani trebuia sa imping motorul sa o ia din loc. Am schimbat bateria si degeaba la o saptaman m-am trezit cu ea descarcata full (desi am mers saptamna in cauza). as aca pot s ama consider un semiexpert in cauze:

 

1. bateria (din moment ce ai schimbato clar nu e asta)

2. releul (cel mai probabil ... trebuie pus aparatul de masura pe el)

3. bobina (foarte putin probabil la honda)

4. un consumator (sau un scurt) care o descraca cand e oprita se verifica usor tot cu aprat de masura ...

5. desi nuj daca sa o pun la cauze a fost explicatia vanzatorului si nu ma incred cine stie ce in ea: mergi cu ea pe distante scurte si subturata (sub 5k)

 

La mine s-a rezolvat cand nebunake (slavit sa ii fie numele:P) mi-a zis sa verific releul...si dupa ce l-am schimbat nu am mai avut nici o urma de problema :blink:

BTW daca e descarcata de tot cea mai buna solutie este sa o pui pe redresor caci ca pentru a o incarca trebuie sa mergi cu ea in draci si turata...ca nu s eincarca cu o plimbare de o ora ...

 

LE mai poate fi o explicatie daca bateria e noua e posibil sa nu fi fost suficient incarcata cand ai pus-o pe motor (nu sti in ce conditii au pastrato ... dar aici nu pot spune ca e o explicatie coerenta bazata pe experienta sau ceva e doar o presupunere ;)

Editat de Angra
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa vad daca merge cu bateria incarcata, ma ajuta strumfu...daca nu banuiesc ca-i de la releu, ca de la altceva nu vad...mai ales ca am incercat s-o imping si s-o pornesc si n-a prea luat-o.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa vad daca merge cu bateria incarcata, ma ajuta strumfu...daca nu banuiesc ca-i de la releu, ca de la altceva nu vad...mai ales ca am incercat s-o imping si s-o pornesc si n-a prea luat-o.

 

daca e releul futat porneste impinsa:)...problema este ca impinsu nu e o treaba usoara. depinde de inplinatia drumului de forta ta, daca ai ajutor sau nu daca ai prins bine miscarea cu topaitu pe sa ;). Oricum raspunsul meu nu prea mai are sens daca o pui pe redresor ca atunci clar numai e nevoie sa impingi :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Rotile de la F4 si F4i (NU sport) sunt identice? Eu asa cred, dar ma intereseaza pentru rulmenti. (stiu ca F4i Sport are alte roti)

2. (2 pe fata identici - 6204, 2 pe spate identici -6204UU si unul diferit - 6322)pentru rotile de F4?

DECI? Sunt identici rulmentii fata-spate la F4 si F4i ? (nu ma refer la F4i sport, care stiu sigur ca are alte roti..) REPEDE ca trebuie sa dau comanda si sta omul dupa mine..

 

O sa vad daca merge cu bateria incarcata, ma ajuta strumfu...daca nu banuiesc ca-i de la releu, ca de la altceva nu vad...mai ales ca am incercat s-o imping si s-o pornesc si n-a prea luat-o.

 

Era descarcata grav, abia dupa 9 ore era aproape incarcata. O mai pun diseara nitel, inainte de a veni tu s'o iei, ca sa fie full.

Editat de strumfuadi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DECI? Sunt identici rulmentii fata-spate la F4 si F4i (nu ma refer la F4i sport, care stiu sigur ca are alte roti..) REPEDE ca trebuie sa dau comanda si sta omul dupa mine..

 

 

 

Era descarcata grav, abia dupa 9 ore era aproape incarcata. O mai pun diseara nitel, inainte de a veni tu s'o iei, ca sa fie full.

 

Sincer habar n-am! Nici macar diferenta de roti dintre F4i si F4i Sport nu stiam. :blink:

Sorry mate! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce simptome da cand releul e pe duca ?

Am vazut ca e o problema destul de des intalnita la F4 - F4i - F4i Sport.

 

Releul cand e futat baga ori prea multa ori prea putina tensiune in baterie si cand ti-e lumea mai draga te trezesti ca iti moare (bateria ofc). Nu in mers dar daca o opresti numai pleaca :blink:. Daca patesti asta mai mult de odata (adica sa te trezesti ca nu ai baterie fara un motiv clar) tre sa il duci la masurat. Problema este mai grava la cele mai vechi ca a mea (f3) sau f2 uri ca releul nu are raditor (ca la procesor), se incinge si o mierleste destul de des. Din cate stiu releele noi au radiator deci problema cu el nu este asa nasoala:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate stiu releele noi au radiator deci problema cu el nu este asa nasoala:)

Au si radiator dar si aerisirea este mult mai eficienta, codita avand o fanta prin care intra aerul. (ma refer la F4 comparativ cu F3, F2..)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai cand am scos bateria am bagat un pic surubelnita si-am facut parghie si s-a deschis pana la urma, am repetat procesul de vreo 2 ori, dar merge destul de greu, parca ma si vad pe la benzinarie cautand surubelnita pe la oameni sa-mi deschid si eu rezervorul sa alimentez... :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...