Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 20,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare, am si eu o toba stoc, releu de incarcare, disc frana spate stoc de vanzare,buloane ghidon stoc , manete....etc am mai multe da trebuie sa le caut, sunt de la fosta mobra (f2), cred ca si un echipament moto full axo portocaliu sh si pantaloni cordura suomy...care va intereseaza pm...sau aici. :unsure:

Editat de NeBuN@Ke
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schimbat becurile

situatia initiala pozitie doar pe unul din doua, frana canci

situatia actuala, pozitie pe amandoua, frana canci.

 

Siguranta e ok, avand in vedere ca semnalizarile merg, claxonul merge, flashu' merge (sunt pe aceeasi siguranta).

 

Are cineva idee de la ce poate fi?

 

Sau un electrician moto, somebody?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri am iesit, nu sambata. M'a dus Sato pana la job sa'mi iau motorul, mi'a placut in spate la maxim! Dar nici in fata nu e rau deloc!

Sa deschid sau nu gazul? :unsure:

 

Are cineva idee de la ce poate fi?

Vezi aici

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor Cbr-istilor , am si eu o intrebare Cbr-urile au de obicei aripa spate din fabricatie ? daca nu atunci :unsure: pot sa va ajut.

 

Trebuie doar vopsite si date gaurile de prindere.

Editat de mathe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie'mi place pledul, imi aduce aminte de "la tara la bunici". Orez cu lapte - sarumana mama! :unsure:

 

Cbr-urile au de obicei aripa spate din fabricatie ?

Dar tu deja stii raspunsul, nu? :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut ! vreau sa imi schimb motorul meu (gpz 500s) cu un cbr F2 si ceva diferenta. am fost azi sa il vad si nu prea arata intretinut. cel putin motorul suna ok, dar estetic cam lasa de dorit, atasez o poza. am impresia ca si capatu de ghidon dreapta e rupt. si nici carenele nu mi se par originale

Rugamintea mea e sa imi spuneti daca merita luat si cam cat costa carenele, sau cat costa reparatul la carene si ulterior vopsirea.

post-33938-1239027204_thumb.jpg

post-33938-1239027247_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie'mi place pledul, imi aduce aminte de "la tara la bunici". Orez cu lapte - sarumana mama! :unsure:

 

 

Dar tu deja stii raspunsul, nu? :blink:

 

:blink: Salut din pacate nu prea stiu pt ca nu sunt posesor de Cbr (am Hornet) am facut pt cineva 1 bucata dar daca tot am facut matrita atunci as face mai multe daca sunt interesati.

Chiar mi-ar fi de mare ajutor daca ati putea sa-mi spuneti daca la furca spate sunt diferente intre F2,F3,F4, F4 SPORT.

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intre F2 si F3 nu stiu, Dar F4 sigur este altfel.

In schimb F4, F4i si F4i sport au bascula spate identica.

 

Si daca tot vrei s'o vinzi, cat e halatul?

 

Ezact, ezact! Halatul domne', halatul, cat e?

Ca-i buna rau aia impotriva mizeriei de pe asfaltul Bucurestean...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intre F2 si F3 nu stiu, Dar F4 sigur este altfel.

In schimb F4, F4i si F4i sport au bascula spate identica.

 

Si daca tot vrei s'o vinzi, cat e halatul?

 

Hai ca ne-ai facut pofta domnle cu aparatoarea asta ! :blink:

 

Da cutiile aste doua sunt la promotie? :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut ! vreau sa imi schimb motorul meu (gpz 500s) cu un cbr F2 si ceva diferenta. am fost azi sa il vad si nu prea arata intretinut. cel putin motorul suna ok, dar estetic cam lasa de dorit, atasez o poza. am impresia ca si capatu de ghidon dreapta e rupt. si nici carenele nu mi se par originale

Rugamintea mea e sa imi spuneti daca merita luat si cam cat costa carenele, sau cat costa reparatul la carene si ulterior vopsirea.

nimeni nimic ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nimeni nimic ?

 

Ia F2-ul daca zici ca la motor e ok, ca e mare diferenta intre ele. M-am dat cu un GPZ si fata de F2 e jucarie de copii, plus ca F2-ul e mult mai puternic, manevrabil, frane mai bune...E Honda! :unsure: Asta e parerea mea proprie si personala :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca ne-ai facut pofta domnle cu aparatoarea asta ! :blink:

 

Da cutiile aste doua sunt la promotie? :unsure:

 

Salut , pretul este de 180 lei (ca si cele pe care le fac pt Hornet) , sunt din fibra de sticla rezistenta, la cerere pot sa vopsesc negru lucios ,sau pot sa trimit asa cum se vede in poze si le vopsiti voi in ce culoare doriti , trebuie date gaurile ,un pic se vede pe ea cam unde trebuie date, eu nu pot sa le gauresc pt ca nu am Cbr si nu am dupa ce sa iau distantele exacte.

Gauritul e usor materialul reactioneaza bine (chiar si cu un cutit foarte ascutit si ceva rabdare se poate face in cazul in care nu aveti aparat de gaurit).

Daca aveti intrebari puneti-le si incerc sa raspund.

 

Asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

normal, si eu as alege F2, dar costul reparatiilor ma face gandit. daca partea aia de ghidon lipseste, curge ulei de la furca (1 simering), maneta ambreiaj tre schimbata, cea de frana e rupta de jumate si o zis ca o schimba el, carenele tre schimbate ca is de F3. pe scurt : este de lucru la ea. daca l-as putea vinde al meu ar fi altceva dar in contextul actualei stari de piata, cam greu, si gpz-u e impecabil. spuneti-mi careva ceva preturi la ce am scris mai sus. mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

normal, si eu as alege F2, dar costul reparatiilor ma face gandit. daca partea aia de ghidon lipseste, curge ulei de la furca (1 simering), maneta ambreiaj tre schimbata, cea de frana e rupta de jumate si o zis ca o schimba el, carenele tre schimbate ca is de F3. pe scurt : este de lucru la ea. daca l-as putea vinde al meu ar fi altceva dar in contextul actualei stari de piata, cam greu, si gpz-u e impecabil. spuneti-mi careva ceva preturi la ce am scris mai sus. mersi

1. nu stiu ce parte de ghidon lipseste. greutatea? e vreo 20EUR

2. maneta ambreiaj + frana, aprox. 30EUR

3. simeringurile din furca 10EUR, simeringurile de praf 10EUR, ulei furca circa 40RON, schimbatul lor circa 2ore (cam 100RON in Buc.)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...