Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

Salut,

Eu am folosit maneta de F3 pe pompa de F4 si maneta de f3/f4 pe pompa de f4i, deci da.

 

Multam de raspuns.

 

Momentan am gasit unul de 929 insa nu l-am vazut. Are idee cineva daca merge?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 19,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Multam de raspuns.

 

Momentan am gasit unul de 929 insa nu l-am vazut. Are idee cineva daca merge?

am eu de vanzare, nu sunt in stare perfecta, dar si pretul e pe masura :bounce: click

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

afk-istilor, mai iese cineva deseara la intalnire?

Cred ca da, chiar daca nu se mai anunta pe aci. S-ar putea sa trec si eu dar cu masina ptr ca mai am neste treaba prin zona.

 

Ahhhh! Conexiunea la net m-a tradat . :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai mai mai...v-a doborat caldura. Ce liniste e pe aici.

Diseara ne vedem la 7, da?! :burnout: Sa nu imi iau geaca degeaba! :D

 

 

ps: nu vreti voi sa ne intalnim pe partea cealalta de BGS, pe partea spre Unirea? Acolo este umbra la ora cand ajungem noi. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut

Un prieten fara acces la internet vrea sa-si cumpere o toba stock pentru cbr f3(an '98). Daca vreunul dintre voi are asa ceva de vanzare rog pm sau raspuns aici.

am de inchiriat pentru RAR dar nu o vand,asa ca daca il ajuta cautama

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hello all ! Am si eu o batranica ( CBR 600 F2 din 1991 ) si obligat de un accident a trebuit sa schimb carena fata , aveam prin garaj o fata de 1000 RR cu tot cu far , sparta dar reparabila , asa ca am montato pe aia cu mici modificari a incaput ! Acum am o mica problema cu luminile ... la F2 fiind un singur bec H4....am facut o modificare sa pot monta 2 becuri H7, doar ca atunci cand pornesc si faza lunga , ambele becuri scad in intensitate foarte mult ! Nu stiu cum sa rezolv chestia asta ! Are cineva idee ? Eu ma gandeam la un kit xenon..... dar nu as vrea sa l cumpar degeaba si sa nu mearga decat faza scurta ! Multumesc anticipat ! Atasez o poza cu ea inainte de accident :) ! O zi buna !

post-44511-0-29120100-1343028646_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna...am o problema daca ma poate lamuri cineva,la un CBR F4 din 2000,pe la 5000-6000 de ture aud ca zdrongane ceva...am mai auzit pe cineva ca avea aceeasi problema la acelasi model dar nu a primit nici un raspuns mai sigur...cineva spunea ca poate e de la intinzatorul de lant,dar daca are cineva alte motive astept niste pareri..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna...am o problema daca ma poate lamuri cineva,la un CBR F4 din 2000,pe la 5000-6000 de ture aud ca zdrongane ceva...am mai auzit pe cineva ca avea aceeasi problema la acelasi model dar nu a primit nici un raspuns mai sigur...cineva spunea ca poate e de la intinzatorul de lant,dar daca are cineva alte motive astept niste pareri..

iti recomand un mecanic,de unde esti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt din cluj...pai o sa ma duc cu ea la un mecanic dar vroiam sa aud niste pareri pt ca am fost cu ea la mecanic de vreo 2 saptamani ca imi era crapata carena spate si frateso cu asta se ocupa si mi`o facut`o...si l`am rugat sa se uite si la motor pt ca abia am luat`o si mi`a spus ca motorul e excelent tot...tipul de la care am luat`o mi`a si garantat pt motor..

 

bine mecanicul din cate s-a uitat doar la motor si l-a pornit sa auda cum suna si asa si nu era nici o problema dar nu l-a luat la o tura sa vada cum suna pt ca ce-i drept nici eu nu i-am spus de chestia asta pt ca nu am prea bagat de seama...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o problema:

 

motorul care vreau sa il iau este un cbr 600 f3 din 98', singura problema este ca ii trebuie carburatia facuta.

 

Intrebarea mea este, care sunt consecintele pe care v-a trebui sa le suport daca nu ii fac carburatia, sau cat ma va costa daca o voi face?

 

este neaparat sa o fac?

 

 

 

 

Cheers :cheers:

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o problema:

 

motorul care vreau sa il iau este un cbr 600 f3 din 98', singura problema este ca ii trebuie carburatia facuta.

 

Intrebarea mea este, care sunt consecintele pe care v-a trebui sa le suport daca nu ii fac carburatia, sau cat ma va costa daca o voi face?

 

este neaparat sa o fac?

 

 

 

 

Cheers :cheers:

Da! aprox. 200 lei...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da! aprox. 200 lei...

spune-mi daca cunosti care sunt consecintele de a nu face carburatia? pe langa relantiul care nu este "Smooth", am inteles ca consumul creste oarecum....mai sunt si alte efecte?

 

Baiatul de la care i-au motorul mi-a spus ca momentan consuma 6 prin oras, deci nu stiu daca este adevarata faza cu consumul, sau ceea ce zice acel baiat :bounce:

 

 

Mersi de raspuns :cheers:

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

F 3-ul meu consuma 6,5 in oras si 5 in afara la maxim 160 si 7k ture,deci este adevarat ca un F 3 bine pus la punct consuma destul de putin,eu am facut carburatia dupa 4 ani de cand nu mai fusese facuta,iar ca rezultate sunt numai bune:nu mai oscileaza in turatii la relantiu,accelereaza fara zmucituri,porneste mai usor,consuma un pic mai putin ca inainte.

Desigur ca pentru a merge ok orice motor trebuie sa aiba carburatia curatata si reglata,bujii bune,filtre curate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

F 3-ul meu consuma 6,5 in oras si 5 in afara la maxim 160 si 7k ture,deci este adevarat ca un F 3 bine pus la punct consuma destul de putin,eu am facut carburatia dupa 4 ani de cand nu mai fusese facuta,iar ca rezultate sunt numai bune:nu mai oscileaza in turatii la relantiu,accelereaza fara zmucituri,porneste mai usor,consuma un pic mai putin ca inainte.

Desigur ca pentru a merge ok orice motor trebuie sa aiba carburatia curatata si reglata,bujii bune,filtre curate.

 

mersi pentru raspuns! si tot ceea ce ai spus tu si anume : " trebuie sa aiba carburatia curatata si reglata,bujii bune,filtre curate. " cat m-ar costa cu totul?

 

Cheersbeer.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...