Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

Tabloul de sigurante e sub saua din fata. In partea din spate ridici usor captuseala seii si gasesti 2 suruburi. Dar mai mult ca sigur nu e de la siguranta daca nu iti merge o singura semnalizare. Din cate stiu e o singura siguranta pentru toate semnalizarile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 20,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tabloul de sigurante e sub saua din fata. In partea din spate ridici usor captuseala seii si gasesti 2 suruburi. Dar mai mult ca sigur nu e de la siguranta daca nu iti merge o singura semnalizare. Din cate stiu e o singura siguranta pentru toate semnalizarile.

Exact asta am zis si eu, daca era sigurantza arsa nu mergea nici spatele, poate daca am maine timp ii scot carenele sa vad cum se prezinta firul, e posibil sa fie un contact imperfect in interiorul semnalizarii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci BBL.

Referitor la intinzatorul manual...acum un an am citit despre el ceva articole. Partea proasta este exact reglajul, care se face "la ureche", nu ai nici un instrument de masura. Si daca urechea mea difera de a producatorului...atunci reglajul este "pe acolo". E adevarat faptul ca il mai poti ajusta in timp.

Nu cred ca se pune inca problema de a schimba si alte piese la distributie. Seria pana in 2004 a avut acelasi tip de intinzator de lant, care a fost schimbat cu unul mai fiabil. Motorul are acum 23k, din care 9k facuti de mine, cu toate schimbate la timp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

I s a intamplat cuiva sa aibe probleme cu schimbatorul vitezelor peste 4-5000 de ture ? Nu stiu ce naiba are, mergea frumos pana acum o saptamana , dar acum nu vrea sa treaca din treapta 1 in treapta 2 , si face crank crank si in pedala se simter ca si cum ar bate cineva. Poate fi din reglaje ? in face numa in treptele 1,2,3 la treptele urmatoare nu mai e problema... sper sa fie reglata prost tija schimbatorului ca altfel sunt mancat... ;) daca a mai patit cineva deva de genul poate mi da si mie o idee

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa nu te simti jignit daca te intreb... gazul il inchizi sau il tii cit sa stea la 4-5000? Si de asemenea... dai tare in sus sau cu "blindete"?

 

Ca si eu pateam la fel la inceput... mai ales in jos... si "clancanea" schimbatorul de il gasea bitzu.. dar dupa ce am inteles ca tre sa fii "ferm" nu "milos" nu a mai facut nimic. Asigura-te ca ai inchis gazul... chiar daca turatia e sus... si apoi strins ambreiajul tot (se poate si fara dar sa nu fie vreo chestie de reglaj si la el combinata cu "mila" ta) si CLANK! tare... Daca nu mai face... aia e.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari! Ce urmeaza? VFR? :lol:

 

P.S. eu nu te iau... ca nu te dai la Joia Moto :P

 

Daca totul decurge cum trebuie VFR imi iau :crack:

 

Bine ma, promit ca vin si eu o data la joia moto :lol:

 

Intre timp am gasit si pe cineva dispus sa se riste cu mine pasager :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa nu te simti jignit daca te intreb... gazul il inchizi sau il tii cit sa stea la 4-5000? Si de asemenea... dai tare in sus sau cu "blindete"?

 

Ca si eu pateam la fel la inceput... mai ales in jos... si "clancanea" schimbatorul de il gasea bitzu.. dar dupa ce am inteles ca tre sa fii "ferm" nu "milos" nu a mai facut nimic. Asigura-te ca ai inchis gazul... chiar daca turatia e sus... si apoi strins ambreiajul tot (se poate si fara dar sa nu fie vreo chestie de reglaj si la el combinata cu "mila" ta) si CLANK! tare... Daca nu mai face... aia e.

 

Nu, cand schimb in jos se simte numai un soc puternic, din a 3a in a 2a sau din a 21 in 1a da in sus cateodata nu vrea sa mi intre. 2 luni nu mi a facut niciodata , acum imi face in functie de turatii, nu inteleg... cut cat e mai ridicata in turatii cu atat face mai urat. :crack: pana n 400 imi merge brici dupa... nici n o mai duc ca mi e mila de ea. mersi mult zaelu da ii dau ferm si face exact ca si cum as incerca sa schimb fara sa apas ambreiajul , desi e cuplat la maxim ( si il cupleaza.. ) .maine o duc la service, daca nu luni si pana atunci nu cred ca merg cu ea, dar n ar fi prea logic sa fie ceva din reglaje ca imi merge normal pana n 4000 ... doamne ajuta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut. intrebare: ce frane mai puternice se potrivesc pt un cbr f2 1992? as vrea sa ii schimb etrierii si probabil si discurile . ar trebui sa imi iau o cu totul alta furca cu alta roata? de la ce model se potriveste? ideea e ca as vrea sa ii imbunatatesc franele, sa franeze de exemplu ca un 600 rr. multumesc. daca aveti idei poate imi spuneti si de unde se pot procura piesele sau daca are cineva de vanzare....?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai... cum adica ca un RR? frinarea e mai tare sau mai incet... discuri/etrieri/placute... asta e combinatia.... rezultatul e: blochezi sau nu fata... blochezi fata... esti in cap :crack:.

 

daca simti ca patineaza sau alte de astea... fa-i o revizie... nu "upgrade".

Editat de zaelu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zaelu, oamenii pe aici sunt invidiosi ca acum ai pus distributia pe silentios. Ieri am facut si eu aceiasi operatie, aveam un zgomot deranjant pe la 5000rpm. Acum nimic...e alt motor :lol: .

De tinut nu stiu cat tine insa e mai bine asa. Eu l-am schimbat la Intermotorcycle ...cam scumpa manopera. Intinzatorul + garnitura cca 400 insa au pontat 1.8 ore manopera (mecanicul de acolo e chiar de treaba, a terminat in cca 30 min) pt ca asa e in catalog. Cu asta s-a ridicat la 550 - Vorba aia , dai un ban si ai liniste.

Se poate face si acasa insa trebuie sa ai experienta ca ginecolog sau chirurg :crack:

 

 

schimbatul intinzatorului consta in desfacerea a 2 suruburi :) nu iti trebuie doctorat in mecanica pt asta . Dureaza maxim 10 minute toate interventia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zaelu, multumesc mult de sfat ai avut dreptate :crack: am fost la service si e eroare de pilotaj . mi a zis mecanicul ca nu e nimic la ea... am stat mult si m am gandit de ce nu mi a facut pana acum , este pentru ca n am dus o in turatii asa mari :) . mi a si aratat mecanicul cum sa schimb fara ambreiaj, cica e f bine ptr motor s o faci in turatii mari dar numai cand schimbi in trepte superioare (dar niciodata din a ntaia in a doua , si numai la turatii mari), in week end acum o sa exersez.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

schimbatul intinzatorului consta in desfacerea a 2 suruburi :lol: nu iti trebuie doctorat in mecanica pt asta . Dureaza maxim 10 minute toate interventia.

 

 

Pai si ala nou? are autocolant si se lipeste singur? schimbarea intinzatorului presupune dat jos rezervor, cutie de aer, carburatoare, desfacut suruburile scos ala vechi... pus cel nou ... bagat suruburi... tras de siguranta ca sa se deschida arcul si apoi invers montajul... plus alte mici inspectii si sfaturi... mi-a cerut omu 130 i-am dat 150 ca baiat foarte salon.

 

Eu inteleg sa tii scorurile jos ca e criza... si eu nu-s in bani... dar totusi...

 

Cind o sa am garaj o sa imi fac singur... pina atunci... apelez la cine se pricepe si mai invat pe parcus.

Mesaj completat

Zaelu, multumesc mult de sfat ai avut dreptate :) am fost la service si e eroare de pilotaj . mi a zis mecanicul ca nu e nimic la ea... am stat mult si m am gandit de ce nu mi a facut pana acum , este pentru ca n am dus o in turatii asa mari :lol: . mi a si aratat mecanicul cum sa schimb fara ambreiaj, cica e f bine ptr motor s o faci in turatii mari dar numai cand schimbi in trepte superioare (dar niciodata din a ntaia in a doua , si numai la turatii mari), in week end acum o sa exersez.

 

Pentru nimic.

 

Eu cind am fost acu 2 saptamini la mecanicul de mi-a schimbat intinzatorul mi-a zis omu (am 10 000km cu ea) ca cica...

"Bai da' tu inca experimentezi vad..."

zic...

"Cum asa?..."

"Pai la schimbatul vitezelor... o cam chinui... eziti... cam dai socuri in cutie asa..."

zic...

"Posibil... dar cum sa fac?"

Zice...

"Fii mai scurt... cit mai aproape toate... inchis gaz/debraiere/schimb/recuplat ambreiaju/deschis gaz cit mai in aceasi fractiune de secunda..."

am zis "Ok...are sa incerc"...

Stiam ca nu is chiar "perfect"... Rezultatul?.... Dupa ce am plecat de la el nu a mai iesit nimic... si acum o pun in nas cind urc in trepte... ce mai... e dezastru. Practic mi-am demontat tot ce invatasem... bun rau sia cu tre sa "recalibrez".

 

 

Mesaj completat

 

 

hai... tot io...

 

 

Care stie de unde pot lua si eu... sau poate aveti pe acasa si va prisoseste... un tampon de cauciuc de pus sub rezervor? ca imi lipseste unu si... :P

Mesaj completat

 

 

 

Booooo! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Romeo, ieri m-am intors de la Kavala, de unde iei ferryboat-ul pentru Thassos. Mergi clasicul drum de transit prin Bulgaria (Ruse, Pleven, Sofia, Kulata) apoi cobori prin Grecia (Serres, Drama, Kavala), de acolo iei Ferry si ai ajuns pe insula. In mers legal faci cam 9-10 ore, depinde cand pleci si cum prinzi centura Sofiei. :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da , aia cu centura Sofiei din cate am inteles chiar trebuie calculata, ca sa nu cumva sa stai 2-3 ore aiurea pe acolo. Deci vezi cum pleci in asa fel incat sa nu treci pe acolo pe la o ora de varf.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am intrebat ca am mai gasit pe net variante prin Veliko Tarnovo, Stara(Nova) Zagora samd.

 

Drumul asta il stiu pana la Blagoevgrad. Nu o sa merg pe centura ci prin oras. Sunt acolo undeva pe la 5 dimineata asa ca nu cred sa fie probleme. Asa am facut de fiecare data.

Nu o sa trec din Kavala ci din Keramoti, mai aproape si deci mai eftin. Chiar asa, din Kavala cat e ferry pana in Thasos?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...