Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

Maine dimineatza la 8:00 la benzinaria Petrom de pe soseaua Giurgiului, dupa ce se trece de linia de tramvai (practic cum iesi din Bucuresti).

OK toata lumea?

Noi ok

Am vb cu Gixx si ne vom intalni si mere impreuna la locul faptei( adik la Petrom) :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 19,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

nu are nimeni un singur crashpad LSL pe partea stanga? nu ma intereseaza culoarea.imi trebuie doar cel pe partea stanga.l-am pierdut in mers pe autostrada

Incearca la Olivers in Oradea. nu cred ca are nimeni doar un crash.Dar cum mama masii l-ai pierdut?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voi unde si la ce ora ?

Noi o sa ne vedem un pic mai devreme pe drumul spre benzinarie; suntem din acelasi cartier. Daca te intereseaza, la statia de tramvai Drumul Gazarului pe la 7:45.

Mesaj completat

Pai cred ca e simplu s-a desfacut surubul care-l tine...

 

De aci rezulta ca nu fu strans bine !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai oameni buni...

 

Am si eu niste intrebari "de weekend"...

 

Problema aia a mea cu clancanitu/saritu din viteza inca apare... si nu pot sa imi dau seama exact cind... asa ca sa va intreb si eu niste chestii, ca Alx31 zicea ca nu a intilnit problema... deci s-ar putea ori sa apara rar... ori daca fac eu ceva gresit... find mai nub.

 

Asadar.... spuneti-mi si mie... pentru mers in city.... care sint momentele optime de schimbat treptele... turatii... viteze etc. Si la urcare in treapta si la coborire. frine de motor... cam cum/cind.

 

Also... cam clar patineaza ambreiaju... parca nu trebuia sa ma duc in 7000rpm pentru 60kmh intr-antaia. E normal? de regula schimb mai jos dar doar de test...

 

Sa fie patinaju asta ceva legat de faptu ca imi clancane uneori inapoi levierul cind retrogradez? Si faptul ca mi se intimpla cam des sa trebuiasca sa string de doua ori ambreiaju ca sa intre intr-antaia?

 

Cind aveti timp... asterneti-mi niste sfaturi pe aici. Sarumina.

 

 

edit.

 

Doar ca sa nu existe confuzii... nu sare din viteza in mers... ci doar cind schimb. In mod special cind retrogradez si uneori se simte o vibratie cind urc in treapta dar fara sa sara/clancane prea tare.

Editat de zaelu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

maximul este 13.000rpm la 110 km/h in treapta 1. daca faci un calcul simplu (13000rpm/110kmph)*60kmph=7090rpm deci cred ca ai turatia corecta la viteza corecta :cheers: poate esti tu prea perfectionist :cheers:

Editat de alx31
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alx31 dar, si tu ai zis ca pina in 5-6000 simti ca nu trage... Si eu simteam la fel. si ti-am zis ca nu am spus la inceput ca sa nu imi ziceti... "Ia uite si la scuteristu asta... dupa 1000km vrea miare si prostii..."

 

In plus... clar ceva e in neregula... la ea sau la mine. Dau in clancanituri urite cind retrogradez treapta.... fara sa dau drumu la abreiaj... nu mereu dar cam 50-50

 

 

Va rog sa imi explicati daca fac ceva rau daca la 3-4000rpm string ambreiaju, dau gazu jos si dau antaia. Fara sa pun mobra in nas dind drumu la ambreiaj... dar face asa si de la 3 la 2... nu mereu dar face... si la fiecare clancanitura ma doare sufletu ca stiu ca metalu cu metal nu se inteleg bine.

Editat de zaelu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alx31 dar, si tu ai zis ca pina in 5-6000 simti ca nu trage... Si eu simteam la fel. si ti-am zis ca nu am spus la inceput ca sa nu imi ziceti... "Ia uite si la scuteristu asta... dupa 1000km vrea miare si prostii..."

 

In plus... clar ceva e in neregula... la ea sau la mine. Dau in clancanituri urite cind retrogradez treapta.... fara sa dau drumu la abreiaj... nu mereu dar cam 50-50

 

 

Va rog sa imi explicati daca fac ceva rau daca la 3-4000rpm string ambreiaju, dau gazu jos si dau antaia. Fara sa pun mobra in nas dind drumu la ambreiaj... dar face asa si de la 3 la 2... nu mereu dar face... si la fiecare clancanitura ma doare sufletu ca stiu ca metalu cu metal nu se inteleg bine.

 

 

Aici practic putem sa ne legam de 1001 detalii...Turatia motorului,cursa levierului de ambreiaj,forta cu care este apasat bratul schimbatorului,timpul de reactie(al tau) bla...bla. Pana in 6 mii e normal sa fie un pic mai amortita,e binestiut faptul ca 600f-u in special pe carb trage super dupa 6K.

 

Pana una alta,da si tu motorul la 2-3 insi care au avut si care iti pot lamuri macar o parte din cele 1000 de probleme descoperite :cheers:

 

Ideal ar fi sa-ti iei BMW...La ala o sa ai permanent ceva de strans,reglat,intrebat :cheers:

Editat de Gixxx'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

zaelule nu te panica si io traiesc aceleasi senzatii tari si cum dau mobra toata lumea zice mama ce bine merge and shit deci clar suntem noi de vina...si desi la tine exista o scuza ca ai mobra de o luna la mine ce o am de doua sezoane nu e nici una...:cheers:)....lasand caterinca la o parte la mine are diverse dude si zgomote cand merg cu ea cum nu ar trebuii sa merg adica cand o tin subturata..:D....daca ma intep in ea si o solicit nitel merge brici.... si mai e o faza motorul nu e masina, daca faci imprudenta si te urci pe ea fara casca dupa 10 metri te dai jos plangand de cate chesti ciudate clancanituri si alte cele auzi; intre tine, lant, pistoane si alte balarii gasesti numa 16 litri de benzina. De asemenea tin s a intaresc spusele gixxului pana in 7 mii parca sta pe loc, mai exact prima data cand am accelerat mai tare la 7k mi s-a proptit penisul in asfalt de ce tare mi-a tasnit de sub cu.r (pentru carcotasi asocierea penis cu.r este una pur intamplatoare si clar nedorita de autorul acestui post). Pe de alta parte planul tau cu service ul este un demers firesc caci e bine sa o auda un meserias. Concluzia este sa numai dai ascultare vocilor ca o iei razna :cheers:

 

PS ba bulgarilor povestiti si voi odata ceva sau tre s ane rugam d evoi la nesfarsit?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In Bulgaria a fost bine, dar se putea si mai bine.

 

Gata ? Sunteti linistiti acum ? :cheers:

Mesaj completat

Gixxule, mi-ai stricat imaginea de Everest cu poza aia.

Editat de xcite
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...