Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 19,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

H4 si merge si bixenon fara nici un fel de pb. un kit pt moto...adica un bec, un droser si cablurile aferente (mai lungi decat cele auto) costa in jur de 200 ron (asta daca nu s-au mai ieftinit). Eu am pus asta vara, merge perfect se vede bine....n-am treaba cu el

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

H4 si merge si bixenon fara nici un fel de pb. un kit pt moto...adica un bec, un droser si cablurile aferente (mai lungi decat cele auto) costa in jur de 200 ron (asta daca nu s-au mai ieftinit). Eu am pus asta vara, merge perfect se vede bine....n-am treaba cu el

sa inteleg ca tu ti-ai pus H4, imi poti da mai multe detalii pe Pm cu montarea de rog? ce a trebuit sa dai jos, bordul ..?

P.S. imi esti dator de la crash-uri .. glumesc :angry: :( :D

Multumesc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tare chestia.. dupa ce am intrebat aici, am intrebat si un distribuitor de kituri xenon , si iata raspunsul...

"xenon se monteaza asa cum e facut farul. la tine farul e facut pentru H7. adica doar asa ceva poti monta. Nu poti pune bixenon. Culoarea recomandata pentru vizibilitate este 4300 sau 6000. Ai un bec ptr scurta si un bec ptr lunga. "

Si evident nuanta alb, adica 4300k sau 6000k.

 

Apropos, vad ca si tu tot f4 ai, ti-ai montat xenon si ai pus H4 ? MS

 

 

Cred ca ar fi mai bine sa cauti un alt distribuitor in cazul asta. Asa cum spune si Uzzi merge f. bine H4. Eu nu mi-am montat inca dar sper ca pana in sezonul urmator sa fac rost de ceva maruntis ptr investit in mociocicleta.

Mesaj completat

Si pe mine si pe Sorceror ne bate gindu se xenoane... da eu nu stiu exact ce Hashuri tre'... :(

 

 

Are sa aflu in final...

 

 

Vezi ca scrie pe fata farului!!!!!! :angry: Dar sigur este H4 ptr ca eu mi-am schimbat tipul de bec (Philips MotoVision fsssssss) si am luat H4.

Editat de alecscristian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa inteleg ca tu ti-ai pus H4, imi poti da mai multe detalii pe Pm cu montarea de rog? ce a trebuit sa dai jos, bordul ..?

P.S. imi esti dator de la crash-uri .. glumesc

Multumesc !

Da, da ai dreptate cu crash-urile alea....a fost perfect pontu :angry:

Pai, multe lucruri nu prea am ce sa-ti povestesc. Pe scut cand trebuia sa montez xenonu, am facut accident cu masina, si in timp ce am pierdut vremea prin sectie...xenonu mi m-a montat un prieten. Oricum treaba este destul de simpluta, nu trebui dat jos nimic. Desfaci farul si inlocuiesti becul cu cel de xenon, tragi frumos firele pana sub sa langa baterie (asta e partea cea mai grea ca trebe trase frumos si prinse cu soricei de cadru ca sa nu iasa vreo tiganie) dupa care cuplezi mufele la droser si legi droserul la baterie.....cam asta e toata ingineria, practic nu ai de facut decat sa potrivesti niste chestii prin motocicleta care sa stea fise si sa nu cada pe acolo si de cuplat niste mufe intre ele, este foarte simplu sistemul. Sunt si niste scheme pe net daca vrei sa te uiti un pic inainte sa-l cumperi, daca nu o sa ai in cutia respectiva si schema de montaj.

 

Asa cum spune si Uzzi merge f. bine H4.

 

Uzz cu Y nu cu I da? :( :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai am si eu nevoie de un PM de la cineva caruia ii scrie in talon la F4, culoarea "multicolor" sau ceva de genul... plz help?

 

la mine scrie dar am F 3 :(

 

Mesaj completat

Desfaci farul si inlocuiesti becul cu cel de xenon, tragi frumos firele pana sub sa langa baterie (asta e partea cea mai grea ca trebe trase frumos si prinse cu soricei de cadru ca sa nu iasa vreo tiganie) dupa care cuplezi mufele la droser si legi droserul la baterie.....cam asta e toata ingineria

 

Dupa cum spui tu mai electricianule ar trebui sa stea farul mereu aprins daca este alimentat direct de pe baterie, on/off de pe ghidon l-ai pierdut pe drum ? :angry:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cunostintele mele:

F3 - 1xH4

F4 / F4i - 2xH7

Asta inseamna ca pt F3 iti trebuie o instaltie pt H4 (cu un singur balast) care comuta intre faza scurta si faza lunga. Pentru F4 iti trebuiesc 2 instalatii H7 daca vrei sa faci modificarea atat pe scurta cat si pe lunga. De regula se face doar pe scurta. Ai grija ce cumperi deoarece chinazariile s-ar putea sa-ti omoare releul (cel putin asa am auzit) care, intamplator, este mai scump decat o instalatie buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cunostintele mele:

F3 - 1xH4

F4 / F4i - 2xH7

Asta inseamna ca pt F3 iti trebuie o instaltie pt H4 (cu un singur balast) care comuta intre faza scurta si faza lunga. Pentru F4 iti trebuiesc 2 instalatii H7 daca vrei sa faci modificarea atat pe scurta cat si pe lunga. De regula se face doar pe scurta. Ai grija ce cumperi deoarece chinazariile s-ar putea sa-ti omoare releul (cel putin asa am auzit) care, intamplator, este mai scump decat o instalatie buna.

 

Poate ai dreptate, insa 2xH7 la cele cu 2 faruri, la cele cu un singur far 1 x .... Pe becul meu scrie un mare H4, banuiesc ca Un bixenon isi poate face treaba.

http://www.hidstores.com/-p-64.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cunostintele mele:

F3 - 1xH4

F4 / F4i - 2xH7

Din cate stiu eu: :scratch:

F3 sigur e H4 (normal ca unu singur fiindca H4 e singurul bec cu doua filamente)

F4 are acelasi far (sau asemanator) cu F3 deci tot pe H4 este.

F4i si F4i sport au doua becuri H7 (separate - nu in acelasi far)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate stiu eu: :scratch:

F3 sigur e H4 (normal ca unu singur fiindca H4 e singurul bec cu doua filamente)

F4 are acelasi far (sau asemanator) cu F3 deci tot pe H4 este.

F4i si F4i sport au doua becuri H7 (separate - nu in acelasi far)

Acum sunt perfect de acord cu tine !!

La H4 hibrid ( xenon pe faza scurta si halogen faza lunga)

La H4 bi-xenon (xenon faza scurta , xenon faza lunga.)

Deci pana la urma am sa fac comanda de un H4 bi.

Mesaj completat

Dupa cum spui tu mai electricianule ar trebui sa stea farul mereu aprins daca este alimentat direct de pe baterie, on/off de pe ghidon l-ai pierdut pe drum ? :moron:

 

Aici sunt si eu putin in ceata, imi poate da careva mai multe detalii cu montajul? Multumesc !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum sunt perfect de acord cu tine !!

La H4 hibrid ( xenon pe faza scurta si halogen faza lunga)

La H4 bi-xenon (xenon faza scurta , xenon faza lunga.)

Deci pana la urma am sa fac comanda de un H4 bi.

Mesaj completat

 

 

Aici sunt si eu putin in ceata, imi poate da careva mai multe detalii cu montajul? Multumesc !!

 

 

Din cate m-am documentat eu la kit-ul xenon exista 2 cabluri: 1 cablu preia comenzi din blocul de lumini iar cel de al 2 lea se duce la becul xenon , de aceea se si alimenteaza "BALASTUL" direct de pe bacterie. Sper sa am nitica dreptate . Hai ca va tuca tatuca din vestul tarii !(timisoara) Ma intorc vineri !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate m-am documentat eu la kit-ul xenon exista 2 cabluri: 1 cablu preia comenzi din blocul de lumini iar cel de al 2 lea se duce la becul xenon , de aceea se si alimenteaza "BALASTUL" direct de pe bacterie. Sper sa am nitica dreptate . Hai ca va tuca tatuca din vestul tarii !(timisoara) Ma intorc vineri !

eu am o honda f si mi-am instalat xenon....becul e unu singur deci si pe faza scurta si pe lunga o sa ai xenon daca iti cumperi bixenon...montajul e foarte simplu trebuie doar sa fi sigur ca balastul sta bine prins sub carene sau unde vrei sa il pui...si da, unul din fire e legat la baterie dar functioneaza ca si inainte deci nu o sa ai farul aprins tot timpul..totul estecontrolat din blocul de lumini...

numa bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum sunt perfect de acord cu tine !!

La H4 hibrid ( xenon pe faza scurta si halogen faza lunga)

La H4 bi-xenon (xenon faza scurta , xenon faza lunga.)

 

Mai exista o a 3-a varianta H4 xenon - MOVING - e un H4 cu monofilament care in loc sa aprinda un nou filament (asa cum e la celelalte doua variante) isi modifica pozitia (ridica unghiul de atac). E mai bun daca iei in considerare ca trecerea pe faza lunga se face mult mai rapid (becul e deja aprins) plus ca nu apare nici un fel suprasarcina (cum este cazul la bi-xenon in momentul in care dai flash-uri)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai am si eu nevoie de un PM de la cineva caruia ii scrie in talon la F4, culoarea "multicolor" sau ceva de genul... plz help?

 

 

Pe al meu scrie multicolor...

 

M-ati terminat cu PM-urile astea... ne ferim de cineva?

 

 

P.S. idul de iahu: zaelu_dark

Editat de zaelu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...