Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

cico, plus apa minerala Keia (se imbuteliaza la Cheia PH)...cred ca toata lumea stie zona aia ca e frecventata destul de des (DN1A)...

 

shi acolo e o varianta de evadare din BUC, dau o lada de apa KEIA :wacko:

 

Desi cu masina am trecut pe acolo de enspe ori, nu am fost niciodata cu motorul. E frumos si drumul care face la dreapta (inspre Buzau?!) la benzinaria din Valenii de Munte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 19,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Desi cu masina am trecut pe acolo de enspe ori, nu am fost niciodata cu motorul. E frumos si drumul care face la dreapta (inspre Buzau?!) la benzinaria din Valenii de Munte.

Aia e o alta zona superba, spre Barajul de acomulare SIRIU (Intorsura Buzaului), aia nu am facut-o cu motorul, dar merita incercata.

 

E o idee BUNA!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am pus gume noi - Dunlop Qualifier 209RR - si parca sta mai sus mobra. Daca vreau sa pun ambele picioare jos ajung ca balerinele.

Amortizorul e setat pe minim dar tot nu ma ajuta.

 

Cine a folosit kit de coborare pe motoreta lui? Sau stie pe cineva care a folosit asa ceva? Exista posibilitatea sa afectez ciclistica mobrei daca folosesc asa ceva?

Am nevoie s-o las vreo 3cm si ma gandeam ca asta ar fi singura solutie.

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pushu, las'o asa! Stai ca balerinele in oras, dar lasa'i ciclistica in pace. :wacko:

 

Nu-i panica mare. Pot s-o tin cu un picior, dar o sa fie dificil printre masini la semafor si la urcat bordurici. Mici. Ca mari oricum nu pot :)

Pe net ca spuneau ca daca spatele coboara cu 3cm, fata ar trebui reglata pina la 1cm.

Faza e ca nu pot sa-mi dau seama cam ce implicatii are asta in privinta ciclisticii. Si ma intereseaza foarte tare ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se mai face berea Azuga? Era tare aia nefiltrata, luata direct de la fabrica, insa stiu ca de cand a fost cumparata fabrica nu mai au sortimentul asta..

 

nu cred ca se mai face, dar poate vorbim cu un "munciror" shi o rezolvam, sa ajungem acolo shi facem rost.

 

Ar fi frumosa sa facem o gasca mare la AZUGA, apoi ne putem intoarce shi / sau odihni pe la Cheia (e o propunere).

 

CINE SE ANUNTA INTERESAT ???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pushu baby, chestia aia de coborare/ridicare ii zice dogbone si nu afecteaza ciclistica in nici un fel. Eu mai urmaresc forumuri din state si aia majoritatea-s mici de inaltime si folosesc asa ceva. :wacko:

 

2004-honda-cb1000-upl.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Coborand mobra ii lungesti ampatamentul. O faci mai stabila pe linie dreapta dar mai tramvai pe curbe. :wacko:

 

foarte corect, se modifica pozitia centrului de greutate

Editat de droom
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Coborand mobra ii lungesti ampatamentul. O faci mai stabila pe linie dreapta dar mai tramvai pe curbe. :wacko:

Este adevarat ce spui tu , dar in conditii de mers stradal si nu pe circuit nu cred ca ii ia foarte mult din stabilitate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca se mareste ampatamentul ca bascula are aceiasi lungime si se fixeaza in aceleasi gauri. Eu asa zic :wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se lungeste pentru ca nu e prinsa bascula pe axul de la roata din fata... ci pe cadru si se formeaza un soi de compas. Lungirea e drept ca e infima dar este... stabilitatea ar creste in detrimentul instabilitatii necesare in viraje... asta daca esti reisar... pe strada si eu cred ca nu e mare brinza...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce-am citit si-am mai discutat cu altii, problema e in felul urmator:

- kit-ul coboara spatele, ceea ce ii modifica distanta dintre roti => afectare ciclistica, mai ales pe curbe

- lasi si fata => compensarea afectarii ciclisticii datorata coborarii spatelui

Lasatul fetei (fara sa umbli la spate, sau chiar sa-l mai ridici) se practica de ex. de baietii care merg pe circuit deoarece creste manevrabilitatea in abordarea curbelor.

 

BRIEF: se lasa spatele, clar reglezi si fata.

 

DILEMA: care e minimul acceptabil in conditiile de mai sus astfel incat sa nu-i afectezi ciclistica pe CURBE?

 

PS: cei care ma stiu, stiu si de ce ma intereseza asa tare treaba asta cu curbele :wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pushu, in nici un caz nu se simte la stilul nostru de mers. Dferenta se face pe circuit, unde conteaza si o miime de secunda :wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratilor, cine da o definitie corecta a ampatamentului?... cum sa se modifice?

ampatament: distanta dintre cele doua axe ale (auto)vehiculului, masurata intre punctele de contact cu carosabilul. E buna defrinitia asta? Am facut armata la auto :wacko:

Editat de droom
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

AMPATAMENT=distanta masurata intre axele extreme (fata-spate) ale unui vehicul.

 

la solicitari cauzate de declivitati (aliniamente) ale carosabilului, axul spate formeaza un arc de cerc (cu o Raza ®), ce-i drept foarte mare...asadar ampatamentul nu se modifica niciodata raportat fiind la axul rotii din fata. zic eu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

AMPATAMENT=distanta masurata intre axele extreme (fata-spate) ale unui vehicul.

 

la solicitari cauzate de declivitati (aliniamente) ale carosabilului, axul spate formeaza un arc de cerc (cu o Raza ®), ce-i drept foarte mare...asadar ampatamentul nu se modifica niciodata raportat fiind la axul rotii din fata. zic eu

;) pai cum, asta nu inseamna ca se modifica? :wacko: Vezi ce zicea Zaelu mai sus.

Mesaj completat

Aia e o alta zona superba, spre Barajul de acomulare SIRIU (Intorsura Buzaului), aia nu am facut-o cu motorul, dar merita incercata.

 

Prima mea iesire din Bucuresti pe anul asta (aia recenta pana la Fundulea nu se pune) va fi ceva de genul Bucuresti-Giurgiu-Oltenita-Bucuresti. Sa vad cum rezist pe o distanta mai mare pe motor. Usor, usor, crestem distantele. Dar pana atunci ne jucam cu lopatica in nisip...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se mai face berea Azuga? Era tare aia nefiltrata, luata direct de la fabrica, insa stiu ca de cand a fost cumparata fabrica nu mai au sortimentul asta..

 

 

nu cred ca se mai face, dar poate vorbim cu un "muncitor" shi o rezolvam, sa ajungem acolo shi facem rost.

 

Ar fi frumosa sa facem o gasca mare la AZUGA, apoi ne putem intoarce shi / sau odihni pe la Cheia (e o propunere).

 

 

Tin sa precizez ca inca se mai produce bere Azuga...la coltul blocului meu este un butic care aduce...si chiar la 2,5L. :wacko: ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se lungeste pentru ca nu e prinsa bascula pe axul de la roata din fata... ci pe cadru si se formeaza un soi de compas. Lungirea e drept ca e infima dar este... stabilitatea ar creste in detrimentul instabilitatii necesare in viraje... asta daca esti reisar... pe strada si eu cred ca nu e mare brinza...

Pai compasul daca il misti in sus shi in jos, tinand ca punct fix pe axul din fata se modifica distanta? NU, zic eu!

Editat de inefabilul220
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ampatamentul se modifica oricum, nu? Cand e roata spate maxim sus sau maxim jos, distanta dintre axe nu se modifica?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prima mea iesire din Bucuresti pe anul asta (aia recenta pana la Fundulea nu se pune) va fi ceva de genul Bucuresti-Giurgiu-Oltenita-Bucuresti. Sa vad cum rezist pe o distanta mai mare pe motor. Usor, usor, crestem distantele. Dar pana atunci ne jucam cu lopatica in nisip...

eu unu' vreau sa ies cu motoreta, pe distanta mica... Ar fi prima mea iesire si trebe sa ma obisnuiesc cu pozitia, FRANA, acceleratia, etc... Ma duc pana in ciolpani si inapoi, imediat ce este ok de mers... :wacko: dupa aia, cand invat si eu mai decent motoreta, facem o ieseala mai decenta... :)

 

LE: primul kilometru cu motoreta a fost facut in parcarea subterana la munca, aseara ;)

pictures will come tonight cand termin cu munca :)

Editat de gabarab
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si-a facut cineva consumul la cbr f3? Eu merg cu un rezervor intre 160 si 200 de km. E normal consumul asta?

eu am facut Azuga-Targu Mures (197km) cu un plin (f3), in drum spre Cluj-Napoca!

Editat de inefabilul220
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PS: Un prieten avea in perioada aia F3 si consuma chiar mai putin decat F4 meu. ;)

 

La mine nu a fost decat consum de oras, nu am iesit afara deloc cu ea in ultimele 3 plinuri de rezervor. Dar tot parca mi se pare mare consumul... :wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...