Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 20,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

In ceea ce priveste scaritele sport, ele sunt indicate atunci cand utilizezi motorul pe circuit! Avand in vedere ca F-ul e un SS cu valente de sport-touring scaritele sport nu prea isi au rostul.

 

Te pup

 

Gixxx, merci de raspuns. Eu credeam ca sunt in asa fel incat schimbatorul vine in unghi mai pronuntat fata de scarita astfel incat schimbatul vitezelor se face mai usor, pentru ca faci parghie cu piciorul mai usor. Dar era doar o presupunere aiurea din partea mea. Problema mea e ca atunci cand accelerez puternic in prima viteza si urc pana peste 8 mii de ture, cand vreau sa schimb viteza ramane in neutru si ambalez motorul aiurea de fiecare data. Chestia nu se intampla decat la turatie mare si numai dintr-antaia in a doua. Presupun ca nu stiu eu inca sa schimb vitezele, de aia se intampla. Bine, presupun ce imi convine mai mult, pentru ca daca e o problema in cutie atunci e nasol de tot. La voi cum e, ca tot scarite normale aveti, nu?

 

P.S. Te pup????? :(

Editat de droom
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gixxx, merci de raspuns. Eu credeam ca sunt in asa fel incat schimbatorul vine in unghi mai pronuntat fata de scarita astfel incat schimbatul vitezelor se face mai usor, pentru ca faci parghie cu piciorul mai usor. Dar era doar o presupunere aiurea din partea mea. Problema mea e ca atunci cand accelerez puternic in prima viteza si urc pana peste 8 mii de ture, cand vreau sa schimb viteza ramane in neutru si ambalez motorul aiurea de fiecare data. Chestia nu se intampla decat la turatie mare si numai dintr-antaia in a doua. Presupun ca nu stiu eu inca sa schimb vitezele, de aia se intampla. Bine, presupun ce imi convine mai mult, pentru ca daca e o problema in cutie atunci e nasol de tot. La voi cum e, ca tot scarite normale aveti, nu?

 

P.S. Te pup????? :(

 

 

poate o pupa si el pe Adriana,si tu repede acu :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate o pupa si el pe Adriana,si tu repede acu :cheers:

 

 

ei da pe mine:))

Mesaj completat

Nu prea conteaza vechimea motocicletei, poate scoate si 120 cai daca o tine buzunarul. HRC! :(

 

Adri pune poza! :(

 

 

imi da eroare la upload..dami o adresa de mail si iti trimit si poza:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.... Problema mea e ca atunci cand accelerez puternic in prima viteza si urc pana peste 8 mii de ture, cand vreau sa schimb viteza ramane in neutru si ambalez motorul aiurea de fiecare data. Chestia nu se intampla decat la turatie mare si numai dintr-antaia in a doua. Presupun ca nu stiu eu inca sa schimb vitezele, de aia se intampla. Bine, presupun ce imi convine mai mult, pentru ca daca e o problema in cutie atunci e nasol de tot. La voi cum e, ca tot scarite normale aveti, nu?

....

La mine e exact invers; ma chinui sa nimeresc neutral-ul; la orice turatie daca trag de schimbator intra in a doua. :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema mea e ca atunci cand accelerez puternic in prima viteza si urc pana peste 8 mii de ture, cand vreau sa schimb viteza ramane in neutru si ambalez motorul aiurea de fiecare data. Chestia nu se intampla decat la turatie mare si numai dintr-antaia in a doua. Presupun ca nu stiu eu inca sa schimb vitezele, de aia se intampla. Bine, presupun ce imi convine mai mult, pentru ca daca e o problema in cutie atunci e nasol de tot. La voi cum e, ca tot scarite normale aveti, nu?

 

 

Asa pateam si eu in primele saptamini si ma tot plingeam pe aici de rideau astia de mine... :baldy: Tre sa dai ca inecatu in ea cind treci peste neutru, fie in sus fie in jos.

 

Da... intrantaia pina la 8 mii? :( Ce, crezi ca trage mai bine ca a doua? Eu nu o tin mai mult de 5000 ca si asa zornaie ca apucata... clank a doua si gata filosofia. Cu a doua merg pina in 8000. Da acuma nah... poate ale voastre e mai noi si sint mai smooth pe la 5000.

 

La mine e exact invers; ma chinui sa nimeresc neutral-ul; la orice turatie daca trag de schimbator intra in a doua. :(

 

 

Se intimpla si invers... cred ca pina te obisnuiesti... oricum si eu am format ticu sa ma uit dupa becu verde inainte sa dau drumu la ambreiaj ca am avut de fo 2 ori surpriza :cheers: .

Editat de zaelu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da... intrantaia pina la 8 mii? :( Ce, crezi ca trage mai bine ca a doua? Eu nu o tin mai mult de 5000 ca si asa zornaie ca apucata... clank a doua si gata filosofia. Cu a doua merg pina in 8000. Da acuma nah... poate ale voastre e mai noi si sint mai smooth pe la 5000.

Zaelu, daca zici ca si tu ai patit parca ma simt mai bine. Inseamna ca e doar lipsa mea de experienta. Abia astept sa se usuce asfaltul :( ca sa testez versiunea ta. Pana acum mi-a fost frica sa trag prea tare de schimbator. Nu stiu ce intelegi tu prin smooth, ca la mine la 5.000 parca nu merge bine. De-abia dupa 8.000 parca suna motorul mai inchegat. Sa schimba la mai putin de 8.ooo de ture? Pai da, de obicei asa schimb, undeva intre 5.000 si 7.000 si, cum am spus, intra frumos in a doua. Dar mai accelerez cateodata pana prin 11.000-12.000 de ture si pana acum nu mi-a intrat niciodata direct dintr-antaia in a doua, ci numai dupa ce a "cazut" in neutru. Desigur ca baietii cu care plecam de la semafor ma lasau de fiecare data in urma, ca pana reuseam eu sa bag a doua, ei erau de mult dusi in fata.

Editat de droom
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-54244-1264183425_thumb.jpg

:(

Sa stapanesti sanatoasa motorul! Acum sincer, de cate ori vad o fata pe motor ma emotionez pana la lacrimi, pentru ca mie personal mi-au trebuit cativa ani ca sa ma conving sa ma urc pe motor. Plus ca o fata are tot respectul meu, mai ales cand e cot la cot cu baietii sa isi ridice motorul pe cricul central si sa stapaneasca fieratania. Asa ca jos palaria pentru toate fetele cu CBR!

 

Marturisire personala: de convins m-a convins o riderita din prahova pe care am intalnit-o la un seminar la serviciu. Fiecare se prezenta in fata grupului si ea iese in fata si spune: am cel mai tare motor sport din judetul prahova. Tot seminarul [un weekend intreg] nu stiau baietii cum sa intre in vorba cu ea, desi toti se simteau cumva intimidati de ea. Mi-am zis atunci: daca ea poate, eu de ce nu as putea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa stapanesti sanatoasa motorul! Acum sincer, de cate ori vad o fata pe motor ma emotionez pana la lacrimi, pentru ca mie personal mi-au trebuit cativa ani ca sa ma conving sa ma urc pe motor. Plus ca o fata are tot respectul meu, mai ales cand e cot la cot cu baietii sa isi ridice motorul pe cricul central si sa stapaneasca fieratania. Asa ca jos palaria pentru toate fetele cu CBR!

 

Marturisire personala: de convins m-a convins o riderita din prahova pe care am intalnit-o la un seminar la serviciu. Fiecare se prezenta in fata grupului si ea iese in fata si spune: am cel mai tare motor sport din judetul prahova. Tot seminarul [un weekend intreg] nu stiau baietii cum sa intre in vorba cu ea, desi toti se simteau cumva intimidati de ea. Mi-am zis atunci: daca ea poate, eu de ce nu as putea?

 

 

 

si daca n-avem cric central ? :(

eu n-am :cheers:

si sincer ,cand am trantit-o ,mereu au sarit sa o ridice altii,niciodata nu m-am chinuit singura .e de rau ? :(

Editat de alexutzza
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si daca n-avem cric central ? :cheers:

 

:( in mintea mea, credeam ca toate f3-urile vin cu cric central. Dar n-are importanta, ca sa mergi cu motorul iti trebuie ceva in plus fata de masina, nu crezi? Ca la masina nu trebuie decat sa te tii de volan :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:( in mintea mea, credeam ca toate f3-urile vin cu cric central. Dar n-are importanta, ca sa mergi cu motorul iti trebuie ceva in plus fata de masina, nu crezi? Ca la masina nu trebuie decat sa te tii de volan :(

 

 

Ba cred :cheers: De asta merg cu motorul.

Cu masina mi-e frica :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zaelu, daca zici ca si tu ai patit parca ma simt mai bine. Inseamna ca e doar lipsa mea de experienta. Abia astept sa se usuce asfaltul :( ca sa testez versiunea ta. Pana acum mi-a fost frica sa trag prea tare de schimbator. Nu stiu ce intelegi tu prin smooth, ca la mine la 5.000 parca nu merge bine. De-abia dupa 8.000 parca suna motorul mai inchegat. Sa schimba la mai putin de 8.ooo de ture? Pai da, de obicei asa schimb, undeva intre 5.000 si 7.000 si, cum am spus, intra frumos in a doua. Dar mai accelerez cateodata pana prin 11.000-12.000 de ture si pana acum nu mi-a intrat niciodata direct dintr-antaia in a doua, ci numai dupa ce a "cazut" in neutru. Desigur ca baietii cu care plecam de la semafor ma lasau de fiecare data in urma, ca pana reuseam eu sa bag a doua, ei erau de mult dusi in fata.

 

 

La mine cind ii dadeam in jos cu mila "caraia" ca dracu de ma speriam... dupa ce am inceput sa dau "hotarit", hai sa nu zicem "ca ciobanu", nu am mai avut problema asta. In sus mi se intimpla rar sa intru in neutru si ma prind de faza inainte sa "o urlu" prea tare. Sint fericit ca am inceput sa operez ambreiaju cu doua degete (pentru 2-3-4 etc) pentru ca la inceput imi era oarecum teama parca... si au rezultat niste smucituri urite la viteze oarecum mari din cauza "scaparii" ambreiajului tinut cu toata mina si proastei prinderi a ghidonului care rezultata din asta. Frina fata o operez 90% din timp doar cu aratatorul :(... ma seaca la culme pozitia manetelor astea... as fi vrut niste manetele mici finute de 4-5cm lungime maxim sa le operezi fin cu 2 degete, pozitionate mai aproape de minere. Oh well...

 

Bai... in alta dezordine de idei... se anunta geru lu papuc afara... wtf? tine antigelul asta din mobre la -27°C cit estimeaza ametitii astia de la meteo pentru Duminica noaptea? Ar fi de 2 lei sa faca poc ceva in bloc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zaelu, daca zici ca si tu ai patit parca ma simt mai bine. Inseamna ca e doar lipsa mea de experienta. Abia astept sa se usuce asfaltul :( ca sa testez versiunea ta. Pana acum mi-a fost frica sa trag prea tare de schimbator. Nu stiu ce intelegi tu prin smooth, ca la mine la 5.000 parca nu merge bine. De-abia dupa 8.000 parca suna motorul mai inchegat. Sa schimba la mai putin de 8.ooo de ture? Pai da, de obicei asa schimb, undeva intre 5.000 si 7.000 si, cum am spus, intra frumos in a doua. Dar mai accelerez cateodata pana prin 11.000-12.000 de ture si pana acum nu mi-a intrat niciodata direct dintr-antaia in a doua, ci numai dupa ce a "cazut" in neutru. Desigur ca baietii cu care plecam de la semafor ma lasau de fiecare data in urma, ca pana reuseam eu sa bag a doua, ei erau de mult dusi in fata.

 

cum a zis si Zaelu incearca sa-i dai mai cu "japca" si daca nici asa nu ai rezultete incearca sa mai reglezi nitel ambreiaju, desi daca zici ca doar peste o anumita turatie iti face asa nu ar trebui sa aiba nicio legatura.

 

referitor la cricul central....daca ai toba stoc e la locul lui, daca o schimbi si nu are "ciocu" ala pe care sa se sprijine cricul si nu ai nici chef de facut suduri pe toba....il dai jos cum am facut si eu, pt ca altfel atinge de lant (acu nu stiu daca se intampla asta la orice toba sport) si acu de fiecare data cand spal/ung lantu imi blestem zilele pana ii gasesc p-acasa pe baietii cu standere :(

Editat de Uzzy77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa stapanesti sanatoasa motorul! Acum sincer, de cate ori vad o fata pe motor ma emotionez pana la lacrimi, pentru ca mie personal mi-au trebuit cativa ani ca sa ma conving sa ma urc pe motor. Plus ca o fata are tot respectul meu, mai ales cand e cot la cot cu baietii sa isi ridice motorul pe cricul central si sa stapaneasca fieratania. Asa ca jos palaria pentru toate fetele cu CBR!

 

Așa crezi tu că-și ridică singure motorul pe cric central sau de pe jos... Dar de fapt abuzează de fraieri (da, de masculii feroce de pe lângă ele) care sar ca arși să le ajute. :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum a zis si Zaelu incearca sa-i dai mai cu "japca" si daca nici asa nu ai rezultete incearca sa mai reglezi nitel ambreiaju, desi daca zici ca doar peste o anumita turatie iti face asa nu ar trebui sa aiba nicio legatura.

 

referitor la cricul central....daca ai toba stoc e la locul lui, daca o schimbi si nu are "ciocu" ala pe care sa se sprijine cricul si nu ai nici chef de facut suduri pe toba....il dai jos cum am facut si eu, pt ca altfel atinge de lant (acu nu stiu daca se intampla asta la orice toba sport) si acu de fiecare data cand spal/ung lantu imi blestem zilele pana ii gasesc p-acasa pe baietii cu standere :cheers:

 

Uzzy77, daca ii pui toba sport, nu e mai simplu sa iti sudeze cineva un cioc [asa i-o zice?!] pe prelungirea de la toba pe care vin arcurile de la slip-on? decat sa dai jos cricul central? Eu is foarte multumit ca am cricul central si de obicei pe unde o las parcata o ridic pe cricul central, cu ala lateral mi-e cam frica. Plus ca unde o tin eu e trotuarul putin inclinat si daca o las pe cricul central motorul vine aproape drept. Si un copil daca o impinge o poate rasturna. Cu cricul central nici nu o clintesti.

 

Oricum, multumesc pentru pontul cu toba, ca stiam de ciocul ala, dar nu mi-a dat prin cap ca daca schimb toba imi trebuie ceva acolo. :(

Mesaj completat

Așa crezi tu că-și ridică singure motorul pe cric central sau de pe jos... Dar de fapt abuzează de fraieri (da, de masculii feroce de pe lângă ele) care sar ca arși să le ajute. :(

 

:baldy: Fraieri sau "cavaleri"? Daca eu raman in zapada cu masina, parca conteaza cine ma impinge? Daca nu pot ridica motorul de jos, atunci e un motiv in plus sa nu dea cu el pe jos. Vezi, si din motivul asta o fata care se da cu "cercul" rulz. Daca as ajunge si eu sa ma dau ca o fata din asta, mama ce tare as fi:

 

ia uite aici:

[pe muzica de Rammstein, coooooool!] Editat de droom
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:( Fraieri sau "cavaleri"? Daca eu raman in zapada cu masina, parca conteaza cine ma impinge? Daca nu pot ridica motorul de jos, atunci e un motiv in plus sa nu dea cu el pe jos. Vezi, si din motivul asta o fata care se da cu "cercul" rulz. Daca as ajunge si eu sa ma dau ca o fata din asta, mama ce tare as fi:

 

Poftim? Nu mă porni, eu am alte principii și mi-e că ar însemna să pornesc un război cu 90% din gagicile care se dau cu "cercul" de pe aici. Și evident cu cavalerii de care vorbești. :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poftim? Nu mă porni, eu am alte principii și mi-e că ar însemna să pornesc un război cu 90% din gagicile care se dau cu "cercul" de pe aici. Și evident cu cavalerii de care vorbești. :(

 

Durule! :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...