Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

Vezi ca vorbeai cu neutral nu cu zaelu...

 

Dupa ce montez stopul nou si totul e OK... cred ca pe cel vechi il dau la pret de dumping. La fel si semnalele fata.

 

Eu am luat stopul (pe lede) din state. Tre sa ajunga zilele astea... ca a facut o escala mai lunga in York(shire) de l-a asteptat si pe conu filtru de aer.

 

Azi trec si pe la Kronau sa imi iau oglinzile noi de pe louis... mai vreau sa imi iau niste banda de aia albastra reflectorizanta de pus pe jante de pe louis... aveti plingeri sau observatii vizavi de ea vreunu?

Editat de zaelu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 20,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

a venit vremea buna!...iese cineva JOI?...as vrea sa vin shi eu "prima data"

 

Acceptati incepatori?

MS, :o

Mesaj completat

a venit vremea buna!...iese cineva JOI?...as vrea sa vin shi eu "prima data"

 

Acceptati incepatori?

MS, :D

Mesaj completat

a venit vremea buna!...iese cineva JOI?...as vrea sa vin shi eu "prima data"

 

Acceptati incepatori?

MS, :)

Mesaj completat

a venit vremea buna!...iese cineva JOI?...as vrea sa vin shi eu "prima data"

 

Acceptati incepatori?

MS, :cheers:

Mesaj completat

a venit vremea buna!...iese cineva JOI?...as vrea sa vin shi eu "prima data"

 

Acceptati incepatori?

MS, :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stopul mi-l pastrezi mie te rog :D

Rim stripe albatru avea Cracky o banda de vanzare. El vrea sa-si puna alta culoare :) Mie-mi plac ca look dar sunt si utile noaptea in trafic.

Referitor la Rimstripes, ia 3M, nu orice porcarie care se dezlipeste :o

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va salut. sunt nou printre voi...astazi am intrat in posesia unei frumoase CBR 600 F3.. am si eu cateva intrebari.. mai exact ce ulei sa bag la cat se schimba si cat intra:D.si in al doilea rand am nevoie de carena fata+far carena farului nu cele laterale+far CBR F3

a suferit un mic incident si carena e bucatele+farul spart:D

va salut!numai bine asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Wee... azi au venit cadourili pentru asta mica...

 

ve6mjb.png

 

Mai tre acuma sa le instalizez... partea funny e ca nu am instructiuni si nush cite mufe mai sint la locul lor...

 

mai trebe oleiu/filtru si rimstripes.

 

AlterEgo... cam cite e un set de rimstripes la MyMoto?... ca siteul lor cred ca nu afiseaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu le am deja pe toate,inclusiv FU & FA :o

Ai si FUFA? Care mai e pretul la fufe? :D

 

mai exact ce ulei sa bag la cat se schimba si cat intra

Ulei... cam 3,7 litri daca schimbi si filtrul (recomandabil). Asa ca ia un bidon de 4L. Recomand un full sintetic, cu schimbare la 8000km. Motul 7100 10W-40 e super bun.

Cu carena si cu farul n'am idee..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum sincer, nu mai bagati Motul, am auzit o multime de motociclete nenorocite de Motul. Trotinel a patit-o recent. Nu contest uleiul, poate datorita "celebritatii" au aparut fake-uri. Motulul se evapora in plm :o Eu merg pe Castrol Power 1 Racing si se comporta super, mi-a fost recomandat de baietii de la service iar oamenii aia au vazut multe motoare la viata lor :D Parerea mea.

 

Zaeleee, vinde-mi stopul :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde de unde cumperi Motulul.

Castronul ala de'l bagi tu ce vascozitate are? 10W-50, nu? Pai ca sa faci un ulei care la rece sa se comporte ca un 10W si la cald ca unul SAE50 trebuie sa bagi in el mai multi aditivi ca in 10W-40. Aditivi care pica primii. Ce API are Castronul? API SG, nu? Adica o specificatie care la masini nu se mai foloseste din 1993! Pai Motul 7100 are API SL, specificatie in vigoare in ziua de azi, alaturi de API SM.

 

Castrol cred ca e singurul producator la care exceleaza departamentul de marketing in detrimentul inginerilor chimisti. Castrol este vinovat de bulibaseala care e acum referitor la care ulei e cu adevarat sintetic (proiectat si realizat artificial - uleiuri PAO grupa IV sau Esterice grupa V) si care nu (derivat din petrol si rafinat pana se poate asimila cu un sintetic - grupa III). Ai vazut vreun Castrol cu esteri? Nici nu e nevoie, marketingul le vinde si ultimele magiunuri. :o

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum sincer, nu mai bagati Motul, am auzit o multime de motociclete nenorocite de Motul. Trotinel a patit-o recent. Nu contest uleiul, poate datorita "celebritatii" au aparut fake-uri. Motulul se evapora in plm :o Eu merg pe Castrol Power 1 Racing si se comporta super, mi-a fost recomandat de baietii de la service iar oamenii aia au vazut multe motoare la viata lor :) Parerea mea.

 

Zaeleee, vinde-mi stopul :cheers:

 

looolll nu mai bagati motul auzi :D motoare nenorocite de motul???nu nicidecum.poate doar de ''rideri''.si logic ca snt fake-uri ..la orice sunt scoae fake-uri.aici intervine kestia: vrei un lucru bun..dar ieftin.logic ca e fake.eu sincer merg d cand ma stiu pe 300v si mi se pare genial.si nu e doar parerea mea.in fine.fiecare cu brandurile lui.dar nu spune de Motul ca se evapora.din cate stiu eu,motul e mai mult spre stilul spotriv.iar daca pui ulei de mers spotriv si o arzi in 3000 rpm,e logic sa se nenoroceasca mobra.Parerea mea:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

looolll nu mai bagati motul auzi :o motoare nenorocite de motul???nu nicidecum.poate doar de ''rideri''.

+1

 

dar nu spune de Motul ca se evapora.

+1

 

Motul are unul dintre cele mai ridicate Flash Points. Personal, intre doua schimburi, nu completez deloc pentru ca nu am de ce. Nu se clinteste de pe linia de nivel maxim. e drept ca ceea ce vad pe ferestruica nu mai e ulei pur ci usor diluat cu benzina, condens, etc, dar tocmai aditivii excelenti din Motul le minimizeaza rolul negativ..

 

iar daca pui ulei de mers spotriv si o arzi in 3000 rpm,e logic sa se nenoroceasca mobra.Parerea mea:)

-1

 

Un ulei sportiv iti permite sa o arzi mai mult in redline si iti asigura extra protectie acolo. Daca e in stare sa nu rupa pelicula intrun motor de SS la 15000rpm, fii sigur ca la 3000rpm intrun miar nu ar nici pe dracu, e total nestresat.

Problema uleiurilor sportive e ca sunt in general API SG, sunt excelente in termeni de performanta, dar nu si in termeni de rezistenta in timp si la oxidare. Adica trebuie schimbate cam la jumatatea intervalului specificat in cartea mobrei.

In speta, 300V e marginal mai performant ca 7100 doar in "zona rosie", in rest pentru zi de zi nu iti aduce nimic in plus ci doar in minus. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

+1

 

 

+1

 

Motul are unul dintre cele mai ridicate Flash Points. Personal, intre doua schimburi, nu completez deloc pentru ca nu am de ce. Nu se clinteste de pe linia de nivel maxim. e drept ca ceea ce vad pe ferestruica nu mai e ulei pur ci usor diluat cu benzina, condens, etc, dar tocmai aditivii excelenti din Motul le minimizeaza rolul negativ..

 

 

-1

 

Un ulei sportiv iti permite sa o arzi mai mult in redline si iti asigura extra protectie acolo. Daca e in stare sa nu rupa pelicula intrun motor de SS la 15000rpm, fii sigur ca la 3000rpm intrun miar nu ar nici pe dracu, e total nestresat.

Problema uleiurilor sportive e ca sunt in general API SG, sunt excelente in termeni de performanta, dar nu si in termeni de rezistenta in timp si la oxidare. Adica trebuie schimbate cam la jumatatea intervalului specificat in cartea mobrei.

In speta, 300V e marginal mai performant ca 7100 doar in "zona rosie", in rest pentru zi de zi nu iti aduce nimic in plus ci doar in minus. :o

 

eu auzisem ca daca ai de exemplu 300v care e petntru protejarea motorului in turatii mari,daca mergi numai in ture joase afecteaza motorul.asta am auzit-o de la mecanicul sef de la porsche romania.aia din pipera.greseala mea daca am fost informat prost,si nu am tacut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, e bine ca ai zis, nu ma mira un asemenea panseu venit de la un mecanic de la PORO. Daca era de la Asko, as fi fost revoltat.. :D

 

PS: Da, un motor de turatie e afectat in timp daca merge in ture joase si apoi i se cer reprize rapide la acel regim. Dar asta nu are a face deloc cu uleiul. :o

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca Motul e doar un mit :D Eu cand am spus ca se evapora, am dus mai departe vorba catorva mecanici, nu am spus ca am testat eu. La urma urmei fiecare baga in motor ce crede el ca-i mai bun, cum fac si eu. Am mers si cu Repsol si cu vreo 3 tipuri de Motul si cu Castrol..si cine mai stie ce. La stilul meu de mers si la intervalul la care il schimb, toate s-au comportat ok. Soreanca inca nu am incercat :o Amsoil, Silkolene, Bardahl au un rating bun si ar merita incercate.

Petre cand zici ca 300V e genial, la ce te referi mai exact si ai si argumente?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar oare unde se poate testa chimic calitatea unui ulei si daca este intradevar original sau contrafacut,dar si daca este la prima utilizare sau daca este reciclat.

Ma gandesc la toate astea pentru ca la ultimul schimb gasisem ulei Repsol la pretul de 27 ron/kg(10w40 sintetic) si am fost tentat in prima faza dar mi-a fost teama si am ales tot Motul.

S-au asta este pretul lui real ,adica asa ieftin fata de alte marci?Daca ar fi cel original poate totusi sa fie slab calitativ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Petre cand zici ca 300V e genial, la ce te referi mai exact si ai si argumente?

L'ai vazut pe Neo la sfarsitul lui Matrix 1, cand se lupta cu agentul Smith uitandu'se in alta parte? Cam tot la fel, fara nicio greata, 300V nu rupe pelicula (shear loss free) pe toata plaja de turatii.

Un ulei la fel de potent e si Silkolene (mai trebuie putin Fuchs :o ), si pare'se si Bardahl.

Castrolul ala inafara ca mentioneaza ca e full synth (care la castrol poate insemna si un ulei grupa III, derivat din petrol) nu sustine nimic deosebit.

Cat despre mecanicii sau oamenii care recomanda ei Castrol ca stiu ei ca e cel mai bun, asta merge pe acelasi rationament pe care merge romanul cand recomanda cu un aer de superioritate "ia'ti masina nemteasca, ca sunt cele mai bune.". Traiasca volksvaginu'! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca m-am dumirit (oarecum) cum se monteaza stopul nou. Dar am ceva bad news :D .

 

Stopul se monteaza folosind unu din soclurile unuia dintre becuri. Acum am inteles ce era mufa aia ciudata... este o "emulare" a unui bec. De asemenea firele de la semnal sint fara mufa (doar papucii) deoarece trebuiesc bagate in mufele existente care vin de la semnalele actuale (unu dintre ele e "tziganizat" cu niste papuci adhoc...) si apoi bagate in mufele standard. Asta pentru ca nu folosesc masa de la mufele semnalelor ci masa care se duce in stop... normal... semnalele se gasesc tot in stop.

 

Acum mai ramine sa ma dumiresc ce se face cu "resistoarele" (aparent) suplimentare care vin impreuna cu stopul... Nu au mufe si in interiorul lui pare ca se gasesc deja 2 caramizele aproape identice... poate mai mici putin... cred ca sint balast la ledurile de la lumina de pozitie, lampa numar si frina. Astea suplimentare par a fi balast la semnale... dar cum le montez? ca trebuie montate (parca) in serie si nu au papuci... firele par a fi dezizolate special sa fie cositorite si lipite pe placa interioara... unde nu am vazut vreun loc destinat.

 

De asemenea... ramine de montat semnalele fata... alea au mufe dar par mici... sau mai mici. Also... alea au venit fara resistoare de balast.

 

A mai montat careva? vre-un sfat ceva?

 

O sa incerc sa dau un miel la producteor sa vaz daca raspunde chinezu. :o

Mesaj completat

Stie cineva unde as putea gasi mufe compatibile pentru semnale... eventual soclu de bec?

Editat de zaelu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...