Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

[2bec hx(fara h4)+2balast+montaj=300 ron]+ [1bec H4+1balast+montaj=270 ron] = cam scump ptr un H4 care se invarte un set in jur de 150-200(max.) ron. plus ca are si montajul mai usor(cred)

 

preturile sunt pentru slim,daca vrei mizerie d'aia uriasa intradevar ala e pretul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 19,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Are cineva o cheie de bujii sa imi imprumute si mie? maine dimineata sau sa imi spuna de unde pot cumpara una care sa se potriveasca la motociclete?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar nu mai ai cheia de bujii din kitul motoretei?

Motoreta mea nu a avut nici o cheie cand am cumparato,am foarte multe scule necesare reparatiilor doar ca nu am de bujii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva o cheie de bujii sa imi imprumute si mie? maine dimineata sau sa imi spuna de unde pot cumpara una care sa se potriveasca la motociclete?

 

 

Am eu... mai multe as putea spune... doar ca nu cred ca se potriveste decit una... care e practic o teava ambutisata cu hexagoane de 14 si 16 la capete si are o tija cu care sa rasucesti. Am luat-o acum o saptamina de la Kronaumoto (azi am schimbat bujiile la Alex... adica el le-a schimbat :D ). partea nasoala la asta de o am eu e ca nu are burete de ala inauntru care sa blocheze bujia in ea asa ca exista riscu sa te chinui sa o bagi scoti.

 

daca vrei... vino maine pe la mine si ti-o dedeau.

Mesaj completat

Asa... ca m-am trezitara

 

 

Am fost ieri la Alex (din Giulesti nu Cringasi :) )... inca un Alex de adaugat in "universul moto", sinteti de coma frate :blink: ...

 

Schimbat zbujiile cu alea iridium. Aveam in ea bujii diferite de ce trebuia... cel mai notabil era faptul ca nu aveau umar dupa filet pina la "scaun" ci aveau filet pina sus.... care statea "in aer" unde e "saiba"... misto... schimbate la AlfaMotors (platite tot acolo... ca sa nu fie dubii)

Sincronizate carburile... merge OK dar tre sa o mai urmaresc ca abia am mers vreo 15km pina acasa.

Schimbat "levierul" de la ambreiaj (ala de se vede pe exteriorul capacului)... era rupt inauntru .

Schimbate discurile de ambreiaj (cu niste SHuri, temporar) pentru ca alea vechi le-am dat unui ninja sa le foloseasca pe post de stelute... ca se ascutisera suficient. Atit de bine erau ascutite si cind le-au montat cei de la AlfaMotors ca au trebuit sa "complecteze" cu niste saibe (de pe la vreo dacie 1300 ceva) ca sa tina arcurile presate... arcuri care s-au cam dus si ele de acum si care au cauzat ruperea levierului de mai sus... dragut nu?

 

Ce am observat dupa toata distractia: Tot cea ce faceam in oras cu ea de trebuia a 3a si chiar uneori a 4a (din cauza zgomotului infernal pe care il facea pe la 6k) face acum cu a 2a. A 1a este acum alta fata... daca pina acum era ca la dacie... viteza in care o urneam si apoi o schimbam pentru ca era de forma, acum se vede ca e mobra nene. Ambreiaju e cam tare acum... dar cica e treaba de obisnuinta... sper sa nu se rupa cablu.

 

Bai Alex... stii ce iti zic eu? Organizeaza nene niste partide de motocros pe strada aia a ta, pe bune daca nu ar iesi ca la extreme sports. Dar tre sa te misti repede ca altfel asfalteaza aia si tre sa organizezi un moto GP apoi... :)

 

 

Oh... da... uitam Alex asta... din Giulesti (parca e nume de manea descrierea :huh:) este acelasi cu Alex care pune becurile alea luminoase rau... xenoane. Am vazut cum arata droserele alea slim... tati... sint slim nene... zici ca sint niste I phoane. Cind oi avea bani de aruncat... o sa imi iau un proeiector cu angel eyes si un far SH si il fac la el ca cica nu se strica ca alea mari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bravo tati, bine ca ai mai rezolvat din ele. Nasoala treaba cu astia de la Alfa Motors, eu nu stiu cum poti sa fii tu asa de calm , eu mergem un pic pe la ei sa stau un pic "de vorba" . Cat te-a dus toata distractia ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bravo tati, bine ca ai mai rezolvat din ele. Nasoala treaba cu astia de la Alfa Motors, eu nu stiu cum poti sa fii tu asa de calm , eu mergem un pic pe la ei sa stau un pic "de vorba" . Cat te-a dus toata distractia ?

 

Cu piese cu tot (discurile ambreiaj SH si strumeleagu de la ambreiaj) 500. Manopera a constat in sinc la carburi, schimb bujii (1 cu cintecul cunoscut), uns cablu ambreiaj, distrat cu ambreiaju... adica schimbul discurilor si inlaturatul tiganiilor de saibe, etc. Strumeleagu ala de la ambreiaj a aruncat pretul in sus cel mai mult... pentru ca o sa trebuiasca sa il ia cit mai repede si cit mai bun... aka de la Honda nou pe comanda pentru ca a fost... "completare ca in armata" :blink:.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai... asa cum ziceam mai devereme cu citeva zile... am demarat upgradul la "sistemu antifurtishag".

 

Sistemul vechi cu bara prin roata spate avea citeva neajunsuri:

 

1. urechea prin care trecea lacatul era punct nevralgic... putea fi taiata.

2. era incomod de operat... deschiderea si inchiderea presupunea dubla operatie pentru ca bara nu putea fi lasata sa zga sa o ia cineva si trebuia inchisa in lacat.

3. pe roata fata era o simpla shufa clasica... unreliable.

 

 

so...

 

 

Pornind de la idea de pe hirtie... expusa intrun thread prin forum si vizibila aici :

 

th_antifurt.png

 

Am inceput constructia intai construind cutiile de la lacate... astfel incit chiar daca lacatele nu sint "unbeatable" ele sint acum incapsulate in cutii metalice.

 

th_IMG0089Asmall.jpg th_IMG0091Asmall.jpg

 

Pentru a nu exista "discutii" in partea cealalta la prinderea lanturilor... adica urechi la care sa fie atacata sudura etc... lanturile sint prinse in niste cutiute in care se gasesc cite doua fier betoane de vreo 8mm inaccesibile prin cleste etc.

 

th_IMG0092Asmall.jpg th_IMG0093Asmall.jpg

 

 

Cum spuneam... sint nu mai putin de 6 (sase) lanturi in total. de ce? simplu... cind nu poti dovedi prin prin forta dovedesti prin numar. daca lanturile erau niste de alea jmechere anti tank de 14mm calite in furnalul lui Zeus... erau OK doar unu pe roata... dar sint din otel oarecum normal de 10mm so... more is required. Avantajul lantului este ca e maleabil si se poate baga usor in roata indiferent de pozitia pe care pica spita. 6 lanturi de taiat reprezinta o cantitate de "fer" mult mai mare de darimat decit un singur drug prin roata care pare foarte solid la prima vedere.

 

Citeva alte imagini din perioada constructiei... intruna din imagine se vede mon padre in manuind "arcul electric" :love:

 

th_IMG0097Asmall.jpg th_IMG0102Asmall.jpg th_IMG0104Asmall.jpg

 

th_IMG0105Asmall.jpg th_IMG0107Asmall.jpg th_IMG0108Asmall.jpg

 

Pentru protectia jantelor... s-au oferit voluntar niste perechi de ciorapi grosi care m-au protejat de frig asta iarna :laugh: . They had a good death...

 

th_IMG0109Asmall.jpg

 

Mai am de cusut (ca Ileana Cosinzeana :lol: ) perechea doi de ciorapi (le-am taiat virfurile si le-am cusut "gura in cura cum ar veni) si de vopsit in verde pe unde e vopsit cu rosu (grund).

 

De asemenea mai trebuie construite cutiile de protectie a incuietorilor (componenta 4 din desen)... zilele astea...

 

Cind tot "poiectul e gata" am sa il pun la "metode antifurt". Da... camera video e in continuare in functiune... la fel si alarma... etc.

Editat de zaelu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari pt reusita, sau ma rog, pt ce ai realizat, daca totusi dupa ce sisteme ai facut nici asta nu iti este sigur, cu mare placere daca ai drum prin valea jiului, iti ofer 2 bucati de lant pt transportor minier a cate 1 m fiecare. Pt asta iti garantez ca nu se taie decat cu flexul.

Toata stima !!

post-47564-1270911237_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata... cusute si celelalte doua sosete :love:

 

pozele cu sosetele (ma gindesc ca poate daca erau nespalate aduceau un plus de eficienta :laugh: ), prinderea rotii fata si apoi ansamblu.

 

th_IMG0111Asmall.jpg th_IMG0112Asmall.jpg th_IMG0114Asmall.jpg th_IMG0115Asmall.jpg

 

Pentru viitor am sa caut un material plastic pe care sa il folosesc ca invelitoare in locul sosetelor... ca astea nu or sa reziste o mie de ani la ploaie si fâțâială.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ! Vreau sa imi cumpar si eu un CBR 600 F3 din 1996. La estetica ii dau nota 9 din 10 iar la motor 10. Vanzatorul este un bun mecanic si un bun prieten de al meu care mi`l va vinde cu pretul de 1000 euro. Are baterie, cauciucuri, kit lant si kit xenon noi. Ar trebui sa il revopsesc si sa ii schimb/modific bordul (pentru ca este exprimat in MPH). Aveti idee cum fac asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

temperaturile xenoanelor si lumina pe acre o fac plecand de la 3000k

Mesaj completat

temperaturile xenoanelor si lumina pe acre o fac plecand de la 3000k

POWER CONSUMPTION: 35WATTS

VOLTAGE: 85 +/- 17V

LUMINOUS FLUX: 3200

BALLAST CONSTRUCTION: SUPER SLIM DIGITAL

SERVICE LIFE: APPROXIMATLY 3000HOURS

INPUT VOLTAGE: 9V-16V

WORKING CURRENT(Steady state): 3.5 A nom

IGNITION VOLTAGE: 24kV Peak Max, 18kV Peak Min

LAMP FREQUENCY: 450 Hz

post-16124-1270938643_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi eram la Harley la test ride ba...Am vazut prea tarziu tel. V-ati dat in draci,ai? :laugh:

 

Sa te pisi pe roabele alea... :lol:

Nu ne-am dat in draci ba, ne-am dat o singura data, ca ne-a iertat torentiala, dar a fost indeajuns.

Azi repetam, te bagi? :love:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa te pisi pe roabele alea... :laugh:

Nu ne-am dat in draci ba, ne-am dat o singura data, ca ne-a iertat torentiala, dar a fost indeajuns.

Azi repetam, te bagi? :love:

Azi ploua toata ziua. Eu nu risc sa merg la AMK si sa ploua, plus ca e "no fun" pe ud.

This weather sucks.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...