Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

La un CBR 600 F din 1990 cat trebuie sa fie curentul de incarcare la baterie. Acum da o tensiune de 12,40 cu farul aprins si 13,10 fara consumatori. La acceleratie nu se observa nicio varatie de tensiune. Bateria e noua. Mersi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 19,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

buna tuturor :D scuze daca a mai fost discutata problema, dar inca sunt la pagina 50 al topicului :D am avut un f4 din '00 timp de 2 ani, am fost nevoit sa-l vand primavara, insa curand o sa primesc ceva bani si tot un cbr as cumpara :D si "problema" : sa raman tot la un f4 sau sa fie un f4i 2001 sau maxim 2002 ? am vazut postul lui Sinner- si singura problema ar fi consumu... dar am mai citit ca seria din 2001 are sanse mai mari la problema la motor.... si positiv despre 2001, e putin mai puternic decat modelu din 2002,care oricum nu prea ar conta. as dori cateva pareri de la detinarorii de f4i care eventual au condus si f4 (consum, motor, suspensie,condus cu 2 persoane, etc) multumesc si asfalt uscat :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Diferenta de consum din auzite e cam asa: eu cu F4 carburatie - 6.5% afara... mers cum vreau (adica 8000-12000) si 7.5% in oras mers cum vreau (mai rarut 12000 in oras :D ). cei cu F4i pe injectie... aparent ii da injectia exact cita benzina are nevoie :D ... in majoritatea cazurilor povestite... ii da de nu iti mai vine sa te uiti pe bon si iti bagi picioarele si pleci :D .

 

Acuma... nu stiu de diferenta de benzina cita putere in plus are... dar m-am crucit cind mi-au zis unii cu XX sau Hayabusa ca au consum de 7%... si daca nici alea nu sint puternice... :D. Cert e ca eu la 10%, a doua zi as duce-o la reparat.

Editat de zaelu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mie mi se pare mai comod F4 pentru pilot si pasager. consumul tine si de cat de tare tragi de acceleratie. eu trag mai tare si de cele mai multe ori ajung pe la 8% la F4. daca merg mai linistit pot sa scot si 7%. totul tine de stilul de mers.

 

Xcite sa ne vorbeasca de F4i :D

 

ambele motoare sunt de vanzare :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De consum nu am ce sa zic .... ca este exact ce a zis si Alex, depinde cum mergi. Eu am scos si 6.8-7 inafara cu pasager, dar am scos si 10, tot inafara si fara pasager. Mi-a placut injectia mai mult pt ca iti da mai putine batai de cap, nu stai sa potrivesti tu socul, una si a doua ca e mai simplu cu intretinutul. Nu mai stai cu curatat si reglat carburatoare si bla bla... Personal, sunt foarte multumit de ce mi-a oferit F4i`ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@zaelu: da cu consumu la f4 e super bun, am ajuns afara si sub 6, ok mers foarte linistit :D

 

@alx31:varianta f4i cu o sa nu e asa de comoda ca la f4?

 

@xcite:se apropie de ce as vrea eu pt consum :D "Eu am scos si 6.8-7 inafara cu pasager..." ce viteza si aporox ce turatii ? fain motoru pacat ce e varianta sport. bafta la vanzare .

 

chestia e ca o cunostinta a avut tot un f4i din 2001 si a spus ca si el afara a scos jur de 6-6.5 , tot in varianta "linistita" :D) deci astept confirmari de la posesori de f4i ca macar afara nu consuma asa demult :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Personal sint convins ca injectia la motoare (toate.... inclusiv masini) este o mare jmecherie ("conspiratie masonica" :D ) a producatorilor. S-au facut pe ei ani de zile pina au introdus-o pe scara larga dar nu pina nu au reusit sa o faca sa nu aibe nici un avantaj real fata de carburatie... adica... ok... la masini scot 5 procente mai putin la consum.... dar motorul costa cu 40% mai mult... fiiiissss....

 

Imi povestea cineva cum ca in anii 50 s-au facut primele vaporizatoare de combustibil... super tari... benzina nu mai era pulverizata ci vaporizata... erau numai molecule in piston nu picaturi... consumul era infim iar puterea crestea simtitor... plus "poluare" mica pentru ca ardea cam tot.

 

Ce credeti ca au facut de atunci si pina acum? Ia ghiciti... Au bagat aditivi in benzine pina le-a luat toti dracii... ca cica... dom'le... alea alea... rezultatul? Punctul de fierbere a benzinei s-a dus naibii... componenetele din ea fierb la temperaturi diferite...vaporizarea a devenit imposibila... apoi au bagat injectia... principiu fain dar rezultat o brinza... evident ca au cerut super bani pe "dezvoltarea tehnologiei".... ca ce s-au mai chinuit... s-au chinuit sa ne prosteasca si tot noi am platit... fracktarzi...

 

oh.... si pentru ca poluarea e mare s-au mai chinuit sa mai bage "tehnologii" ecologiste... catalizatoare si alte marafeturi care si-au batut joc de putere si au crescut pretul si ele...

Editat de zaelu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu inteleg cum va consuma voua F4 sau F4i in afara orasului atat de mult, intr-un mers pe care-l numiti "cum vreau eu"! Am mers cu pasager, Cheia, Bran-Rucar, Transfagarean, Valea Oltului, Dealul negru si nu mi-a sarit consumul mai mult de 5.7%. Si nu vorbesc de fostul F4i, care consuma si mai putin de atat, ci de RR '05, care consuma mai mult decat un F.

Cred ca aveti un țăcănit la ghidon. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu inteleg cum va consuma voua F4 sau F4i in afara orasului atat de mult, intr-un mers pe care-l numiti "cum vreau eu"! Am mers cu pasager, Cheia, Bran-Rucar, Transfagarean, Valea Oltului, Dealul negru si nu mi-a sarit consumul mai mult de 5.7%. Si nu vorbesc de fostul F4i, care consuma si mai putin de atat, ci de RR '05, care consuma mai mult decat un F.

Cred ca aveti un ?ăcănit la ghidon. :D

 

Sincer depinde cum mergi.

 

Miar injectie :

 

1. 180km autostrada - aprox 18 litri - sub 200km/h n-am scazut.

2. 230km curbe si DN1 - 10 litri - mers la consum

 

Depinde cum mergi cu el, in ce stare e filtru de aer...etc.

 

600 Carburatie :

 

1. Fix depinde cum mergeam cu el - am scos in oras si 5 si 10

2. Afara la fel - intre 5 si 12 cateodata - in general scoteam pe cheia mai mult...deh, accelerari bruste etc.

Editat de Survolaj
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna baieti!

Vroiam sa va rog sa bagati un ochi /index.php?showtopic=595152 , poate stiti pe cineva interesat, motorul il cunoasteti si pe mine la fel... Nu de alta dar dupa ce vand Amantul, vreau sa raman tot in familia Honda, adica pe aici pe la voi :D

 

Merci!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu inteleg cum va consuma voua F4 sau F4i in afara orasului atat de mult, intr-un mers pe care-l numiti "cum vreau eu"! Am mers cu pasager, Cheia, Bran-Rucar, Transfagarean, Valea Oltului, Dealul negru si nu mi-a sarit consumul mai mult de 5.7%. Si nu vorbesc de fostul F4i, care consuma si mai putin de atat, ci de RR '05, care consuma mai mult decat un F.

Cred ca aveti un țăcănit la ghidon. :D

 

am scos si eu 5% cand am mers cu tine si Florin pe Bran-Moeciu in Mai. Deci se poate. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

/wave am reusit sa dovedesc si eu vara aceasta orarul ocupat de la birou si m-am facut cu un plastic d-asta pe care zice categoria A. Acum incerc sa ma orientez spre un F4. Inainte de a citi cele 445 de pagini (:D) m-am gandit sa va intreb care sunt problemele uzuale, modele recomandate, etc. Carburator vs. injectie si orice sfaturi va mai vin prin minte sunt apreciate. Sper iarna asta sa-i gasesc bugetului meu o gaura unde sa-l pot cheltui si sa intru in familia de CBRfisti. Salutari!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...si singura problema ar fi consumu... as dori cateva pareri de la detinarorii de f4i care eventual au condus si f4 (consum, motor, suspensie,condus cu 2 persoane, etc) multumesc si asfalt uscat :D

 

Care consum??? Eu cand mi-am luat motorul (F4i) scoteam lejer sub 6% si in oras. Acum dupa un an am rusit sa ajung la 8-9% in afara, dar daca merg fara xcite sunt sigur ca as putea scoate sub 5,5%. Totul tine de manutza.

 

mie mi se pare mai comod F4 pentru pilot si pasager. consumul tine si de cat de tare tragi de acceleratie. eu trag mai tare si de cele mai multe ori ajung pe la 8% la F4. daca merg mai linistit pot sa scot si 7%. totul tine de stilul de mers.

Xcite sa ne vorbeasca de F4i

ambele motoare sunt de vanzare

- Eu nu vad nici o diferenta intre F4 si F4i la pozitie. Poate te referi la diferenta cu F4iS ....

- Xcite sa ne vorbeasca de F4iS, tu de F4 si eu de F4i. Si toate 3 sunt de vanzare :D

 

Nu inteleg cum va consuma voua F4 sau F4i in afara orasului atat de mult, intr-un mers pe care-l numiti "cum vreau eu"! Am mers cu pasager, Cheia, Bran-Rucar, Transfagarean, Valea Oltului, Dealul negru si nu mi-a sarit consumul mai mult de 5.7%. Si nu vorbesc de fostul F4i, care consuma si mai putin de atat, ci de RR '05, care consuma mai mult decat un F.

Cred ca aveti un țăcănit la ghidon. :D

Total de acord cu tine :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

/wave am reusit sa dovedesc si eu vara aceasta orarul ocupat de la birou si m-am facut cu un plastic d-asta pe care zice categoria A. Acum incerc sa ma orientez spre un F4. Inainte de a citi cele 445 de pagini (:D) m-am gandit sa va intreb care sunt problemele uzuale, modele recomandate, etc. Carburator vs. injectie si orice sfaturi va mai vin prin minte sunt apreciate. Sper iarna asta sa-i gasesc bugetului meu o gaura unde sa-l pot cheltui si sa intru in familia de CBRfisti. Salutari!

 

iti dau un F4, nu s-au schimbat decat consumabile la ea din 2007. e unsa cu toate alifiile si nu da semne de suparare :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As prefera ceva pe injectie fiindca sunt mai noobish cand vine vorba de desfacut carburatoare/curatat/soc/etc. Acum ca vine iarna vad ca sunt in scadere preturile, nu ca as vrea sa profit dar vreau ceva pe care sa ma pot baza ca nu ma lasa si sa am grija de viitoare visinica. (bine, recunosc, in casa nu va dormi cu mine...cum am vazut in unele anunturi :D )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de ce are toata lumea impresia ca daca ai carburatie, automat ai si probleme la carburatoare, iar daca ai injectie, totul merge ca uns si nu se strica nimic?

cine e constient ca o problema electrica la injectie te poate trage pe margine definitiv sau te poate usca de bani, sa ridice mana.

 

oricum, este un F4i al lui claudiu* si un F4i Sport al lui Xcite, motoare foarte bune. daca vrei asa ceva, contacteaza-i si poate te lipesti. mai ales F4i Sportul lui Xcite este un chilipir.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care sunt diferentele dintre F4i si F4i sport, ca n-am gasit cine stie ce date relevante... Inafara de diferenta de HP ?

 

Nu exista diferente de HP, motorul este identic, poate doar o mica diferenta in harta ECU. Diferenta notabila o consta pinionul mai mare pe spate si codita cu 2 sei in loc de una.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...