Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 19,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

... Daca auzi pe cineva interesat .... mobra o stii :laugh:

Daca o dau pe a mea, ma coafeaza pe mine ideea....

 

In alta dezordine de idei: cine semneaza azi condica?

Editat de claudiu*
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ce am preluat CBRica de la xcite am avut prima plimbare alaturi de amanta.

 

Am ajuns la cateva concluzii de incepator :

 

- tre' sa fii (cuvant urat) sa mergi fara manusi nu doar din considerente de singuranta ci si fiindca e complicat sa pornesti de pe loc daca nu mai simti mana dreapta.

- cand pisti frana fata exista doua situatii - buf sau OO + rezervor = <3

- CBRica e o pisica blanda si docila pana pe la 5k....moment in care te musca de poponeata.

 

Trecand peste toate astea...senzatia care o ai cand te apleci putin si iei rezervorul in brate, cum te contopesti cu metalul de sub tine, este unica. Man and machine become one... Daca e cald in weekend... :laugh: But first, manusi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sfaturi ca de la un incepator la altul :laugh:

I-ati manusi cu protectii. Doare cand te loveste o piatra peste degete.

E doar prima senzatie. Mai fa cateva sute de km si o sa te obisnuiesti si cu acceleratia si cu frana.

Incearca sa franezi cu 2 degete si nu trage brusc de frana. Jumatate de secunda franeaza usor cu fata si spatele pana comprimi suspensia fata dupa care poti strange cat vrei de frana. Nu vei mai da cu bilitele de rezervor si nici nu vei bloca fata in felul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spre binele mostenitorilor tai, sa incerci pe cat posibil sa nu iti moara motoru si sa nu dai in gropi. Am dat peste o denivelare ciudata pe cheiu dambovitei la intersectia cu pasaju marasesti si era sa cad de pe motor la ce durere in o o am suportat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia-o usor! Nu stiu cata experienta ai, dar moto care ai luat-o e destul de puternica pt un incepator. Iti iarta unele greseli dar poate da cu tine de pamant de nu te vezi daca nu esti atent. Iar vremea de afara desi arata prietenoasa e departe de a fi ideala pentru mers cu moto.

Imi aduc aminte si acum cum am fost eu anul trecut (tot asa prin oct-nov mi-am luat-o) si eram destul de incantat sa merg cu ea, dar dupa experienta din sezonul cald mi-am dat seama ca am fost cam inconstient.

Cu totii ne bucuram cand adaugam un nou membru, dar nu ne place sa auzim de cazaturi si accidente.

Acestea fiind spuse, asfalt uscat si bine ai venit in comunitate!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot un sfat de la incepator pentru incepator... tot pe cbr f4 is am inceput si eu, pentru inceput am simtit ca e mai moale decat mobra de 200cmc pe care am facut scoala... are aceleratia liniara fara smuciri cat timp stii sa gaditi ambreajul. Ai grija cu frana daca esti aplecat in special ca in conditii normale mai strangi oleaca cu outzele de rezervor :laugh:) fii atent la fiecare detaliu pentru inceput, nu sta deconectat (eu intr-o curba la drum intins m-am gandit sa ma uit daca mai e bagajul legat cu plasa :D) si normal ca am iesit de pe sosea, noroc ca asfaltul nu era inaltat si m-am redresat pana la santz). Ce am descoperit acuma cand a venit friguletzul... cauciucurile trebuiesc un pic incalzite, cel putin eu cand ma sui pe ea si plec tare simt un pic spatele cum fuge, acuma sa zica cei experimentati daca trebuiesc incalzite sau care este smecheria... in rest multi km placuti fara incidente!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce am descoperit acuma cand a venit friguletzul... cauciucurile trebuiesc un pic incalzite, cel putin eu cand ma sui pe ea si plec tare simt un pic spatele cum fuge, acuma sa zica cei experimentati daca trebuiesc incalzite sau care este smecheria...

Ar fi o solutie ce-i drept sa le incalzesti, asta daca nu ti-a venit inca mintea la cap ca atunci cand temperatura scade de ~10-12 grade motorul trebuie lasat in garaj... :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca tine si de cat de moi sunt gumele. Cu gumele pe care le avea motorul cand l-am luat Michelin pilot sport din 2001, fugea spatele si la 30 de grade desi incercam sa merg cat mai lin. Cu Dunlop Qualifier noi n-a mai facut la fel nici la 10 grade, dar astea sunt moi, infigi unghia in ele.

Cauciucurile astea mai sportive imbatranesc repede. In 3-4 ani se intaresc si apar mici crapaturi in ele si nu mai sunt eficiente. Valabil si pentru cele auto din clasa UHP.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cauciucurile astea mai sportive imbatranesc repede. In 3-4 ani se intaresc si apar mici crapaturi in ele si nu mai sunt eficiente.

Daca tii un set de cauciucuri (sportive, touring) mai mult de 2 ani inseamna ca deja te dai cu tendinte suicidale. :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu sunt de parere ca se mai poate si acum merge cu motosicli. Doar ca trebuie sa fii foaaaaarte precaut si cumpatat.

Daca accelerezi cu limita si nu te bagi ca idi0tul in situatii in care trebuie sa bruschezi acceleratia sau frana, nu ai probleme.

Eu am luat motorul in martie anul asta si inca era zapada afara. Am balit pe langa ea pana s-a uscat pe jos si pana a urcat minima la 7 grade...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ce am preluat CBRica de la xcite am avut prima plimbare alaturi de amanta.

 

Am ajuns la cateva concluzii de incepator :

 

- tre' sa fii (cuvant urat) sa mergi fara manusi nu doar din considerente de singuranta ci si fiindca e complicat sa pornesti de pe loc daca nu mai simti mana dreapta.

- cand pisti frana fata exista doua situatii - buf sau OO + rezervor = <3

- CBRica e o pisica blanda si docila pana pe la 5k....moment in care te musca de poponeata.

 

Trecand peste toate astea...senzatia care o ai cand te apleci putin si iei rezervorul in brate, cum te contopesti cu metalul de sub tine, este unica. Man and machine become one... Daca e cald in weekend... :laugh: But first, manusi!

 

 

Cand eram mai la inceput...si acum tot la inceput sunt... claudiu mi-a recomandat un filmulet care s-a dovedit a fii foarte folositor.

Se numeste Keith Code Twist of the Wrist vol.2. Vezi si u ca il gasesti pe torrenturi. Daca nu reusesti ne auzim pe mess si iti trimit eu torrentul.

 

In legatura cu cauciucurile, eu anul acesta am vazut care este diferenta intre cauciucuri uzate - noi si incalzite-reci. Este o diferenta f mare, sesizabila pana si de incepatori.

 

Noroc si sanatate!

Editat de adism
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu sunt de parere ca se mai poate si acum merge cu motosicli. Doar ca trebuie sa fii foaaaaarte precaut si cumpatat.

Daca accelerezi cu limita si nu te bagi ca idi0tul in situatii in care trebuie sa bruschezi acceleratia sau frana, nu ai probleme.

Eu am luat motorul in martie anul asta si inca era zapada afara. Am balit pe langa ea pana s-a uscat pe jos si pana a urcat minima la 7 grade...

Anul trecut cand am luat motorul am mers vreo 2 drumuri pana pe la 4-5 grade (cu grija si cu teama de incepator). In primavara, cand deja dorinta era mare, cum plec la servici pe la 5,30 dimineata, s-a intamplat sa prind si polei pe asfalt, asta in timp ce dardaiam pe motor de mai aveam putin si-l darmam stand pe loc. :laugh: Ideea e ca se poate.

Insa dupa ce am dat toata vara in ea in stilul pe care unii din voi il stiu, am hotarat ca e mai inteligent sa o bag devreme la garaj. Asa ca de cand temperatirile sunt sub 20 merg pe 4 roti si cred ca e mai bine asa. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am mers azi-noapte pe la 12.30 la 0 grade. senzatie. no panic. doar m-am rahatzit pe mine de frig :laugh:

 

@Shin: eu am toate cheile utile pe F4. daca surubul pe care il cauti este si pe F4, atunci treci pe la mine s-o rezolvam :D

Editat de alx31
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:laugh: Mie mi s-a luat de mers iarna pe mobra, va las voua placerea asta. Nu e nici un fun sa te dai cu niste cauciucuri piatra pe o suprafata mereu schimbatoare. Anu' trecut a fost suficient un drum la Ursu , in Noiembrie, iar la intoarcere am avut placerea de a ma duce subit si fara drept de apel cu rotile in sus datorita unei portiuni de gheata creata ad-hoc. Plimbarea cu mobra de acum inainte va fi oricum mai putin fun. :D
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...