Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 19,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tu ai 20 de grame ....

Am zis sa nu ma iau de el, ca poate crede ca am ceva personal cu el :)

Dar vad ca tu n'ai putut sa te abtii :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun, deci si pe aici sunt destui care folosesc presiuni destul de mici fata de cele recomandate. Ajuta? De ce faceti asta?

Eu m-am gandit ca 0,2 bar mai putin e destul sa se incalzeasca mai repede, dar tot nu apuca sa se incalzeasca pe vremea asta decat dupa multi km. Cu acceleratia deschisa mai mult pe la 8000-9000 rpm in treapta 1 am simtit cum aluneca roata spate de cateva ori.

Editat de cristidb
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu folosesc 2 si 2.1 pe spate :peace:

 

si eu la fel, teoretic, ca practic nu mai situ cand am verificat presiunea si cred ca-s iesit din parametrii.

 

voi la cat timp verificati presiunea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu folosesc 2.1 cu 2.3. Am incercat si presiunile indicate de producator dar cam era instabila pe curbe si pe franari. Intr-adevar, consuma putin mai mult si gumele se duc mai repede dar ma simt mai in siguranta asa.

Producatorul a facut recomandarea 2.5 cu 2.9 pt consum mai mic si uzarea mai lenta a gumelor.

Acum fiecare cum se simte mai bine...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu folosesc presiune mai mica deoarece:

1. se incalzesc mai repede decat daca as folosi presiunea recomandata de producator

2. accelereaza/franeaza mai bine, suprafata de contact fiind mai mare, se mareste si eficienta

3. mai stabila pe curbe (din nou suprafata de contact)

4. Pe ploaie (daca ma prinde) este mai ok sa ai presiunea mai mica, in cazul in care cauciucul nu are performante excelente din fabrica.

 

Dar asta este parerea mea, nu este obligatoriu sa o impartasiti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu folosesc presiune mai mica deoarece:

1. se incalzesc mai repede decat daca as folosi presiunea recomandata de producator

2. accelereaza/franeaza mai bine, suprafata de contact fiind mai mare, se mareste si eficienta

3. mai stabila pe curbe (din nou suprafata de contact)

4. Pe ploaie (daca ma prinde) este mai ok sa ai presiunea mai mica, in cazul in care cauciucul nu are performante excelente din fabrica.

 

Dar asta este parerea mea, nu este obligatoriu sa o impartasiti.

I agree !

 

Pe langa faptul ca portiunea de contact e mai mare, dar si cauciucul se muleaza mai usor pe suprafata de rulare (asta la presiune mai mica).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu folosesc o presiune mica din 2 motive:

1. atat imi pune mecanicul (2.2/2.5)

2. am incercat mai tari (insa nu atat de tari pe cat spune producatorul) si nu m-am simtit deloc bine pe ea: topaie de o ia naiba, daca dai in gropi iti distrugi rinichii, pare mai instabila s.a.m.d.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Producatorul motocicletei face o recomandare strict legata de cauciucul cu care acea motocicleta vine echipata din fabrica. Daca tu schimbi cauciucul cu alt model de la acelasi brand sau schimbi brandul, ecuatia se schimba.

Producatorul cauciucului stie cel mai bine ce compozitie, carcasa, uzura la diferite temperaturi are acel tip de cauciuc. E normal sa crezi in ce zice el, nu producatorul motocicletei.

Una e sa pui uleiul recomandat de producatorul motocicletei si alta e sa pui presiunea in cauciucuri. La schimbul de ulei componentele afectate sunt ale producatorului, pe cand aici vorbim de un "3rd party".

 

Poate ar fi bine sa folosim si logica atunci cand ne apucam sa zicem/facem ceva...

 

A zis si Survolaj mai sus cam acelasi lucru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Producatorul motocicletei face o recomandare strict legata de cauciucul cu care acea motocicleta vine echipata din fabrica. Daca tu schimbi cauciucul cu alt model de la acelasi brand sau schimbi brandul, ecuatia se schimba.

Producatorul cauciucului stie cel mai bine ce compozitie, carcasa, uzura la diferite temperaturi are acel tip de cauciuc. E normal sa crezi in ce zice el, nu producatorul motocicletei.

Una e sa pui uleiul recomandat de producatorul motocicletei si alta e sa pui presiunea in cauciucuri. La schimbul de ulei componentele afectate sunt ale producatorului, pe cand aici vorbim de un "3rd party".

 

Poate ar fi bine sa folosim si logica atunci cand ne apucam sa zicem/facem ceva...

 

A zis si Survolaj mai sus cam acelasi lucru.

 

:ok:

M-am pus si eu de acord.

Am de dat cateva beri (ca am pierdut in fata unui neamt) pe seama asta si am facut procentaje care au dus clar la ce ai scris mai sus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu ai 20 de grame ....

:smoke: tu sa taci!

 

Cu plinul facut.

:blbl: si tu la fel!

 

Am zis sa nu ma iau de el, ca poate crede ca am ceva personal cu el :)

Dar vad ca tu n'ai putut sa te abtii :P

Care el? :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:smoke: tu sa taci!

N-am sa tac ever! Warn me!

 

 

 

Care el? :unsure:

Credea ca m-am luat de Pussyfer; n-a vazut ca de fapt ma luasem de tine (sau asa cred eu).

Oricum ar fi fost, a iesit bine.

Tu si Pussyfer sunteti la extreme, doua dovezi clare ca motocicletele se seteaza in functie de cine le foloseste. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact, fiecare isi seteaza totul dupa cum se simte mai confortabil si sigur. :peace:

Eu daca bag in cauciucurile mele 2.5-2.9 zici ca am roti din piatra...pt ca sunt vechi, pt ca nus excelente, etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

legat de cauciucuri, chiar daca cineva isi ia aceeasi marca si acelasi model ca cel aflat pe motor la cumpararea unei motociclete noi, nu va avea niciodata parte de aceeasi calitate ca si cea din prim-montaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna,

stie cineva sa imi recomande un site (exceptand wiki)unde pot gasi informatii despre modelele de f-uri.

as vrea sa stiu de ex, la f4i care e diferenta intre modele diferand anii de fabricatie (si tehnic si design)....ce a adaugat 2004 in plus fata de 2003, etc....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna,

stie cineva sa imi recomande un site (exceptand wiki)unde pot gasi informatii despre modelele de f-uri.

as vrea sa stiu de ex, la f4i care e diferenta intre modele diferand anii de fabricatie (si tehnic si design)....ce a adaugat 2004 in plus fata de 2003, etc....

 

www.bikez.com

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...