Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

Am mai avut 3 Rs-uri de 125, dar la asta ma interesa in special la ce temeperatura trebuie sa functioneze motorul, si pana la cat sa o las sa se incalzeasca inainte sa ma urc pe ea.

 

Si imi cer scuze ca mai postez inca odata. Trebuie sa-i fac si schimbul de ulei, stiu ca i-ar trebuii ulei 10W-40, ce imi recomandati ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 19,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

O lasi pana scade relantiul la 1300rpm, adica daca e frig 2-3 minute, daca e cald poti pleca direct. Ca la orice motor, trebuie menajat pana ajunge la temperatura normala, nu-i dai 10 000rpm la 40 de grade. Temperatura in oras ajunge pana la 108 grade. La drum sta pe la 85-90.

Ulei sintetic 10W40 sau 15W50 de care vrei, schimbat o data pe an sau maxim 10 000kmcu tot cu filtru.

Editat de cristidb
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu un cbr exact ca al tau vad. Am observat ca ai indreptat pedala de frana, cum ai reusit fara sa o rupi ? Ce rol are sapunul? Eu am indreptat putin din ea dar mai mult imi e frica, deoarece pot sa o rup. Am observat si eu un zgomot la lant, cum ar trebuii sa procedez sa-l atenuez?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite aici explicatia. http://www.technologystudent.com/equip1/heat3.htm

Cand incalzesti si racesti un metal se elibereaza tensiunea si poti sa-l mai indoi putin. Se simte cat poti indoi fara sa-l rupi. Se indoaie usor cativa mm si apoi se intareste. Daca insisti se rupe. Trebuie sa-l incalzesti si sa-l racesti din nou, sa-l mai indrepti putin, tot asa pana ajunge la forma initiala. Merge foarte bine si la manete de frana/ambreiaj si la pedale de aluminiu. Cu sapun se da sa vezi cand s-a incalzit. Aluminiul nu se inroseste ca fierul. Cand sapunul s-a innegrit inseamna ca e destul de incins. Merge si racit repede in apa.

 

Confectioneaza dintr-o tabla de 0,7mm cheita pentru intinzator. Ai in manualul de service dimensiunile. Scoate surubul din capatul intinzatorului baga cheita sa-l blochezi, scoate intinzatorul si vezi cat de iesit e pistonasul. Daca e aproape de capat trebuie schimbata toata distributia. Daca e iesit doar aproximativ 1,5cm probabil e doar intinzatorul defect. Poti sa mai strangi arcul si rezolvi temporar, daca nu a mai fost deja strans. Mai sigur cumperi unul nou. Daca tot nu se rezolva trebuie distributie. Eu zic sa-ti iei intinzator nou, la mine a tinut doar vreo 3000 de km dupa strangerea arcului si a inceput iar sa faca zgomot pur si simplu era prea slab arcul ala chiar si strans maxim. Am cam 5000km cu intinzatorul nou si e liniste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce mansoane trebuie pt honda cbr f4 din 2000?adica e prima data cand vreau sa le schimb si sunt mai incepator,am motorul doar de vara asta si e primul meu motor de 600...potrivesc cele universale?sau au ceva diametru interior sau altceva anume special pt acest model de motocicleta?stima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

@excitat: vorbeste cu moderatoarea care a sters poza sa ti-o trimita. Din cate imi aduc aminte, parca nu se stergea definitiv, ci doar nu mai era afisata :P

Se sterge definitiv. I-am descris eu poza ;) neinteresant...

 

Bey nu mai gasesc poza :))))) elenaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa angryfire.gif

:D hai mai...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chiar nu stie nimeni nimic de un parbriz DB????

Ebay iti spune ceva? gasesti mai multe marci si mai ieftine decat preturile la care iti pot aduce importatorii de accesorii de la noi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca stiam pe cineva care aduce de pe ebay il aveam demult....dar mersi oricum

dar nu trebuie sa sti pe nimeni,iti faci cont si sa ai un card cu suma respectiva pe el,ce e asa greu?

 

http://www.ebay.co.uk/itm/Dark-Tint-Double-Bubble-Screen-Honda-CBR-600-F4-99-00-/170848264948?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item27c759a2f4

 

Din UK vine repede ,la banii astia nici sh nu gasesti la noi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare. am si eu nevoie de placute de frana pe fata pr un cbr f3 '98, am gasit pe net modelul asta My link pe site asta scrie model PC31 iar la mine in talon scrie PC31/A. care e diferenta,daca exista una:D...si pe site nu scrie cate placute sunt( ...multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare. am si eu nevoie de placute de frana pe fata pr un cbr f3 '98, am gasit pe net modelul asta My link pe site asta scrie model PC31 iar la mine in talon scrie PC31/A. care e diferenta,daca exista una:D...si pe site nu scrie cate placute sunt( ...multumesc.

 

Acu 6 ani am pus si eu Ferodo (street racing, platinum scrie pe ele), care sunt cele mai proaste placute posibil. Orice-ai face, fereste-te de ele.

Etrierii sunt aceiasi, n-are importanta A-ul din talon.

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acu 6 ani am pus si eu Ferodo (street racing, platinum scrie pe ele), care sunt cele mai proaste placute posibil. Orice-ai face, fereste-te de ele.

Etrierii sunt aceiasi, n-are importanta A-ul din talon.

Bafta!

ce firma imi recomanzi...e prima data cand le schimb si habar nu am:P .am mai gasit pe aici pe site gold fren la 85 ron set de 2. sunt cv de capu lor? ms o zi buna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce firma imi recomanzi...e prima data cand le schimb si habar nu am:P .am mai gasit pe aici pe site gold fren la 85 ron set de 2. sunt cv de capu lor? ms o zi buna

 

Eu pot sa-ti recomand doar placute din clasa de calitate superioara, care nu distrug discurile. Mie goldfren nu-mi plac, desi le am in oferta la service, si nu le recomand pt. ca fac santuri in discuri.

Carbone Lorraine A3+ si SBK5 (preferatele mele, acum se numesc XBK5) sau Vesrah (pe care nu le gasesti insa in Romania). Si SBS si EBC fac placute bune, cu mentiunea ca mie EBC HH mi s-au glazurat la un numar de franari mai puternice, a trebuit sa le dau jos si sa le frec cu smirghel ca sa se duca de pe ele depunerea sticloasa. Si la SBS sa ai grija ce compozitie iei, nu te arunca la cele mai ieftine. Un set de discuri costa mai mult de 400 de euro si nu merita sa le distrugi cu placute ieftine.

Asta e parerea mea si trebuie sa o iei ca atare, nu sunt detinatorul adevarului absolut dar testez placute de frana de vre 6 ani si pot sa zic macar de ce ar trebui sa te feresti ;)

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...