Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 19,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1Cheie de filtru cu curea sau lant.

2.Depinde de reglaje,stil mers,cu pasager sau fara..o medie 7/8

3.Lantul de la distributie de regula .

 

Am sa incerc sa cumpar o cheie pt filtru sa il desfac ca vreau sa fac schimbul de ulei.

Nu e cam mult consumul de 7-8 % pt o motocicleta?

Se intampla ceva grav daca mai pornesc motorul avand sunetul metalic de la lantul de distributie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mesaj postat de @outlet6177

sunt nou pe forumul acesta si nu prea stiu cum sa postez, ma intereseza daca a montat cineva niste crash paduri pe o honda CBR F3 si vreoiam sa stiu mai multe detalii cum se face..si daca are cineva idee de unde sa cumpar o pereche la maxim 100Ron...pe bike shop am cautat dar tipul care vinde nu are pentru CBR F3. Multumesc anticipat.

Eu am tot F3 ,am renuntat la ideea de a pune crash-pad pe ea din cauza ca singurul loc unde se pot monta este in urechile de prindere ale motorului pe cadru cu inlocuirea suruburilor cu unele mai lungi si decuparea carenelor,ca si locatie urechile de prindere sunt fix la 2 cm sub gurile de vizitare detasabile laterale ale carenelor. Eu am renuntat sa le montez pentru a nu risca la o cazatura sa rup urechile de prindere ale motorului si sa indoi cadrul,prefer mai bine sa se sparga plasticele care se pot repara mai usor.Totusi daca te hotarasti sa iti pui alege un tip de crash-pad bun adica scump nu porcarii de 100 ron pentru ca sunt foarte dure si nu isi fac treaba cum trebuie si in loc sa absoarba socul il tranmit mai departe in sistemul de prindere ,adica urechile motorului.

 

Din pacate nu mai am pompa...

vezi ca pompa e marca Mitsubishi (parca asa se scrie ) are emblema cu 3 romburi pe ea si o gasesti si pe Kawasaki zzr,zxr, posibil si la yamaha asta in cazul ca nu gasesti de la alta honda F 3, hornet, toate sunt la fel doar sa fie de carburatie

 

Am sa incerc sa cumpar o cheie pt filtru sa il desfac ca vreau sa fac schimbul de ulei.

Nu e cam mult consumul de 7-8 % pt o motocicleta?

Se intampla ceva grav daca mai pornesc motorul avand sunetul metalic de la lantul de distributie?

-daca nu vrei sa cumperi cheie iei o surubelnita si un ciocan ,infigi surubelnita in fitru(tabla e foarte subtire) si apoi rasucesti in sens invers ceasului

-motocicleta ta este destul de batrana si nici consumul nu mai este cum era cand a fost noua,dar cu carburatia pusa la punct si filtre schimbate vei scoate un 5-6 afara si 7-8 in oras

-cat de grava sau nu este starea distributiei numai un mecanic iti poate spune,trebuie sa sti totusi ca toate hondele au problema zornaitului distributiei dar nu le afecteaza fiabilitatea in nici un caz.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut!

voi de unde va luati bujiile pentru F4-i?

din cate am inteles,la specia noastra merge doar iridium,dar sub 100 de lei BUCATA nu am reusit sa gasesc.

nu stiu de voi,dar ma arde sufletul sa dau ~ 100 de euro pe 4 bujii...

Editat de ScoRider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

suruburile de la parbriz sunt universale ??si daca da sunt M5 ,adica de 5 mm ? ca vreau sa imi iau altele si nu am motorul aici sa le pot masura...multumesc mult !

Eu am comandat de pe Loise cu tot cu prinderile de cauciuc dar nu sunt multumit.Incearca sa cumperi second hand din dezmembrari

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din cate stiu nu trebuiesc neaparat iridium,dar nici cele simple nu sunt decat vreo 40-50 ron bucata

 

la modelele astea,doar iridium sunt recomandate.

ma interesasem de mult de astea,dar nu sunt.cica le face praf dupa 200 de km...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inainte sa cumpar,am intrebat si eu cativa mecanici de renume dupa aici si mi-au zis ca astea numai cu iridium merg.

In carte zice clar : NGK :IMR9A-9H , DENSO :IUH27D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca e cineva interesat vand partea din spate completa de la un f4 din '99 (cadru codita,sa,undertail,stop,codita,sistem inchidere,maner pasager) nu am avut accident,doar ca am modificat partea din spate si nu am mai folosit nimic din piesele vechi....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor sunt foarte fericit ca am intrat in clubul acesta selact al ceber-istilor. sunt din Maramures si proprietar de o luna a unui f4i sport din 2002 are 3700 mii km a fost intretinuta foarte bine din cate se vede, are xenon faza scurta, mie imi place f mult.Sapt trecuta am terminat cam cu toate pregatirile pt sezon mai am nevoie de anvelopa spate cat de repede, am si trecuto pe mine deci ii cam gata de plecare numa ca vremea nu tare tine cu noi. as avea si eu cateva intrebari pt cunoscatori daca ma pot ajuta.

1. am schimbat uleiul am pus 300v 15w50 si cum un drum am vrut sa vad filtrul de aer dar am intampinat o problema nu am gasit robinet de inchidere al rezervorului m-am tot uitat si pe sub rezervor si in laterale dar nimic daca stiti unde se afla sau nu are?

2. am doar o cheie si as vrea sa imi mai fac una de rezerva daca stiti cumva unde se pot face ca eu am vb cu cineva si o zis ca nu mai este reprezentanta honda de motoare in romania si ca acolo se puteau daca se poate face in alta parte sau la honda de masini.

3.vreau sa ii montezi si crashpaduri daca stiti de unde pot gasi

 

Va multumesc anticipat si sa vina vremea buna cat de repede sa putem scoate frumusetile la soare

Cu respect Negrru

post-73749-0-71514800-1364809916_thumb.jpg

post-73749-0-63128500-1364809918_thumb.jpg

post-73749-0-28717700-1364809920_thumb.jpg

post-73749-0-06047000-1364809922_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu are robinet si nici nu trebuie sa desfaci furtunuri de benzina cand umbli la filtrul de aer. Se desfac suruburile de la rezervor si cele 2 de pe lateral si se ridica rezervorul spre spate. Il legi cu o coarda elastica sa stea asa pana verifici/schimbi filtrul. Vezi sa nu scapi suruburi in admisie sau sa strici filetul cand le pui la loc. E de preferat sa nu fie plin rezervorul cand faci asta.

Iti trebuie cheie cu cip pe care o tai si o programezi. Vazusem undeva pe net cum se poate programa cheie fara vreo scula speciala, doar punand la masa un fir de la ECU.

De exemplu LSL se comporta bine. Vezi ca sunt unele LSL mai ieftine si pe care nu le-as recomanda cu ciuperca de plastic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva idee de ce cand iau mainile de pe ghidon am impresia ca motocicleta se inclina in partea stanga? LA ochi nu pare deloc sa fie stramba sau lasata intr`o parte, telescoapele sunt in stare impecabila... cadrul este drept... chiar nu imi dau seama... e posibil sa am doar impresia deoarece nu sunt obisnuit cu motocicleta??? (o am de foarte putina vreme) ......La restul motoarelor pe care le`am avut nu am intalnit chestia asta.... Va multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Are cineva idee de ce cand iau mainile de pe ghidon am impresia ca motocicleta se inclina in partea stanga? LA ochi nu pare deloc sa fie stramba sau lasata intr`o parte, telescoapele sunt in stare impecabila... cadrul este drept... chiar nu imi dau seama... e posibil sa am doar impresia deoarece nu sunt obisnuit cu motocicleta??? (o am de foarte putina vreme) ......La restul motoarelor pe care le`am avut nu am intalnit chestia asta.... Va multumesc.

Daca totul estd drept dupa cum spui,atunci mai sunt anvelopele uzate ,vant lateral,pozitie gresita,si pasager care se uita la km pe langa tine...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am reusit sa montez capac nou la alternator, si sa pornesc motoru dupa un 1 decembrie nefericit.. s-a deschis sezonul si la mine, asfalt uscat !

 

 

post-38940-0-72649600-1364926704_thumb.jpg

Editat de zune
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ms pt sfaturi as mai avea o intrebare la modelul asta filtru de aer ii din ala care se schimba sau ii sport si numa se curata si se unge si se pune la loc ca am fost la un magazin de specialitate si am intrebat de un filtru de aer asa informativ la pret si o zis ca ei nu au in baza de date filtru pt modelul meu si a zis ca probabil ii sport la modelele astea .as vrea sa stiu daca tot il desfac sa stiu sa am unul pregatit daca ii din acela care se schimba.

Asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La releul de pornire ai o mufa rosie cu 4 fire...desfa acea mufa si sub ea ai o siguranta de 30 aia este arsa.



La releul de pornire ai o mufa rosie cu 4 fire...desfa acea mufa si sub ea ai o siguranta de 30 ...este arsa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...