Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

Uleiul pe care il folosesc este Motorex si l-am schimbat la inceputul sezonului , doar ca ceea ce nu stiu eu este daca cutia de viteze are ulei separat !!! Cablul de ambreiaj nu l-am schimbat pana acum si am 3 sezoane cu ea :( .

Nu are ulei separat, e acelasi ulei din motor. Cablul nu trebuie neaparat schimbat, la mine se dereglase rotita de tensionare de la maneta sus in dreptul ghidonului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 20,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Donez un set de placute scoase de pe un F4i. Sunt de fața. Unul dintre seturi era tocit complet si am decis sa le schimb pe ambele cu toate ca cel in cauza mai are cca 4 mm din placuta ... cine e interesat astept PM. prefer predare personala in Bucuresti. Se va putea intra in posesia lor abia de duminica.

Asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

caut subansamblul ventilator pt un cbr 600 f4i (2004)

reperul 4 si 5 din link-ul urmator http://www.hondapartshouse.com/oemparts/a/hon/5053ea15f870021c54be3d91/radiator-01-06


» Post actualizat in 31 Aug 2015 06:26

daca stiti pe cineva, cine dezmembreaza un f4i, let me know

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator darcocbr

Iei o toba cat de cat cunoscuta, o scurtezi si sa vezi ca numai miauna, o sa mormăie ;)

Eu la f4 aveam un galasetti,nu ceva cunoscut, am luat o tranta si s-a cam belit toba unde intra cotul in ea. Ca sa arate bine din nou, am scurtat-o cam 10 cm. Arata si mai bine fiind mai scurta, iar sunetul era bestial. Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut.

azi am facut o sincronizare a injectiei, sau cum naiba ii spune. a conectat niste ceasuri vacuumatice, apoi a reglat 2-3-4 la fel ca primul, care a spus ca este de referinta. A modificat putin si relantiul. Mi se pare ca e prea mic acuma. Cam 1000-1100. Mi-a spus ca ar trebuii sa fie 1300 ture. Nu gasesc nicicum in manual, cat ar trebuii sa fie relantiul. Am versiunea PDF scanata, si functia search in manual nu functioneaza, fiind o varianta scanata.

 

Mersi

 

 

Am gasit! In manual pagina 1-5 . Trebuie sa fie 1300+/- 100. Relantiul il reglez cand apa a atins 90 gr?

Editat de ssk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Vizitator darcocbr

A ieșit fain. Eu as schimba capetele de ghidon, as pune tank pad carbon look pe buson si pe jug, as retapita saua cu un material mai "modern", eventual o cusatura rosie, as scoate mânerul de pe codita,as inlocui manetele cu unele negre, scurte cu reglaj rosu sau albastru, as schimba burlanul de toba...si ar mai fi câteva marunte. Nu vad spatele..un suport de nr ca lumea...Abia atunci ar arata mobra cat de cat bine.

Editat de darcocbr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Dude , mai respira cind incepi sa enumeri zonele care au ramas problematice.......Glumeam, unele din ele sunt deja acasa si urmeaza sa fie schimbate. Minerul din spate si toba stoc vor ramine dar restul sunt deja pe lista. Si toba va fi schimbata cu una care sa arate ca noua daca nu reusesc sa o bafuiesc pe asta ca sa arate mai bine.Cind am luat motorul asta a venit cu o yoshimura pe care s-ar putea sa o scot la vinzare .


» Post actualizat in 11 Sep 2015 18:51

Fata de cum arata inainte este o opera de arta .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut !

 

Postez aici ca sa nu mai deschid un topic nou unde probabil voi fi bombardat cu insulte :P.

 

Vreau sa achiziționez o Honda F4 din 1999 model Repsol Limited Edition, 37 000 km scrie pe ea, nu stiu daca sunt reali sau nu, fiind prima mea moto sport, pana acum am mers pe choppere. Plecam de la premiza ca tehnica nu are probleme majore.

 

Ce doresc de la ea? Sa pot sa fac si eu un traseu gen Transfăgărășan sau Transalpina fara sa imi stea inima in loc ca 1. nu trage suficient si crapa in drum 2. raman fara benzina (plecat cu plinul facut zic, nu "pana de neatantie").

 

Poate ca locul topicului nu e aici dar am nevoie de parerea unor posesori de moto similare sau cineva care stie ce zice.

 

Multumesc anticipat pentru raspunsuri guys ! Toate cele bune! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator darcocbr

Cu un f4 '99, faceam afara 300 km lejer cu un plin, mergand in toate felurile posibile..dar nu f f tare, adica pana in 150 asa consuma. Era reglata bine, n am avut probleme. Cand ele au inceput sa apara, am vandut-o. Despre varianta repsol la f4 nu am auzit si tind sa cred ca e revopsita. Daca a fost si accidentata..vezi tu. Editie limitata? Poate ma insel..dar nu prea cred asta. E un motor ok, te poti baza pe el. Greul vine cand ai si pasager/a si dai de o panta..schimbi viteze la greu. E destul de slab/puturos cu doua persoane. In rest, daca ai grija de ea e buna..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru feedback! Nu tin neaparat sa fie editie limitata dar asa scrie. Are o placuta intr-o parte pe care scrie "Honda Repsol Limited Edition" si are o serie / numar care nu e seria ei de sasiu sau ceva asemanator.

 

Am de "de ales" ca sa zic asa dintre modelul acesta si ceva mai mare la care nu stiu daca ar fi constructiv ca progras sa ma bag din prima : Honda 954 rr. Ideea e sa iau ceva care sa ma tina 3-4 ani pana invat pe acest stil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator darcocbr

Asa am început si eu.pe f4. E mai mult decat suficient pt incepatori. Am si căzut, m am ridicat..motorul sifonat. L am dus acasa, am comandat piesele, l am reparat si am mers in continuare. Un 954 e prea mult la început si nu ti va permite sa inveti mai nimic .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Vizitator goe 75

Nu era in haine de sarbatoare. In realitate a fost mai putin dramatic decit pare.Cazatura a fost pe asfalt , aterizarea in balta doar bonus. Nu a fost nevoie decit de o spalare seriosa , banda adeziva pentru acoperit gauri in carena dreapta, indreptat maneta si pedala de frina cu o tubulara , scos noroiul din tubul de acceleratie (wd40 face miracole) si cusut parbrizul cu sirma de la Balamuc &Co(multumesc!).Dupa ce s-a uscat a pornit din prima si distractia a continuat pentru inca trei zile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...