Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

:ok:

Eu m-am imprastiat din cauza lui, pe vremea cand eram incepator si de atunci imi provoaca greata numai cand le vad pe mobre:)

Am avut si eu F4, la un moment dat i am luat o Yoshimura trioval, tzeava tobei dadea in cricul central, a trebuit sa l dau jos. Si mi a placut mai mult dupaia. Intimplarea cu cazutul din cauza cricului am vazut-o pe Amckart, baiatul se apleca mult cu un F4, a atins asfaltul cu cricul central si a facut un mare buff.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 20,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator goe 75

Baiatul care a deschis discutia de cricul central abia acum invata sa il foloseasca, prin urmare mai are mult pina sa aibe curaj sa aplece motorul atit de mult sa dea cu el de pamint . Un incepator care sa cada si sa dea vina pe cricul central se intimpla des .Un incepator care sa incline motorul atit de mult, in mod controlat ....vorbim de raritati extreme .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cricul central e bun cand vrei sa ungi lantul si nu ai stander. In rest, mi se pare in plus pe f4/f4i.

Mai bine dai 100 ron pe un stander sau varianta o impingi singur decat sa te spargi tot din cauza unui cric cum am patit eu in oras la o curba luata cu viteza mica, mobra a intepenit in loc...., nu vreau sa imi mai aduc aminte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lasind gluma la o parte, cricul central, asa cum e el pozitionat, are acel pinten mare care te poate accidenta in caz ca cazi. Bine, nimeni nu cade, sint eu paranoic. Kawazaki zice una, ceilalti, lasa domne ca e incepator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Eu am comentat mai mult pentru ca este o traditie pe aici ca atinci cind mai apare unu salivind la ceva mai sportiv sa i se dea in cap ca n-o sa fie in stare sa o stapineasca .Acum deja se recomanda la un incepator sa dea centralul jos ca poate o sa fie destul de bun sa fie incurcat de el.Acum ai scapat porumbelul ca este sportiva pentru care , de obicei , apare unu sa-ti dea in cap ca e mai mult touring.La la la si alte alea .Sa o stapinesti sanatos , asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca tot a venit vorba de cricul central: In 2004 mi am luat prima sportiva de 600, un CBR F2. Am mers la Pitesti, seara pe intunecate. Previzionasem inainte cu citeva zile F2-ul, nu avea cric central, am intrebat atuncii de el, proprietarul a zis ca-l va monta inainte s o cumpar. Deci, mers seara, verificat la lumina chioara mobra, dat banii, si taiat in tromba spre Bucuresti. A doua zi, pe lumina ma uit cu atentie la mobra si uimire. Cricul central statea intr-o pozitie nefireasca, descentrat, si atingea anvelopa spate, ii stantase un sant anvelopei destul de adinc. Cricul central nu a fost montat bine, ii lipsea o piulita, axul iesise partial in mers. Am avut noroc ca nu a facut explozie anvelopa pe A1, la 170-180/h , nu stiu daca scapam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc baieti pt sfaturi.



Voi spuneti ca daca nu porneste nici cu ajutorul bateriei masinii nu are rost sa pun o alta baterie ca o stric si pe aceea (dar in alt mod).



Eu din experienta avuta cu masina m-am gandit ca e acelasi caz si aici, bateria de la masina era moarta si nu a vrut sa porneasca nici in ruptul capului, chiar daca am ajutat-o cu o alta masina cu baterie mai puternica, chiar daca am impins-o. Era dusa de tot si "sugea" tot curentul pe care il primea. Pana nu am pus o baterie noua nu a pornit.


De aceea am cerut ajutor. Intr-adevar, eram putin disperat ca stau cu moto pe bara de ceva vreme si nu m-am gandit ca poate ar dauna si celeilalte baterii. Asta daca gaseam una. :(



Am descoperit ulterior ca am si statorul dus asa ca o sa astept sa soseasca noul stator si sper sa mearga atunci.



Multumesc inca odata.



Ps: Nici cablurile cu care incercam sa-i dau curent nu erau cine stie ce... Chinezarii proaste.


Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Mai nou motorica al meu nu vrea sa porneasca, o sa incerc sa va explic cat mai indetaliat ce am facut si ce face moto:

 

Ieri m.am apucat sa.i ung lantul si cu ocazia asta sa.i schimb si senzorul de neutru care imi facea figuri. Ce.i drept...cat am schimbat si facut la el toate cele..a cam stat cam 10 min cu contactul pus (tind sa cred ca este cam singurul posibil motiv) insa dupa asta...am pornit.o si am mers cu ea cam 50 m dupa care am parcat.o si am lasat.o asa. Azi dimineata dau s.o pornesc si nimic. Invarte demarorul...da sa porneasca si nimic. Am dar la el pana sa moara bateria....am si impons.o si degeaba...acum am incarcat bateria...am mai incercat odata si la fel. Deci vrea sa porneasca insa nu sta la relantiu.

 

Aveti idee de la ce ar putea sa fie? Teoretic sunt 3 cauze principale...1 nu are scanteie 2 nu are benzina iar 3 ceva pe parte electrica. Sa fie oare bobina de inductie? Se poate arde asa?

 

Va multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare intrebacioasa.

 

pentru ca mobra (F4i) este facuta bucati , bucati, bucati, undeva prin garaj =)), pentru vopsire si alte cele, (joi vine cadrul de la magnifica vopsire electrostatica) vedem ce e de capul ei....

m-am lovit de amortizor. eram curios, ce presiune trebuie sa fie in el? am tot dat cautare dupa datele de pe el, dar nimic. am vazut ca are un ventil, daca pun un manometru acolo, aflu presiunea din el. stric ceva daca pun manometrul? daca nu e ok presiunea, se poate completa cu aer de la un compresor?

 

atasez poze cu modelul de amortizor care il am.

 

 

post-38325-0-57350800-1446582737_thumb.jpg

post-38325-0-28404000-1446582741_thumb.jpg

post-38325-0-36883700-1446582745_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin cu cbrica al meu, i.am dat filtrul de aer jos...avea ceva apa dupa ditru...sa aiba oare apa in carburatoare? Si daca e asa...ce as putea sa fac? Excluzind varianta complicata de curatare a lor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai daca era apa,cel mai simplu ce poti face si cat de cat rapid e sa iei un feon si sa il pui acolo sa sufle caldura. Poti deschide si acceleratia la maxim sa intre aer cald sa usuce.posibil sa fie inecata.incearca si vezi ce zice

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin cu cbrica al meu, i.am dat filtrul de aer jos...avea ceva apa dupa ditru...sa aiba oare apa in carburatoare? Si daca e asa...ce as putea sa fac? Excluzind varianta complicata de curatare a lor

 

Verifica si bujiile sa nu fie ude.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are vreun coleg un far de cbr f4i spart? de fapt imi trebuiesc 2 prinderi dupa far. daca tot am motoreta imprastiata prin tot garajul, ma gandeam inainte de o ansambla, sa mai repar ce se poate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aveti idee daca cadrul de codita de pe f4 (banana seat) se potriveste la un f4i split seat ? Ms.

Nu se potriveste

» Post actualizat in 09 Nov 2015 16:22

Aveti idee daca cadrul de codita de pe f4 (banana seat) se potriveste la un f4i split seat ? Ms.

Nu se potriveste

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aveti idee daca cadrul de codita de pe f4 (banana seat) se potriveste la un f4i split seat ? Ms.

 

La F4 e mai "lat" din cate imi amintesc si are alta structura de prindere.

 

Nu se potriveste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles, deci trebuie musai sa fie de f4i cu saua dubla. Multumesc de raspunsuri.

am eu motoreta demontata. F4i sport ( 2 sei ) daca vrei iti fac maine poze si dau si cote sa vezi ce si cum....

Editat de ssk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...