Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR 600F


Sinner-
 Share

Ce model de CBR conduci?  

1.871 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 20,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut. Am pus si eu 3 poze cu ceberica mea. E nascuta in 2003, cumparata de o luna. Am si eu o mare rugaminte, poate cineva sa mi spuna de unde sa mi iau si eu (de pe net) manualul de utilizare, sau daca nu..as vrea sa-mi schimb uleiul si nu stiu cati litri trebuie sa pun. Problema e ca atunci cand pun contactul, ramane un bec rosu aprins (nu cel de la injectie) si clipeste pe display semnul de la ulei, am incercat sa verific cat ulei am dar nu am reusit pt ca pe capacel lipseste joja, sau poate ca nu era nu stiu ce sa zic, dar se vede un punct alb, ca si cum ar fi fost acolo si s-a rupt.

 

Stie cineva cat ulei tre sa pun? Si cum sa fac si eu rost de o joja, cumpar un capac nou sau cum?

 

multumesc mult

 

manualul l-am gasit :goodposting:

 

si scrie 3.0L after draining, 3.3L afterdraining/filter change, 3.7L after dessasambly AHH si stiti ce presiune trebuie in roti? V am omorat :agree:

 

in manual scrie ceva dar nu sunt convins ca am inteles bine, e cumva: 2.9(spate) cu 2.5(fata) si stiti daca e bine sa fie azot (ca la masina stiu ca e mai bine)

 

m am lamurit si cu joja si cu presiunea :kiss:

 

ramane problema cu becul rosu care ramana aprins (pana la pornirea motorului) si cu indicatorul de ulei care clipeste, ar fi excelent sa mi poate spuna cineva despre ce e vb

post-40321-1222464607_thumb.jpg

post-40321-1222464619_thumb.jpg

post-40321-1222464779_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Am pus si eu 3 poze cu ceberica mea. E nascuta in 2003, cumparata de o luna. Am si eu o mare rugaminte, poate cineva sa mi spuna de unde sa mi iau si eu (de pe net) manualul de utilizare, sau daca nu..as vrea sa-mi schimb uleiul si nu stiu cati litri trebuie sa pun. Problema e ca atunci cand pun contactul, ramane un bec rosu aprins (nu cel de la injectie) si clipeste pe display semnul de la ulei, am incercat sa verific cat ulei am dar nu am reusit pt ca pe capacel lipseste joja, sau poate ca nu era nu stiu ce sa zic, dar se vede un punct alb, ca si cum ar fi fost acolo si s-a rupt.

 

Stie cineva cat ulei tre sa pun? Si cum sa fac si eu rost de o joja, cumpar un capac nou sau cum?

 

multumesc mult

 

manualul l-am gasit :agree:

 

si scrie 3.0L after draining, 3.3L afterdraining/filter change, 3.7L after dessasambly AHH si stiti ce presiune trebuie in roti? V am omorat :kiss:

 

in manual scrie ceva dar nu sunt convins ca am inteles bine, e cumva: 2.9(spate) cu 2.5(fata) si stiti daca e bine sa fie azot (ca la masina stiu ca e mai bine)

 

m am lamurit si cu joja si cu presiunea :)

 

ramane problema cu becul rosu care ramana aprins (pana la pornirea motorului) si cu indicatorul de ulei care clipeste, ar fi excelent sa mi poate spuna cineva despre ce e vb

Daca becul care sta aprins e de culoare rosie e becul de ulei si e normal sa stea aprins pana pornesti motorul(nu exista presiune)...daca ramane aprins dupa ce ai pornit motoru',palpaie...etc atunci ai o problema fie cu nivelul uleiului ,fie ai probleme mai serioase :goodposting:

Editat de Gixxx'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu sta aprins DECAT cand pun contactul timp in care indicatorul de pe display de ulei clipeste. Ideea e ca am un prieten cu 600f4i din 2001 si la el nu sta aprins nici macar cand pune contactul.

 

Si a doua problema ar fi ca dupa ce pornesc motorul (cand e frig afara) prima oara din zi clipeste becul rosu pe care scrie FI cam de doua ori si se opreste si tot asa..si uneori ramane aprins, dupa ce se incalzeste si opresc si pornesc motorul din nou NU mai apare. Si nici daca o mai pornesc peste 6 ore.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu sta aprins DECAT cand pun contactul timp in care indicatorul de pe display de ulei clipeste. Ideea e ca am un prieten cu 600f4i din 2001 si la el nu sta aprins nici macar cand pune contactul.

 

Si a doua problema ar fi ca dupa ce pornesc motorul (cand e frig afara) prima oara din zi clipeste becul rosu pe care scrie FI cam de doua ori si se opreste si tot asa..si uneori ramane aprins, dupa ce se incalzeste si opresc si pornesc motorul din nou NU mai apare. Si nici daca o mai pornesc peste 6 ore.

 

Amicul tau probabil ca are becul ars la respectivul martor,becul aprinzandu-se automat si obligatoriu in momentul punerii contactului...A doua problema pare a fi o buba a injectiei,da' ca sa fii mai sigur intreaba si tu un mecanic autorizat :) Sunt destui la care poti apela...De recomandat tii recomand pe Scandal si/sau Cartus :)

Editat de Gixxx'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de la cartus a lua motoreta prietenul asta, si sa stii ca becul nu e ars la el se aprinde cand pune contactul pt o secunda ..dar se stinge imediat. Cat despre a mea, ok sa zicem ca e normal sa stea ala aprins pana pornesc motorul, dar e normal sa clipeasca semnul de ulei de pe display? (doar cat timp este contactul pus)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de la cartus a lua motoreta prietenul asta, si sa stii ca becul nu e ars la el se aprinde cand pune contactul pt o secunda ..dar se stinge imediat. Cat despre a mea, ok sa zicem ca e normal sa stea ala aprins pana pornesc motorul, dar e normal sa clipeasca semnul de ulei de pe display? (doar cat timp este contactul pus)

 

Verifica si tu nivelul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iti dai seama ca a fost primul lucru e putin sub maxim

 

btw. E ok Castrol r4 superbike? ..sau e altul mai bun?

 

motul 7100

si capacul de la ulei are un ochi si un gemulet unde verifici daca mai ai ulei. nu exista JOJA :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Gabi tro

2.2 pe fata si 2.4 pe spate, cu azot ar fi mai bine pentru ca nu se mai modifica presiunea.

Baga Motul 7100 sau 300V, 3.3L cu filtrul de ulei schimbat.

Daca vrei sa verifici nivelul de ulei, o pornesti, o lasi un minut, o opresti apoi pui un amic sa o tina perfect dreapta si te uiti prin gemuletul ala mic din dreapta.

Becul ala e normal sa ramana aprins..pana o pornesti.

 

Mi-am pus Xenon pe scurta si bate cam aiurea :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Gabi tro

2.2 pe fata si 2.4 pe spate, cu azot ar fi mai bine pentru ca nu se mai modifica presiunea.

Baga Motul 7100 sau 300V, 3.3L cu filtrul de ulei schimbat.

Daca vrei sa verifici nivelul de ulei, o pornesti, o lasi un minut, o opresti apoi pui un amic sa o tina perfect dreapta si te uiti prin gemuletul ala mic din dreapta.

Becul ala e normal sa ramana aprins..pana o pornesti.

 

Mi-am pus Xenon pe scurta si bate cam aiurea :D

 

eu mi`am luat mumu de la toti soferii din cauza xenonului :) . l-am reglat si cand am luat un pasager vine unu langa mine si zice : nepoate stigne faza lunga :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut posesori de CBR Stiu ca nu-i topic de vanzari -cumparari asa ca nu-mi sariti la jugulara.Dar vreau sa intru si eu in randul comunitatii si am disponibili 2500 euroi max. pentru un F3 1997-1998.Daca stiti vreuna buna let me know (PM me)

iti dau eu un f2 ,stare impecabila mecanic,ii trebuie un parbriz doar :)

 

cat ati dat pe xenon? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@adidas: Vezi ca unghiu sub care lumineaza se poate regla de la suruburile din spatele farului, pe sub instrumentaru de bord, sunt vreo 4 parca.

 

4 suruburi? Eu am gasit doar unul, sus-jos :)

cat ati dat pe xenon? :)

 

170 RON plus 50 montatul, de la @L.U.V de pe forum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

170RON+montajul(nu mai stiu cat a fost)....de la Luigi.(l.u.v.)

@adidas: la mine parca erau 4, dar aveam un altfel de soclu pentru bec, nu era cel din fabrica.

vreau si eu numarul lui de tel pt xenon, sau cum dau de el? ms mult

 

@Gabi tro

2.2 pe fata si 2.4 pe spate, cu azot ar fi mai bine pentru ca nu se mai modifica presiunea.

Baga Motul 7100 sau 300V, 3.3L cu filtrul de ulei schimbat.

Daca vrei sa verifici nivelul de ulei, o pornesti, o lasi un minut, o opresti apoi pui un amic sa o tina perfect dreapta si te uiti prin gemuletul ala mic din dreapta.

Becul ala e normal sa ramana aprins..pana o pornesti.

 

Mi-am pus Xenon pe scurta si bate cam aiurea :)

Eu am citit in cartea ei 2.5 pe fata si 2.9 pe spate, am mai intrebat si eu pe cineva care are si mi-a zis sa pun 2.5 pe amandoua. E mult? Cat despre azot, eu stiam ca tine rotile reci si din cate stiu eu ideea e sa fie calde! Nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aici: Luigi

0722-625.710

 

Eu am citit in cartea ei 2.5 pe fata si 2.9 pe spate, am mai intrebat si eu pe cineva care are si mi-a zis sa pun 2.5 pe amandoua. E mult? Cat despre azot, eu stiam ca tine rotile reci si din cate stiu eu ideea e sa fie calde! Nu?

 

NUsh daca le pastreaza reci, dar ideea e ca presiunea nu se modifica. Pune 2.2 pe fata si 2.4 pe spate. E cel mai bun compromis intre aderenta si manevrabilitate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...