SILVIU.C Postat Martie 5, 2007 Share Postat Martie 5, 2007 silviu, daca te uiti si la celelalte caracteristici trecute pe linkul dat de tine razi cu fundul. X4 are motor in 2 timpi? TERMINATI'VA cu offtopicul pe postul omului. contrati'va pe PM. Am observat ,stai linistit ,plus de asta cica "prinde" si mai mult ca vtx-ul de 1800(asta in acelasi site) care e MULT mai puternic ca x4 ,ceea ce e ilogic ...Ideea era sa inteleaga "omul" ca sunt vise acel 240 pe care il sustine el pt acel motor al lui Ps:si un amic de-al meu are trecut pt o honda cbr600(din 98) o vmax, in certificat ,de 168 ...cat ai fi de nebun ,nu ai cum sa crezi asemenea aberatie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Martie 5, 2007 Share Postat Martie 5, 2007 Uita-te aici, tinere geniu...si mai lasa-ne cu off-topic-urile.... http://www.honda-x4.de/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Martie 5, 2007 Share Postat Martie 5, 2007 Uita-te aici, tinere geniu...si mai lasa-ne cu off-topic-urile.... http://www.honda-x4.de/ Foarte bine ,sper sa fie ok site-ul pt "cunoscatori" ....din ce am vazut acolo este vorba de 180km/h vmax....caleeeee lunggaaaaa pana la 240 Ps:limitarea e la viteza sau la putere? Pps:scuze pt off-topic ,dar vezi cine a inceput cu intrebarile pe topicul omului si apoi vorbeste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kcuf_di Postat Martie 5, 2007 Share Postat Martie 5, 2007 Felicitari pentru bestie, ca e o "adevarata". Intrebare, nu vi se pare ca toba e pe partea gresita, cel putin estetic vorbind? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnapShot Postat Martie 5, 2007 Share Postat Martie 5, 2007 Intrebare, nu vi se pare ca toba e pe partea gresita, cel putin estetic vorbind? Cum adica? Toba este pe partea opusa monobratului, pentru a armoniza si "echilibra" linia generala. Daca ar fi pus-o peste monobrat ar fi aratat cel putin aiurea (si ciuciu loc pentru bagaje). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rmg Postat Martie 5, 2007 Share Postat Martie 5, 2007 (editat) @strumfulica: Chiar 250! Noaptea! Ziua nu bag mana in foc, ca mi-e frica! Si on-topic: e super motor, dle sensei! E adevarat ca-mi place mai mult S-ul dar gusturile nu se discuta! Oricum, cam aceeasi tehnica. Cred ca R-ul placea mai mult daca avea faruri mai "ordodoxe", probabil chestia asta e: ori iti plac de mori ori nu-ti plac deloc! Dar exceptand farurile, motocicleta e lucrata impecabil: uitati-va la detalii: bascula, bordul, motorul, etc. Pana la urma, motocicleta era nou-nouta la banii aia sau era ff putin mearsa? Ca e ff tare pretul... Chiar fiind in Germania, fara adaosurile de rigoare. Editat Martie 5, 2007 de rmg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bunu Postat Martie 5, 2007 Share Postat Martie 5, 2007 Cristi-mic mi=ai facut o mare bucurie.Desi alu sensei este extra si cu multe superlative,m-am dus acolo unde ne-ai trimes si uitind ce am in garaj am privit cu emotie galeria de fotografii a clubului X4 din Germania si m-am indragostit din nou de motocicleta.E greu de inteles dar am iubit-o de prima oara de cind am vazut-o la tomina si cred ca am sa o iubesc mereu.Cred ca sunt inteles cind vine un geniu pustiu si se da la iubita mea cu afront.Le multumesc tuturor celor care incearca sa ne aduca din nou la topic si le promit sa fiu cuminte si sa ma incadrez in reguli si sa nu mai bag in seama la toti neica nimeni care au avut ,pot sa aiba ,au auzit,au citit,da nimic din experienta proprie.Salutare si asfalt uscat,mai ales acum ca incepe sa se faca frumos afara.Cu siguranta ne vom intilni pe sosea si ne vom saluta cu respect si cu mindrie ca apartinem tagmei motociclistilor romani.bunu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rmg Postat Martie 5, 2007 Share Postat Martie 5, 2007 AMIN! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kcuf_di Postat Martie 6, 2007 Share Postat Martie 6, 2007 Cum adica? Toba este pe partea opusa monobratului, pentru a armoniza si "echilibra" linia generala. Daca ar fi pus-o peste monobrat ar fi aratat cel putin aiurea (si ciuciu loc pentru bagaje). La asa ceva ma refeream 1 2 3 Eu stiu ce zici tu, de aceea am subliniat ca intrebarea mea e legata mai mult de estetica decat de functionalitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sensei Postat Martie 6, 2007 Autor Share Postat Martie 6, 2007 Mai baieti, Nu poate omul sa plece putin cu treaba ca voi va si incaierati! Nu mai bine ne strangem noi la un loc si bem o bere? Sunteti invitatii mei. Pana la urma, motocicleta era nou-nouta la banii aia sau era ff putin mearsa? Ca e ff tare pretul... Chiar fiind in Germania, fara adaosurile de rigoare. Motocicleta nu a fost noua. Cand am cumparat-o avea 1.000 km. Am luat-o de la mama ei, BMW Motorrad Munchen. Nu a fost o problema financiara, dar intrucat eu nu castig banii la Bingo, am considerat ca o devalorizare de 5.000 Euro pentru 1.000 de km este mai mult decat acceptabila. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TiBi<Urban Rangers> Postat Martie 6, 2007 Share Postat Martie 6, 2007 Sensei, e ABSOLUT SUPERB motoru tau! sa-l stapanesti cu grija Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bunu Postat Martie 6, 2007 Share Postat Martie 6, 2007 rmq,se spune.. Si au trait fericiti pina la adinci batrineti.Despre estetica motorului preamulte nu putem zice .In primul rind ar trebui sa o vedem in naturel si din toate partile in al doilea rind sa avem siguranta ca nemti au studiat la ea la gros si ca ce-i facut de nemti e cam greu de criticat.Asta la motoare cu o teava da nastere la discutii asa ca sensei enerveaza-te si mai pune-i o teava ca sa semene cu a mea si ca sa o achilibrezi ca si greutate bagi pe partea cealalta niste fier beton niste plumb,te descurci tu.Acu fac ca americani si zic<a fost o gluma.bunu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sensei Postat Martie 6, 2007 Autor Share Postat Martie 6, 2007 Intrebare, nu vi se pare ca toba e pe partea gresita, cel putin estetic vorbind? Exista solutii si pentru cei carora nu le place evacuarea standard. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Martie 6, 2007 Share Postat Martie 6, 2007 Off-topic pentru Bunu : acolo explica si cum se delimiteaza X4, sa mearga si peste 180. Nu stiu daca a ta e delimitata, daca vine din Japonia. Sensei, e super dihania. La cit mai multi km, ca pentru asta e facuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sensei Postat Martie 6, 2007 Autor Share Postat Martie 6, 2007 Sensei, e ABSOLUT SUPERB motoru tau! sa-l stapanesti cu grija Sensei, e super dihania. La cit mai multi km, ca pentru asta e facuta Multumesc tuturor. Ati vazut site-ul asta? http://www.theworldsmostpowerfulnakedbike.com/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bzn Postat Martie 6, 2007 Share Postat Martie 6, 2007 Super site . Sper sa te vad pe la Cta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raulus Postat Martie 6, 2007 Share Postat Martie 6, 2007 speram ca o aduci maine la arc... daca se mentine vremea asta super... si ne si lasi sa o pozam, nu?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sensei Postat Martie 6, 2007 Autor Share Postat Martie 6, 2007 Fara publicitate, va rog, fara publicitate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Martie 6, 2007 Share Postat Martie 6, 2007 sunt prea disperat de monstrul meu...altfel....asta era alegerea mea...de fapt inainte sa iau vtx-ul am vrut sa iau R asta...dar nu aveau aia si in mijlocul veriii...am hotarit sa nu mai astept... sa il stapinesti sanatos...cit mai multi km fara evenimente majore... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bunu Postat Martie 6, 2007 Share Postat Martie 6, 2007 Multam cristi ,stiu de chestia aia si o sa o operez.Sensei nu te supara pe noi da am abosit oftind,mai ne zicem si noi un necaz ,altul,off topic.bunu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sensei Postat Martie 7, 2007 Autor Share Postat Martie 7, 2007 (editat) Nu-i bai. Am gasit o reclama la K 1200 R care ar trebui sa-i puna pe ganduri pe "motociclistii de forum", care mai mult tasteaza decat se dau. "The search for yourself doesn't run on Google" Editat Martie 7, 2007 de Sensei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sensei Postat Martie 14, 2007 Autor Share Postat Martie 14, 2007 Am facut mai mult de 1.000 km cu fiara mea. Ne-am imprietenit si acum ne intelegem binisor. Impresiile ar fi urmatoarele: Motorul Are un zgomot extraordinar, se aude un soi de tziuit care aduce a turbina de elicopter. Cand treci de 8.000 rpm se ridica pielea pe tine. Cei 163 de cai pot fi struniti lejer pana pe la 5-6.000 rpm. Dupa aceea incepe sa se complice treaba. Ambreiajul si cutia de viteze Fata de japonezele cu care m-am dat, ambreiajul este cam neprietenos. La turatii mici (pana in 3.000 rpm) vitezele se schimba cu un zgomot care te face sa crezi ca s-a rupt ceva in cutie. Impresia generala pe care ti-o lasa ambreiajul este ca e mai “ciobanesc” decat al japonezelor. Daca totusi nu uiti ca motocicleta este una de viteza si, implicit, schimbi vitezele la +5.000 rpm, totul este OK. Suspensii Sistemul electronic de reglare a suspensiei ESA functioneaza foarte bine. Eu am mers in cea mai mare parte pe setarea CONFORT si va zic cinstit ca am uitat ce inseamna gropi, linii de tramvai, canale si altele asemenea. Cand schimbi pe SPORT intarirea suspensiei este evidenta si se simte cel mai bine la acceleratii si frane. Pana acum nu am mers cu pasager ca sa va zic cum e (nu am gasit nici unul suficient de nebun sa se urce pe fiara). Comportament Indiferent cum vrei sa mergi, motocicleta te asculta. Si la 20 km/h, si la 150 km/h, controlul asupra acceleratiei este soft dar ferm. Prin trafic te descurci OK, dar se simte ca motocicleta este lunga. Ceva mai dificil este la manevre gen parcare, ori cand mai ai de dat inapoi. Atunci simti cele aproape 250 kg, mai ales ca saua este destul de inalta (eu am 1,92 m si 96 kg, nu ma ia vantul daca nu am pietre in buzunare, cu toate astea trebuie sa fiu cu ochii in patru). Franele Pot fi caracterizate de un singur cuvant: “senzationale”. ABS-ul integral face toti banii. ABS Integral inseamna ca frana de mana tine pe ambele roti. Este singura motocicleta cu care am mers care opreste aproape ca o masina! (nu sariti pe mine, am zis aproape). Am simtit de doua ori cum a intrat ABS-ul. Motorul ramane perfect pe traiectorie, simti ca intra ABS-ul doar fiindca franarea se “opreste” o fractiune de secunda. Viteza maxima atinsa: Sau altfel spus: Cat baga, nenea? Capitolul preferat de multi, stiu. Am iesit ieri cu ea sa vad ce poate in afara orasului. M-am dus spre autostrada Bucuresti-Constanta. La ultimul semafor inainte de iesirea din Bucuresti, primul fiind, i-am dat mai tare. Cand aveam 140 km/h (adica dupa vreo 4-5 secunde) am vazut in fata Politia cu radarul, doua masini oprite, precum si pe nenea militianul, care se dadea grabit jos din Loganul galben. Decizia a fost inevitabila: frana maxima, intors 180 de grade si inapoi in oras. Fuga este rusinoasa, dar e sanatoasa. Plus ca nu aveam chef de dat spaga, era o zi prea frumoasa. Apoi m-am dus pe Bucuresti-Pitesti. Viteza maxima atinsa a fost de 180 km/h, mai sus era cam periculos deoarece batea un vant puternic si cam dansam pe banda mea de circulatie. Indiferent cat te lipesti de rezervor, daca mergi constant cu 180 km/h curentul de aer te dezbraca, de unde si denumirea de naked a motocicletei. Rezerva de putere mai era, din belsug. Nu e nevoie sa schimbi in viteza a sasea pentru a merge pana la 200 km/h. Consum Nu am facut consumul ca la carte, pe baza bonurilor de benzina. M-am luat dupa computerul de bord, care indica un consum de 9,7 l/100 km. Vorba aia: minte el, mint si eu. O fi mult, o fi putin, nu stiu. Oricum, fata de cifrele cu care sunt eu obisnuit consumul asta este parfum de tei. Puncte slabe M-a scos din minti semnalizarea! Sa pui semnalul stanga/dreapta este extrem de usor. Sa-l opresti este cu totul alta poveste. Deocamdata, cu pozitia mainilor pe ghidon cu care m-am obisnuit, nu am reusit sa fac lucrul asta decat cand schimb vitezele, altfel nu am cum sa nu tai gazul. Oi fi eu prost. Mai exersez si daca reusesc mai bine va zic. Cam atat imi vine in minte acum. Daca aveti si alte intrebari, nu ezitati sa le puneti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rmg Postat Martie 14, 2007 Share Postat Martie 14, 2007 De ce nu ti-ai luat S? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sensei Postat Martie 14, 2007 Autor Share Postat Martie 14, 2007 1. Imi plac naked-urile (cel putin momentan). 2. Pozitia de condus este mai comoda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Martie 14, 2007 Share Postat Martie 14, 2007 Daca totusi nu uiti ca motocicleta este una de viteza si, implicit, schimbi vitezele la +5.000 rpm, totul este OK. 1. Imi plac naked-urile (cel putin momentan). Mie mi se pare o neconcordanta intre cele 2 citate ,dar ma rog ,poate mi se pare mie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.