rmg Postat Martie 14, 2007 Share Postat Martie 14, 2007 Mda, eu naked-urile le vad ca niste motoare cu care sa mergi in oras sau afara la vreo 80-100km la ora, la munte, pe viraje, admirand peisajul. Ori motorul ala de pe R e rau tare!! 163de cai degeaba. Eu la naked nu as pune mai mult de 100cai. Uitati-va la americani. E o motocicleta incomoda la viteze mari. Ori motorul ala asta cere! Ma refer in general la naked in general ca e incomod. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comos Postat Martie 14, 2007 Share Postat Martie 14, 2007 mai bn naked ca e fara carene, daca cazi cu ea sau o scapi ....etc nu are ce sa se sparga, si la noi cu piesele e mai greu. este deosebit motorul.cred ca daca ii da gaz k-lumea o tii greu p 2 roti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Martie 14, 2007 Share Postat Martie 14, 2007 mai bn naked ca e fara carene, daca cazi cu ea sau o scapi ....etc nu are ce sa se sparga, si la noi cu piesele e mai greu. este deosebit motorul.cred ca daca ii da gaz k-lumea o tii greu p 2 roti "interesanta" gandire...nu are ce sa se sparga nu??...dar ca pica DIRECT pe motor ,are contact DIRECT ,asta nu conteaza ,nu produce nici o paguba ,nu?? Eu ,unul prefer ,sa julesc niste carene de plastic decat sa belesc frumusete de motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
insider Postat Martie 14, 2007 Share Postat Martie 14, 2007 Citesc si ma minuez, mai ales ca cei care scriu pe aici au permis si motocicleta...si abereaza... rmg: Multimea aia de cai si cuplu nu sunt prezenti doar ca sa mergi ca nebunu cu 200+ la ora asa cum fac unii cu sportivele in oras. Sunt pt a oferi o tenta mai sport motocicletei, in oras nu ai nevoie ca motorul sa traga la turatii mari, adica daca tu vrei sa faci o depasire sa NU fie nevoit sa ucizi motoru in 13.000 RPM. Asta e caracteristica tipica la naked-uri, ca trag din ture joase.. Mi se par cele mai potrivite motociclete pt oras naked-urile, comparativ cu sportivele. Sincer nu o sa-i inteleg niciodata pe aia care se dau cu supersport prin oras. Suspensii prea tari, pozitie incomoda,tre sa mergi turat ca sa traga motorul, cand vrei sa depasesti etc... Probabil sportivele sunt la moda si cool pt ca au carene (dau mai bine la ochi), pt sound (vorba aia, daca tot le tii peste 8-9 mii de ture si nu ai tobe stock au un oarecare efect acustic) si mai sunt la moda pt ca poti atinge viteze f mari , care e singuru 'barometru' pt unii la capitolu motociclete ( cat i-ai dat frate pe-acolo? numai atat? eu i-am dat 230). Eu , fiind n00b si nepriceput, tind sa cred ca acest K1200R da rusine la multe sportive la acceleratie/sprint etc (bine pe distanta scurta,vorbim de traficul din oras), ca daca le pui pe autostrada e destul de evidenta treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sensei Postat Martie 15, 2007 Autor Share Postat Martie 15, 2007 Stati mai oameni buni, iar va luati la bataie! O sa incerc sa va raspund la fiecare. Mda, eu naked-urile le vad ca niste motoare cu care sa mergi in oras sau afara la vreo 80-100km la ora, la munte, pe viraje, admirand peisajul. Ori motorul ala de pe R e rau tare!! 163de cai degeaba. Eu la naked nu as pune mai mult de 100cai. Uitati-va la americani. E o motocicleta incomoda la viteze mari. Ori motorul ala asta cere! Ma refer in general la naked in general ca e incomod. Pana la 140 km/h poti merge linistit, nu te deranjeaza curentul. Pe mine nu ma excita mersul cu 250 km/h. Daca vreau asta ma sui in masina. Pe mine ma excita cum ajungi de la 0 la 100 km/h. Aia este pentru mine senzatie tare! Iar motorul ala te ajuta la intaritul senzatiei! mai bn naked ca e fara carene, daca cazi cu ea sau o scapi ....etc nu are ce sa se sparga, si la noi cu piesele e mai greu. este deosebit motorul.cred ca daca ii da gaz k-lumea o tii greu p 2 roti Daca dai motorul pe jos te doare (fizic sau la buzunar) indiferent ca e naked sau carenata. Mie mi se pare o neconcordanta intre cele 2 citate ,dar ma rog ,poate mi se pare mie... Asa cum am mai scris pe aici, mie imi place mai mult sa stiu ca am o gramada de caluti sub mine decat sa-i folosesc efectiv. Eu mi-am dorit o motocicleta cu care sa ma dau zilnic, 99% din timp in oras. Recunosc ca m-am dus la extrem cu BMW-ul asta, care este mai puternic decat ar avea oricine nevoie. Dar, pe de alta parte, poate ma apuca dorinta sa invat sa ma dau cu genunchiul pe jos. Oare nu ma primeste pe circuit la Tunari fiindca nu am carenata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rmg Postat Martie 15, 2007 Share Postat Martie 15, 2007 Ideea e ca motoarele puternice au cuplul si puterea sus, ori ca sa mergi in oras mereu subturat nu e prea sanatos pt motor. Eu raman la parerea ca pt un naked +160CP sunt prea multi. Dar sunt de acord cu ideea ca e bine sa fie acolo!! Spun lucrurile astea pt ca am avut naked si pana in 120 lucrurile sunt ok, dupa.... viata e pustiu! Pt zona asta de cuplu la ture joase cred ca e mai potrivit un R boxer. Dar ma rog, aste-s pareri personale si nu cred ca-si au rostul pe acest topic. Mai zi-ne despre senzatii. E chiar asa naspa cu parcarile si cu impinsul motoretei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Martie 15, 2007 Share Postat Martie 15, 2007 @Sensei-neconcordanta era ca o data ai spus ca e vitezana ,apoi ai spus ca e naked(de aia ti-am si dat proprile citate)...Ma rog ,sa o lasam asa ,doar ca mi-a sarit in ochi cele doua citate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comos Postat Martie 17, 2007 Share Postat Martie 17, 2007 si mai e o treaba daca vrei sa umbli la un fir, ceva sa schimbi un bec trebuie sa dai carena jos......urasc asta.asa e la mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
insider Postat Martie 19, 2007 Share Postat Martie 19, 2007 Nu cred ca te poti plictisi vreodata de un motor ca asta, am atasat niste poze cu unul putin modificat estetic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sensei Postat Martie 20, 2007 Autor Share Postat Martie 20, 2007 ...pot sa spun ca e unul din motoarele pe care nu le-as vinde niciodata daca le-as avea,alaturi de ducati mh 900,buell xb 12 r, moto guzzi griso... E un motor de colectie dupa parerea mea,si de aceea nu-si va pierde niciodata prea mult din valoare Nu m-am gandit chiar ca nu il voi vinde niciodata, dar unul din motivele alegerii mele a fost si acela ca n-am vrut un motor pe care sa-l schimb dupa un sezon. Acum zic eu ca il voi tine cel putin trei ani, dar poti sa stii ce pandalii ma apuca? Nu cred ca te poti plictisi vreodata de un motor ca asta, am atasat niste poze cu unul putin modificat estetic... Taticii modificarilor la K 1200 R sunt cei de la AC-SCHNITZER. Uite cateva realizari ale lor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bunu Postat Martie 25, 2007 Share Postat Martie 25, 2007 Si totusi nimic nu este mai frumos ca o dezbracata,ca este ea motocicleta sau femee sau maistiueuce.bunu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
s.ward-dediu Postat Aprilie 1, 2007 Share Postat Aprilie 1, 2007 Da cea mai misto motorbike de strada imi place la nebunie Sa o stapinesti sanatos poate vii la mare de 1mai sa ne intilnim si sa o vad mai de aproape Acuma conduc R1150gs adv.imi place fuarte mult cu de ia pa Sorin xx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sensei Postat Aprilie 7, 2007 Autor Share Postat Aprilie 7, 2007 Ia uitati ce fac oamenii cand se plictisesc: BMW K1200 R TURBO. 250 CP! Fara cuvinte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Aprilie 7, 2007 Share Postat Aprilie 7, 2007 Multumesc tuturor pentru urari. Cu placere, vorbim. Suspensia se regleaza dintr-un buton, in mers sau pe loc. Are 3 setari: Confort, Normal si Sport, pe care le afiseaza pe display. Sa o stapanesti sanatos si sa dea Dumnezeu fara incidente, crede`ma esti de invidiat cu ea pe strada Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
insider Postat Aprilie 7, 2007 Share Postat Aprilie 7, 2007 (editat) Ia uitati ce fac oamenii cand se plictisesc: BMW K1200 R TURBO. 250 CP! Fara cuvinte. Nu ma impresioneaza 250 cai, in schimb mi se pare ca au uratit-o... Cel mai superb arata varianta negru + galben, fara alte modificari, cu parbrizu negru...si jantele de pe K1200S Apropos Sensei, ai descoperit vreun punct slab la ea pana acu? sau totul e asa cum sperai sau chiar mai bun? Editat Aprilie 7, 2007 de insider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
circel Postat Aprilie 10, 2007 Share Postat Aprilie 10, 2007 sa o calaresti cu bine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sensei Postat Aprilie 11, 2007 Autor Share Postat Aprilie 11, 2007 sa o calaresti cu bine... Multumesc. Apropos Sensei, ai descoperit vreun punct slab la ea pana acu? sau totul e asa cum sperai sau chiar mai bun? Daca va zic o sa spuneti ca sunt nebun. Singurul lucru care ma deranjeaza (un pic) sunt farurile fixate pe cadru, care nu se misca odata cu ghidonul. La viteze foarte mici ar fi fost de preferat sa fie mobile, astfel incat sa lumineze in directia in care vrei sa te duci. Altfel, nici o reclamatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
insider Postat Aprilie 11, 2007 Share Postat Aprilie 11, 2007 (editat) Da si mie mi s-a parut stupida /ciudata abordarea asta la faruri,dar nu cred ca-i un minus asa mare... Supravietuiesti tu:)) ca o discutie pe langa subiect, ce urat mi se pare K1200 R sport, nu zic, la comportament cred ca-i un compromis intre K1200 S si K1200R, manevrabilitatea lui R + semicarenat,protectie mai buna la viteza mare, dar nu are acelasi aspect "raw"/dur ca un K1200 R... :| Editat Aprilie 11, 2007 de insider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
castor Postat Aprilie 15, 2007 Share Postat Aprilie 15, 2007 daca poti as vrea si eu detalii despre modul cum ai cumparat motocicleta. ce dealer, cum ai gasit-o, modul de plata(ce fel de leasing). multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sensei Postat Aprilie 16, 2007 Autor Share Postat Aprilie 16, 2007 daca poti as vrea si eu detalii despre modul cum ai cumparat motocicleta. ce dealer, cum ai gasit-o, modul de plata(ce fel de leasing). multumesc Am gasit-o pe www.mobile.de. A adus-o o firma care se ocupa cu asa ceva. Nu am mai facut leasing pentru ea, am achitat-o integral si am scapat de grija. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_R Postat Aprilie 18, 2007 Share Postat Aprilie 18, 2007 Am vazut-o azi parcata la Unirii , e superba in realitate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
insider Postat Aprilie 24, 2007 Share Postat Aprilie 24, 2007 ........ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Wattmaster Postat Aprilie 25, 2007 Share Postat Aprilie 25, 2007 Am vazut-o sambata la DacMotors Party, mama-mama, e extraterestra! Sa ai parte numai de bucurii cu ea! :thumbs: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sensei Postat Aprilie 25, 2007 Autor Share Postat Aprilie 25, 2007 Am vazut-o sambata la DacMotors Party, mama-mama, e extraterestra! Sa ai parte numai de bucurii cu ea! :thumbs: Multumesc. @insider: Bine ca i-ai facut tu poze, ca eu ma straduiesc de ceva vreme... Sunt un stapan rau! Rusine sa-mi fie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
insider Postat Aprilie 25, 2007 Share Postat Aprilie 25, 2007 (editat) Sensei mi-a dat 5 lei ca sa-i fac poze=)) Jur ca n-a fost ideea mea:)))) Editat Aprilie 25, 2007 de insider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.