biker boy Postat Februarie 14, 2007 Share Postat Februarie 14, 2007 Stie careva ceva de VFR 750-800 (model '93 sau '97) sau de Thunderace (model '99-2000)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexyz2006 Postat Februarie 14, 2007 Share Postat Februarie 14, 2007 (editat) Despre Thunderace scria mai demult in ML parca si ziceau ca e cam grea,franele nu sunt excelente,pe spate are etrier cu un singur pistonas,dar e destul de manevrabila pt greutatea ei.Eu asi alege VFR-ul care e renumit pt fiabilitate,si gasesti si piese mai usor.Oricum nu am mers pe niciuna dar la prima vedere Honda e mai buna. Uite aici date despre:- VFR '93: http://www.bikez.com/bike/index.php?bike=3050 - VFR '97: http://www.bikez.com/bike/index.php?bike=990 -Thunderace 1000 '97: http://www.bikez.com/bike/index.php?bike=1127 Editat Februarie 14, 2007 de Alexyz2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IraSciBil Postat Februarie 14, 2007 Share Postat Februarie 14, 2007 blablabla Oricum nu am mers pe niciuna dar blablabla Lasa'i pe cei care au mers sa posteze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pistolaru Postat Februarie 14, 2007 Share Postat Februarie 14, 2007 Blablabla, blablabla!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Februarie 15, 2007 Share Postat Februarie 15, 2007 Eu am mers pe 2 Thunderace-uri a 2 prieteni. Un 96' si un '98 parca si trag de te caci pe tine, chiar de la ture joase. Cam 146 de cai si 110 NM. Nu-s deloc fan Yamaha dar modelul asta mi se pare reusit si mult mai indicat pt Romanica decat R1. E greutz insa afara, pe sosea altfel stai pe curbe, altfel se aseaza pe sosea decat pana de R1 & co. Si pozitia oricum e mult mai umana decat cea flotari-style de pe SS. cica consuma cam 6, 6 si ceva ceea ce mi se pare infim pt puterea si babanitatea ei. Plus ca am vazut un test din '96 in care juca contra RF 900 R, CBR 900 RR si ZX-9 R si le a cam facut muci. Eu zic ca e super motoreta, mai ales de touring. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Februarie 15, 2007 Share Postat Februarie 15, 2007 Stie careva ceva de VFR 750-800 (model '93 sau '97) sau de Thunderace (model '99-2000)? ThunderAce'ul este de fapt motor de FZR1000EXUP pe cadru de YZF750. Cuplu incredibil pentru un 4L, putere mai mult decat suficienta, manevrabilitate de invidiat - e'adevarat, nu se compara cu un R1 - dar, cum spunea si "Emppu" mult mai "comestibil", cel putin pentru RO. Pozitie suspensii si mai ales frane excelente. VFR'ul, chiar daca in 4 cilindri, are avantajul elasticitatii specifice motoarelor in "V", nu am mers decat o singura data asa ca n'o sa ma hazardez in a emite opinii, tot ce pot spune insa ca dpdv mecanic e mult mai complex decat un 4L, distributia nu e chiar joaca de copii... Ah, sa nu uit, ThunderAce'ul (FZR) "suna" intr'un fel... cine a mers pe asa ceva stie la ce ma refer! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Februarie 15, 2007 Share Postat Februarie 15, 2007 XX! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexyz2006 Postat Februarie 16, 2007 Share Postat Februarie 16, 2007 Lasa'i pe cei care au mers sa posteze Pot sa-mi fac o parere si daca nu am mers pe ele.Nu iti mai da tu atata importanta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Februarie 16, 2007 Share Postat Februarie 16, 2007 Pot sa-mi fac o parere si daca nu am mers pe ele Imi pare rau dar... Nu! Nu poti! E ca si cum ai incerca sa apreciezi ce gust are o mancare fara sa o fi gustat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Februarie 16, 2007 Share Postat Februarie 16, 2007 Imi pare rau dar... Nu! Nu poti! E ca si cum ai incerca sa apreciezi ce gust are o mancare fara sa o fi gustat! Eu zic ca din partea mea e binevenit ajutorul lui!!! Daca da niste linkuri din testele unor PILOTI PROFESIONISTI ,oare ce poate fi mai convingator ca acele teste??? Eu ,unul ,sunt satul de "reiserii" nostri care ,TOTI ,hulesc honda ,dar castiga in draci tot felul de competitii(asta era un exemplu). Asa ca ,niste teste profesioniste sunt MULT MAI BINE primite ,decat parerile unor no-name-uri autohtone.Parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IraSciBil Postat Februarie 17, 2007 Share Postat Februarie 17, 2007 Eu zic ca din partea mea e binevenit ajutorul lui!!! Daca da niste linkuri din testele unor PILOTI PROFESIONISTI ,oare ce poate fi mai convingator ca acele teste??? Eu ,unul ,sunt satul de "reiserii" nostri care ,TOTI ,hulesc honda ,dar castiga in draci tot felul de competitii(asta era un exemplu). Asa ca ,niste teste profesioniste sunt MULT MAI BINE primite ,decat parerile unor no-name-uri autohtone.Parerea mea Tinand cont ca suntem toti "no-nameuri" parerea unuia care s'a dat cu o motocicleta in Romania cateva mii de km mi se pare mult mai importanta decat parerea unui profesionist dintr'un link.Nu ma intereseaza 32 sutimi de secunda pe care oricum nu le'as castiga si nici macar nu as vrea sa le castig.M'ar interesa mai degraba sa aud d ela unul care a avut acea motocicleta SH. Tot parerea mea ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexyz2006 Postat Februarie 17, 2007 Share Postat Februarie 17, 2007 Omul vroia orice informatie despre motocicletela alea.Si alea din linkuri sunt si ele informatii.Si oricum chiar daca nu am mers pe VFR si Thunderace,am mers pe CBR 1000 si FZR 600 si am totusi o parere despre cele doua marci.Bine,ca nu am mers incat sa spun cat de usor se ridica fiecare,viteza maxima sau ce usor face stoppie.Am mers datorita prietenilor care au vrut sa ma mai scoata din agonia 125-ului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Februarie 17, 2007 Share Postat Februarie 17, 2007 (editat) Sper sa nu alunecam spre discutii pe tema oportunitatii unuia sau altuia in "a da sfaturi"! E un forum deschis, unde oricine isi poate spune parerea in legatura cu orice subiect atata timp cat o face in termeni decenti. ... testele unor PILOTI PROFESIONISTI ,oare ce poate fi mai convingator ca acele teste??? Orice informatie este extrem de binevenita link'urile sunt chiar interesante... Si totusi, odata ce intrebarea a fost postata aici, se pare ca omul a vrut parerea "oamenilor reali" " sau cum foarte plastic te'ai exprimat tu a "no name'urilor autohtone", care si'au ascutit insa coatele si genunchii mai multe sute de mii de km pe drumurile noastre de cacao, si nu impresia nu stiu carui "as" de pe aiurea. Sunt convins ca daca il interesau performantele de pista ale celor doua modele, in cu totul alta parte ar fi cautat informatii. Si oricum chiar daca nu am mers pe VFR si Thunderace,am mers pe CBR 1000 si FZR 600 Chiar regret ca trebuie sa te contrazic din nou, VFR nu este deloc asemanator cu CBR1000 (F?) iar FZR600, chiar daca din aceeasi "familie", este foarte diferit de ThunderAce (sau YZF750 si FZR1000EXUP). Una peste alta, revenind la intrebarea initiala, consider ca orice ar alege amicul nostru nu ar face deloc o alegere proasta, personal imi plac ambele modele in discutie. Vorbind insa de S/H, mai importanta ar fi starea de uzura, decat orice alta discutie academica sau polemica "Honda Vs. Yamaha" ... "parerea mea"! Editat Februarie 17, 2007 de yo4hgx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Februarie 17, 2007 Share Postat Februarie 17, 2007 Eu zic ca din partea mea e binevenit ajutorul lui!!! Daca da niste linkuri din testele unor PILOTI PROFESIONISTI ,oare ce poate fi mai convingator ca acele teste??? Eu ,unul ,sunt satul de "reiserii" nostri care ,TOTI ,hulesc honda ,dar castiga in draci tot felul de competitii(asta era un exemplu). Asa ca ,niste teste profesioniste sunt MULT MAI BINE primite ,decat parerile unor no-name-uri autohtone.Parerea mea Eu cred ca cel mai concludent si mai important si mai util test este propiul test. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian91089 Postat Februarie 17, 2007 Share Postat Februarie 17, 2007 @ Alexyzzz....daca nu e a 10 a oara cand ne zici ca ai mers pe motoare mai mari de 125...ba cu gsx de 750 ba cu fzr...shi singura ta concluzie este ca trag de rup... mai asteapta sa iti iei o mobra mare shi pe urma iti dai cu parerea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Februarie 17, 2007 Share Postat Februarie 17, 2007 Tinand cont ca suntem toti "no-nameuri" parerea unuia care s'a dat cu o motocicleta in Romania cateva mii de km mi se pare mult mai importanta decat parerea unui profesionist dintr'un link.Nu ma intereseaza 32 sutimi de secunda pe care oricum nu le'as castiga si nici macar nu as vrea sa le castig.M'ar interesa mai degraba sa aud d ela unul care a avut acea motocicleta SH. Tot parerea mea ... Avand in vedere ca sunt sport-touring-uri ,nu cred ca PROFESINISTII le-au testat la miimi de secunda si pe circuite de viteza...nu mai vorbi aiurea. Vezi ca sunt NENUMARATE teste in UniversMoto cu sport-touringuri ,dar NU am vazut ca acele sport-touringuri sa fie testate pe piste de viteza :sunt teste in Alpi ,pe sosele etc etc EXACT IN MEDIUL LOR(iar supersporturile pe circuite ,la fel ,in mediul lor)...nu le mai confunda si....citeste mai atent Sper sa nu alunecam spre discutii pe tema oportunitatii unuia sau altuia in "a da sfaturi"! E un forum deschis, unde oricine isi poate spune parerea in legatura cu orice subiect atata timp cat o face in termeni decenti. Orice informatie este extrem de binevenita link'urile sunt chiar interesante... Si totusi, odata ce intrebarea a fost postata aici, se pare ca omul a vrut parerea "oamenilor reali" " sau cum foarte plastic te'ai exprimat tu a "no name'urilor autohtone", care si'au ascutit insa coatele si genunchii mai multe sute de mii de km pe drumurile noastre de cacao, si nu impresia nu stiu carui "as" de pe aiurea. Sunt convins ca daca il interesau performantele de pista ale celor doua modele, in cu totul alta parte ar fi cautat informatii. Ce real?!!?!??!...ca a mers Georgica de la colt 10 metri ,asta e parere avizata??? Hai sa fim seriosi.Iti trebuiesc ZECI DE MII de kilometri parcursi in seaua respectivului model ca sa o cunosti CATUSI DE PUTIN si ai sa ramai mirat cand unul cu acelasi model si care are de 10 ori mai putini km ca tine ,te face in doi timpi si trei miscari....hai sa fim seriosi ,nu-ti poti forma o parere decat FOARTE GENERALA in doar cativa km parcursi in seaua unei motociclete ,iar de comparatii ,cred ca nu poate fi vorba. Asa ca ,parerea mea ,cele mai avizate raspunsuri le citesc intr-o revista de specialitate ,unde testeaza un motor un PILOT profesionist si da raspunsuri in RAPORT CU CATEGORIA MOTO TESTATA!!! Eu cred ca cel mai concludent si mai important si mai util test este propiul test. Valabil ce am scris mai sus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Februarie 17, 2007 Share Postat Februarie 17, 2007 (editat) Mda... pana la urma am "alunecat" de la subiectul principal. Dar nu'i bai, e interesant de discutat si despre cum, cat si pe cine sa ne bazam cand ne interesam despre un anume model de moto. Revistele si tot felul de alte surse "profesioniste" sunt bune, insa mai mult ca punct de referinta, ele vor urmari SI altceva decat obiectivitatea, si anume sa fie vandabile. Nu inseamna neaparat ca testele sunt neadevarate ! te face in doi timpi si trei miscari Asta crezi tu ca este cel mai important? Poate ca, desi incepator fiind "te face in doi timpi si trei miscari"... si poate ca va si "supravietzui" indeajuns sa mai si povesteasca cum a facut'o! In ceea ce ma priveste AM chiar mai mult decat cateva zeci de mii de km in shaua unui motor depre care imi dau cu parerea si asta fara pretentii de "mare pilot". Fiecare crede ce vrea, eu raman la pararea ca testele din reviste, show'uri TV ...etc, sunt bune ca referinta insa o opinie mai apropiata de realitatea din RO o voi gasi tot la "oamenii reali"... din RO! - daca chiar stiu ce vorbesc, pentru ca din pacate, motociclistii cu adevarat valorosi mai mult merg cu motorul si vorbesc mai putin... Editat Februarie 17, 2007 de yo4hgx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Februarie 17, 2007 Share Postat Februarie 17, 2007 parerea mea este ca daca iti doresti o motocicleta, nu ceri sfaturi...cel putin unu care a "calarit" odata un vfr,tot la vfr o sa se intoarca.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-DINU Postat Februarie 17, 2007 Share Postat Februarie 17, 2007 VFR-ul este invincibil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IraSciBil Postat Februarie 17, 2007 Share Postat Februarie 17, 2007 Ce real?!!?!??!...ca a mers Georgica de la colt 10 metri ,asta e parere avizata??? Hai sa fim seriosi.Iti trebuiesc ZECI DE MII de kilometri parcursi in seaua respectivului model ca sa o cunosti CATUSI DE PUTIN si ai sa ramai mirat cand unul cu acelasi model si care are de 10 ori mai putini km ca tine ,te face in doi timpi si trei miscari....hai sa fim seriosi ,nu-ti poti forma o parere decat FOARTE GENERALA in doar cativa km parcursi in seaua unei motociclete ,iar de comparatii ,cred ca nu poate fi vorba. Asa ca ,parerea mea ,cele mai avizate raspunsuri le citesc intr-o revista de specialitate ,unde testeaza un motor un PILOT profesionist si da raspunsuri in RAPORT CU CATEGORIA MOTO TESTATA!!! Valabil ce am scris mai sus Citeste mai atent ce am scris eu,coco.Adica profesionistul isi formeaza dupa 100 km in Alpi o parere pe care tu o accepti?!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Februarie 17, 2007 Share Postat Februarie 17, 2007 Citeste mai atent ce am scris eu,coco.Adica profesionistul isi formeaza dupa 100 km in Alpi o parere pe care tu o accepti?!? Cam da ,pt ca omul acela a avut niste rezultate in cariera ,a FACUT CEVA ,STIE si testeaza acea motocicleta pt scopul in care a fost produsa si nu o sa testeze un vfr alaturi de un cbr pe o pista de viteza in aflarea timpilor ,pt ca ar fi un non-sens. Asa vin si eu si spun ca x e cea mai tare ,ca doar am eu si sunt un "autohton" ,nu??...dar ,e cam penibil ,parerea mea Ps:nu spun ca acele teste sunt 100% adevarate si ca nu intervine oarece subiectivism ,alimentat in unele cazuri poate de niste sume de bani(destul de mari in afara-la noi cu 10mil ai cumparat toata redactia -era o gluma) ,dar per total ,eu unul ,voi crede mereu parerea unui profesionist decat a unui no-name Pps:nu e mai bine sa revenim la topic si sa nu mai parem "interesanti" cand altii ne dau niste linkuri cu teste??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biker boy Postat Martie 12, 2007 Autor Share Postat Martie 12, 2007 Multumesc tuturor pentru informatii:bune /rele multumesc pentru ele. Mi-au mai dat si alti colegi de pe forum niste informatii despre motoarele V2-V4-4L si cred ca raman la V4. Inca sunt indecis intre TL 1000 S-Thunderace-VFR-CBR 600 F3....insa cred ca o sa raman la V4 VFR. Imi cautam ceva motor sport-touring cu un consum relativ acceptabil si o buna protectie la vant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.