Sari la conținut

Ce Parere Aveti


Postări Recomandate

Pe date de 1 iunie 2007 urmeaza sa fac un alt traseu lung, de data asta urmeaza un traseu de 11.000km si vreau sa vad ce zice lumea despre ce fel de anvelopa sa echipez motocicleta.

 

Teoretic, cam 60% v-a fi asfalt, vreo 30% drumuri pietruite, pavaje si alte nebuni si maxim 10% drumuri forestiere.

 

Ce anvelope ati alege?

 

E-07

post-2690-1171549928_thumb.jpg

 

 

 

E-08

post-2690-1171549936_thumb.jpg

 

 

 

E-09

post-2690-1171549944_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Traseul ales anul asta este cel mai lung si arata cam asa:

 

post-2690-1171550879_thumb.jpg

 

Si ca de fiecare data evident ca nu o sa respect exact harta pentru ca sunt o groaza de locuri de vizitat... dar teoretic nu cred ca va fi mai mult macadam pentru un asemenea traseu.

 

Orice parere este bine venita :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Traseul ales anul asta este cel mai lung si arata cam asa:

 

post-2690-1171550879_thumb.jpg

 

Si ca de fiecare data evident ca nu o sa respect exact harta pentru ca sunt o groaza de locuri de vizitat... dar teoretic nu cred ca va fi mai mult macadam pentru un asemenea traseu.

 

Orice parere este bine venita :scratch:

 

Judecand dupa harta respectiva poti sa alegi E 08. Cred ca vei merge preponderent pe asfalt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Judecand dupa harta respectiva poti sa alegi E 08. Cred ca vei merge preponderent pe asfalt.

 

si eu sunt de aceeasi parere :scratch:

Ba mai mult: ti-as recomanda sa-ti pui niste michelin. E lunga tura si s-ar putea ca Mitasul sa iti faca probleme pe final.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am dat cu toate trei modelele. Asa ca :

 

E-09 La cat o sa mergi pe asfalt, o sa-ti creeze oarece probleme pe ploaie si in virajele luate mai in forta, mai ales cu incarcatura. Acest traseu nu-l faci cu rucsacul in spate !

 

E-08 Are o priza foarte buna pe asfalt uscat chiar si ud. Pe iarba este foarte riscant cu asa ceva !

 

E-07 Este cauciucul care face de toate, dar nimic cum trebuie. Pe asfalt ud ,,te duci" la fel ca E-09.

 

Toate trei modelele te duc linistit peste 7000km. Eu totusi as alege altceva, nu Mitas, dar constient fiind ca va dramuiti fiecare banutz, pentru ,,tura" asta ... inteleg de ce ati optat pentru Mitas.

 

Concluzia: Eu as merge pe varianta E-08, avand in vedere ca o sa bagati mai mult asfalt, iar pentru un drum forestier oricum o sa mergeti cu grija, ca la bagajele pe care o sa le aveti, nu o sa va apucati de hard-enduro.

 

Va urez bafta si succes ............ mi-ar placea si mie ! :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Offtopic : ambitioasa initiativa.

 

Da, de data asta am decis sa nu mai fie 5000km cum se intampla de obicei,

 

WOOOW !!!

 

zi-mi si mie te rog cam ce timp ti-ai alocat pt un asemenea traseu , buget ...

 

oricum este de admirat !!!

 

cati va duceti?

 

Timpul alocat este 6 sapatamani iar buget 1000e/persoana saptamana depinde cat de mult o sa ne abatem de la traseu

Suntem 2 motociclete anul asta, doua Yamaha XT 600 din motive tehnice

 

super. cati o sa fiti ? pleci singur ?

 

3 persoane pe 2 motorete

 

M-am dat cu toate trei modelele. Asa ca :

 

E-09 La cat o sa mergi pe asfalt, o sa-ti creeze oarece probleme pe ploaie si in virajele luate mai in forta, mai ales cu incarcatura. Acest traseu nu-l faci cu rucsacul in spate !

 

E-08 Are o priza foarte buna pe asfalt uscat chiar si ud. Pe iarba este foarte riscant cu asa ceva !

 

E-07 Este cauciucul care face de toate, dar nimic cum trebuie. Pe asfalt ud ,,te duci" la fel ca E-09.

 

Toate trei modelele te duc linistit peste 7000km. Eu totusi as alege altceva, nu Mitas, dar constient fiind ca va dramuiti fiecare banutz, pentru ,,tura" asta ... inteleg de ce ati optat pentru Mitas.

 

Concluzia: Eu as merge pe varianta E-08, avand in vedere ca o sa bagati mai mult asfalt, iar pentru un drum forestier oricum o sa mergeti cu grija, ca la bagajele pe care o sa le aveti, nu o sa va apucati de hard-enduro.

 

Va urez bafta si succes ............ mi-ar placea si mie ! :scratch:

 

Multumesc pentru parerea ta, este foarte importanta pentru mine avand in vedere faptul ca le-ai probat pe toate 3. Intradevar... bugetul este la limita si nu pot sa ma aventurez sa cumpar anvelope de foarte buna calitate ci prefer unele mai ieftine care sa-si faca treaba.

 

Deja cand vorbim de un traseu mai lung de 3000km si un timp de plimbari mai mare de 1 saptamana trebuie sa-ti cunosti foarte bine colegii cu care mergi, asa ceva nu se poate compara cu o intrunire moto. Aici trebuie sa suporti "mofturile" celor care merg cu tine o perioada lunga de timp unde se aduna o grama de oboseala, nervi etc si orice gest banal poate isca o cearta.

 

dar toate una peste alta... la final NIMIC nu este regretat (doar ca nu ai stat mai mult)

 

plimbarea asta am decis sa-i fac si un site in care sa upload cand resusesc sa ajung pe net toate pozele si impresiile, costuri, reparatii... poate in asa fel voi putea dovedii caci totusi nu este chiar asa de greu sa vedem lumea in care traim.

 

Eh, va multumesc pentru opinii si mai astept si altele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E08-este ce-ti trebuie... eu am E09 pe spate si pe ploaie nu te bazezi pe el...si intradevar E07 nu te ajuta off road si nici pe sosea nu e grozav...

 

Bafta si asfalt uscat...ca aveti nevoie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intradevar... bugetul este la limita si nu pot sa ma aventurez sa cumpar anvelope de foarte buna calitate ci prefer unele mai ieftine care sa-si faca treaba.

 

Pe o pereche de Michelin sau pirelli o sa platesti 200 Euro (in loc de 100 pe Mitas). Eu zic ca e un cost suplimentar marginal la tot costul excursiei. Mai bine zgarceste-te la altceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer, eu as merge pe occidentale pentru un asa drum . Am facut sezonul trecut cca 10.000 pe gume mitas E07 .... ce sa spun, sunt bune pentru banii pe care ii dai pe ele, dar nu se compara pe asfalt cu alte gume mai de soi. E vorba de compozitia gumei si de tinuta de drum. Mitas-urile sunt mai "inguste" la aceeasi dimensiune fata de altele occidentale... ca sa ma intelegi, sunt mai "balonate" fata de celelalte care-s "ciupercate" :scratch: , asta se traduce prin manevrabilitate mai mare ( apleci motorul mai violent, mai usor) dar iti da si oaresce instabilitate. Eu am fost f multumit de ele pe forestier, ba chiar si pe ceva noroi/iarba , chiar si albie de rau...cu altceva cu profil mai cumite poate imi rupeam gatul pe unde am hoinarit prin munti , dar pe asfalt nu m-am simtit niciodata in largul meu, niciodata nu am putut apleca motorul pana la "dunga" , atunci cand ajungi pe ultimele crampoane din lateral , pierzi aderenta. Pe ud poti sa torni filme de groaza cu ele , asta daca nu ai in sange ceva vana de "super-motard" :)

 

E09 ies din discutie, vei merge mult pe asfalt si cel putin guma fata o termini inainte de finish.

 

Mai e o chestie, profilul E07 la dimensiunea 130, are tendinta sa crape langa crampoane in primele mii de km( probat de mai multi prieteni) La 140, profilul e un pic schimbat si nu mai e problema. Oricum, chiar daca crapa , nu afecteaza carcasa si totul e ok, dar e "deranjant". Am inteles ca si E08 au o problema similara.

 

Concluzia:

Eu as merge pe altceva profil mixt pt drumul pe care l-ai planuit tu . Nu merita economia de max 100 E la singurul lucru care te tine in contact cu pamantul. Mai ales ca reprezinta doar 10% din cheltuiala pe o saptamana dupa bugetul tau .

 

Iti recomand sa iei in calcul :

 

Dunlop Trailmax post-462-1171611514_thumb.jpg

 

Pirelli MT60 post-462-1171611536_thumb.jpg

 

 

Sau altele similare....

 

De ex BogdanC. de aici de pe forum ti le poate aduce sub 200 Euro, noi noute. Mie mi-a adus Trailmax -uri care m-au scos pe la 180.

 

 

Ca ultima recomandare, f importanta , PUNE SI CAMERE NOI si instaleaza-le personal sau supravegheaza atent operatiunea. Ti-o spune Stan patitul, care a facut mai multe pene de vulcanizator idiot decat de cui . Un tur al Europei nu prea seamana cu o plimbare pana la Braila :blbl: , asa ca pregateste-ti motocicleta pana la ultimul detaliu.

 

 

 

 

Drum bun, distractie placuta si...asteptam poze :)

 

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O simpla comparatie intre Mitas E07 si Dunlop Trailmax (spate amindoua) : daca te apesi cu greutatea corpului pe ele (nemontate pe janta !) Mitasul se flescaie iar Dunlopul te tine . De aici poti trage concluzia cam ce compozitie de cauciuc au . Mitas-ul fiind moale se va uza repede . Cind e uzat iti da o tinuta de drum foarte nesigura . Dunlopul si uzat iti mentine bine tinuta de drum .

Si dupa cum a precizat @Axa : camere noi (de calitate cit mai buna) neaparat !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prin tot ce se spune ... baietii au dreptate !

 

Anvelopa, reprezinta un element foarte impotant pentru ,,bunul mers al lucrurilor" ! Eu nu as face nici un rabat de la siguranta, intr-o asemenea calatorie ! ..... pentru ce ? Pentru 100euro ?!

 

Nu vreau sa fac anti-reclama, produselor de la Mitas, dar pe lumea asta exista lucruri mai bune sau mai rele, la tot felul de preturi si de aceea este libera ta alegere, pentru ce optezi !

 

Bafta ....... ,,cu carul" ! :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O simpla comparatie intre Mitas E07 si Dunlop Trailmax (spate amindoua) : daca te apesi cu greutatea corpului pe ele (nemontate pe janta !) Mitasul se flescaie iar Dunlopul te tine . De aici poti trage concluzia cam ce compozitie de cauciuc au . Mitas-ul fiind moale se va uza repede . Cind e uzat iti da o tinuta de drum foarte nesigura . Dunlopul si uzat iti mentine bine tinuta de drum .

Si dupa cum a precizat @Axa : camere noi (de calitate cit mai buna) neaparat !

 

 

Imi pare rau dar nu prea sunt de acord cu tine.

 

Da, Trailmaxul e mai rigid decat E07 , dar asta din cauza carcasei mai "tapene", nu a compozitiei cauciucului. Asta iti da un plus de siguranta, stabilitate pe asfalt.

 

Mai exact, la compozitie e pe dos, Mitasul mi se pare mai "dur" si Dunlop-ul mai "moale" si mai "lipicios". E07 e drept ca se uzeaza mai repede (mai ales fata) dar asta pt ca are crampoanele mai rare in primul rand. Pe urma urmeaza multe alte aspecte... o guma buna asigura un echilibru intre compozitie/aderenta/rezistenta la uzura/rigiditate la deformari laterale/curbura/profil/ si nu in ultimul rand conditiile in care o folosesti.

 

 

:cheers:

 

PS Sa va spun un secret, la Mitas difera calitatea compozitiei in functie de lot.... un E07 fata luat de la importatorul RO rupe aderenta mai repede decat aceeasi guma luata din Ungaria. Luati-o ca o observatie personala. Poate am eu psihoze :scratch: :blbl:

 

PS2 Repet, sa nu ramaneti cu o impresie gresita, Mitas sunt gume bune pt banii pe care ii dai pe ele, iar daca as merge mai mult pe forestier , as fi ramas pe E07 sau poate chiar 09.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Axa le zice, bine, nu am mers cu altceva, dar NU mitas.Dupa 4-5000 km mi'au crapat crampoanele pe spate la E07, pe ploaie esti ca pe sanie, idem pe uscat dupa 6-7000 km la o frinare de urgenta.

Vine vremea sa'mi schimb gumele si clar nu o sa mai pun mitas. 100 euro dai, atata face ...

Bafta si inspiratie la alegere!

 

Si asteptam poze

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...