Kristian K Postat Octombrie 20, 2013 Share Postat Octombrie 20, 2013 (editat) am retinut toate sfaturile. am curatat in vara carburatorul , am reglat , pe pozitia cea mai inchisa , acul care deschide gaz-ul pe jigler-ul de mers , pentru consum de carburamnt mai mic am schimbat filtrul de aer cu un burete nou.Am verificat daca este benzina la plutitoare este Am sa desfac bujia si am s-o curat , voi astupa admisia de aer si voi incerca din nou chestia cu sprai-ul nu cred ca se recomanda , am la servici un sprinter(Mercedes) care a fost pornit cu sprai de pornire ,m special , ....nu a mai vrut dupa aceea sa porneasca normal... Multumesc pentru sfaturi cam asa arata mobra mea am uitat , am facut si servis-ul la furca fara rulmenti , doar ulei si simering-uri Bine ai venit printre Aprilisti!Ai o Aprilica deosebita,exact ca alui @Remu1 si ca fosta mea!Doar ca modelul nu e LG 650,nu exista!Ai Aprilia Pegaso GA 650! Oricand ai nevoie de un sfat sau altceva,apeleaza-ne! PS:Faine pozele tale! Am iesit si eu azi intr-o tura scurta: Scurta,lunga,tura e tura!Pozele faine de tot! Editat Octombrie 20, 2013 de Cristian 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Octombrie 20, 2013 Share Postat Octombrie 20, 2013 Arata fain mobra ta, si imi pari cunoscut Pornirea cu spray e ceva de moment. Eu mai patesc urmatorul lucru: cand ploua sau o duc la spalatorie, imi strange apa la busonul rezervorului, pentru ca am teava de drenare a gazelor si apei din rezervor blocata. Am incercat sa o desfund si cu sarma otelita, si cu compresor de aer, fara succes. Probabil a fost revopsit rezervorul fara a fi izolat. Ei, dupa ploaie, cand desfac busonul la rezervor, trebuie sa golesc apa cu un servetel, dar tot se duce in rezervor, iar cand ramane pe rezerva, imi trage apa in carburatoare, si se opreste cateodata la ralanti pe nepuse masa. Cand vad ca are un simptom din asta, golesc carburatoarele, si isi revine. Ma gandesc ca pe viitor sa dau rezervorul jos, sa il curat, si sa vad ce se intampla cu teava de drenare, pentru ca am vazut ca are un fel de stut cu filet dedesubtul rezervorului, din care iese un furtun catre partea de jos a motoretei. Alin la mine furtunul este open , nu este cazul de asa ceva.Incearca sa il tragi afara , sa il cureti dar e mai greu de bagat , oricum el este gatuit din fabrica , daca a mai intrat ceva mizerie sau vopsea ... nu am putut scoate bujia deoareca cheia de care dispun este um pic mai larga.o duc la servici si o iau pe strund nu am mai insistat deoarece risc sa omor bateria degeaba , insa daca tot nu pot sa fac o tura , am desfacut-o , pentru a curata motorul , am constatat furtun de retur ulei cu pierderi la stutul din capacul de la chiuloasa-l-am inlocuit , furtun rezervor partea dreapta gaurit -inlocuit am curatat motorul de ulei si mizerie , tot am facut ceva Bine ai venit printre Aprilisti!Ai o Aprilica deosebita,exact ca alui @Remu1 si ca fosta mea!Doar ca modelul nu e LG 650,nu exista!Ai Aprilia Pegaso GA 650! Oricand ai nevoie de un sfat sau altceva,apeleaza-ne! PS:Faine pozele tale!alin: pe talon asa scie tipo- APRILIA SPA LG pe Scurta,lunga,tura e tura!Pozele faine de tot! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jupanu77 Postat Octombrie 20, 2013 Share Postat Octombrie 20, 2013 @ Eugenkawa - numai asa am avut parte tot anul la pescuit - "stiti, saptamana asta s-au prins (pune tu cati pesti vrei). Nu stiu ce-or avea azi..." @ Cristian - asa am zis si eu... merci... @ Alin - tot e ceva... succes cu bujia! Eu sunt "responsabil" mai mult cu sprijinul moral... si cu berea... tehnic, ii las pe colegi sa te ajute... ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Octombrie 20, 2013 Share Postat Octombrie 20, 2013 nu am putut scoate bujia deoareca cheia de care dispun este um pic mai larga.o duc la servici si o iau pe strund nu am mai insistat deoarece risc sa omor bateria degeaba , insa daca tot nu pot sa fac o tura , am desfacut-o , pentru a curata motorul , am constatat furtun de retur ulei cu pierderi la stutul din capacul de la chiuloasa-l-am inlocuit , furtun rezervor partea dreapta gaurit -inlocuit am curatat motorul de ulei si mizerie , tot am facut ceva Este GA,din 1992-1994,iar din 1995-1996 este ML si MX! Ai facut foarte multe pe ea! In prima poza,pe partea stanga a rezervorului de ulei,sub joja la vreo 20 de cm,ai un alt furtun care intra in lateral-jos la rezervor intr-un stutz,ce este infiletat in rezervor!Da jos furtunul si defileteaza acel stutz,caci are o sita dubla de filtrare a uleiului!SPAL-O AIA CA PE D-ZEU!Daca aia e infundata partial,alimentarea cu ulei se face in cantitate insuficienta si motorul risca gripatea cuzinetilor de la ambielaj!EU AM PATIT-O SI AM FOST NEVOIT SA SCHIMB MOTORUL COMPLET!ACUM ACEL MOTOR,E MASUTA MEA DE CAFEA!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupul Gri Postat Octombrie 21, 2013 Share Postat Octombrie 21, 2013 se intampla sa aibe cineva de vanzare un CDI de Pegaso pe injectie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Octombrie 21, 2013 Share Postat Octombrie 21, 2013 am urmat sfaturile voastre , normal de aceea am apelat la voi: am desfacut bujia , am ars-o , am curatat-o , am montat-o la loc am astupat admisia de aer de sub sa am porNIT_OOOOOOOOOOOOOOOO!!!! Da, era inecata , bujia este noua , am confirmarea de omul ce mi-a vindut motorul , era si scris pe e NOUA va sunt idatorat , si va multumesc mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Octombrie 22, 2013 Share Postat Octombrie 22, 2013 (editat) am urmat sfaturile voastre , normal de aceea am apelat la voi: am desfacut bujia , am ars-o , am curatat-o , am montat-o la loc am astupat admisia de aer de sub sa am porNIT_OOOOOOOOOOOOOOOO!!!! Da, era inecata , bujia este noua , am confirmarea de omul ce mi-a vindut motorul , era si scris pe e NOUA va sunt idatorat , si va multumesc mult! Nu esti indatorat cu nimic,ma bucur ca a pornit! Ai curatat acel stutz infiletat(sita aia metalica insurubata in rezervorul de ulei)?Suna-ma la 0744934435 si iti dau mai multe detalii. Cu stima,Cristi. Editat Octombrie 22, 2013 de Cristian 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Octombrie 22, 2013 Share Postat Octombrie 22, 2013 inca nu nu am avut timp .am vrut sa o aud mergand mai intai incerc astazi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Octombrie 22, 2013 Share Postat Octombrie 22, 2013 Un prieten de-al meu si-a luat o Aprilica Pegaso GA 1994,din aceea violet.Are nevoie de un bendix(freewheel)sau de un link de unde isi poate cumpara unul. Mersi anticipat,Cristi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Octombrie 22, 2013 Share Postat Octombrie 22, 2013 (editat) Bine ca a pornit. Altadata, stii ce ai de facut daca nu iti mai porneste la rece, Alin... Un prieten de-al meu si-a luat o Aprilica Pegaso GA 1994,din aceea violet.Are nevoie de un bendix(freewheel)sau de un link de unde isi poate cumpara unul. Mersi anticipat,Cristi. Iti dau nr unui baiat care are pe stoc, nou, la 370 ron, pe PM. Editat Octombrie 22, 2013 de eugenkawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Octombrie 22, 2013 Share Postat Octombrie 22, 2013 puteti incerca la "crash moto"-TEL. 0745 763 024 banuiesc ca este vorba de stutul B .intrebare : trb sa scot uleiul? astazi am facut altceva . un sprai cu zn rezistent la 500C cred ca nu am facut rau! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Octombrie 22, 2013 Share Postat Octombrie 22, 2013 (editat) puteti incerca la "crash moto"-TEL. 0745 763 024 banuiesc ca este vorba de stutul B .intrebare : trb sa scot uleiul? Da,"B"-ul ala este inculpatul! Daca ai schimbat deja uleiul si il desfiletezi,va curge ceva ulei,dar se poate spala daca se prelinge pe motor,apoi dupa spalare si montare,completezi uleiul sus. Daca nu,e foarte buna sincronizarea schimbului de ulei si filtru,cu spalarea stutzului!!!E bine daca la cel mult 3 schimburi de ulei faci operatia de spalare a lui! Pentru revopsirea tobelor recomand spalarea lor dupa demontare cu Feruginol,apoi vopsirea lor cu spray negru mat pentru sobe!Rezitsta pana la 700 gr C si tine cel putin 3 ani,daca e aplicat la 2 straturi!Am testat deja! PS:Merci de numar pentru bendix! Bine ca a pornit. Altadata, stii ce ai de facut daca nu iti mai porneste la rece, Alin... Iti dau nr unui baiat care are pe stoc, nou, la 370 ron, pe PM. Super merci,Eugene,deja i-am dat numarul!Mai dau o bere Editat Octombrie 22, 2013 de Cristian 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Octombrie 23, 2013 Share Postat Octombrie 23, 2013 la "crash moto" au si alte piese.puteti intra pe net crashmoto .eu Nu am facut schimbul si inca nu am de gand In primavara am sa fac asta , oricum nu pot circula am nr ( rosu) expirat si o inscriu definitiv in primavara. acum am vazut despre ce este vorba. tobele sunt OK , nu umblu la ele , daca nu este nevoie , vopseaua nu este uniforma dar e pusa bine asa ca e bine e cumva sprei cu teflon. pot face o intrebare la fabrica de vopseluri Chim Titan , lucram indirect cu ei . referitor la vopseluri termorezistente se pot utiliza cele din gama Den Braven , cred ca sunt bune ;cel putin pe partea de hidroizolanti , noi , la firma , nu am avut probleme se poate folosi pt vopsirea motoarelor:intrati pe chimtitan.ro pentru mai multe detalii. se va folosi intocmai , grundul de baza si diluantii aferenti. New Microsoft Word Document.doc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupul Gri Postat Octombrie 23, 2013 Share Postat Octombrie 23, 2013 baieti, daca are cineva vreun CDI de Pegaso pe injectie, dati-mi PM va rog, nu prea urmaresc topicul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Octombrie 23, 2013 Share Postat Octombrie 23, 2013 S-ar putea sa stiu eu,dar revin cu detalii! Am gasit,iti dau nr pe PM,e user-ul@aviatorul,are cdi-ul nou si ,ulte alte piese! PS:Pentru cine vrea piese de Aprilica Pegaso din 1997 pana prin 2004,sa spuna ca dau nr de telefon al celui ce isi dezmembreaza Aprilica! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
whisperx.22 Postat Octombrie 23, 2013 Share Postat Octombrie 23, 2013 unde gasesc chit de reparatie pentru carburator dellorto la aprilia pegaso din 1990 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Octombrie 23, 2013 Share Postat Octombrie 23, 2013 Ai incercat aici: http://www.dellorto.co.uk/merchandise/products.asp?CategoryID=1&PartsectionID=62 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
whisperx.22 Postat Octombrie 24, 2013 Share Postat Octombrie 24, 2013 Ai incercat aici: http://www.dellorto.co.uk/merchandise/products.asp?CategoryID=1&PartsectionID=62 ? iti dai seama ca am cautat si acolo - PHBR34BD-------ASTA CAUT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Octombrie 24, 2013 Share Postat Octombrie 24, 2013 (editat) iti dai seama ca am cautat si acolo - PHBR34BD-------ASTA CAUT ACUM,mi-am dat seama ca ai cautat si acolo. Imi pare rau ca te-am INCURCAT! Editat Octombrie 24, 2013 de Cristian 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Octombrie 25, 2013 Share Postat Octombrie 25, 2013 este in regula 5 w 40 sintetic ? sau la 49000 km sa utilizeze 10 w 40 ? uni folosesc chiar 15 w 50 ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Octombrie 25, 2013 Share Postat Octombrie 25, 2013 Eu zic in felul urmator: eu merg cu motorul si in off. Il folosesc vara, cand se incalzeste tare, deci un ulei care are 50 indicativul de sus. Il mai folosesc fi toamna, deci e ok 10 sau 15. Semi ca full nu merge in batranele noastre. Si uite asa ai raspuns la intrebarea eterna. Deci depinde unde folosesti motorul. Pt asfalt am folosit 10-40 dar pt off si calduri mari, folosesc de 3 ani 15-50 semi de la castrol schimbat la sezon sau 5000 km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jupanu77 Postat Octombrie 25, 2013 Share Postat Octombrie 25, 2013 Cristian, tu ce ulei bagai la batranica ta? O sa schimb si eu uleiul si vreau sa stiu ce foloseai tu. Precizez ca merg mai mult pe asfalt si evit pe cat pot zonele aglomerate (prefer sa ies din oras mai degraba decat sa ma fatai zi de zi la munca prin oras - pentru asta folosesc bicicleta) In conditiile in care eu tin moto in garajul meu (nu neaparat la iernat) si o sa o scot ori de cate ori o sa prind ocazia peste iarna, dar probabil ca ocazional si km putini, cand ar fi bine sa schimb uleiul? La incepututl iernii, sau mai aproape de inceputul sezonului (martie)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Octombrie 25, 2013 Share Postat Octombrie 25, 2013 nu tin cont de anotimp , iar off -road in proportie de 25 % cred ca s-ar potrivi 10 w 40 , am sa vad cum se comporta pe parcursul unui an si apoi imi stabilesc indicativele de rigoare multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornel971 Postat Octombrie 25, 2013 Share Postat Octombrie 25, 2013 Salut, sunt nou pe forum si nou in motocilcism si as avea si eu nevoie de un sfat. Am o Aprilia Pegaso I.E. 650 din 2002 cu o problema tare complicata pt mine care sunt incepator. Motorul nu porneste si problema cred ca e de natura electrica pentru ca daca reusesc sa-l pornesc, dupa aceea merge foarte bine. Cred ca e de natura electrica pt. ca daca reusesc sa-l pornesc si sa mearga putin, pur si simplu imi omoara bateria si nu mai am curent la urmatoarea tentativa de a-l porni. Am distrus doua baterii in modul asta. Mi s-a spus ca releul de incarcare functioneaza bine si ca problema ar fi de la un consumator de curent. Care ar fi ala, nu a stiut nimeni sa-mi spuna. In speranta ca ma poate cineva cu vreun sfat, va multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Octombrie 25, 2013 Share Postat Octombrie 25, 2013 Cristian, tu ce ulei bagai la batranica ta? O sa schimb si eu uleiul si vreau sa stiu ce foloseai tu. Precizez ca merg mai mult pe asfalt si evit pe cat pot zonele aglomerate (prefer sa ies din oras mai degraba decat sa ma fatai zi de zi la munca prin oras - pentru asta folosesc bicicleta) In conditiile in care eu tin moto in garajul meu (nu neaparat la iernat) si o sa o scot ori de cate ori o sa prind ocazia peste iarna, dar probabil ca ocazional si km putini, cand ar fi bine sa schimb uleiul? La incepututl iernii, sau mai aproape de inceputul sezonului (martie)? ALIN cred ca in primavara este perfect.Dac nu il utilizezi iarna nu are rost sa il schimbi.De retinut : proprietatile uleiului se deterioreaza chiar si neutilizat.Concluzia:schimba-l la inceput de sezon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.