Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

am reusit sa fac o smechereala:

am luat aripa spate si plasticele laterale de la mobra mea , tot erau desfacute , pt revizia de iarna..... le-am slefuit cu glasspapir fin de apa , apoi le-am spritzuit cu lac -spay fara a le vopsi .....am dat 12 lei pe un tub ,, au iesit aproape noi si cel mai important am pastrat culoarea originala.

Astfel daca aveti ceva zgarieturi sau vopseaua incepe sa se matuiasca incercati metoda, este ieftina ; daca deteriorarile sunt de profunzime , nu merge.

Lacul se va da in cel putin 2 straturi de la 25 -30 cm distanta... revin cu poze.

 

Precizeaza ce granulatie are abrazivul .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Precizeaza ce granulatie are abrazivul .

hartie abraziva P400 sau P600 utilizare umeda ,

 

 

caut set reparatie carburator aprilia pegaso 600 din 1990

 

 

PHBR34BD cam asta scrie pe el.

sau macar cuiul de nivel sa il gasesc

http://www.romimoto-piese.ro/

incearca si aici

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.romimoto-piese.ro/category/10400000000/article/356810/

am gasit la Dr 650 mi se pare ca are acelattip de carb Mikuni , numai ca e cu un singur corp

Mikuni BST 33 sunt carburatoarele tale de pe Aprilica! :peace:

 

 

 

am aflat ceva :

Garnitura pentru camera de nivel la carburator confectionata din piele.Mult mai buna decat klingheritul si cauciucul.

Ce p[arere aveti?

Aveam la Fiat 500,cu suicidal door,an 1966,garnitura din piele la capac chiulasa si carburator!!!

Editat de Cristian 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mikuni BST 33 sunt carburatoarele tale de pe Aprilica! :peace:

 

 

cred ca da , nu stiu !

 

Aveam la Fiat 500,cu suicidal door,an 1966,garnitura din piele la capac chiulasa si carburator!!!

 

 

Mikuni BST 33 sunt carburatoarele tale de pe Aprilica! :peace:

 

 

cred ca da , nu stiu !

 

Aveam la Fiat 500,cu suicidal door,an 1966,garnitura din piele la capac chiulasa si carburator!!!

si era OK ?

 

garnitura din piele este o idee venita de la colegii de pe forum cu socialiste.M-am consultat cu mecanicul auto de la noi de la servici si a mi-a confirmat ca e ok.Pot sa tin garnitura dupa confectionare in ulei si apoi sa o montez.am pielea de la o manusa de lucru , e ok la grosime ,Cred ca sambata incerc , am mai mult timp.Nu dispun inca de un atelier amenajat si nu pot lucra afara

 

garnitura din piele este o idee venita de la colegii de pe forum cu socialiste.M-am consultat cu mecanicul auto de la noi de la servici si a mi-a confirmat ca e ok.Pot sa tin garnitura dupa confectionare in ulei si apoi sa o montez.am pielea de la o manusa de lucru , e ok la grosime ,Cred ca sambata incerc , am mai mult timp.Nu dispun inca de un atelier amenajat si nu pot lucra afara dupa ce vin de la servici ,

 

Incearca cu un o-ring mai mare, care sa se potriveasca pe tot diametrul paharului.

http://www.romimoto-...article/356810/ , asa ceva nu merge cu oring

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

garnitura din piele este o idee venita de la colegii de pe forum cu socialiste.M-am consultat cu mecanicul auto de la noi de la servici si a mi-a confirmat ca e ok.Pot sa tin garnitura dupa confectionare in ulei si apoi sa o montez.am pielea de la o manusa de lucru , e ok la grosime ,Cred ca sambata incerc , am mai mult timp.Nu dispun inca de un atelier amenajat si nu pot lucra afara

Pe vremea aia,cam asa erau multe din garniturile motoarelor! :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai ai fiatul 500 ?

Nu,l-am vandut in 1995!!!

Tablaria era ceva in genul masinilor lui Flinstones,adica ciur.Cat de motor si cutie erau ok,pentru varsta ei!A fost prima mea masina!

 

Am vazut in avatar ca ai o poza cu unul asemanator.Il ai in realitate sau esti mare fan si tu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. La aproximativ 2-3 minute dupa ce pornesc motorul se aprinde becul de ulei si sta aprins cateva secunde. Treaba asta o face si in mers si stand pe cric. Fenomenul a aparut dupa ce am culcat motocicleta pe partea dreapta. E posibil sa fie aer pe circuitul de ulei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand, verifica nivelul de ulei. Posibil sa fi curs pe undeva si sa fie sub minim.

Daca nivelul e ok, inseamna ca ai probleme cu sonda de ulei.

Uleiul din motor nu are nevoie de aerisire, ca la lichidul de racire. Dinamica motorului in functionare antreneaza uleiul prin pompa de ulei, care este "distribuit" in lagarele de gresare, chiulasa, cutie de viteze...avand rol atat de ungere a pieselor motorului, cat si de racire.

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand se aprinde becul de ulei te avertizeaza ca nu ai ulei , verifica nivelul

daca nivelul e ok atunci verifica sonda ,

nu are nici o legatura cu aerul



cand se aprinde becul de ulei te avertizeaza ca nu ai ulei , verifica nivelul

daca nivelul e ok atunci verifica sonda ,

nu are nici o legatura cu aerul

EUGENKAWA e mai priceput , mi-adat si mie sfaturi , folosestele.................



am promis poze :

 

 

la cadrul de spate am executat "triplu action":

-1. spray cu zinc - protectie anticoroziva

- 2. spray termorezistent

- 3. lac protector

 

cate doua straturi de caciula obligatoriu

 



fff

 



scuze pt oalele din imagini , sunt ale cainelui meu , le-am spallat si pus la uscat , de trb sa manance si el curat , nu ??

post-78987-0-53093800-1383498688_thumb.jpg

post-78987-0-20314200-1383498695_thumb.jpg

post-78987-0-59478700-1383498703_thumb.jpg

post-78987-0-04353000-1383498713_thumb.jpg

post-78987-0-74620100-1383498721_thumb.jpg

post-78987-0-74928800-1383498731_thumb.jpg

post-78987-0-95353900-1383498739_thumb.jpg

post-78987-0-91777100-1383499099_thumb.jpg

post-78987-0-59644900-1383499105_thumb.jpg

post-78987-0-63938100-1383499113_thumb.jpg

post-78987-0-19448800-1383499122_thumb.jpg

post-78987-0-72596100-1383499130_thumb.jpg

post-78987-0-72956600-1383499139_thumb.jpg

post-78987-0-05358400-1383499378_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ehe, Alin, ai avut ceva de lucru, dar a iesit bine.

Ai putea sa-ti faci un "bobber" (chopper custom) din ea, dar unde ar mai fi farmecul Apriliei... :)

Lasa blidele cainelui, ca nu facem poze de "frumusete" aici. Importanta este munca depusa si rezultatele obtinute. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. La aproximativ 2-3 minute dupa ce pornesc motorul se aprinde becul de ulei si sta aprins cateva secunde. Treaba asta o face si in mers si stand pe cric. Fenomenul a aparut dupa ce am culcat motocicleta pe partea dreapta. E posibil sa fie aer pe circuitul de ulei?

Cate ture are relantiul tau?Daca relantiul tau e mai mic decat 1.400-1.500 de ture la cald(60-70 gr.C)cu faza scurta aprinsa,apare si lipsa de presiune a uleiului!

Si da,verifica nivelul uleiului! :peace:

 

 

...am promis poze :

 

 

la cadrul de spate am executat "triplu action":

-1. spray cu zinc - protectie anticoroziva

- 2. spray termorezistent

- 3. lac protector

 

cate doua straturi de caciula obligatoriu

 

 

fff

 

 

scuze pt oalele din imagini , sunt ale cainelui meu , le-am spallat si pus la uscat , de trb sa manance si el curat , nu ??

Nice paintjob!

Tare si dragul de catel al tau!!!

Editat de Cristian 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un electromotor cine are de vanzare?

Salut.

Avea un baiat un electromotor de Pegaso cu un dinte la pinion rupt, la 100 ron.

Daca esti interesat, da-mi un PM sa-ti dau nr lui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu un dinte de la rotor rupt ? sau un dinte de la pinionul ce ie angrenat de pinionul de la electromotor? cam greu sa fie rupt dintele de la electromotor daca da trebuie sa fie uzati toti dinti sau vreau numai capacul cu semering daca ie uzat rotorul Te rog spunemi daca vrei mai repede Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da Cristi eu sunt Mihai .Cand mi sa spart rulmentul mi-a tocat niste bile si mi-a uzat pinionul de la electromotor .Vad ca zice Aviatorul ca are unul dar nu stiu daca are dantura buna .Trebuie sa vorbesc cu el. Nu am uitat ca trebuie sa ne intalnim la Cluj la butoiul de bere dar am fost plecat din localitate cu probleme. Ori cum MULTUMESC CRISTI

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da Cristi eu sunt Mihai .Cand mi sa spart rulmentul mi-a tocat niste bile si mi-a uzat pinionul de la electromotor .Vad ca zice Aviatorul ca are unul dar nu stiu daca are dantura buna .Trebuie sa vorbesc cu el. Nu am uitat ca trebuie sa ne intalnim la Cluj la butoiul de bere dar am fost plecat din localitate cu probleme. Ori cum MULTUMESC CRISTI

Stiu ca esti tu,Mihai!

Sigur batem jos butoiul ala de bere cu aviatorul si ce mobristi or mai fi! :peace:

 

PS:Foarte important:numara dintii electromotorului si vezi cati sunt,caci nu-s toate modelele de Pegaso cu acelasi nr de dinti!!!

Editat de Cristian 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

9 dinti are si promisiunea e promisiune!Va fi foarte curand!

Ok! :peace:

Editat de Cristian 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...