dorel pegaso Postat Aprilie 11, 2011 Share Postat Aprilie 11, 2011 salut. stie cineva cum se regleaza aprinderea la pegaso din 98?i Salut eu ma duc la cineva pe care lam gasit acum de curand si sunt multumiut de el pana acuma, dar sta in bucale in zona giulesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo C.P. Postat Aprilie 11, 2011 Share Postat Aprilie 11, 2011 Si schema carburatoarelor daca are cnv? Enos zi mi ce vrei sa stii despre carburatoare c am citit destul in ultima vreme ..si le mai am si fix in fata desfacute, asa ca pot sa ti dau si poze.Aici sunt slabe sanse sa gasesti raspunsuri. Nu stiu exact la ce schema te referi da daca te referi la aia cu piesele pt carb, o gasesti -> aici <- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Aprilie 11, 2011 Share Postat Aprilie 11, 2011 are cineva stator de vanzare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 (editat) 'enos' : " are careva idee unde gasesc si eu parbriz pt modelul 92-96 ? " La Dilly-point are :350 de lei . Editat Aprilie 12, 2011 de remu1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
magarusulmarius Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 salutare, stie cineva cotele celor 2 rulmenti de jug pt un pegaso 98 ? multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ggobi Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 salutare, stie cineva cotele celor 2 rulmenti de jug pt un pegaso 98 ? multumesc Buna Zise Patrik M pe la pagina 240 ca au cod 30205. Daca e asa au dimensiuni 25mm diam. interior,52mm d. ext.,15mm latime, date luate de aici: http://www.nar-impex.com/produse.php ; am gasit in alte tabele latimea 16.25mm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo C.P. Postat Aprilie 12, 2011 Share Postat Aprilie 12, 2011 stie cineva cotele celor 2 rulmenti de jug pt un pegaso 98 ? Nu stiu de ce amice, da si acum dupa ceva vreme inca simt nevoia sa ti spun ca porecla MAGARUSULmarius ti e insuficienta. Carnat mai mare decat tine n am intalnit nicicand si nici nu cred c o sa ntalnesc, deci iti multumesc (si o s o fac cu fiecare ocazie de acum incolo) pt faptu ca mi ai cauzat cele mai mari incurcaturi "motociclistice" din viata mea de posesor de pegaso. Daca nu mai stii despre ce vbesc, si ma astept la asta din partea ta, spune mi, si o sa ti detaliez toate cele trei tentative de a cumpara de la tine pegasoul fara acte, sau piese din el, incununate cu momente n care mi am pus pe drumuri prieteni de prin bucuresti, trimitandu le banii solicitati de tine, sau in care am tratat cu doua firme de curierat pt a mi aduce motocicleta din buc in tulcea, doar ca tu sa imi tragi o MAAARE teapa. Sincer ti as spune sa mi sugi ceva daca n ar exista moderatori pe forumu asta. Mesaj completat Ptiu drace ce plin de ostilitate sunt cand ma calca cineva pe bataturi..Ma uimesc si pe mine cate o data. Mai am sa l felicit si pe tipul de la care am cumparat niste componente pt pegaso pentru modu original in care a servisat el impotriva scurgerilor de ulei, cu silicon sanitar, unul din telescoape. Asta ca sa nu mai vbesc de dezastru pe care l am gasit inauntru cand le am servisat eu pe bune. O s o fac imediat ce mi dau seama cine era ca a trecut ceva timp. In alta ordine de idei, sa va spun ce am mai invatat. Jiclerele principale de pe carburile Mikuni BST33 406A K842 sunt aceleasi cu jiclerele pt carburi dellorto vandute de romimoto cu 8 lei bucata, cu conditia sa fie cele M5, ca in linkul urmator -> LINK Singura parte proasta este ca cea mai mare marime pt M5 urile gasite acolo este 122. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
magarusulmarius Postat Aprilie 13, 2011 Share Postat Aprilie 13, 2011 tu intelegi ce ai scris ?? din post se intelege ca mi-ai trimis niste bani si eu nu ti-am trimis nu stiu ce piese,,,si nu-i asa,,, esti frustrat amice,,,,rau de tot aveai telefonul meu si puteai sa ma suni oricand, nu sa astepti pm uri si sms uri, nu intotdeauna le citesc, la timp am preferat s-o dau pe toata , chiar daca am iesit in pierdere mi-am cerut scuze ca te-am incurcat, ce vrei , sa-mi fac harakiri acum? tu esti vreu sfant cumva? n-ai gresit niciodata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo C.P. Postat Aprilie 13, 2011 Share Postat Aprilie 13, 2011 aveai telefonul meu si puteai sa ma suni oricand, nu sa astepti pm uri si sms uri, nu intotdeauna le citesc, la timp am preferat s-o dau pe toata , chiar daca am iesit in pierdere Pai in prima faza am vrut s o iau toata n cazu n care nu ti mai amintesti.Hai sa scriu si eu rar poate intelegi de data asta. Eu sunt ala caruia i povesteai la telefon ca o tii la curtea nu stiu cui.. si dupa ce am trimis banii prietenilor mei prin buc, pt ca nu vroiai sa dai motoru la curier direct..si dupa ce l am pus pe sefu fancourier tl sa sune la sediu din buc si sa spuna ca de fapt motoru i pt el, numa sa nu trebuiasca paletat..tot eu sunt ala caruia nu i mai raspundeai la telefon pt o perioada buna de timp. Asta fiind prima interactiune cu tine. Harakiri?Nea.Doar mi a venit sa ti multumesc public cand te am vazut p aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enos Postat Aprilie 14, 2011 Share Postat Aprilie 14, 2011 Pai in prima faza am vrut s o iau toata n cazu n care nu ti mai amintesti.Hai sa scriu si eu rar poate intelegi de data asta.Eu sunt ala caruia i povesteai la telefon ca o tii la curtea nu stiu cui.. si dupa ce am trimis banii prietenilor mei prin buc, pt ca nu vroiai sa dai motoru la curier direct..si dupa ce l am pus pe sefu fancourier tl sa sune la sediu din buc si sa spuna ca de fapt motoru i pt el, numa sa nu trebuiasca paletat..tot eu sunt ala caruia nu i mai raspundeai la telefon pt o perioada buna de timp. Asta fiind prima interactiune cu tine. Harakiri?Nea.Doar mi a venit sa ti multumesc public cand te am vazut p aici. haha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo C.P. Postat Aprilie 14, 2011 Share Postat Aprilie 14, 2011 Ia zi, tu ai rezolvat problema cu carburile? Nu de alta, da mie mi au venit jiclerele si membrana de schimbat si n o sa le mai am p ale mele disponibile pt pozat multa vreme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enos Postat Aprilie 14, 2011 Share Postat Aprilie 14, 2011 Ia zi, tu ai rezolvat problema cu carburile? Nu de alta, da mie mi au venit jiclerele si membrana de schimbat si n o sa le mai am p ale mele disponibile pt pozat multa vreme. n-am apucat sa le desfac....ia zi,cat ai da pe membrana? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo C.P. Postat Aprilie 14, 2011 Share Postat Aprilie 14, 2011 (editat) n-am apucat sa le desfac....ia zi,cat ai da pe membrana? Stai c aici e o mica poveste. Membrana pe care am comandat o era pt un suzuki gs500 1995, mai exact asta -> LINK , si jiclerele dellorto gr.122 din motiv ca alea pt mikuni imi par pt ate modele. Pret total cu tot cu transport 113 lei. De specificat este ca pegasoul meu este un cube model '99 fabricat in '98, care a venit din germania cu carte n care erau trecuti 25 de kw, iar codul carburilor mele este Mikuni BST33 406A K842. Dau detaliile astea pt ca eu am avut surprize cand mi au venit piesele. Membrana comandata avea partea de sus mai mica decat cele pe care le gasisem in carburile mele, iar jicloarele principale desi stantate ca fiind mai mari erau de fapt mai mici decat cele gasite n carburi.Ma refer la diametru gaurii. Dupa ce am vbit cu Romi am realizat ca de fapt jiclerele mele fusesera majorate, iar membrana defapt inchide si deschide maxim exact ca cealalta indiferent de diferenta de inaltime.Acum sunt curios ce jiclere gasesti tu in ale tale.Ar trebui sa fie de 130. Mesaj completat Uitam. Info app de niste carburi f asemanatoare cu ale noastre mai gasesti aici -> Bst40 bible <- , diferite fiind in primu rand jiclere principale , iar -> aici <- gasesti un tutorial chiar cu bst33, numai ca este tradus cu google din ceha si poti sa te bazezi decat pe poze. Succes. Editat Aprilie 14, 2011 de Geo C.P. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enos Postat Aprilie 15, 2011 Share Postat Aprilie 15, 2011 deci...i-am curatat carb,nu am umblat la regalaje si tot intrerupe.la ce sa ma mai uit?daca o tin constant intrerupe si fasaie pe la carb....ce are???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enos Postat Aprilie 15, 2011 Share Postat Aprilie 15, 2011 deci...i-am curatat carb,nu am umblat la regalaje si tot intrerupe.la ce sa ma mai uit?daca o tin constant intrerupe si fasaie pe la carb....ce are???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorel pegaso Postat Aprilie 15, 2011 Share Postat Aprilie 15, 2011 deci...i-am curatat carb,nu am umblat la regalaje si tot intrerupe.la ce sa ma mai uit?daca o tin constant intrerupe si fasaie pe la carb....ce are???? vezi pe unde iti da scanteia bujia si iai suflat jiglerele? acelasi lucru am patit si eu dupa ce am splato la splatorie si mia intrat apa in carburator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enos Postat Aprilie 15, 2011 Share Postat Aprilie 15, 2011 vezi pe unde iti da scanteia bujia si iai suflat jiglerele? acelasi lucru am patit si eu dupa ce am splato la splatorie si mia intrat apa in carburator da.am suflat jiglerele.cum adica sa vad pe unde da scanteia bujia?ceva mai precis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorel pegaso Postat Aprilie 15, 2011 Share Postat Aprilie 15, 2011 da.am suflat jiglerele.cum adica sa vad pe unde da scanteia bujia?ceva mai precis. sar putea sa iti dea scanteie pe la ceramica si nu pe electrod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enos Postat Aprilie 15, 2011 Share Postat Aprilie 15, 2011 sar putea sa iti dea scanteie pe la ceramica si nu pe electrod o sa schimb maine bujia...sa vedem ce zice.dar culmea e ca motoreta a mers super bn 500km sezonul asta,si dintr-o data face pe nebuna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo C.P. Postat Aprilie 15, 2011 Share Postat Aprilie 15, 2011 ce are???? Constant ce inseamna?Accelerata in sarcina? Restu pieselor din carb sunt ok ca si uzura?Nivelul in camerele de nivel ale carburatoarelor este reglat cum trebuie?Sa nu ti inchida cuiu pontou benzina prea repede si sa ramana fara gaz pt un moment la acceleratie brusca. Daca piesele carbului sunt in regula si reglajele bune ia o cu nceputu si verifica: - admisia aerului sa nu fie obturata - filtru de aer sa fie curat - galeriile de admisie din cauciuc, de dupa carburatoare sa nu fie fisurate - benzina sa curga ok din rezervor pana n filtru - filtru de benzina sa nu fie infundat - sa ti dea scanteie ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorel pegaso Postat Aprilie 15, 2011 Share Postat Aprilie 15, 2011 o sa schimb maine bujia...sa vedem ce zice.dar culmea e ca motoreta a mers super bn 500km sezonul asta,si dintr-o data face pe nebuna Mie mia aratat mecanicu la a mea chestia cu bujia cica din cauza temperaturi mai mare apare fisuri la bujie si numai da bine,eu am pus bujie noua si iam dat de 2 ori la automat si mia facuto praf bujia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo C.P. Postat Aprilie 15, 2011 Share Postat Aprilie 15, 2011 cica din cauza temperaturii mai mari apar fisuri la bujie si nu mai da scanteie bine Mai mari decat ce?La ce temperatura ti sta tie motoru si ce bujie folosesti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorel pegaso Postat Aprilie 15, 2011 Share Postat Aprilie 15, 2011 folosesc ngk d8ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo C.P. Postat Aprilie 15, 2011 Share Postat Aprilie 15, 2011 Eu am avut si dr8ea si acum am dr8eix si nici una nu mi a crapat, ci le am schimbat eu pt ca le am considerat uzate moral. Ai amestecu prea sarac sau ce se ntampla? Tevile de esapament ti se inrosesc la iesirea din motor?Desi chiar si asa ma ndoiesc c ar putea crapa ceramica bujiei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorel pegaso Postat Aprilie 15, 2011 Share Postat Aprilie 15, 2011 Sa spun de la inceput ce sa intamplat Am spalat motoru mia intrat apa in carburatoare si de atunci ea nu a mai mers normal,numai statea la relatiu doar cu socu tras, iam desfacut surubu de golire sa iasa apa din carburatoare si deageaba tot aceasi problema si mai se auzea un ,,fasait'' dupa care am fost la un ,,mester''pe care mam abtinut sa nu-l trosnesc si am gasit un baiat care mia explicat cum din cauza mersu lu' prost al carburatoarelor care numai erau in parametri si da dea niste rateuri de toata frumesetea temperatura explozie e mai mare decat cea normala si fisureaza bujie. Rezolvarea a fost dat jos carburatoarele sicuratate sincronizate reglate si imi porneste mai bine ca niciodata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.