Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 14,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Si schema carburatoarelor daca are cnv? :bounce:

Enos zi mi ce vrei sa stii despre carburatoare c am citit destul in ultima vreme ..si le mai am si fix in fata desfacute, asa ca pot sa ti dau si poze.Aici sunt slabe sanse sa gasesti raspunsuri.

Nu stiu exact la ce schema te referi da daca te referi la aia cu piesele pt carb, o gasesti -> aici <-

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare,

 

stie cineva cotele celor 2 rulmenti de jug pt un pegaso 98 ?

 

multumesc

 

 

 

Buna

 

Zise Patrik M pe la pagina 240 ca au cod 30205. Daca e asa au dimensiuni 25mm diam. interior,52mm d. ext.,15mm latime, date luate de aici: http://www.nar-impex.com/produse.php ; am gasit in alte tabele latimea 16.25mm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stie cineva cotele celor 2 rulmenti de jug pt un pegaso 98 ?

Nu stiu de ce amice, da si acum dupa ceva vreme inca simt nevoia sa ti spun ca porecla MAGARUSULmarius ti e insuficienta. Carnat mai mare decat tine n am intalnit nicicand si nici nu cred c o sa ntalnesc, deci iti multumesc (si o s o fac cu fiecare ocazie de acum incolo) pt faptu ca mi ai cauzat cele mai mari incurcaturi "motociclistice" din viata mea de posesor de pegaso. Daca nu mai stii despre ce vbesc, si ma astept la asta din partea ta, spune mi, si o sa ti detaliez toate cele trei tentative de a cumpara de la tine pegasoul fara acte, sau piese din el, incununate cu momente n care mi am pus pe drumuri prieteni de prin bucuresti, trimitandu le banii solicitati de tine, sau in care am tratat cu doua firme de curierat pt a mi aduce motocicleta din buc in tulcea, doar ca tu sa imi tragi o MAAARE teapa.

Sincer ti as spune sa mi sugi ceva daca n ar exista moderatori pe forumu asta.

Mesaj completat

Ptiu drace ce plin de ostilitate sunt cand ma calca cineva pe bataturi..Ma uimesc si pe mine cate o data.

Mai am sa l felicit si pe tipul de la care am cumparat niste componente pt pegaso pentru modu original in care a servisat el impotriva scurgerilor de ulei, cu silicon sanitar, unul din telescoape. Asta ca sa nu mai vbesc de dezastru pe care l am gasit inauntru cand le am servisat eu pe bune. O s o fac imediat ce mi dau seama cine era ca a trecut ceva timp.

 

In alta ordine de idei, sa va spun ce am mai invatat.

Jiclerele principale de pe carburile Mikuni BST33 406A K842 sunt aceleasi cu jiclerele pt carburi dellorto vandute de romimoto cu 8 lei bucata, cu conditia sa fie cele M5, ca in linkul urmator -> LINK Singura parte proasta este ca cea mai mare marime pt M5 urile gasite acolo este 122.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tu intelegi ce ai scris ?? din post se intelege ca mi-ai trimis niste bani si eu nu ti-am trimis nu stiu ce piese,,,si nu-i asa,,,

 

esti frustrat amice,,,,rau de tot

 

 

aveai telefonul meu si puteai sa ma suni oricand, nu sa astepti pm uri si sms uri, nu intotdeauna le citesc, la timp

 

am preferat s-o dau pe toata , chiar daca am iesit in pierdere

 

mi-am cerut scuze ca te-am incurcat, ce vrei , sa-mi fac harakiri acum?

 

tu esti vreu sfant cumva? n-ai gresit niciodata?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aveai telefonul meu si puteai sa ma suni oricand, nu sa astepti pm uri si sms uri, nu intotdeauna le citesc, la timp

 

am preferat s-o dau pe toata , chiar daca am iesit in pierdere

 

Pai in prima faza am vrut s o iau toata n cazu n care nu ti mai amintesti.Hai sa scriu si eu rar poate intelegi de data asta.

Eu sunt ala caruia i povesteai la telefon ca o tii la curtea nu stiu cui.. si dupa ce am trimis banii prietenilor mei prin buc, pt ca nu vroiai sa dai motoru la curier direct..si dupa ce l am pus pe sefu fancourier tl sa sune la sediu din buc si sa spuna ca de fapt motoru i pt el, numa sa nu trebuiasca paletat..tot eu sunt ala caruia nu i mai raspundeai la telefon pt o perioada buna de timp.

Asta fiind prima interactiune cu tine.

Harakiri?Nea.Doar mi a venit sa ti multumesc public cand te am vazut p aici. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai in prima faza am vrut s o iau toata n cazu n care nu ti mai amintesti.Hai sa scriu si eu rar poate intelegi de data asta.

Eu sunt ala caruia i povesteai la telefon ca o tii la curtea nu stiu cui.. si dupa ce am trimis banii prietenilor mei prin buc, pt ca nu vroiai sa dai motoru la curier direct..si dupa ce l am pus pe sefu fancourier tl sa sune la sediu din buc si sa spuna ca de fapt motoru i pt el, numa sa nu trebuiasca paletat..tot eu sunt ala caruia nu i mai raspundeai la telefon pt o perioada buna de timp.

Asta fiind prima interactiune cu tine.

Harakiri?Nea.Doar mi a venit sa ti multumesc public cand te am vazut p aici. ;)

 

haha

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

;)

Ia zi, tu ai rezolvat problema cu carburile? Nu de alta, da mie mi au venit jiclerele si membrana de schimbat si n o sa le mai am p ale mele disponibile pt pozat multa vreme.

n-am apucat sa le desfac....ia zi,cat ai da pe membrana?:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

n-am apucat sa le desfac....ia zi,cat ai da pe membrana?:wacko:

Stai c aici e o mica poveste.

Membrana pe care am comandat o era pt un suzuki gs500 1995, mai exact asta -> LINK , si jiclerele dellorto gr.122 din motiv ca alea pt mikuni imi par pt ate modele.

 

Pret total cu tot cu transport 113 lei.

 

De specificat este ca pegasoul meu este un cube model '99 fabricat in '98, care a venit din germania cu carte n care erau trecuti 25 de kw, iar codul carburilor mele este Mikuni BST33 406A K842. Dau detaliile astea pt ca eu am avut surprize cand mi au venit piesele.

Membrana comandata avea partea de sus mai mica decat cele pe care le gasisem in carburile mele, iar jicloarele principale desi stantate ca fiind mai mari erau de fapt mai mici decat cele gasite n carburi.Ma refer la diametru gaurii.

post-42466-1302806695_thumb.jpg

post-42466-1302806712_thumb.jpg

Dupa ce am vbit cu Romi am realizat ca de fapt jiclerele mele fusesera majorate, iar membrana defapt inchide si deschide maxim exact ca cealalta indiferent de diferenta de inaltime.Acum sunt curios ce jiclere gasesti tu in ale tale.Ar trebui sa fie de 130.

Mesaj completat

Uitam. Info app de niste carburi f asemanatoare cu ale noastre mai gasesti aici -> Bst40 bible <- , diferite fiind in primu rand jiclere principale , iar -> aici <- gasesti un tutorial chiar cu bst33, numai ca este tradus cu google din ceha si poti sa te bazezi decat pe poze. Succes.

Editat de Geo C.P.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci...i-am curatat carb,nu am umblat la regalaje si tot intrerupe.la ce sa ma mai uit?daca o tin constant intrerupe si fasaie pe la carb....ce are????

vezi pe unde iti da scanteia bujia si iai suflat jiglerele? acelasi lucru am patit si eu dupa ce am splato la splatorie si mia intrat apa in carburator

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi pe unde iti da scanteia bujia si iai suflat jiglerele? acelasi lucru am patit si eu dupa ce am splato la splatorie si mia intrat apa in carburator

da.am suflat jiglerele.cum adica sa vad pe unde da scanteia bujia?ceva mai precis.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sar putea sa iti dea scanteie pe la ceramica si nu pe electrod

o sa schimb maine bujia...sa vedem ce zice.dar culmea e ca motoreta a mers super bn 500km sezonul asta,si dintr-o data face pe nebuna :wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce are????

Constant ce inseamna?Accelerata in sarcina?

Restu pieselor din carb sunt ok ca si uzura?Nivelul in camerele de nivel ale carburatoarelor este reglat cum trebuie?Sa nu ti inchida cuiu pontou benzina prea repede si sa ramana fara gaz pt un moment la acceleratie brusca.

Daca piesele carbului sunt in regula si reglajele bune ia o cu nceputu si verifica:

- admisia aerului sa nu fie obturata

- filtru de aer sa fie curat

- galeriile de admisie din cauciuc, de dupa carburatoare sa nu fie fisurate

- benzina sa curga ok din rezervor pana n filtru

- filtru de benzina sa nu fie infundat

- sa ti dea scanteie ok

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o sa schimb maine bujia...sa vedem ce zice.dar culmea e ca motoreta a mers super bn 500km sezonul asta,si dintr-o data face pe nebuna :wacko:

Mie mia aratat mecanicu la a mea chestia cu bujia cica din cauza temperaturi mai mare apare fisuri la bujie si numai da bine,eu am pus bujie noua si iam dat de 2 ori la automat si mia facuto praf bujia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am avut si dr8ea si acum am dr8eix si nici una nu mi a crapat, ci le am schimbat eu pt ca le am considerat uzate moral.

Ai amestecu prea sarac sau ce se ntampla? Tevile de esapament ti se inrosesc la iesirea din motor?Desi chiar si asa ma ndoiesc c ar putea crapa ceramica bujiei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...