six Postat Iulie 4, 2007 Share Postat Iulie 4, 2007 Am vazut anuntul ala.. am sunat, il are omul dar e modelul standard fara robinetul ala.. acum sunt 2 intrebari: se potriveste? si merita diferenta sa iau nou cu robinet? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LGO Postat Iulie 4, 2007 Share Postat Iulie 4, 2007 (editat) Am vazut anuntul ala.. am sunat, il are omul dar e modelul standard fara robinetul ala.. acum sunt 2 intrebari: se potriveste? si merita diferenta sa iau nou cu robinet? Amortizoarele au acelasi sistem de prindere, diferenta e ca unul e reglabil din robinet, iar celalalt din cele doua piulite de reglaj si e putin mai dificil de reglat. Varianta cu robinet se gaseste numai pe Pegaso Garda, numai tu poti sa hotarasti daca merita sau nu sa iei unul nou.... Editat Iulie 4, 2007 de mecaniku Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Edutzu Postat Iulie 5, 2007 Share Postat Iulie 5, 2007 Cine stie sa rezolve un consum mare la un pegaso din 92?....sunt din bucuresti.... si nu ma pricep inca...(nu stiu nici daca nu e prea tarziu sa incerc sa ma pricep)....anyway...cred ca ia vreo 10% la oras (sau mi-au furat benzina...ca am motorul de saptamana trecuta) O sugestie de service..sau vreun smart guy, care pricepe bine fenomenul?...multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
six Postat Iulie 5, 2007 Share Postat Iulie 5, 2007 Amortizoarele au acelasi sistem de prindere, diferenta e ca unul e reglabil din robinet, iar celalalt din cele doua piulite de reglaj si e putin mai dificil de reglat. Varianta cu robinet se gaseste numai pe Pegaso Garda, numai tu poti sa hotarasti daca merita sau nu sa iei unul nou.... Merci mult. Cred ca o sa iau unul second normal si intre timp il comand si pe celalalt cu robinet de pe net. Am vazut ca cineva comandase niste piese din italia pentru motor. Au vreun site ceva sau exista alt site de unde se pot comanda piese? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gothmog Postat Iulie 5, 2007 Autor Share Postat Iulie 5, 2007 (editat) Salutari! @six:ia modelul standard daca-l iei mai ieftin,unul nou cu robinet e scump si dureaza pana vine daca n-au pe stoc.Se regleaza mai dificil un pic,dar daca-l dai mai pe "hard" e ok.bafta Later edit:inteleapta decizie.Piese teoretic se mai pot comanda si aici http://www.apriliayorkshire.co.uk/catalogu...650%201997-2000 Daca comanzi,sa ne tii la curent,pls.Ura! @edutzu:intai fa un consum calumea,cu km pe jurnalier,si daca ia mai mult de 7%(gen 8-9-10) trebuie reglate carburatoarele(mutat acele de dozaj in pozitia cea mai joasa) si reglat jocul supapelor.O data facute astea,ar trebui sa pape cam 6.5%.Despre service nici eu nu stiu ce sa zic,si eu sunt in cautare de mecanic capabil sa faca cele descrise mai sus,mie-mi consuma 8% in afara ,in oras mi-e frica sa calculez. Bafta si s-auzim si de bine! Editat Iulie 5, 2007 de Gothmog Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
A n d y Postat Iulie 5, 2007 Share Postat Iulie 5, 2007 Salutari! ... Later edit:inteleapta decizie.Piese teoretic se mai pot comanda si aici http://www.apriliayorkshire.co.uk/catalogu...650%201997-2000 Daca comanzi,sa ne tii la curent,pls.Ura! ... A comandat cine pana acum de la astia de mai sus? Daca da, sa ne spuna si noua care-i procedura, cat timp dureaza pana ajung piesele etc. Merci anticipat Andy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
six Postat Iulie 5, 2007 Share Postat Iulie 5, 2007 A comandat cine pana acum de la astia de mai sus? Daca da, sa ne spuna si noua care-i procedura, cat timp dureaza pana ajung piesele etc. Merci anticipat Andy N-am comandat, dar mi se par relativ scumpi astia. Am gasit alt site in state care par mai ok la preturi: http://www.af1racing.com/store/Scripts/pro...p?idCategory=51 De la astia probabil ca o sa-mi comand amortizorul ala. Daca-l comand va tin la curent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zamolxed Postat Iulie 5, 2007 Share Postat Iulie 5, 2007 Salut tuturor. Daca nu va deranjez prea mult, as dori sa adresez o intrebare... Am gasit un motor Aprilia Pegaso 650 IE de vanzare, insa are o problema: frana spate nu functioneaza absolut deloc. Motorul a stat ceva timp nemiscat, nu apar nicaieri urme de scurgeri de lichid de frana! pedala e moale pe toata cursa, nu are absolut nici un efect. Eu nu stiu care ar putea fi cauzele, cu atat mai putin sotia proprietarului, care nu a putut sa ma ajute cu informatii pe tema asta. In cel mai pagubos scenariu posibil, la cat estimati ca ar ajunge costurile de reparatie pentru frana spate? Mentionez ca frana fata pare ok. multumesc anticipat, Adi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LGO Postat Iulie 5, 2007 Share Postat Iulie 5, 2007 (editat) Am gasit un motor Aprilia Pegaso 650 IE de vanzare, insa are o problema: frana spate nu functioneaza absolut deloc. Motorul a stat ceva timp nemiscat, nu apar nicaieri urme de scurgeri de lichid de frana! pedala e moale pe toata cursa, nu are absolut nici un efect. Nu sunt prea multe posibilitati, ori exista aer in instalatie, asta ar fi cel mai simplu de remediat, ori sunt duse garniturile pistonasului din pompa de frana, dupa descriere asta ar fi defectul, ori pompa are interiorul ovalizat si trebuie schimbata, asta ar fi cazul cel mai rau. Reparatia cu o pompa noua si manopera nu ar trebui sa treaca de 100 euroi. Editat Iulie 5, 2007 de mecaniku Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zamolxed Postat Iulie 5, 2007 Share Postat Iulie 5, 2007 Nu sunt prea multe posibilitati, ori exista aer in instalatie, asta ar fi cel mai simplu de remediat, ori sunt duse garniturile pistonasului din pompa de frana, dupa descriere asta ar fi defectul, ori pompa are interiorul ovalizat si trebuie schimbata, asta ar fi cazul cel mai rau. Reparatia cu o pompa noua si manopera nu ar trebui sa treaca de 100 euroi. multumesc daca trebe schimbata pompa, aveti idee de unde pot cumpara? scuze ca intreb, azi am citit toate paginile topicului asta, dar in momentul asta nu am timp sa le iau la rasfoit inca o data... daca are cineva o informatie la indemana ii multumesc de pe acum Adi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LGO Postat Iulie 5, 2007 Share Postat Iulie 5, 2007 (editat) daca trebe schimbata pompa, aveti idee de unde pot cumpara? De la reprezentanta, daca vrei noua, la Bucuresti este United Motors, sau reprezentanta Aprilia de la Cluj: http://www.unitedmotors.ro http://www.apriliamotors.ro/ro/index.html sau aici poate are second: http://www.pro-bike.ro/forums/Piese-Pegaso...998-t29515.html Editat Iulie 5, 2007 de mecaniku Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zamolxed Postat Iulie 5, 2007 Share Postat Iulie 5, 2007 De la reprezentanta, daca vrei noua, la Bucuresti este United Motors, sau reprezentanta Aprilia de la Cluj: http://www.unitedmotors.ro http://www.apriliamotors.ro/ro/index.html sau aici poate are second: http://www.pro-bike.ro/forums/Piese-Pegaso...998-t29515.html multumesc frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enemy2day Postat Iulie 6, 2007 Share Postat Iulie 6, 2007 scanteieste, benzineste dar nu porneste ee, nici chiar k nu porneste, da porneste f greu, dupa ce se inneaca si ii schimb bujia. ce poate fi? m-am gandit k e benzina proasta (nu am filtru de benz pus pe ea), sau k e veche bujia... knd o pornesc dupa 30 min - o zi de stat (deci uneori chiar cu moto cald) s ineaca si apoi n-o mai ia decat cu o alta bujie (am una in motor, k e pegaso din 1995, si una o car dupa mine). si knd schimb bujia o ia imediat. problema a aparut cam de 2 luni si se accentueaza progresiv (initial facea faza asta uneori, acum mai mereu). s fie de la reglajele carburatorului ( la care recunosc, m-am mai bagat eu...) ? tijele alea 2 de consum sunt coborate la max (imi consuma 6.5% in bucuresti si cam 4.5% afara) relantiul la 1300-1400.... sa fie jeg strans in carburatoare? stiti la cate ture tre s fie jiglerele de amestec?? (la cate ture se desfac dupa ce le strangi la max, k eu asa stiam k se regleaza...) multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LGO Postat Iulie 6, 2007 Share Postat Iulie 6, 2007 scanteieste, benzineste dar nu porneste ee, nici chiar k nu porneste, da porneste f greu, dupa ce se inneaca si ii schimb bujia. ce poate fi? m-am gandit k e benzina proasta (nu am filtru de benz pus pe ea), sau k e veche bujia... knd o pornesc dupa 30 min - o zi de stat (deci uneori chiar cu moto cald) s ineaca si apoi n-o mai ia decat cu o alta bujie (am una in motor, k e pegaso din 1995, si una o car dupa mine). si knd schimb bujia o ia imediat. problema a aparut cam de 2 luni si se accentueaza progresiv (initial facea faza asta uneori, acum mai mereu). s fie de la reglajele carburatorului ( la care recunosc, m-am mai bagat eu...) ? tijele alea 2 de consum sunt coborate la max (imi consuma 6.5% in bucuresti si cam 4.5% afara) relantiul la 1300-1400.... sa fie jeg strans in carburatoare? stiti la cate ture tre s fie jiglerele de amestec?? (la cate ture se desfac dupa ce le strangi la max, k eu asa stiam k se regleaza...) multumesc anticipat Suruburile alea se desfac 3 - 3.5 ture dupa ce le-ai strans de tot. Dar cred ca ai filtrul de aer infundat, mai ales daca zici ca se accentueaza progresiv, nu scoate cumva si fum negru? Filtrul de aer este destul de mic la Pegaso si se colmateaza destul de repede, mai ales daca mergi si off-road cu el. Despre carburatoare citeste aici: /index.php?...t&id=187715 Sa auzim numai de bine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enemy2day Postat Iulie 6, 2007 Share Postat Iulie 6, 2007 nu acoate fum negru si nu fac offroad cu ea... filtrul d aer in curatz cam la 1000km... voi cum o porniti? cu shocu? acu vara io ii dadeam fara shoc, fara acceleratie. voi...? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
six Postat Iulie 6, 2007 Share Postat Iulie 6, 2007 Am vazut parca o poza aici cu crashbaruri. Pe louis costa 149 euro. Mi se pare mult pentru 2 tevi indoite. Nu poate sa le faca un mester local pe aici mai ieftin? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zamolxed Postat Iulie 6, 2007 Share Postat Iulie 6, 2007 Salut! versiunea pegaso 650 IE aveti idee daca are probleme cu pornirea asemanatoare motoarelor cu carburatie? Adi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gothmog Postat Iulie 6, 2007 Autor Share Postat Iulie 6, 2007 (editat) nu acoate fum negru si nu fac offroad cu ea... filtrul d aer in curatz cam la 1000km... voi cum o porniti? cu shocu? acu vara io ii dadeam fara shoc, fara acceleratie. voi...? Pai daca nu porneste cand e motorul rece,nu ti se pare normal sa-i dai soc? Bineinteles ca cu socu,ca de-aia e facut,pentru PORNIREA LA RECE,si nu se refera la pornirea in Siberia sau in decembrie.Pai de-aia omori tu motoru si starteru de fiecare data,si-o ineci de-i sar capacele.Daca nu porneste nici cu soc cand e MOTORUL RECE,atunci ai o problema.Curata bujia,sufla filtrul de aer,TRAGE SOCUL,si o sa vezi ca porneste.Nu e nevoie sa accelerezi,numai tragi socul la maxim,daca incepe sa mearga poti accelera foarte finutz pana ajunge pe la 3000 rpm,nu mai mult,si o sa vezi ca se stabilizeaza.Dupa 10-20 sec,reduci socul si o lasi sa mearga pana trece acul temp de 40.Si gata,poti pleca... Bafta! In alta ordine de idei,am o cunostinta care conduce un atelier de prelucrat metale,cu masini CNC,etc,care si-a facut crash-bars pentru BMW-ul sau R 1200 GS.Daca gasim pe cineva care sa aiba garzi la Pegasul sau,si binevoitor sa mearga pana la atelier spre a fi masurate si copiate (e in Buc,pe Viilor pe undeva),cred ca o sa iesim mai ieftin de 150 de euro,ca si eu vreau.Daca mai sunt doritori,rezolvam noi cumva Bafta si s-auzim de la binishor in sus Editat Iulie 6, 2007 de Gothmog Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
§anu Postat Iulie 6, 2007 Share Postat Iulie 6, 2007 Si eu vreau crash-bars. Numa daca se potrivesc pe aprilia pegaso 650 din 1994. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
norbee Postat Iulie 6, 2007 Share Postat Iulie 6, 2007 Si io am pegaso e si de vanzare daca e interesat cineva...din 2000 , 10000 km , anu trecut aus din germania , in romania a umblat cam 2000 , stare perfecta , daca e cineva interesat va rog pm pun si cateva poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LGO Postat Iulie 7, 2007 Share Postat Iulie 7, 2007 Daca gasim pe cineva care sa aiba garzi la Pegasul sau,si binevoitor sa mearga pana la atelier spre a fi masurate si copiate (e in Buc,pe Viilor pe undeva),cred ca o sa iesim mai ieftin de 150 de euro,ca si eu vreau. Cateva foto cu Pegaso cu un model de crashbar, nu are cum sa fie scump, doar sunt doua tevi indoite. Pentru modelul asta nici macar nu trebuie sa le masori, numai sa vada pozele un tinichigiu si poate sa faca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gothmog Postat Iulie 9, 2007 Autor Share Postat Iulie 9, 2007 Da,indata ce-mi fac mobra sa mearga fara probl ca sa pot umbla si eu cu ea fara sa-mi fie frica de toate alea o sa ma ocup de chestia asta.User-ul "Vulturul argintiu" parca avea o Garda cu garzi ,daca o sa binevoiasca sa o dea la masurat cred ca o sa fie bine...sau daca mai e cineva din Buc care are,mai bine.Momentan nu am timp dar indata ce se poate actionez,ca si eu imi doresc de numa-numa . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
A n d y Postat Iulie 10, 2007 Share Postat Iulie 10, 2007 Salut Ma bag si eu in seama pe topicul asta, desi n-am Pegaso 650, ci Pegaso 600 (1990) cu motor Rotax 560 cc. In linii mari modelele seamana, avand multe componente comune cu exceptia motorului. Am nevoie de releul de incarcare, care am vazut ca seamana cu releul de pe Pegaso 650 si cu cel de pe BMW F650. In acest moment am pe moto un releu japonez. care se vede treaba ca a mers pana acum... atasez si o poza cu el sa vedeti despre ce-i vorba. Dupa cod am vazut ca-i pentru Honda CB de 400 sau 450. Teoretic ar trebui sa se potriveasca oricce releu facut ptr. sistem cu alternator trifazic cu rotorul magnet permanent (cred ca magnetou ii zice). Alternatorul imi pare in regula: scoate ca la carte si anume >70V curent alternativ intre faze la peste 5000 rpm. Cand conectez mufa releului nu mai scoate decat 15-20V (alternativ) intre faze si pe incarcare (firul care merge la baterie si celalalt (care cred ca merge la instalatia electrica ) nu scoate mai mult de 8V (curent continuu) la relanti si scade atunci cand o turez. De unde trag concluzia ca releul e varza. Banuiesc ca au mai avut si altii probleme cu releul si sunt curios ce solutii au adoptat... Ptr. aceeasi motocicleta as mai avea nevoie de contactul/intrerupatorul de la frana de mana, care am vazut ca este tot asemanator cu cel al unor modele mai noi de Pegaso si BMW F650. Si inca o problema: pe unde pot gasi un kit de lant standard ptr Pegaso 600... la preturi mai omenesti? Astept sfaturile voastre pentru problemele de mai sus. Merci Andy Daca am ridicat problema... acu' sa fac cunoscuta si rezolvarea 1. Problema cu releu' nu era problema de releu... Dupa incercari nenumarate si masuratori pe instalatie am ajuns la concluzia ca nu este vorba de nici un scurt. Asa ca am gasit si luat un releu de incarcare ptr. Honda Dominator (NX650). I-am pus firele pe mufa asa cum erau ele puse pe Pegaso, l-am montat si... tzapa... functiona in aceiasi parametrii cu releul vechi. Am pus inapoi releul vechi si m-am gandit ca daca deconectez firul de incarcare care iese din releu, cel cu referinta (firul rosu din poza, cel care trece prin contact), ar trebui sa-mi bage tensiune de incarcare permanent (adica 14-15V). Cum nu aveam bateria pe moto nu-mi faceam probleme ca incarca mereu. Cand am deconectat cablul cu pricina aq crescut brusc intensitatea tuturor becurilor care erau aprinse plus un pocnet pe sub sa. Rezultatul dupa 1,5-2 secunde de functionare asa pana am oprit motorul: toate becurile mici (pozitii fata & spate, indicator neutru, indicator lumini) arse... cu filamentul topit, nu rupt cum se intampla de obicei. Si alarma arsa... inca n-am apucat sa ma uit si nu stiu daca s-au ars sigurantele sau unitatea de comanda a alarmei. Dupa sperietura de rigoare, schimbarea consumatorilor arsi si apoi check pe fiecare subsistem pe partea electrica, am constatat ca toate merg normal. Pasul urmator: am incercat sa vad cum merge releul (original) daca montez o baterie buna (>12V), asa ca am conectat bateria de la masina. Si surpriza... instalatia electrica mergea ca la carte dupa carte cu releul vechi care credeam ca e varza. Releul baga 14,5V, toti consumatorii erau alimentati asa cum trebuia... Asa ca problema era BATERIA... pe care o voi schimba... de data asta nu o voi mai lua pe cea mai ieftna de la Louis. Si de aici pot da un sfat bazat pe experienta mea si sustinut si de altii care au cumparat acest tip de acumulator moto: EVITATI SA VA LUATI BATERII MOTOCEL. Pe mine m-a tinut o asemenea baterie 3 luni. 2. Cu intrerupatorul pentru frana fata am rezolvat probklema cu un MICROINTRERUPATOR pe care l-am conectat in locul celui vechi. Paguba: 3,5 RON si 5 minute ptr. lipiturile necesare. Sper ca va vor fi utile chestiile astea Andy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LGO Postat Iulie 10, 2007 Share Postat Iulie 10, 2007 Am pus inapoi releul vechi si m-am gandit ca daca deconectez firul de incarcare care iese din releu, cel cu referinta (firul rosu din poza, cel care trece prin contact), ar trebui sa-mi bage tensiune de incarcare permanent (adica 14-15V). Cum nu aveam bateria pe moto nu-mi faceam probleme ca incarca mereu. Cand am deconectat cablul cu pricina aq crescut brusc intensitatea tuturor becurilor care erau aprinse plus un pocnet pe sub sa. Rezultatul dupa 1,5-2 secunde de functionare asa pana am oprit motorul: toate becurile mici (pozitii fata & spate, indicator neutru, indicator lumini) arse... cu filamentul topit, nu rupt cum se intampla de obicei. Si alarma arsa... inca n-am apucat sa ma uit si nu stiu daca s-au ars sigurantele sau unitatea de comanda a alarmei. Ai avut mare noroc ca nu sa ars CDI-ul si bobina de inductie. Sub nici un motiv nu ai voie sa deconectezi bateria in timp ce functioneaza motorul, sau firul care vine la regulator de la cheia de contact. In momentul in care ai decuplat firul respectiv, ai decuplat partea din regulator care regleaza tensiunea la 14-14,5 V, in timp ce partea de redresare din releu functiona si a crescut tensiunea in instalatie la peste 90 V curent continuu. Din aceasta cauza s-au topit becurile si s-a ars alarma. Bafta si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jordash Postat Iulie 10, 2007 Share Postat Iulie 10, 2007 sal...vreau sa dau afara oala magnetica de la alternator...daca are cineva o presa(contracost evident)...sarumana'... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.