Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 12k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut. La aproximativ 2-3 minute dupa ce pornesc motorul se aprinde becul de ulei si sta aprins cateva secunde. Treaba asta o face si in mers si stand pe cric. Fenomenul a aparut dupa ce am culcat motocicleta pe partea dreapta. E posibil sa fie aer pe circuitul de ulei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand, verifica nivelul de ulei. Posibil sa fi curs pe undeva si sa fie sub minim.

Daca nivelul e ok, inseamna ca ai probleme cu sonda de ulei.

Uleiul din motor nu are nevoie de aerisire, ca la lichidul de racire. Dinamica motorului in functionare antreneaza uleiul prin pompa de ulei, care este "distribuit" in lagarele de gresare, chiulasa, cutie de viteze...avand rol atat de ungere a pieselor motorului, cat si de racire.

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand se aprinde becul de ulei te avertizeaza ca nu ai ulei , verifica nivelul

daca nivelul e ok atunci verifica sonda ,

nu are nici o legatura cu aerul



cand se aprinde becul de ulei te avertizeaza ca nu ai ulei , verifica nivelul

daca nivelul e ok atunci verifica sonda ,

nu are nici o legatura cu aerul

EUGENKAWA e mai priceput , mi-adat si mie sfaturi , folosestele.................



am promis poze :

 

 

la cadrul de spate am executat "triplu action":

-1. spray cu zinc - protectie anticoroziva

- 2. spray termorezistent

- 3. lac protector

 

cate doua straturi de caciula obligatoriu

 



fff

 



scuze pt oalele din imagini , sunt ale cainelui meu , le-am spallat si pus la uscat , de trb sa manance si el curat , nu ??

post-78987-0-53093800-1383498688_thumb.jpg

post-78987-0-20314200-1383498695_thumb.jpg

post-78987-0-59478700-1383498703_thumb.jpg

post-78987-0-04353000-1383498713_thumb.jpg

post-78987-0-74620100-1383498721_thumb.jpg

post-78987-0-74928800-1383498731_thumb.jpg

post-78987-0-95353900-1383498739_thumb.jpg

post-78987-0-91777100-1383499099_thumb.jpg

post-78987-0-59644900-1383499105_thumb.jpg

post-78987-0-63938100-1383499113_thumb.jpg

post-78987-0-19448800-1383499122_thumb.jpg

post-78987-0-72596100-1383499130_thumb.jpg

post-78987-0-72956600-1383499139_thumb.jpg

post-78987-0-05358400-1383499378_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ehe, Alin, ai avut ceva de lucru, dar a iesit bine.

Ai putea sa-ti faci un "bobber" (chopper custom) din ea, dar unde ar mai fi farmecul Apriliei... :)

Lasa blidele cainelui, ca nu facem poze de "frumusete" aici. Importanta este munca depusa si rezultatele obtinute. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un electromotor cine are de vanzare?

Salut.

Avea un baiat un electromotor de Pegaso cu un dinte la pinion rupt, la 100 ron.

Daca esti interesat, da-mi un PM sa-ti dau nr lui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu un dinte de la rotor rupt ? sau un dinte de la pinionul ce ie angrenat de pinionul de la electromotor? cam greu sa fie rupt dintele de la electromotor daca da trebuie sa fie uzati toti dinti sau vreau numai capacul cu semering daca ie uzat rotorul Te rog spunemi daca vrei mai repede Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da Cristi eu sunt Mihai .Cand mi sa spart rulmentul mi-a tocat niste bile si mi-a uzat pinionul de la electromotor .Vad ca zice Aviatorul ca are unul dar nu stiu daca are dantura buna .Trebuie sa vorbesc cu el. Nu am uitat ca trebuie sa ne intalnim la Cluj la butoiul de bere dar am fost plecat din localitate cu probleme. Ori cum MULTUMESC CRISTI

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi e dor de pegaso, dar nu vreau si nici nu mai am bani de bagat in alt motor. Vrea cineva un schimb cu o motoreta mai de strada? honda, motor V4, 750cc, 90cai, carburatoare revizionate (1500 ron investitia cu piese noi - membrane, cuie si valve, garnituri, oringuri, tuburi de alimentare din alu), consumabile noi, mai putin placutele de frana, ceva defecte optice, dau o gramada de piese de rezerva (furca, lant cu pinioane, roti, cauciucuri, bascula, etrieri, discuri). Nu ma intereseaza estetic pegasoul, dar tehnic vreau sa fie la fel ca motoretul meu.

Editat de DaSchmutz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dorinta de a avea un motor polivalent. Dupa cum vezi si drumul de acolo, nu prea se 'pupa' cu motoare de viteza :) Am o gramada de idei de drumuri frumoase in dobrogea, insa din pacate am 2 touringuri mari, cu prea putine valente de offroad (TDM-ul sa zic ca totusi ar mai merge, insa e facut bucati pt. verificari si adaugare de accesorii si rezolvat anumite probleme estetice care imi stateau in cap, pt. o tura mai lunga la primavara, insa la cum merg lucrurile s-ar putea sa nu imi permit luxul de a avea vacanta nici la anul...bani de un stat la cort/pensiune in grecia si benzil, plus mancat decent ar fi, insa timpul e ... pretios rau in vremurile noastre).

 

Bun, honda o luasem ca urmare a unei perioade mai bune dpdv financiar acu 2 ani si s-a vrut un proiect pe termen lung, insa deabia anul asta am reusit sa bag bani in ea, cat sa o fac ok. Manopera, lucrari, majoritatea facute de mine. Numai carburile refacute+filtrul de aer+manopera=1550 ron. Si asta e unul dintre motivele pt. care prefer schimburile si nu sa o vand, dupa cum am vazut nici 600 de euro nu imi da vreunul pe ea. Un singur om m-a cautat pana acum si nu ne-am inteles cand a fost vorba de un schimb cu o motoreta mai mica de strada, dar mai bine asa. Si sa tin honda doar ca sa ies duminica cu ea la suc si inapoi, cum planuiam, nu se justifica costurile de intretinere + asigurare + ITP. Plus ca estetic voiam sa o rezolv in tema originala si nu mai am rabdare. La drum lung TDM-ul e totusi mai ok, pozitia mai decenta, chiar daca ma bate vantul fix in cap.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca nu esti singurul care renunta la betia vitezei, pentru drumuri pe coclauri, paduri si peisaje..

Asa si eu am trecut de la speed la enduro, doar de dragul aventurii, dar si al pozitiei de condus mult mai comode.

 

Si, in cele din urma, ma bucura faptul ca vrei sa optezi pt un Pegaso, sa moara prostii de ciuda ca ne luam Aprilia, pe care o ponegresc ca e proasta, ca se strica mereu, si ca le vibreaza kurul pe sa. Daca Pegaso vibreaza, ce sa mai zic de F650, Dr Big sau Tenere...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Viteza nu prea am avut-o in sange eu. TDM-ul l-am luat pt. pozitiei si pt. motor, bun de ture lungi, VF-ul l-am luat intr-un moment de nebunie personala, cu scop recreational, intr-o vreme cand credeam ca toate lucrurile vor fi roz si tot ce zboara se mananca. Nu stau rau nici pe VF, e ok pt. touring si el, dar vreau si putintel offroad :) Chestia e ca nu imi permit (nu vreau sa rup din alte parti de fapt) sa dau ~400 ron X 2 pe 2 asigurari pe an, cel putin un 200 ron X 2 pe ulei Mo®tul, ITP, benzina la fiecare, alte consumabile si tot asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca nu esti singurul care renunta la betia vitezei, pentru drumuri pe coclauri, paduri si peisaje..

Asa si eu am trecut de la speed la enduro, doar de dragul aventurii, dar si al pozitiei de condus mult mai comode.

 

Si, in cele din urma, ma bucura faptul ca vrei sa optezi pt un Pegaso, sa moara prostii de ciuda ca ne luam Aprilia, pe care o ponegresc ca e proasta, ca se strica mereu, si ca le vibreaza kurul pe sa. Daca Pegaso vibreaza, ce sa mai zic de F650, Dr Big sau Tenere...

bravo , sunt de acord cu tine , si mai zicea unu-ca are frane de c----at , da probabil franele BRAMBO sunt de c====at ,nu??? dar din cate stiu si franele se regleaza , aerisesct etc , daca sti , normal

 

bravo , sunt de acord cu tine , si mai zicea unu-ca are frane de c----at , da probabil franele BRAMBO sunt de c====at ,nu??? dar din cate stiu si franele se regleaza , aerisesct etc , daca sti , normal

sau poate omul avea frane RAMBO ,sau nu stiu ,

el stie ca si niste placute ieftine si de (cuvant urat) fac din "Brembo" un producator de (cuvant urat)/???

 

ati vazut cum era desfacuta , scopul era de a o piguli , vopsi , reface elementele defecte etc :

am schimbat -

-furtune de ulei si carburant

-refacut si inlocuit garnitura intinzator lant distributie

-refacut prin slefuire suprafete de contact intre pahar si corpul carburator( nu mai pierde benzina)

-vopsit cadru mic

- vopsit bascula spate

-curatat foaie si inlocuit suruburi

-curatat lant si gresat cu T90-nu vaselina

curatat de grasime motor

-curatat si apoi lacuit janta spate

-curatat si lacuit plastice laterale , aripa spate si suport bagaj

-revopsit in argintiu protectie saxofoane

inlocuit suruburi cadru mic

Mai am de vopsit ceva capace motor , vopsit si lacuit carene rezervor si schimbul de ulei-in primavara

 

SI CINE ZICEA CA PEGASO NU E FRUMOASA??????????????

post-78987-0-24166800-1384098620_thumb.jpg

post-78987-0-42744300-1384098630_thumb.jpg

post-78987-0-04029500-1384098636_thumb.jpg

post-78987-0-49155300-1384098644_thumb.jpg

post-78987-0-41899800-1384098652_thumb.jpg

post-78987-0-74109700-1384098661_thumb.jpg

post-78987-0-27209000-1384098670_thumb.jpg

post-78987-0-08820700-1384098680_thumb.jpg

post-78987-0-38444500-1384098688_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bravos, a iesit frumos, chiar daca ai avut mult de munca.

Si eu am de gand sa dau tobele jos, sa le slefuiesc si sa le vopsesc cu spray de temperatura.

In primavara cred ca o sa-mi iau si o aripa fata de motocross.

 

Dar deocamdata o sa o bag la iernat in garajul unui prieten, ca se anunta iarna grea...

 

@ Alin, motoreta ai luat-o din zona Ploiesti, ca mi se pare cunoscuta?

Editat de eugenkawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu ! motoreta am luat-o de un baiat din localitatea Rasnov , foarte de treaba si corect, mi-a spus tot ce are si nu are si asa a fost.

voiam si eu o aripa supermoto pe fata , m mai gandesc.

La tobe nu am lucrat deloc , le-am sters doar , vopseaua e buna , nu au rigina , deci nu avea rost

Mai am carenele de lacuit schimbul de ulei si ceva reglaje la carburator- nu prea sta la relanti , mi-e teama sa nu ia aerpe la tuburile de cauciuc cu care se prinde de motor , pe exterior se vad fisurate .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cauciucurile dintre carburatoare si motor se numesc flanse admisie carburatoare.

Sunt cam 50 euro perechea, dar cu ele crapate, e posibil sa nu dai niciodata de cap la carburatie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am vazut ca sunt crapate pe exterior da la o atenta verificare la interior cu lanterna nu se observa nimic,dac trage aer fals pe acolo stiu ca nu va merge ,

ma gandesc ca la mana a doua , tot ceva deteriorabil voi lua , mai am timp

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai cred ca sti cum e , prima mobra , visul de a renova o motocicleta implinit.

Am vrut sa o fac 100% dar mi-am dat seama ca anumite componente sunt ok si nu trebuie sa lucrez la ele dar in acelas timp nu am nici experienta necesara

spre exemplu , nu ma bag la motor- merge bine , ma asculta si cred ca la 49300 km e ok ,

iar PEGASO e chiar frumoasa , acum ca o am imi dau seama ca asa este!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)

 

am vazut ca sunt crapate pe exterior da la o atenta verificare la interior cu lanterna nu se observa nimic,dac trage aer fals pe acolo stiu ca nu va merge ,

ma gandesc ca la mana a doua , tot ceva deteriorabil voi lua , mai am timp

. Nu fisurile mici sunt problema, nu comunica cu interiorul. In Flanse sunt vulcanizate piese metalice, care in timp se dezlipesc. Trebuie sa le desfaci de pe chiulasa ca sa intelegi ce zic, risti sa dai banii de pomana in caz contrar.

 

am vazut ca sunt crapate pe exterior da la o atenta verificare la interior cu lanterna nu se observa nimic,dac trage aer fals pe acolo stiu ca nu va merge ,

ma gandesc ca la mana a doua , tot ceva deteriorabil voi lua , mai am timp

. Nu fisurile mici sunt problema, nu comunica cu interiorul. In Flanse sunt vulcanizate piese metalice, care in timp se dezlipesc. Trebuie sa le desfaci de pe chiulasa ca sa intelegi ce zic, risti sa dai banii de pomana in caz contrar.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...